Pieni asia tässä hullussa maailmassa, mutta kuitenkin:
Huittislaisen ison tavaratalon kassat tarkkana nyt!
Joissakin tuotteissa saattaa olla 2 erilaista varashälytintä. Asiakas laittoi tuotteen ennen maksamista liian lähelle porttia, joka alkoi ujeltaa. Kassa poisti hyvin näkyvillä olevan hälyttimen. Asiakas maksoi, oli poistumassa, ja taas portti alkoi ujeltaa. Siinä oli sitten jo vartijakin valmiudessa. Kassa hoksasi, että myös pakkauksen kyljessä oli hälyttimellä varustettu tarra, joka olisi pitänyt poistaa. Kiusallista ja noloa asiakkaalle!
Mitäpä sitä turhaan(?) pahoittelemaan saati anteeksipyytämään
Varashälyttimet
8
1188
Vastaukset 8
- Anonyymi
Siis Huittisissa? Mistä löytyy iso tavaratalo?
- Anonyymi
Juupa juu, eihän se olekaan Stockmann
- Anonyymi
Tämä paikallinen tavaratalo T:nni on paikka jossa harvoin saa asiakaspalvelua saati hyvää sellaista. Asiakkaan tylytys sujuu.
- Anonyymi
Pick N Pay
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pick N Pay
Piknpays ei ole hälyttimiä, tollo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piknpays ei ole hälyttimiä, tollo
No siellä ei muutenkaan mikä toimi, eivät hälytyskellot eivätkä mitkään muutkaan!
- Anonyymi
Tokmannilta pitää aina muistaa ottaa kassakuitti ja tarkistaa samantien. Luvattoman paljon virheitä on.
- Anonyymi
Mutta on halpaakin. Se Tokmanni-mies, eli Panu Mikkola, on uuden mainoksen mukaan hakenut just italiasta valtavan erän halpoja kenkiä, pullasuteja ja aurauskulmia. Ne myydään reilusti alle tukkuhintojen nyt.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474