Tuo minulle ilon ja surun. Ilon kohtaamisesta. Siinä ilossa on pääskysten lento kesäisellä taivaalla. Surun siitä että jään kaipaamaan seuraavaa hetkeä kanssasi kuin talveen valmistautuva luonto kaipaa kevättä. Surun siitä, että tuskin uskallan katsoa sinua silmiin, koska pelkään paljastuvani. Tämä kaikki kuluttaa minua kuin aallot kalliota; olen kovin väsynyt.
Näkemisesi
79
1524
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli kaunista.
- Anonyymi
Kiitos.
Olipa kauniisti kirjoitettu.
- Anonyymi
Kiitos .
- Anonyymi
No more poetry!
Tällaista on kiva lukea.
- Anonyymi
Kiitos. Mitä kuuluu mustasuden päivään?
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Mitä kuuluu mustasuden päivään?
Töissä olin ja nyt kotona... Ei oikein mitään erikoista mainittavaa tässä päivässä. Kiitos kysymästä kuitenkin. :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Töissä olin ja nyt kotona... Ei oikein mitään erikoista mainittavaa tässä päivässä. Kiitos kysymästä kuitenkin. :)
Ehkäpä siis ihan tavallinen, hyvä päivä?
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä siis ihan tavallinen, hyvä päivä?
Ihan ok kai... Kunhan en liikaa mieti kaikkia asioita...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan ok kai... Kunhan en liikaa mieti kaikkia asioita...
Liika miettiminen voi vetää mielen matalaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Liika miettiminen voi vetää mielen matalaksi.
Kyllä. Tiedostan tämän hyvin ja se teki sen jo...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä. Tiedostan tämän hyvin ja se teki sen jo...
Etkö sinä harrastanutkin liikuntaa? Auttaisiko se nyt saamaan ajatuksia muualle?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä harrastanutkin liikuntaa? Auttaisiko se nyt saamaan ajatuksia muualle?
Kyllä harrastan liikuntaa. Aion käydä salilla tänään vielä. Söin äsken niin täytyy jokunen aika levätä, ennen kuin menen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä harrastan liikuntaa. Aion käydä salilla tänään vielä. Söin äsken niin täytyy jokunen aika levätä, ennen kuin menen.
Hyvää salia ja lepo tekee hyvää
- Anonyymi
Kaunista♡surullista.
- Anonyymi
Ja satua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja satua.
Ja mitä tarkoitat sillä että satua? Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja satua.
Niin miksi näitä miehen loruja ees vaivaudut kommentoimaan tai splittaamaan mikä osio on totta ja mikä ei ellet itse pikkusen satuilev tai muuten koe näitä jotenkin överisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi näitä miehen loruja ees vaivaudut kommentoimaan tai splittaamaan mikä osio on totta ja mikä ei ellet itse pikkusen satuilev tai muuten koe näitä jotenkin överisti
Mene pois pilaamasta kaipausketjuani. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jäänyt tuo levy päälle.
Kelailet tuota samaa paskaa jatkuvasti. - Anonyymi
Kiitos. On se vähän surullista kun ei voi tunteitaan jakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jäänyt tuo levy päälle.
Kelailet tuota samaa paskaa jatkuvasti.Vaan näitä kirjoituksia on noin miljoona kertaa mukavempi lukea kuin kaikkia muita Ikävä-palstan kirjoituksia. Jospa ne ovat sitten enemmän sinun juttusi?
Kuitenkin, kun katsoo vaikka noita kommentointeja ja katsojamääriä näissä hyvänmielisissä kirjoituksissa, niin nämä nimenomaan ovat eniten ihmisiä kiinnostavia.
Kaikki valitus, haukkuminen ja räävittömyys saa ihmiset vain provosoitumaan ja jauhamaan itse samaa skeidaa.
Älä lue, jos tällaisten aloitusten tunnelma pilaa päiväsi noin pahasti.
- Anonyymi
Mikset runoile suoraan hänelle?
- Anonyymi
En usko että hän pitäisi siitä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän pitäisi siitä. Ap.
Miksi sitten tänne? Onko hän täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten tänne? Onko hän täällä?
En tiedä käykö hän koskaan täällä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä käykö hän koskaan täällä. Ap.
Pitäisi ja on täällä aina joskus. 💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi ja on täällä aina joskus. 💜
Olen kyllä nähnyt hänet tällä viikolla irl. Mutta en ole koskaan näistä tunteista sanonut. Hän saattaisi hämmentyä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt hänet tällä viikolla irl. Mutta en ole koskaan näistä tunteista sanonut. Hän saattaisi hämmentyä. Ap.
Ei hänkään t u n t e i s t a ole puhunut.
Ne tuntuvat kemiana, olet jokin kemisti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänkään t u n t e i s t a ole puhunut.
Ne tuntuvat kemiana, olet jokin kemisti?Voi kun olisinkin kemisti tässä asiassa. Kun hän vahingossa hipaiseekin minua, minussa syttyy jano jota kaikki taivaalta ikkunalasiin satavat pisarat eivät riitä sammuttamaan. Nekin ovat vain kaipuun melodiaa.
- Anonyymi
Sää oot päivänsäde
Minä menninkäinen, enkä kaipaa kevättä vaan elän nyt kesääni siihen asti kunnes lumi peittää maan.
