Miehen laukeaminen

Anonyymi-ap

Kuinka kiihoittavana pidätte kun näette toisen miehen laukeavan

73

3278

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se kiihottavaa kun pilluun laukeaa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kiihottavaa netissä kattelen miesten laukeemisia miesten kesken. En ole llivenä vielä nähnyt kiinnostais.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jaahas taas tuo tyyppi jonka päähän ei mahu kuin paska. Lauo sinä paskaa housuihis niin paljon kun kerkeet ei tarvii sun hönön tulla kertoo.


      • Anonyymi

        mee vessaan älä pidättele kun omista kokemuksistas kerrot


      • Anonyymi

        eikö näille urpoille saa mitään estoo sivuille kai näitäkin joku valvoo


      • Anonyymi

        Tämä buahhaa hönö etsii eräällä palstalla 18-19 miesten uimahousukuvia,että sellainen tapaus


    • Anonyymi

      Aisurina nauttinut vaimon kanssa kymmenistä vieraista miehistä vuosien aikana. Itselle tyydytystä ja nautintoa kun näkee tai kuulee molempien nauttivan toisistaan makkarissa.
      Yhdyntä itsessään kun vieras panee vaimoo, kaunista taidetta mielestäni. Aina kun uusi mies ekaa kertaa yhtyy, odotan näen kun mies laukee vaimon kiima pilluun. Silloin mies tulee osaksi vaimolle ikuista suhdetta kun siittiöt imeytyy vaimon kehoon. Pari 50v

      • Anonyymi

        Muijas vai onko ihan pantavan näkönen. Taatusti joku räkänen sellanen.


      • Anonyymi

        Meeppäs uudelleen ala kouluun opit lukee, sitten tutkit mitä huora aikaisemmin tarkoitti. Nykyään naiset jotka tekevät työtä rahasta, ovat seksi työn ammattilaisia. Himoksella satoja pareja nautti toisistaan, väittäisin sinun kaltaisia Hörhöjä mukana yhtäkään. Katsohan peiliin näet minkä näköinen sairas hörhö on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meeppäs uudelleen ala kouluun opit lukee, sitten tutkit mitä huora aikaisemmin tarkoitti. Nykyään naiset jotka tekevät työtä rahasta, ovat seksi työn ammattilaisia. Himoksella satoja pareja nautti toisistaan, väittäisin sinun kaltaisia Hörhöjä mukana yhtäkään. Katsohan peiliin näet minkä näköinen sairas hörhö on!

        sitä paitsi noilla kommentoijilla väärä sivu perustas oman valitus sivun


    • Anonyymi

      On rivoa katsella kun miehen kyrpä laukeaa vaimon rinnoille ja masulle

    • Anonyymi

      Olis mahtavaa auttaa miestä laukemaan. Nähdä sperman lentävän ja tuntee kullin sykkeen

      • Anonyymi

        joo ja kun ottaa suihin tuntee huulilla sykkeen herkimmin


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo ja kun ottaa suihin tuntee huulilla sykkeen herkimmin

        Olis vaan kaveri kenen kaa touhuta.


      • Anonyymi
        Ujo56 kirjoitti:

        Olis vaan kaveri kenen kaa touhuta.

        Samoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin!

        Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin!

        Tietynlaista touhukaveria etsimässä tälläkin suunnalla ;)
        M49Tre


      • Ujo56 kirjoitti:

        Olis vaan kaveri kenen kaa touhuta.

        Ootko etsinyt touhukaveria?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietynlaista touhukaveria etsimässä tälläkin suunnalla ;)
        M49Tre

        Ookko loytäny M49


      • Anonyymi
        10Kake kirjoitti:

        Ookko loytäny M49

        Ei oo vielä sopivaa kaveria löytynyt :(
        M49Tre


      • Anonyymi
        Ujo56 kirjoitti:

        Olis vaan kaveri kenen kaa touhuta.

        Niimpä ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      yhteis runkkussa erittäin kiihottavaa kiire tulee että saa suuhunsa tai kasvoille

    • Anonyymi

      On pikkasen kiihottavaa katsella kun kyrpä pumppaan posliini pillua,huulet aivan auki,klitta törröttää pystyssä,oon päässyt vierestä katselemaan kuinka mies soutaa märällä kyrvällä pillussa,ja itse runkata vaimon rinnoille,kun kyrpä vedetään ulos ja sutataan vaimo kokonaan🥰Vaimo pakotti nuolemaan spermat pois,rinnoilta,masusta,pillusta ja löysä kyrpä heilui silmien edessä🥰

      • Anonyymi

        Olisi kiihottavaa katsella...


    • Anonyymi

      Todella kiihottavaa katsoa toisen laukeavan,muutaman kerran wherebyssä katsoin,kun kaveri tuli ja oli kiihottavaa saada itsekkin,tietäen toisen\toisten näkevän.
      Livenä toissa kesällä runkkasin kaverin kalua ja tavaraa tuli aika paljon.osan sain suuhuni.
      Sain vielä laueta toisen suuhun oman satsin.
      Vieläkin nostaa kulli päätään ,kun ajattelen.
      Runkkukaveria etsiskellyt siitä lähtien.

      • Anonyymi

        Kun oon katsellut vierestä kun vaimo saa kyrpää oikein kunnolla,ja kunnon kokoista melaa,kuinka kyrpä painuu vittuun ja vaimon nännit pystyssä,vittu märkänä,kyrpä kiiltelee limoista,silitellä märkää kyrpää,sitten kun kaveri vetää kyrvän ulos vitusta,vaimon vitun huulet jää auki,ja kun kyrpä sykkii ja rupeaa pumppaamaan spermaa,vaimo ihan spermassa,sit kun laukasee oman kyrvän vaimon päälle,niin rivoa ja kiihottavaa katsella😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oon katsellut vierestä kun vaimo saa kyrpää oikein kunnolla,ja kunnon kokoista melaa,kuinka kyrpä painuu vittuun ja vaimon nännit pystyssä,vittu märkänä,kyrpä kiiltelee limoista,silitellä märkää kyrpää,sitten kun kaveri vetää kyrvän ulos vitusta,vaimon vitun huulet jää auki,ja kun kyrpä sykkii ja rupeaa pumppaamaan spermaa,vaimo ihan spermassa,sit kun laukasee oman kyrvän vaimon päälle,niin rivoa ja kiihottavaa katsella😍

        Meillä vieras laukesi vaimon pilluun, toivottavasti ei tule raskautta.


      • Siellä itsekkin nähnyt ja lauennut muiden katsellessa. Harmi kun si siellä ole enää aamupäivisin mikään huone auki


      • Anonyymi
        Litlecok kirjoitti:

        Siellä itsekkin nähnyt ja lauennut muiden katsellessa. Harmi kun si siellä ole enää aamupäivisin mikään huone auki

        Nimpä. Se on kiimasta


    • Anonyymi

      Älyttömän kiihottavaa kun toinen mies pumppaa spermansa vaimon pilluun. Oon sanonu vaimolle ettei vierasta oteta kumilla. Paljasta vaan!

      • Anonyymi

        Kivaa se oli katsella, kiihoitti kun näin miehen lähestyvän huippuaan ja vaimo nosti jalkojaan ja tiesin että tätähän olen usein fantasioinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa se oli katsella, kiihoitti kun näin miehen lähestyvän huippuaan ja vaimo nosti jalkojaan ja tiesin että tätähän olen usein fantasioinut.

        Samat sanat,vaimo levitti jalkansa että pyllyreikä vilkkui,sitten järkyttävästi spermaa vaimon päälle


      • Anonyymi

        Me teimme tuon vaimo ja vieras mies jutun muutaman kerran. Viimeisellä kerralla vaimo tuli raskaaksi ja minusta tuli sitten isä. Se siitä seurasi mutta toki tiesin riskin kun tuohon lähdin.


    • Anonyymi

      Erittäin. Haluaisin katsella sellaista koko ajan, ja välillä vähän itsekin auttaa siinä hommassa.

      • Anonyymi

        Se on niin rivoa ja kiihottavaa katsella,kuinka posliini pillu on auki,huulet sivussa,ja ottaa kaverin kyrvästä välillä kiinni,märkä kyrpä kädessä,vetää terska esiin,vaimo ihan kiimassa,hokee,anna sitä kyrpää,vaimo meni kontilleen pylly pystyssä,ja kun kaveri painoi kyrvän pilluun,pyllyreikä pieneni,sykki ihan,kaveri huohotti,ja kysyi vaimolta saako hän koittaa sormella pyllyä,vaimo mutisi että saat,kaveri upotti sormen vaimon pieneen pyllyyn,runkkasin kyrpääni kuin hullu ja nautin näkymistä,rivoa🥰


    • Anonyymi

      Kiihottavin kokemus oli kun kaveri pani vaimoani ja menin vaimon yläpuolelle ja hän runkkasi minua ja minä hieroin hänen klittaa ja samalla tunsin kun kaverin kulli liukui edes takaisin vaimon pillussa. Kun hän laukesi hän otti sen ulos ja runkkasin viimeiset tipat hänestä ja samalla itse laukesin.

