Uskomattoman herkkä ja kaunis laulu, koskettava !
harvoin kuulen ja harvoin tehdään enää näin hienoa ja koskettavaa meriaiheista laulu! Vainion Junnu sen osasi ! Tässä on nyt upea laulu, tuskin junnun! Laulu on Merelle ja Saaristoon, Roy Westman! Kiitos tästä upean herkästä laulusta !
Tämmöset terveiset Hannulta
merelle ja saaristoon laulu
10
1255
Vastaukset 10
- Anonyymi
HUIPPU ON 👍
t. Late - Anonyymi
Aivan loistava laulu, herkkä! Eipä ole Vainion Junnun jälkeen tämmöistä jälkeä syntynyt, näin hienoa ja herkkää ! Tosi hieno, kertakaikkiaan
t. Merikapteenin poika Lasse - Anonyymi
Kuuntelin :
Upea ja herkkä !
Loistava sanoitus, hieno sävel !!!
T. Arttu- Anonyymi
Kyllä, tämä laulu herkistää minutkin ! Hieno on !
terveisin Erkki
- Anonyymi
Veikko Samulin Sävellys, Timo Jokisen Sanat ja Royn upea tulkinta
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
MERELLE ja SAARISTOONM; todella upea ja koskettava, merikapteenin poikana, tää laulu todella koskettaa !
terveisin Hannu - Anonyymi
Juha Vainion Kaunissaari tulee melodiasta mieleen vähän liikaakin... Ehkä se on ihan tarkoituksellista. Kunnianosoitus Junnulle? Mutta joo on tämäkin hyvä biisi! Soi radiossa tänään, josta kuulin tuon ensimmäistä kertaa. Piti ihan ottaa selvää, että mikäs kappale tämä onkaan.
- Anonyymi
Hyvä kipale soi nyt radiossa 👍
- Anonyymi00012
Pitkälti matkitaan junnun albatrossia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494