Yritin soittaa Penalle mesen kautta puhelun

Anonyymi-ap

Olisin pyytänyt että Pena olisi lopettanut minun stalkaamisen , Pena ei uskaltanut vastata puhelimeen, herää kysymys että miksi?

48

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän järisyttävää siinä vanha tainio ryhmässä jonka Minna oli perustanut 27,6 - 16 ja joka oli liittynyt toiseen ryhmään 12,7-16 oli tapahtunut sen lyhyen historian aikana, kun tuntuu vieläkin koskevan penan sieluun, jos olen ymmärtänyt oikein myös pena on ollut yp:n ryhmässä, on kyllä täytynyt tapahtua jotain todella dramaattista mikä on särkenyt penan sielun täysin ja saanut penan ryhtymään laajaan nyt jo useamman tuhannen kopion kopionti urakkaan henkilöistä jotka näyttää olevan ryhmän ensimmäisiä jäseniä.

    • Nyt oon mesessä. Soita jos uskallat. Kaikille Penderin listassa oleville on kyl esto päällä. Jouvut varmaa tekee taas uuven feikkiprofiilin.
      .

      • Anonyymi

        Sekasin koko porukka.


    • Anonyymi

      Josko sillä on haku päällä yleensä siksi ei tuntemattomiin numeroihin vastata

    • Anonyymi

      Miten voi soittaa mesen kautta, jos esto on laitettu päälle?

      • Anonyymi

        Pena käyny varmaan taas kunnon päivällisellä, ei kannata välittää sen höpinöistä humalaisen juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena käyny varmaan taas kunnon päivällisellä, ei kannata välittää sen höpinöistä humalaisen juttuja.

        😂😂😂


      • Ei oo kukkaa ottanu mesen kautta yhteyttä, ei ees feikkiprofiililla. Eihä nää Imatran kirjottelijat pysty omal nimellää, ku mie oon estäny ne.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei oo kukkaa ottanu mesen kautta yhteyttä, ei ees feikkiprofiililla. Eihä nää Imatran kirjottelijat pysty omal nimellää, ku mie oon estäny ne.

        Jos sie oot estänyt ne Santerin listalaiset, ei se tarkoita että oot estänyt kaikki Imatralaiset jotka tänne kirjoittaa, höperöhän sie oot,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sie oot estänyt ne Santerin listalaiset, ei se tarkoita että oot estänyt kaikki Imatralaiset jotka tänne kirjoittaa, höperöhän sie oot,

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        😂😂😂

        Mitä ne Pena vastas siulle ko kysyit miks siun viestejä poistetaa?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei oo kukkaa ottanu mesen kautta yhteyttä, ei ees feikkiprofiililla. Eihä nää Imatran kirjottelijat pysty omal nimellää, ku mie oon estäny ne.

        Valetta ,et uskaltanut vastata puhelimeen,miksi?


    • Anonyymi

      Ei kuule pena siu piä sannoo kettää idiootiksi, vilkaisu peliin riittää näyttämään siule idiootin, sitä paitsi melkoisen kova vauhtihan tuo on siulakiin, kaikkine profiili kuvan vaihtonee

      • 😂😂😂


      • Anonyymi

        Oih, pena vaihto profiilikuvan tänää 2 kertaa. Sillä pääsee jo tänne palstalle. Tarkkaa porukkaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, pena vaihto profiilikuvan tänää 2 kertaa. Sillä pääsee jo tänne palstalle. Tarkkaa porukkaa täällä.

        Ja äsken vaihtoi kansikuvankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja äsken vaihtoi kansikuvankin.

        On se aika kurjaa jos elämässä ei ole muuta kun tämä palasta ja penan kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se aika kurjaa jos elämässä ei ole muuta kun tämä palasta ja penan kuvat.

        Mikä on palasta? Kotkan murretta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on palasta? Kotkan murretta?

        Kirjoitusvirhe. Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se aika kurjaa jos elämässä ei ole muuta kun tämä palasta ja penan kuvat.

        Mie oon miettiny että alkaisin stalkkaamaa penderin listalaisia, ottamaa kopioita ja laittamaa omille sivuille päivämääriä millo on niille laittanu estoja ni ois sitte elämässä muutakii eikä ois nii kurjaa


    • Anonyymi

      Miksi pena ei vastaa puhelimeen...siksi kun se on pimujen keksimä trolli hahmo

    • Anonyymi

      Mistä voi päätellä että pena on trolli..siitä kun kimulit käy järjetöntä puolustus taistelua trolli penan puolesta

    • Anonyymi

      Soittakaa penalle mese puhelu, kysykää miksi se haluaa kopioida teitä, uskaltaako pena vastata?

    • Anonyymi

      Ajatelkaas, tää sama porukka on jo melkein kolme vuotta jauhanu yhtäjaksoisesti tätä samaa asiaa täällä.

      • Anonyymi

        Melkein kolmen vuoden aikana jo 285 ketjuu penasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kolmen vuoden aikana jo 285 ketjuu penasta.

        Onko Pena avannut noin monta ketjua itsestään?


    • Nyt oon mesessä. Katotaa kuka on ensimmäine rohkee joka uskaltaa soittaa.

      • Anonyymi

        Voi olla et niillä on ajurit poissa pelistä eikä äänet toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et niillä on ajurit poissa pelistä eikä äänet toimi.

        Ei toiminu 2021 mut nyt toimii. No tuleeko sitä puheluu?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei toiminu 2021 mut nyt toimii. No tuleeko sitä puheluu?

        Soita ite niille jos uskallat äläkä täällä kuikuttele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita ite niille jos uskallat äläkä täällä kuikuttele

        Anteeksi kirjoitusvirheeni: Piti kirjoittaa kiukuttele 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soita ite niille jos uskallat äläkä täällä kuikuttele

        Ei miul oo penderin listan porukalle mittää asiaa. Ja koht laitan mesen kiinni ja estot taas päälle. GOOOODBYEEEE!


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei miul oo penderin listan porukalle mittää asiaa. Ja koht laitan mesen kiinni ja estot taas päälle. GOOOODBYEEEE!

        Niin komea ja vielä kielimiehiäkin 💗
        Soitan sulle illalla sillä ilta on rakkauden aikaa 💗

        T.Arvaa kuka 💗


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei toiminu 2021 mut nyt toimii. No tuleeko sitä puheluu?

        On soitettu mutta et vastaa


    • Anonyymi

      pena on rakastunut aarno profiili kuvaan 🤡😂😂, monennokohan kerran otti sen käyttöön 🤡😜😂🤣, vai onko pena aarnon ihailija 🤡😜😂🤣

    • Anonyymi

      Soitin, niin sieltä kuului vaan jotain surinaa ja huohotusta..

    • Anonyymi

      Kattelin tuota penan sivua, vahvistui käsitys että sivua ylläpitää ja siellä julkaisee erittäin häiriintynyt henkilö, ei tuollainen ole normaalia toimintaa, eikö kukaan omainen ole huolestunut henkilön psyykkisestä terveydestä, jos minun läheinen toimisi noi aivan varmasti puuttuisi tilanteeseen

      • Anonyymi

        Tee huoli-ilmoitus jos olet huolissasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee huoli-ilmoitus jos olet huolissasi

        Kun katsoo Penan touhuja ja millä tasolla hän vaikuttaisi olevan niin enemmin pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo Penan touhuja ja millä tasolla hän vaikuttaisi olevan niin enemmin pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus.

        Miun suosio vaa jatkuu ja jatkuu Imatran Somekerman piirissä. Oon pitäny kiinnostavuutta yllä jo 8 vuotta. Eikä minkäänlaist kiinnostuksen hiipumista havaittavissa, paremminkii tahti vaa kiihtyy.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Miun suosio vaa jatkuu ja jatkuu Imatran Somekerman piirissä. Oon pitäny kiinnostavuutta yllä jo 8 vuotta. Eikä minkäänlaist kiinnostuksen hiipumista havaittavissa, paremminkii tahti vaa kiihtyy.

        Noinhan se menee, vanhukselle puuhasteltavaa loppu elämäksi 😉


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Miun suosio vaa jatkuu ja jatkuu Imatran Somekerman piirissä. Oon pitäny kiinnostavuutta yllä jo 8 vuotta. Eikä minkäänlaist kiinnostuksen hiipumista havaittavissa, paremminkii tahti vaa kiihtyy.

        No kun sie oot niin hyvä kopio King, kaikki tykkää siu kopioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo Penan touhuja ja millä tasolla hän vaikuttaisi olevan niin enemmin pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus.

        LaSu ilmoitus tehty moganin viranomaisille.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Miun suosio vaa jatkuu ja jatkuu Imatran Somekerman piirissä. Oon pitäny kiinnostavuutta yllä jo 8 vuotta. Eikä minkäänlaist kiinnostuksen hiipumista havaittavissa, paremminkii tahti vaa kiihtyy.

        Oot sie laittanu jo estot päälle?En nähny siun sivuilla merkintää et oisit ottanu pois ne ja laittanu takas.Tuo on aika tärkeetä et millo oot ottanu estot pois ja laittanu takas


    • Anonyymi

      Kopionti ollut tänä aamunakin kiitettävän aktiivistä,

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe