Tosiaan kutsunnat on takanapäin ja toisin kuin oletin ei kysytty mitään mistään aselajista, palveluspaikkakunnasta sai toki toivoa ja tietty palvelukseen astumisajankohdan. Milloin saan tietää mihin mut valitaan? heittääkö ne randomilla mut johonkin helvetin sopankeittäjäks? tiedossa on jo paikka ja aika mutta olis kiva saada jotain infoa ettei tosiaan heitetä ihan minne sattuu ilman että mulla on mitään tietoa asiasta, kavereilta kysellyt niin ei heiltäkään kyselty kummosempia. Kertokaahan joku, tai kertokaa edes jos on sama tilanne. Niin ja palvelus tosiaan ensi kesällä.
Aselaji milloin saan tietää?
Anonyymi-ap
2
532
Vastaukset
- Anonyymi
Helvetin sopankeittäjä on hyvä aselaji, mutta siihen huolitaan vain vastuullisia henkilöitä. Armeija marsiii vatsallaan ja tulevaisuuden sodissa ja kriiseissä siviililien ruuantoimitukset voivat olla vielä tärkeämpiä, sillä maasto-olosuhteisiin on omat ruuat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4817356- 1081288
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai157119640% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2031166- 3351142
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak451003Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik39925- 74854
Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö52847Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25843