Talvirenkaiden rengaspaineet

Anonyymi-ap

Täällä Lapissa on taas talvi. Mikähän olisi oikea rengaspaine 3-sarjan diesel Bemariin? Auto on nelivetoinen ja käytän nastarenkaita.

8

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso kuskin oven karmista lukon alapuolelta. Siinä on tarra, josta asia selviää.

• Anonyymi

Nuo tarroista olevat lukemat eivät sovellu Lapin olosuhteisiin, joten ei kannata viisastella. Näin se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo tarroista olevat lukemat eivät sovellu Lapin olosuhteisiin, joten ei kannata viisastella. Näin se menee.

Tottahan ne sopii, pitää vain huomioida, että pakkaskeleillä paineet alenee. Ei tarvitse olla tyhmä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Yleensä auton ovenkarmissa on tarra jossa kerrotaan suositellut paineet eri tilanteisiin, kuten kevyellä kuormalla, isolla kuormalla ja suurelle vauhdille. Niitä kun noudattaa, niin ei voi mennä kovasti metsään. Pitää vain huomioida, että ilman lämpötila pienentää rengaspainetta, eli pakkaskaudella kannattaa pitää hieman isompia paineita. Rengaspaineet kannattaa mitata ja tarkastaa kylmään renkaaseen ja huomioida sen hetkinen ilmanlämpötila.
      Jos rengaskoko poikkeaa kovasti ovenkarmin tarrasta, niin sekin kannattaa huomioida. Jos renkaat ovat kovin leveät ja matalaprofiiliset, niin paineet tulee olla suuremmat, esim. 2.8-3.0 baria on sellainen peruspaine joka yleensä käy tilanteeseen kuin kuin tilanteeseen jos ilman lämpötila on +10 astetta ja renkaat kylmät.

• Anonyymi

Juu mutta en voi katsoa kun minulla ei oikeesti ole mitään Bemaria. Minulla on vain vuosimallin -95 Tuijota Korolla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mutta en voi katsoa kun minulla ei oikeesti ole mitään Bemaria. Minulla on vain vuosimallin -95 Tuijota Korolla .

Ihana poika ainakin olet ja niin fiksukin, että äitisi on sinusta ylpeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe