Äläkää paskoko niihin alikulukuihin!

Anonyymi-ap

On se kumma käytäntö tää alikulukuihin paskominen! Aikuiset ihimiset!! Kyllä aikusen paskan lapsen paskasta erottaa. Ensinnäki koko on paljon suurempi. Toisekseen lapset ei liiku yön pieninä tunteina, vaan ne ovat nukkumassa, kuten pitääkin. Paskoja on havaittavissa eritoten aikaisin aamulla ennen, ku lapset ovat vielä lähteneet kouluun. Toisekseen paskat ajottuu usein viikonloppuihin. Silloin, ku aikusempi väki on viihteellä, joka tässä pitäjässä tarkottaa ussein S-Marketin tms kulmilla notkumista. Voi herran vietere, en ite ymmärrä tätä paskomis- ja kusemiskulttuuria yhtään! Elläimellistä touhua!

20

1119

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

70- luvulla oli kuka paskantaa korkeimmalta kilpailu.Muistan vielä voittajan ja mistä tiputti jätöksen.

• Anonyymi

Paskojilla ei oo ennää mielikuvitusta eikä yritystä.

• Anonyymi

Voe voe jopas nyt jotakin

• Anonyymi

Olin kerran lentokoneen vessassa,maha oli ollu kovalla,viimein sain jäkitettyä kovan pökäleen ulos niin tuli ilmakuoppa, lensin vessan kattoon ja pökäle takas perseeseen.

• Anonyymi

Eri suuntiin lähtevät ihminen ja jätös! Toinen jää . Toinen lähtee.

• Anonyymi

Kerran näin alikulussa, ku joku oli parastaikaa paskantamassa. Samalla toiselta puolen alikulkuun tuli eräs vallesmanni. Hädissään paskantaja tunki paskansa takaisin perseeseen ja lähti menee niin, ku ei mitään olis tapahtunutkaan. Kävi sitte paskantamassa sen uudelleen lähistöllä olevaan puskaan.

• Anonyymi00025

Kiitos jutusta. Sain hyvät naurut😆

• Anonyymi

elekää puhua paskoo

• Anonyymi

Haju jäi jäljelle tunneliin.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haju jäi jäljelle tunneliin.!

On aina yhtä vaikea ymmärtää kuinka voi olla mahdollista miten yksi rotuoppia julistava, stalkkaava harhainen SS kitso joka aukoo jokaisessa viestiketjussa päätä viesteille jotka on kirjoittanut itse, saa estoitta terrorisoida Iuotsinpestin suojista kaikkia s24 palstoja 365vrk vuodessa vuodesta toiseen???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aina yhtä vaikea ymmärtää kuinka voi olla mahdollista miten yksi rotuoppia julistava, stalkkaava harhainen SS kitso joka aukoo jokaisessa viestiketjussa päätä viesteille jotka on kirjoittanut itse, saa estoitta terrorisoida Iuotsinpestin suojista kaikkia s24 palstoja 365vrk vuodessa vuodesta toiseen???

Luotsin avaus muuten olisi poistettu jo aikoja sitten. Pyhäjärven trolli asialla eikä tämä ole kuin yksi s24 palstoista joita terrorisoi sivupersooniensa kanssa luotsinpestin suojista monologeineen.

• Anonyymi

Tunneliin hyvä tehä kyykkypaska.

• Anonyymi

Kerro yksi hyvä syy, miksi? Miksi juuri alikulukutunneliin, ku on olemassa myös puskia?

• Anonyymi

niin joo

• Anonyymi

Mieluimmin tunneliin, kuin housuihin, eikä näköisällä paikalla voi paskoa keskellä kylää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluimmin tunneliin, kuin housuihin, eikä näköisällä paikalla voi paskoa keskellä kylää!

Myös paskoessa on oltava herraskainen eli on sonnittava piilossa!

• Anonyymi

Taasko on tullut sitä?

• Anonyymi00022

Mulla tuli sitä aikasmoine pötkö. Ruskia oli värinä

• Anonyymi00023

Vieläkö niihin paskotaan 😱

• Anonyymi00024

Me autoilla kulkevat emme tarvitse paskatunneleita, en ole koskaa käynyt niissä tunneleissa!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      940
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      808
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      697
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      573
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      168
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe