Uusi kausi.
Erittäin hyvä.
Vahva katselusuositus.
Naissotilaat
4
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Pullukat itkua tihrustamassa kun ei saa nukkua aamulla kymmeneen.
- Anonyymi
...ja se valitus! Äskettäin oli YLE areenassa samanlainen ohjelma Norjan armeijasta. Oli muuten HIEMAN eri meno. Ei oikeastaan ollut yhtään läskiä joukossa.
Mielestäni sulkeiset ja paraatimarssit ei ole sotilaan tärkeimpiä tehtäviä mutta jos niitä näytetään julkisesti niin olisi TODELLA hyvä että sotilaat marssisi edes samaan tahtiin ja ryhti olisi kunnossa. Joillakin oli vaikeuksia siinä missä tahdissa sitä vapaata kättä heilutetaan, meneekö se eteen samaan aikaan kuin saman puolen jalka vai päin vastoin😆
Suomen sotilaiden paraatimarssit on sen näköistä että sotilaat ovat marssineet jo 30 km.
Kuinka upseerit tuollaisen hyväksyy? Alkaako upseeristo olla jo sitä sukupolvea etteivät itsekään kykene tahdikkaasti ja ryhdikkäästi marssimaan.
- Anonyymi
Alikersantti herra ei käyttäytynyt kameran edessä samalla tavoin kuin alikersantti oikeasti käyttäytyy. Mies oli liian asiallinen ja neuvova eikä alentuva nälvijä.
- Anonyymi
Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)
- Moktar.Gubta-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956