Kukaan kaipaa. Olen hengissä vain lasteni takia. Heidän jääminen yksin tänne estää mua hyppäämästä junan alle. Oli minullakin unelmia joskus. Ja hassuinta on että kaipaan itse teitä kaikkia jotka olitte mun elämässä joko livenä tai haaveissa. Luultavasti en merkinnyt edes kovin paljon heille. Mutta he minulle. Yksinäinen outo maailmani. Valtavan yksinäinen. Miksi juuri minä sairastuin?
Totuus on että mua ei
29
471
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei edes lapset, kun heitä ei ole. 🤔 Eipä täällä toisinaan syytä oikeen ole. Mutta ei pidä luovuttaa
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18048440G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kunpa sinäkin ymmärtäisit kääntyä uskossa Jeesuksen puoleen, niin hän antaisi sinulle tarkoituksen elämääsi. Minäkin olen yksinäinen jne. Mutta uskomalla Jeesukseen olen saanut ikuisen elämän taivaassa. Itsemurha on pahin virhe mitä voi tehdä.
- Anonyymi
Kadotin uskoni kun sairastuin.
- Anonyymi
Lapset onko parempaa syytä jaksaa 🥰 Oiskohan että olet liian paljon vaan yksin ja omien ajatusten kanssa? Minustakin tuntuu välillä tuolta. Vaikka tiedän että ihmiset ovat yhden viestin tai puhelin soiton päässä. En vaan itse jaksa pitää nyt yhteyttä yllä. Toisaalta en ole edes kertonut kellekään mitä elämässä menossa. Niin eipähän siihen voi kukaan reagoidakaan.
- Anonyymi
Olet sinnikäs ja sydän on kultainen. Lapset tarvitsevat sinua, pidäthän hyvää huolta itsestäsi ja lapsista. Hae apua jos et ole sitä jo tehnyt. Muiden ihmisten seura tekee hyväö, älä jää yksin. Joskus voit katsoa elämääsi taaksepäin ja todeta, että sinä selvisit.
- Anonyymi
❤️🤗❤️
Hyvää yötä, voimia! - Anonyymi
Moni ajattelee että nyt Jumala rankaisee minua kun sairastuin. Mutta mietitäänpä hetki: mitä teki pieni lapsi joka kuolee onnettomuudessa? Hehän ansaitsevat kaikista vähiten pahaa osakseen kun ovat kaikkein vähiten meistä ihmisistä tehneet syntiä.
Vastaus on että tällä hetkellä Jumala ei rankaise meitä synneistämme. Se ei ole Jumala joka meitä tappaa. Maailma on kirottu ja tuo kirous meidän ruumiita kalvaa. Paholainen ja hänen joukkonsa myös johtaa ihmisiä sotiin ja hänen tavoite on että mahdollisimman moni kuolisi synneissään, ilman että tuntevat Jeesuksen ja hänessä olevan armon.
Kaikista synneistä on maksettu hyvitys ristillä Jumalan verellä. Siksi Jumala ei lue syntejä kellekään parhaillaan. Kaikenmaailman suuretkin syntiset elävät pitkään ja pilkkaavat Jumalaa. Vasta viimeisellä tuomiolla jokainen saa kuulla "kunniansa".
Ei uskoaan pidä menettää siihen että tulee vastaan pahaa. Minut paholainen on yrittänyt jo useamman kerran surmata. Ja ehkä hän siinä vielä onnistuukin, mutta joutuu Jumalalle vastaamaan teoistaan.
Paholainen hiljensi lopulta Paavalin sekä muut apostolit ja villitsi ihmiset Jeesusta vastaan. Maailma ei ole hyvä paikka, eikä se ole Jumalan syytä. Jeesus sai osansa maailman pahuudesta. - Anonyymi
Ei minuakaan kukaan kaipaa mutta en silti halua hypätä junan alle. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin suhteet.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Te ette ymmärtäneet aloitusta. Itse pystyn hyvin samaistumaan, elämä on joskus tosi rankkaa. Kyllä siinä joutuu välillä miettimään niitä syitä, että jaksaa nousta aamuisin ylös. Kyllä ihmissuhteilla on merkitystä. Että jollekin on tärkeä ja rakas. Lapset tuo merkitystä elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ette ymmärtäneet aloitusta. Itse pystyn hyvin samaistumaan, elämä on joskus tosi rankkaa. Kyllä siinä joutuu välillä miettimään niitä syitä, että jaksaa nousta aamuisin ylös. Kyllä ihmissuhteilla on merkitystä. Että jollekin on tärkeä ja rakas. Lapset tuo merkitystä elämään.
Minä ajattelin että ilman parisuhdetta pärjää kyllä, mutta lapset ja ystävät ovat tärkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelin että ilman parisuhdetta pärjää kyllä, mutta lapset ja ystävät ovat tärkeitä.
Kaikilla ei ole lapsia tai ystäviä. Tai sukulaisia. Siinä jälleen kiitollisuuden aihe, jos itselle on siunaantunut. Niin monesta voisi olla kiitollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla ei ole lapsia tai ystäviä. Tai sukulaisia. Siinä jälleen kiitollisuuden aihe, jos itselle on siunaantunut. Niin monesta voisi olla kiitollinen.
Ymmärrän sen ettei kaikilla ole ystäviä. Pitäisikö olla joku paikka missä ihmisiin voisi tutustua ystävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän sen ettei kaikilla ole ystäviä. Pitäisikö olla joku paikka missä ihmisiin voisi tutustua ystävinä.
Pitäisi olla. Sellainen vielä, missä ihmiset saisivat halutessaan halauksia. Joku matalan kynnyksen tapaamispaikka ihmisille.
Tuntuu pahalta lukea tällaista, kun ei osaa sanoa mitään järkevää lohdun sanaa. Voimia sinulle tilanteeseen.
- Anonyymi
Ja mihin muka sairastuit muuhun kun siihen että et ole ottanut omasta elämästäsi vastuuta
- Anonyymi
Taidat olla se diplomi ins. Tai sitten se sydämetön nainen
- Anonyymi
Miksi vähättelet toisen sairautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vähättelet toisen sairautta?
Tämän minäkin haluaisin tietää? Oletko narsistinen?
- Anonyymi
Juuri kun on tuollaisia tuntemuksia, olisi tärkeää tukeutua enemmän ympärilläsi oleviin ihmisiin, olet hyvin tärkeä monille ihmisille.
Voisinpa lainata sulle luonnettani, niin olisit yksin olosta onnellinen. Tai se ei ainakaan tekisi yhtään surulliseksi. Minun tavoite on jopa jäädäkin ihan yksin, jos parisuhde ei kanna. Lapseni jää ainoiksi ihmissuhteiksi, työpaikalla työpaikan väki. Muuten erakoidun mielelläni. Pysyn irti ihmisistä.
- Anonyymi
Sitten meitä on kaksi. Minäkin olen täällä vain lasteni takia. Minuakaan ei kaipaa kukaan, se on nähty. Sairastuin myös.
- Anonyymi
Ap muista et junaa kuljettaa ja rekkaa ajaa toistaiseksi joku hminen .
Ootko tosiaan niin itsekäs että haluat aiheuttaa kuolemallasi ventovieraalle trauman jota se kantaa eliniän sun päälle ajamisen jälkeen ..
Kuljettajat on töissä kuljettamassa ,ne ei oo mitää pyöveleitä .
Kun on suolenpätkiä ja aivomössöä pitkin raiteita ..
Ja haluatko että kun kuolet paikkaa lähestyviistä junissa kuulutetaan tapahtumista ja siitä että asiaa tutkitaan ...
Nm. Olin kerran matkalla etelää ja joku oli hypännyt raiteille yhdellä asemalla.
Ap mieti vielä kerran jooko- Anonyymi
Minä ymmärsin aloituksen junan alle hyppäämisestä, kielikuvana. Saatat olla vielä melko nuori, jos näet asiat noin mustavalkoisena. Mutta usein ymmärrys kasvaa elämän myötä.
- Anonyymi
Voin aavistaa miltä tuo tuntuu. Masennuksen syvät vedet, kun kaikki on mustaa. Kun kukaan ei kohtaa eikä noteeraa siten kuin ihminen kaipaisi tulla huomatuksi, ja kärsii. Mutta jokin itsessä ei anna periksi tehdä sitä viimeistä niittiä, kun velvollisuus on se, joka kannattelee yhä.
Mut, elämä on oppimismatka. Myös ne saatanan vaikeat tunteet ja kokemukset, jotka tekee todella kipeää. Ja joiden vuoksi tahtoisit keskeyttää opinnot heti. Mitä kipeämpää tekee, sitä paremmin oppi syöpyy sieluun. Sad, but true.
Hyvää yötä, tämän myötä.
https://youtu.be/A0TlnvbPvSc?si=gON8v0qjuIAdvkYo- Anonyymi
Opinnot?
Olet tärkeä etkä yksin kun olen täällä, tuen sinua. Minä. Olen/olin samanlainen vain lapset sai minulle valoa tunnelin päähän.
- Anonyymi
Kyllä sua kaivataan. Aivan varmasti! Kaikilla ihmisillä on kuka kaipaa. Se vaan ettei kaipaajaat kohtaa tai heitä ei itse kaipaa.
Salaa kaipaajiakin on.
Voihan sua kaivata joku sellainenkin joka on naimisissa ja on moraaliltaan hyvä ,eikä voi antaa tunteilleen sen takia valtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020