    • Anonyymi

      kun otan toiselta mieheltä suihin on ihanaa tuntea sykkeen kullissa ja samalla katsella silmiin ja kasvojen ilmeitä yleensä siinä vaiheessa kun mies laukeaa laukean myös itsekkin ihanaa antaa nautintoa

    • Anonyymi

      onhan se komeen näköstä kun näkee sen
      nähnyt vain camin kautta - kovettaa itseäkin

    • Anonyymi

      Vaimo pikku hönössä antaui saunakaverille,posliini pillu auki,kaverin suuri kyrpä avasi vaimon,häpyhuulet auki,klitta törrötti pystyssä,katselin kuinka märkä kyrpä sousi pillussa,kiihottavaa katsella

    • Olis kyllä kiihottavaa nähdä livenä. Olis uhan eri juttu kun gay sivuilla.

      • Anonyymi

        Tule turkuun runkuille mahdolisimman nopiaa kun teke tuntuu hyväl


      • Anonyymi

        Löytyiskö Helsingistä miestä joka haluis runkata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö Helsingistä miestä joka haluis runkata.

        Ujo hakee edelleen runkkaria Helsingistä.


    • Anonyymi

      On hienoa antaa toiselle miehelle nautintoa.
      Imen munaa ja katson yläpuolellani olevan miehen ilmeitä ja yritän tyydyttää miehen tarpeet. Tiedän tehneeni jotain oikein kun mies tyhjentää lastin suuhuni, nielen sperman ja kiitän miestä arvokkaasta annoksesta.
      Luonnollista on, että mies alistaa minut panopuuksi ja nussii minua perseeseeni.
      Olen tehnyt tehtäväni kun mies roiskii sperman sisääni. Nöyränä anon, että mies siementää minut uudelleen tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Se on parasta kun toinen mies laukeaa miehen sisälle, eikä joudu vetämään käteen viimeisenä toimenaan. Kunnon rynkytystä, ja siemenet sisään on parasta.

    • Anonyymi

      Ei myöskään lainkaan pahan näköistä kun kulli ampuu lastin sykäyksittäin ulos

      • Anonyymi

        Niin rivon kiihottavaa katsella kun miehen kyrvästä roiskuu sperma,aina runkkaan. Viimeksi näin kun vävypoika laukesi saunassa,pitkä ohut kyrpä ja pitkä esinahka,poika nautti selvästi


    • Mua alkanu kiihottaa redditist katella videoit mis mies laukeaa, kiihottaa nähä ku toinen jätkä laukeaa :P alan kiihottuu jo tätä kirjottaes :P

      • sama - kovenee kun lukee näitä :)


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        sama - kovenee kun lukee näitä :)

        Sama juttu


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        sama - kovenee kun lukee näitä :)

        Tulin juuri Hml motarin levähdys alueelta kotiin.
        Muutaman miinuutin pysähdyksen jälkeen tuli nuorempi mies parkkiin, nousi autosta meni metsään. Lähdin itse myös tavattiin silmätysten, kysyin suoraan halutko suuhoitoa. Kaveri sanoi mielellään, istuin kannon päälle ja avasin farkkujen vetskarin, housut putosi nilkkoihin. Siisti kalu jäykistyi heti, aloin runkkaa pitkin vedoin, kaveri työntyi lähemmäksi suutani kohden, imaisin kalun suuhuni ja aloin naida suullani hitaasti koko vartta samalla käteni kiinni pakaroissa jolla ohjasin nopeutta. Henkitys kiihtyi kaverilla samalla hän itse alkoi panee suuhuni, kiihdytti tahtia kunnes tunsin nykimistä kalussa, hän tuli suuhuni kunnolla todella lämmintä ja paksua spermaa, keskityin nielemiseen sain kaiken nieltyä. Nuolin vielä kunnolla kalun sain sitä mitä halusinkin. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri Hml motarin levähdys alueelta kotiin.
        Muutaman miinuutin pysähdyksen jälkeen tuli nuorempi mies parkkiin, nousi autosta meni metsään. Lähdin itse myös tavattiin silmätysten, kysyin suoraan halutko suuhoitoa. Kaveri sanoi mielellään, istuin kannon päälle ja avasin farkkujen vetskarin, housut putosi nilkkoihin. Siisti kalu jäykistyi heti, aloin runkkaa pitkin vedoin, kaveri työntyi lähemmäksi suutani kohden, imaisin kalun suuhuni ja aloin naida suullani hitaasti koko vartta samalla käteni kiinni pakaroissa jolla ohjasin nopeutta. Henkitys kiihtyi kaverilla samalla hän itse alkoi panee suuhuni, kiihdytti tahtia kunnes tunsin nykimistä kalussa, hän tuli suuhuni kunnolla todella lämmintä ja paksua spermaa, keskityin nielemiseen sain kaiken nieltyä. Nuolin vielä kunnolla kalun sain sitä mitä halusinkin. M 60v

        Mä just tulin parkkiin Hämeenlinnan levarille Tampereen suuntaan. Kelpaisi kyl mullekin imut sulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä just tulin parkkiin Hämeenlinnan levarille Tampereen suuntaan. Kelpaisi kyl mullekin imut sulta.

