Tatuointi, Spellbound tattoo

dfser

Tekeekö Make enää tatuointeja Kuopiossa? Yhteystietoja?

Onko Maken ja Tinon lisäksi vielä muita?

6

1438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

http://www.spellboundtattoo.com

Sivut on tosin maininnan mukaan päivitetty viime vuosituhannen puolella joten enpä ole ihan varma vieläkö on toiminnassa.

• Kannatan

Uusi tattoo liike on avattu kuninkaankadulla.
      Angel tattoo. Kantsii käydä!

• asiakas

Kyllä on toiminnassa ja kiireinen taitaapi olla. Kyselin sivuista mutta ollu kuulema kiirusta ett jääneet päivittämättä mut tulos syksyllä. puh. 0500-880564

• yleinen tiiraaja ja kyttääjä

Eikä kannata käydä,yhdessä mainoksessa sanoo tehneensä kuvia ja lävistyksiä 10v!!! ja nyt city-lehdessä onkin 15v kokemus......!!!!Jos se on ollu ennen joensuussa otto´s tattoossa, joka on nettitietojen mukaan perustettu -93v...niin lakekaapa itse....?????Eikös mainonnan harhaanjoh- tamisesta yritystoiminnassa ole säädetty sanktioita???Ja muutenkin; mitä sanotaan tällä palstalla: EI SAA MARKKINOIDA TAI MAINOSTAA TUOTETTA TAI PALVALUA!!!!
        Nyt yrittäjä itse on laskenut liikkeestään epäilyttäviä juttuja osoitteen kera!!!!Mainontaa se on huonokin mainos!!!

• hökö pöpö
        yleinen tiiraaja ja kyttääjä kirjoitti:

Eikä kannata käydä,yhdessä mainoksessa sanoo tehneensä kuvia ja lävistyksiä 10v!!! ja nyt city-lehdessä onkin 15v kokemus......!!!!Jos se on ollu ennen joensuussa otto´s tattoossa, joka on nettitietojen mukaan perustettu -93v...niin lakekaapa itse....?????Eikös mainonnan harhaanjoh- tamisesta yritystoiminnassa ole säädetty sanktioita???Ja muutenkin; mitä sanotaan tällä palstalla: EI SAA MARKKINOIDA TAI MAINOSTAA TUOTETTA TAI PALVALUA!!!!
        Nyt yrittäjä itse on laskenut liikkeestään epäilyttäviä juttuja osoitteen kera!!!!Mainontaa se on huonokin mainos!!!

tän viestin kirjoittajan kannattas ensin ottaa äidinkielen tunteja,ennenkuin näin yleisesti kirjoittaa,näyttäs olevan luki luki häiriö.

• Väriä_pintaan

Tää nyt on tosi vanha keskustelu, mutta kun törmäsin juttuihin Otto's tattoosta, niin aloin googlailla, mitä löytyy Make's tattoosta. Makella olen teettänyt Kuopiossa pari tatsaa opiskeluaikoina. Eli vuosien 1992 ja 1993 tietämillä. Otto's tattoossa Joensuussa olen otattanut Otolla (vai mikä sen hepun nimi on) kuvat ja lävistykset vuosien 1996 ja 1998 tietämillä.

Voi kun sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun entiset tatuoijatkin jo lopettavat toimintaansa tai joutuvat muuten vaan hunningolle. Kai se on hyväksyttävä, ettei tässä ole teinityttö enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe