Mä oon nyt saanut kaikki asetukset kuntoon mutta kone ei löydä mitään. Siis: laitan search- kenttään esim. Metallica, alapuolella lukee kyllä "searching Metallica....", mutta mitään ei tapahdu vaikka odottaisin kuinka kauan. Minulla on siinä laatikossa kaksi hubia. (En oikeastaan edes tiedä mitä hubit on, paitsi suurin piirtein...:))
Voisiko joku ihana siis auttaa.....? Onkohan asetuksissani siltikin jotain vikaa vai mikä mahtaa olla....? Vai voiko johtua hitaasta netistä?
SUURET KIITOKSET JO ETUKÄTEEN JOS JOKU VIITSISI AUTTAA TYHMÄÄ!!!!!!!!!
DC++ ei toimi..... (?)
7
22964
Vastaukset
- holaholaa
Aktiivi vai Passiivi? Jos sulla on aktiivi, muista laittaa IP siihen, jos sulla on Passiivi, ei Ip:tä..
- amistaar
Jos hubit kerta löytyy ja siltikään ei löydä mitään, selitys on yksinkertainen...1. onko hubi toiminnassa, jos on siinä on selllainen vihreä viiva alapuolella....2. aktiivi vai passiivi...3. hyväksyykö palomuurisi dc käytön??Eli nämä asiat mene kattoon niin pitäs alkaa pelittää...good luck!
- tiiu
Täällä hyvät ohjeet!!
http://www.sunpoint.net/~matinolli/dc/dc.htm - -jusari
kokeile et listäät hubeja.. itellä on yli 20.. ei löydy välttämättä 2hubilta mittään..
- Järki menee
Miulla ongelmana se että hubit löytyy, biisit löytyy, mutta vaan ei mitään imuta. herjaa vaan connection timeoutia koko ajan.
Ankeata on. Johtuneeko tästä 3G-yhteyden hitaudesta vai mikä hitto?
Pari kuukautta sitten ennen uudelleenasetusta pelasi moitteetta samalla koneella.. - kirppu666526262
mistä näkee onko aktiivi vai passiivi??????? :DDDDDDDDDDDDDDDD
- siiri_hh
Mä latasin vasta uuden version dc ja nyt se ei sitten hae mitään enään. Hubeja löytyy kyllä.
Miten saan selville oonko aktiivi vai passiivi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849