Eikö ne ollutkaan hyviä? Eikö siitä 15 cm tangosta ollutkaan hyvä pitää kiinni? Buahahahah😆🤣
Missä kaikki fiksipyörät on?
6
259
Vastaukset
Millä tavalla tanko (ilmeisesti ohjaus sellainen) liittyy pyörän voimansiirtoon?
Ja ei niitä kyseisiä pyöriä välttämättä ole helppo muun liikenteen seasta huomata jos niitä ei erikseen sieltä etsimällä etsi.- Anonyymi
fiksin tunnisti siitä että kuski tuli ilman jarruja punasia päin
- Anonyymi
keppi pinnoihin ja spandex lentää 15cm tangon yli
- Anonyymi
Jokunen vuosi takaperin työmatkareitilleni sattui tuollainen fiksipyöräilijä jarruttomalla fillarillaan alamäkeä ajelemaan samaan aikaan kuin minäkin ja oli se aika metkan näköistä takarenkaan puolelta toiselle viskelyä ja jalalla laahaamista kun yritti jotenkin jarruttaa ennen liikennevaloja jotka olivat heti alamäen jälkeen.
- Anonyymi
Wolt ukkojen Scogot vieneet fillariläheteiltä työt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807