hei olen törmännyt ihmeliseen mieheen keskutassa ja ypäjänkyläntiellä huuta kovaan äänen ja kiroilee. kylillä kuulin juttua että olisi erakko ja tuotu tänne jostain tietääkö joku enemmän hänestä
ihmeelinen mies
8
1066
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se ole paikallisia kumminkin...
lajijasuris- Anonyymi
tai piti olla paljasjalkainen eli kantisypäjäläinen, jos joku ei sattunut ymmärtää oikein mutta enivei en kyllä yhtään osaa sanoo kuka
lajijasuris
- Anonyymi
En minäkään kun oon niin kauan ollut pois Ypäjällä etten tunne enää ketään, mut ei näyttänyt entinen naapurikaan hollinkorvesta enää mua tuntevan Prismassa kun tervehdin niin ei sanonut mitään
- Anonyymi
Onpa kumma, kai nyt naapurin luulis tuntevan, ellet sitten ole niin totaalisen paljon muuttunut ulkonäöltä. Jos se on tullut vanhemmiten kateelliseksi, kun joku voi asua omassa talossa PIspalan harjulla... MP taisi kanssa muuttaa Tampereelle (varhais?)eläköitymisen aikoihin Muutenhan teidän ikäpolvee ei ole kylältä montaa elossakaan. Jos oot AL niinku luulen, mä ehkä tuntisin siitä, että on mielikuvani jotain samaa näköö HL:n kanssa, serkkuja kun ootte.
lajijasuris
- Anonyymi
En oo AL. Ja joo MP muutti miten mahtaa viihtyä kerrostalossa kun on aina asunut omakotitalossa. En tiedä
Enkä mä nyt niin paljon oo muuttunut ,et kyl ois pitänyt tuntee.- Anonyymi
Jaa... no sitten kai mennään stadin suuntaan, kun ei hämptonin suuntakaa oikein nyt sovi... Loppuu jo itseltä vaihtoehdot, kun mietti ketkä on kuollut ja ketkkä muuttaneet, mut joo antaa olla kirjainleikit ja muut.
Eipä ole pahemmin mitään huutajia tai muitakaan ihmetystä herättäreitä kulkijoita nähty tai kuultu. Eräs tosi innokas kävelykaksikko on ollut jo vuosia, mutta siinä ei sinänsä mitään. Harvalla riittäs kunto moiseen, että ei muuta kuin 👍
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa... no sitten kai mennään stadin suuntaan, kun ei hämptonin suuntakaa oikein nyt sovi... Loppuu jo itseltä vaihtoehdot, kun mietti ketkä on kuollut ja ketkkä muuttaneet, mut joo antaa olla kirjainleikit ja muut.
Eipä ole pahemmin mitään huutajia tai muitakaan ihmetystä herättäreitä kulkijoita nähty tai kuultu. Eräs tosi innokas kävelykaksikko on ollut jo vuosia, mutta siinä ei sinänsä mitään. Harvalla riittäs kunto moiseen, että ei muuta kuin 👍
lajijasurisNo hollinkorvessa ei kyl todellakaan oo kuin kourallinen asukkaita enää ennen oli joka talossa.. ensi kesänä pitänee pyöräillä kattoon jos oon siinä kunnossa
- Anonyymi
Erakoita on paljon ypäjällä joillain vaan on ns. Kulissit kunnossa,ehheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999