Tekeekö Make enää tatuointeja Kuopiossa? Yhteystietoja?
Onko Maken ja Tinon lisäksi vielä muita?
Tatuointi, Spellbound tattoo
6
1438
Vastaukset
- täältä
http://www.spellboundtattoo.com
Sivut on tosin maininnan mukaan päivitetty viime vuosituhannen puolella joten enpä ole ihan varma vieläkö on toiminnassa. - Kannatan
Uusi tattoo liike on avattu kuninkaankadulla.
Angel tattoo. Kantsii käydä!- asiakas
Kyllä on toiminnassa ja kiireinen taitaapi olla. Kyselin sivuista mutta ollu kuulema kiirusta ett jääneet päivittämättä mut tulos syksyllä. puh. 0500-880564
- yleinen tiiraaja ja kyttääjä
Eikä kannata käydä,yhdessä mainoksessa sanoo tehneensä kuvia ja lävistyksiä 10v!!! ja nyt city-lehdessä onkin 15v kokemus......!!!!Jos se on ollu ennen joensuussa otto´s tattoossa, joka on nettitietojen mukaan perustettu -93v...niin lakekaapa itse....?????Eikös mainonnan harhaanjoh- tamisesta yritystoiminnassa ole säädetty sanktioita???Ja muutenkin; mitä sanotaan tällä palstalla: EI SAA MARKKINOIDA TAI MAINOSTAA TUOTETTA TAI PALVALUA!!!!
Nyt yrittäjä itse on laskenut liikkeestään epäilyttäviä juttuja osoitteen kera!!!!Mainontaa se on huonokin mainos!!! - hökö pöpö
yleinen tiiraaja ja kyttääjä kirjoitti:
Eikä kannata käydä,yhdessä mainoksessa sanoo tehneensä kuvia ja lävistyksiä 10v!!! ja nyt city-lehdessä onkin 15v kokemus......!!!!Jos se on ollu ennen joensuussa otto´s tattoossa, joka on nettitietojen mukaan perustettu -93v...niin lakekaapa itse....?????Eikös mainonnan harhaanjoh- tamisesta yritystoiminnassa ole säädetty sanktioita???Ja muutenkin; mitä sanotaan tällä palstalla: EI SAA MARKKINOIDA TAI MAINOSTAA TUOTETTA TAI PALVALUA!!!!
Nyt yrittäjä itse on laskenut liikkeestään epäilyttäviä juttuja osoitteen kera!!!!Mainontaa se on huonokin mainos!!!tän viestin kirjoittajan kannattas ensin ottaa äidinkielen tunteja,ennenkuin näin yleisesti kirjoittaa,näyttäs olevan luki luki häiriö.
- Väriä_pintaan
Tää nyt on tosi vanha keskustelu, mutta kun törmäsin juttuihin Otto's tattoosta, niin aloin googlailla, mitä löytyy Make's tattoosta. Makella olen teettänyt Kuopiossa pari tatsaa opiskeluaikoina. Eli vuosien 1992 ja 1993 tietämillä. Otto's tattoossa Joensuussa olen otattanut Otolla (vai mikä sen hepun nimi on) kuvat ja lävistykset vuosien 1996 ja 1998 tietämillä.
Voi kun sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun entiset tatuoijatkin jo lopettavat toimintaansa tai joutuvat muuten vaan hunningolle. Kai se on hyväksyttävä, ettei tässä ole teinityttö enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076