Itsensä kanssa keskusteleva hohottaja aikoo pitää halloween juhlat. Mennään porukalla ihmettemään moista ilmestystä. Pitäähän se nähdä noin omituisesti käyttäytyvä ihminen. Kiinnitetään erityistä huomiota nenään ja hampaisiin koska hänellä on joku omituinen fetissi niihin.
Halloween 4.11
13
678
Vastaukset
- Anonyymi
Halloween Pudasjärven S-marketin kulmalla jatkuen Hesellä ja Puolangan linja-autoasemalla. Hoh, hoo...
- Anonyymi
Tilaisuudessa ihmetellään Hoh, hoon uusia kelan kustantamia säynävänhampaita ja punaista nykerönenää josta hänet tunnistaa ja voi mennä pyytämään nimikirjoitusta
- Anonyymi
Minä menen ainakin katsomaan onko se samaa mieltä itsensä kanssa koko ajan vai tulee kinaa jostakin. Tällä palstalla hohottaja on vielä ollut aika yksimielinen yöllisissä yksinpuheluissaan.
- Anonyymi
Yksinpuheluahan se on,liikuttavaa.
- Anonyymi
Hellyttävä pieni ihminen joka ei ole löytänyt paikkaansa vaan elää mielikuvitusmaailmassa
- Anonyymi
Pieni hohottaja
- Anonyymi
Nono,ei saa lyödä lyötyä.
- Anonyymi
Saattaa olla jo niuvanniemellä silloin.
- Anonyymi
Toivottavasti hallussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101293
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381055Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41915- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46727Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78689Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66668- 34616
- 57597