Ota minut kiinni, jos saat jotta tulet huomaamaan että henkeni se vei
ei meitä luotu toisillemme ollut tarkoitettu milloinkaan- Anonyymi
En jahtaisi ketään niin että siltä toiselta henki menisi. Ap.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. 😌 Kenelle onnekkaalle tämä menee? Kerro hänestä jotain.. 😌
- Anonyymi
Kiitos. Mitä pitäisi kertoa? Luulen että hän ei pitäisi siitä jos tänne jotain yksityiskohtia hänestä laittaisin. Mietin voinko sanoa jotain joka on tarpeeksi yleisellä tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Mitä pitäisi kertoa? Luulen että hän ei pitäisi siitä jos tänne jotain yksityiskohtia hänestä laittaisin. Mietin voinko sanoa jotain joka on tarpeeksi yleisellä tasolla.
Aina voi mennä silleen yleisellä linjalla joka sopii moneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi mennä silleen yleisellä linjalla joka sopii moneen
No hän on vaalea, yli 30 v alle 50 v. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän on vaalea, yli 30 v alle 50 v. Ap.
Aito vai oikeasti tumma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito vai oikeasti tumma?
Oikeasti enemmän vaalea kuin tumma
- Anonyymi
Koska ap olet hänet nähnyt?
- Anonyymi
Tällä viikolla. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla. Ap.
Ohimennen...ehkä.
- Anonyymi
En halua nähdä yhtään ketään.
Kirjoitukseesi on helppo samastua.
- Anonyymi
Hyvä jos löytyi samaistumispintaa
- Anonyymi
Suruko vetää piiloon?
Ikävöin myös, liikaa. Niin liikaa.- Anonyymi
Surullinen olen siitä että en voi tunteitani jakaa, samaan aikaan iloinen näkemisestään
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat. Kaunista tekstiä mutta myös surullista
- Anonyymi
Kiitos. Se tekee surulliseksi kun näkeminen lisää kaipausta mutta tunnetta ei voi jakaa. En mielelläni todella tarkkoja tunnisteita hänestä laita, koska tiedän että hän ei pitäisi sellaisesta. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Se tekee surulliseksi kun näkeminen lisää kaipausta mutta tunnetta ei voi jakaa. En mielelläni todella tarkkoja tunnisteita hänestä laita, koska tiedän että hän ei pitäisi sellaisesta. Ap.
Siksikö että on varattu?
Täällä ei tunnisteita ole koko palstalla, jokin vaikka tumma lyhyt pätee satoihin tuhansiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaikka paikkakunta? Se ei ole missään muotoa tarkka tunniste ja sopii tuhansiin ellei kymmeniin tuhansiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sivistynyt.Näinhän se pitääkin.Houkutus on suuri laittaa tunnisteita ja myönnetään että olin tollo kun laitoin.
- Anonyymi
Se mitä pystyin nopeasti havainnoimaan niin kasvoilta näkyi samaan aikaan hymy ja surullisuus sekä lievä syyllisyys tapahtuneesta.
- Anonyymi
Hymy ja surullisuus varmaan näkyivätkin. Mutta miksi lievä syyllisyys? Ap.
- Anonyymi
Työkaveri?
- Anonyymi
Sen verran voin kertoa että ei ole työkaveri. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran voin kertoa että ei ole työkaveri. Ap.
Sitten varmaankin asiakassuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten varmaankin asiakassuhde.
Tai vain tuttu lähistöltä.
- Anonyymi
Onko AP nyt nainen vai mies ?
Olipas tosi suloista.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Missäs aviomies?
- Anonyymi
Homos
- Anonyymi
Aina se sydän läikähtää kun näkee, mutta niin harvoin.
Vaalealta tummalle- Anonyymi
Joo liian harvoin mies nähdään🥹
- Anonyymi
Aivan ihanasti kirjoitettu. Toivottavasti voit joskus runoilla tämän kaipauksesi kohteelle. En voi kuvitella, miksi kukaan ei pitäisi kirjoituksestasi.
- Anonyymi
Puvut ovat aseita, joilla kaunottaret suorittavat taistelunsa ja jotka he sotilasten
tavoin heittävät yltään vasta kun he ovat voitettu... Sinulle - Anonyymi
Sama tilanne itsellä. Kauniisti asian muotoilit.
- Anonyymi
Missä näet häntä?
- Anonyymi
Kuussa!
- Anonyymi
Super koskettava runo.Saako udella kuinka kauan olet näitä kirjoitellut tänne ikävä palstalle? Onko vuosia, kuukausia, viikkoja?
- Anonyymi
Alle vuoden. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle vuoden. Ap.
Ok. Suosittelen laittaan kirjaa noista.
- Anonyymi
Mieti nyt mitä oikein olet tehnyt olisiko ollut parempi olla mukavasti yhteydessä mutta kun ei aina vaan pelleilet.ja olet arka
- Anonyymi
Niinpä taidat olla...väsynyt,...haloo maa kutsuu...jospa ottaisit vaikka "kuvia" piristykseksi. Lataat niitä sitten nettiin. Sinä kaksinaamainen elukka. Esitit luotettavaa kaveria. Nyt voit nauraa tyhmien ystäviesi kanssa. Itse olet niin hienosta paikasta tullut että olet ihan erityinen...
- Anonyymi
Kuvauksesi ei sovi minuun millään tavalla. En tiedä mistä kuvista puhut. En naureskele kenellekään ystävieni kanssa selän takana. Enkä ole mistään hienosta paikasta. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvauksesi ei sovi minuun millään tavalla. En tiedä mistä kuvista puhut. En naureskele kenellekään ystävieni kanssa selän takana. Enkä ole mistään hienosta paikasta. Ap.
Älä välitä. Oo tuon yläpuolella.
- Anonyymi
Näitä lisää! 👍👍👍
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835