Kannattaako Hesburgerista

Anonyymi-ap

varata etukäteen pöytä, jos menee sinne treffeille kaivatun kanssa?

18

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos menet sinne pahimpaan ruuhka-aikaan niin suosittelen varaamaan pöydän. Kannattaa etukäteen miettiä myös paikkaa, missä haluaa kaivatun kanssa istua, koska siellä on myös paikkoja, joissa on paljon häiriötekijöitä, jolloin treffit voi kärsiä siitä.

      • Anonyymi

        Vieraan ihmisen kanssa kannattaa tavata julkisella paikalla missä on paljon ihmisiä.


    • Anonyymi

      Ihan tiedokses ettei niitä kalusteita saa viedä sieltä. Eikö teillä oo pöytää kotona?

      • Anonyymi

        Huono läppä trolli


    • Anonyymi

      Kannattaa varata. Saa sitten pöytäliinan, kynttilät ja posliiniastiat myös pöytään.

      • Anonyymi

        Mä luulin että siel on vaan rasva- ja ketsuppitahroja ja lötköjä kylmiä ranskiksia. En oo ollukaan teidän high-end-hesessä.


    • Anonyymi

      Mä ainakin haluan trffipaikkaankin jo panostusta
      Enlä menis johonkin 2 euron heseburgerille joka tappaa tunnelman ja tutustumishalun silmänräpäyksessä ...
      Toivottavasti kavattusi on vaatimaton etkä munaa nahiksia kun et panosta

    • Anonyymi

      Ei helv......kuka haluaa treffeille johonkin kämäseen heseen? Mä blokkaisin tuollaisten treffien ehdottajan jos ei parempaan pysty. Alaikäisenäkin voisi senverran panostaa että veisi seuralaisen kunnon kahvilaan eikä kämäseen heseen

      • Anonyymi

        Niin? Pointti oli varmaan tavata hesessä ja lähteä himaan lähikaupan kautta. Siellä rauhassa sitä tutustutaan, eikä näytellä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Pointti oli varmaan tavata hesessä ja lähteä himaan lähikaupan kautta. Siellä rauhassa sitä tutustutaan, eikä näytellä julkisesti.

        Hittoako sieltä sit mitään pöytää tarvi varata.


    • Anonyymi

      Mulla oli kerran treffit Hesen parkkiksella. Sieltä mentiin sitten muualle!

    • Mä voisin mennä treffeille Heseen, mitä vikaa? 😁

      • Anonyymi

        Kiva paikka ja jos sattuu olemaan myös pallomeri niin kivaa olisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva paikka ja jos sattuu olemaan myös pallomeri niin kivaa olisi

        Joo sinne kiipeilypaikkaan.


    • Anonyymi

      Kuka nyt johonki heseen menee treffeille???
      Haloo?
      Varaat jostain paremmasta ravintolasta pöydän eikä mihkää hesee. Teinit käy hesessä.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää mennä syömään treffeillä. Ihmiset syö monella tavalla ja jos et yhtään toista ennestään tinne, niin se voi olla todella luontaansa työntävää. Esim. Mädsytus, ruoan tunkeminen suuhun, ruoka siussa puhuminen, hörppiminen..hotkiminen jne. Kyllä ensi treffit pitää olla sellaiset, että sulla jää kutka seuraaviin. Joku hyvä leffa tai vaikka sähköautoilla ajelu. Mutta ei ruokaa, eikä mitään hikistä puuhaa. Ensin pitää ihastua ja jopa rakastua korvia myöten, ja sitten vadta puntariin ne huonot puolet. Niin juttu voi vaikka jatkua...no joo olen vain nainen🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Pöydälläkö istutte

    • Anonyymi

      Voihan siellä seisoa, jos ei ole istuinpaikkaa. Tai ottaa mukaan sapuskat ja syö jossain muualla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe