Itsensä kanssa keskusteleva hohottaja aikoo pitää halloween juhlat. Mennään porukalla ihmettemään moista ilmestystä. Pitäähän se nähdä noin omituisesti käyttäytyvä ihminen. Kiinnitetään erityistä huomiota nenään ja hampaisiin koska hänellä on joku omituinen fetissi niihin.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Halloween Pudasjärven S-marketin kulmalla jatkuen Hesellä ja Puolangan linja-autoasemalla. Hoh, hoo...
- Anonyymi
Tilaisuudessa ihmetellään Hoh, hoon uusia kelan kustantamia säynävänhampaita ja punaista nykerönenää josta hänet tunnistaa ja voi mennä pyytämään nimikirjoitusta
- Anonyymi
Minä menen ainakin katsomaan onko se samaa mieltä itsensä kanssa koko ajan vai tulee kinaa jostakin. Tällä palstalla hohottaja on vielä ollut aika yksimielinen yöllisissä yksinpuheluissaan.
- Anonyymi
Yksinpuheluahan se on,liikuttavaa.
- Anonyymi
Hellyttävä pieni ihminen joka ei ole löytänyt paikkaansa vaan elää mielikuvitusmaailmassa
- Anonyymi
Pieni hohottaja
- Anonyymi
Nono,ei saa lyödä lyötyä.
- Anonyymi
Saattaa olla jo niuvanniemellä silloin.
- Anonyymi
Toivottavasti hallussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483