        Mielellään ottaisin! Tampereen suuntaan rauhallisempi paikka. Pysähdytkö usein, voitais sopii aikataulu. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä just tulin parkkiin Hämeenlinnan levarille Tampereen suuntaan. Kelpaisi kyl mullekin imut sulta.

        Alkoi tehdä mieli yllättäen spermaa vaikka eilen sainkin. Tänään voisin hämärän laskeutuessa tyhjentää paineet joltakin, luottamus puoleltani 100% T. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi tehdä mieli yllättäen spermaa vaikka eilen sainkin. Tänään voisin hämärän laskeutuessa tyhjentää paineet joltakin, luottamus puoleltani 100% T. M 60v

        Ajelin tunti sitten Tampereelle, oisin voinut tyhjentää liemet suuhusi. M 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajelin tunti sitten Tampereelle, oisin voinut tyhjentää liemet suuhusi. M 46

        Ehkä joskus toiste! Odottelen jospa löytyis jolla liikaa painetta, vaikka illemmalla löytää paikan päältäkin halukkaan. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus toiste! Odottelen jospa löytyis jolla liikaa painetta, vaikka illemmalla löytää paikan päältäkin halukkaan. M 60v

        Olispa täälläkin kaltaisesi imuri. M 70v Imatralta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus toiste! Odottelen jospa löytyis jolla liikaa painetta, vaikka illemmalla löytää paikan päältäkin halukkaan. M 60v

        Viestejä voi lähettää jos haluat viikon lopuksi paineet pois. Puolituntia menee kun tulen paikalle, nain suullani kalusi tyhjäksi ilman kiirettä. Palkaksi saan sinulta lämmintä spermaa niellä. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejä voi lähettää jos haluat viikon lopuksi paineet pois. Puolituntia menee kun tulen paikalle, nain suullani kalusi tyhjäksi ilman kiirettä. Palkaksi saan sinulta lämmintä spermaa niellä. M 60v

        Paineet kovat mut olen 200km päässä. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi tehdä mieli yllättäen spermaa vaikka eilen sainkin. Tänään voisin hämärän laskeutuessa tyhjentää paineet joltakin, luottamus puoleltani 100% T. M 60v

        haluutko vakkarin?m61T:re


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluutko vakkarin?m61T:re

        Vakkaria kaipaisin saisin tyhjentää paineet vakkarilta ilman etsimistä. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkaria kaipaisin saisin tyhjentää paineet vakkarilta ilman etsimistä. M 60v

        mistä päin olet M60v? Tuollainen järjestely sopisi.T:M61T:re


    • Anonyymi

      Kyllä kun miehen kyrpä seisoo pystyssä ja sitä pääsee katsomaan kun kyrpä lennättää kuumat spermat ulos,pakko runkata...

      • Anonyymi

        Parasta ikinä....aah..


      • Anonyymi

        hakusessa olisi tuollainen vakkari imuri jonka suuhun saisi aina paineiden kasvaessa laueta.Haavena olisi myös kokeilla miltä tuntuu kun saa lastit peppuun.T:M60Tre


    • Anonyymi

      Imurina tekee mieli spermaa taas vaikka eilen viimeksi sain.
      Olen tullut kyrpä-riippuvaiseksi ja minulla on tarve saada spermaa joka päivä. M 71v

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen jäin koukkuun vuosia sitten, vakkaria etsinyt jolta saisin päivittäin. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen jäin koukkuun vuosia sitten, vakkaria etsinyt jolta saisin päivittäin. M 60v

        Yhden miehen vakkarina oleminen on hyvä asia.
        Imurina olen huomannut, että jokaisella miehellä ei ole tarvetta tyhjentää lastiaan joka päivä.
        Olen kolmen miehen vaki-imijä, joten yleensä saan spermaa suuhuni joka päivä.
        Joskus käy niin, että jokainen kolme miestä siementää minut samana päivänä.
        kyrpä-riippuvainen M71v


    • Anonyymi

      SE ON IHANA NÄKY JA VARSINKIN JOS SEN JÄLKEEN SAIS IMEÄ HETKEN

    • Anonyymi

      Runkata terskaa ja helpata kun spermaa alkaa kyrvästä lentämään,niin kiihottavaa katsella kun kyrpä sykkii

      • niin on


    Ketjusta on poistettu 206 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe