No nyt
Vapun huomion haku uudelle viikolle alkanut
Nyt on selkä kipee jne jne
Nyt ei kuset housussa naurua
Vaan nyt vähän toinen lähestymistapa huomion saantiin
Voi Vappuuuuu
Vapulla selkä kipee
4
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kun on varakas niin hoitoon pääsi heti. Ortopedille heti ja kalliit magneettikuvaukset samaan syssyyn. Ei joutunut odottamaan yli puolta vuotta. Tämä Lyyli on niin joutavan päiväinen julkku että oksat pois. Terveydelläänkin tehdään itsestään numeroa.
- Anonyymi
Joo tietty pääsi hoitoon rahalla ja heti
Mutta miksi siitäkin pitää tehdä numero
Mä veikkaan näin.......seuraavan kerran kun joku kommentoi vapun painoa..vastaus on NO HERRAN JUMALA KUN MÄ OON JOUTUNU SYÖMÄÄN KORTISONIA SELKÄKIPUUN
olisitte itekki turvoksissa- Anonyymi
Eiköhän tuolla ollut vakuutus, joka korvaa...ehkä ?
- Anonyymi
Eiköhän tolla sadantonnin koronatuella pääse lekuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1126657Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243717- 1852488
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2562343Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962028Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001760Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91665Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281249Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271225- 691204