Millaisia kokemuksia pojilla on naisista ... Että lyhyestä virsi kaunis. On niitä naisia Kambodzassa myös ja täällä muuten on näitä vanhempia eläkeläisnaisia myös.
Toisaalta on tehty tutkimuksia, joissa todetaan, että yksin viihtyvät ovat myös keskimääräisiä viisaampia. Se on aivan totta, kun miettii, että mitä siitä parisuhteesta seuraa sitten. Thaimaassa ja Kambodzassa yleensä 99% naisista elää farangin rahoilla. Sitä minä en ymmärrä, kun ihmisen on hyvä olla yksin, varsinkin Thaimaassa ja Kambodzassa. Täällä on sosiaalista elämää sitä kaipaaville ja suurin osa sitä viettää oluttuopin kanssa baarissa.
Naiset hymyilee aina, kun olet yksin ja ovat kiinnostuneita ja sitten, kun olet parisuhteessa, niin monesti ääni muuttuu kellossa. Joten eikö tässäkin tapauksessa ole parempi olla yksin ja pitää huolta omasta terveydestä ja ulkonäöstä.
Jotenkin minusta tuntuu, että monet kaverit täällä parisuhteessa vain riutuvat. Moni maksaa neidille viikko- ja kuukausirahaa. Puhutaan rehellisesti, että miten on poijat. Kuinka moni teistä pystyy ylläpitämään naista Thaimaassa edes sitä viikkoa tai kahta. . . Minä itse asun täällä Kambodzassa ja se on sama mitä Thaimaassa sen asian suhteen.
Mikä sillä yhdellä äijällä on palstalla, kun vänkää ja vänkää koko ajan minun suuhuni sanoja mitä en ole sanonut. Kyllä minä olen säästänyt nyt ihan hyvin muutaman kuukauden. En ole baareissa pyörinyt kännissä ja kyllä se näkyy tilillä vihreänä. Noin 500 dollaria jää kuukaudessa keskimäärin säästöön ihan normaalia elämässä. Tarkoitus oli kertoa teille, että 1500 dollaria riittää hyvin täällä asumiseen ja olemiseen. . . Ja voit syödä ravintolassa joka päivä. Eri asia on jos kittaat olutta ja pyörit tyttö -baareissa, niin en edes osaa kuvitella mikä raha riittää.
Massage kaikilla palveluilla on noin 20 -30 dollaria.. se tulee halvaksi jos sitä etsii.
Tarkoitus on kertoa, että hyvinvointivaltiossa ei ole hyvä asua eläkkeellä... Kun eläkkeesi on joku 1500 - 2000 euroa. Kyllä voit muuttaa parempaan elämään ja sen takaan. Eri asia on taas, että onko sinusta siihen. Olen miettinyt sellaista eläkeläis businestä tänne, että avustetaan asumisessa ja asioissa. Onhan täällä lämpimässä parempi asua ja muutenkin enemmän kaikkea. .. onhan se sairasta, että joku hoitokoti Helsingissä varastaa koko omaisuuden ja mitä se antaa... Toimittajille aihe.
Puhutaanko tänään naisiata
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
"Thaimaassa ja Kambodzassa yleensä 99% naisista elää farangin rahoilla"
Pasasen Tapsa paukuttaa taas tiskiin kuolematonta legendaa ja edes otsikon oikeinkirjoitus ei onnistunut. Eikö Thaimaassa ja Kambodzassa ole siis paikallisia liittoja kuin 1% ja kukas falle ne paikalliset liitot sitten elättää?
Thaimaassa on 37 miljoonaa naista niin meinaako Tapsa että ne arvioidut kolme miljoonaa fallea elättää jokainen 12 heistä?
Kuvaile omin sanoin, että missä on vaikkapa se 6000 dollaria nyt, jonka olet säästänyt viimeisen vuoden aikana (500 dollaria kuukaudessa)?
Juurihan kerroit masennuksesta kun meni kaikki rahat viisumiin 300 dollaria.- Anonyymi
Tapani varmaan elätellyt noilla säästöön jääneillä rahoilla jonkun paikallisen vaimoa, toiminut siis aisankannattajana!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18047303t
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Säästöt menny siihen, että yrität kaljakopalla voittaa auton? Montako menee päivässä?
- Anonyymi
Joka kerta kun tölkki sihahtaa niin toteaa että "nyt tärppää!"
Sounds like a plan.
- Anonyymi
Enkö juuri sanonut, että muutama kuukausi on mennyt ilman alkoholia... Itse asiassa 5. Voin, toki ottaa pari kaljaa jos haluan. Tupakkaa ilman jo 22 vuotta. Valtion televisiota en ole katsonut yli 30 vuoteen... Mitä nyt väkisin jossain nähnyt. ( eiköhän ne rikos ja poliisi ohjelmat ja maailman kurjuus ohjelmat ole nähty ).
Sitä minä en edelleenkään tiedä, että miksi laitat kaljuun lippuja ja leijonan kuvia riiputat ja vielä joku hyvinvointi valtio paita päällä... Vastaappa tuohon kysymykseen.. ja sitten miksi olet Pattaya palstalla.- Anonyymi
Mikä on vaikeaa vastata siihen että missä ne säästöt on kun rahasi on olleet lopussa jokaisen kuukauden lopussa? Entä miksi kuvasi ovat netistä?
Kaljut ja valtiot ei nyt ole käsiteltävänä. - Anonyymi
Pari kysymystä on sultakin vastaamatta, viisi vuotta viisisataa kuussa säästöön, missä on ne 30000 euroa?
Ja toinen, jonka olen ennenkin esittänyt, mitä nämä sinun Kampotti/jeesus -jutut tekee Pattayapalstalla?
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute. Etkö saa naista enää edes edes rahalla?
Käänny luottamuksella leidipoikien puoleen.- Anonyymi
Ja jos rahasta on pulaa, niin voithan kokeilla miten tuollainen salskea suomalaiskristitty pärjää leidipoikana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos rahasta on pulaa, niin voithan kokeilla miten tuollainen salskea suomalaiskristitty pärjää leidipoikana!
Tai ihan vaan hanurikauppiaana.
- Anonyymi
Yleisessä saunassa, miesten puolella
Tietoa sai se joka yleisien miesten juttua seurasi huolella.
Yleisessä saunassa, opin tavoille,
Hiilisataman porukka kun istui viereeni puhtaille lavoille.
Näistä asioista maisista
Puhuivat he kaikenlaisista.
Yleisesti ottaen kuitenkin puhuivat he naisista.
Ja he puhelivat naisista,
Uniensa kuvajaisista.
Niistä saavuttamattomista naisista
Satumaisista.
Yleisessä saunassa, miesten puolella
Kaikki ne karheat ja koruttoman herkät tunteilut talletin huolella.
Yleisessä saunassa ehdin kylpeä.
Siitä seurasta elämäni loppuun asti mä saan olla ylpeä.
Näistä asioista maisista
Puhuivat he kaikenlaisista.
Yleisesti ottaen kuitenkin puhuivat he naisista.
Mutta aina silti naisista,
Puhuivat kuin keijukaisista
Herrasmiehinä puhuivat he naisista
Ja höyry nousi hahmoista niin kumaraisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969