Kun yhteiskunnan (veronmaksajien) rahat on juopoteltu jo heti kuukauden alusta, mistä juoppo saa alkoholia tämän jälkeen? Eihän veronmaksajien rahat (tuet) voi millään riittää juopolla koko kuukautta, ja näin ollen juoppo joutuu raitistelemaan 3 viikkoa ja onko hän enää silloin juoppo?
Mielestäni kaikille juopoille pitäisi tarjota valtion toimesta 10 litraa pirtua jokaisen kuukauden alussa ja 200€/kk rahaa käteen. Luonnollinen poistuminen olisi näin ollen paljon nopeampaa.
Minkälaista on juopon elämä?
22
625
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa. Mieluiten 30L pirtua,60L kiljua ja 100€ rahaa ja ruokakuponkeja 75€ viikossa lähikauppaan.
Asuntona homekoulu tai ulkovarasto lisäksi riittävät
wc ja suihkutilat.
Hetekat muovipatjoilla. Siellä olisi juopoilla hyvä nauttia elämästä. Veronmaksajille edullinen malli.
Kaikki tulisi vaatettaa vuorellisilla ruskeilla työhaalareilla, vaipoilla,rukkasilla, nahkasaapikkailla, 1 pari alushousut, villasukat ja karvareuhka.
Mällitupakkaa ajanvietteeksi.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Huoltoasemilta voi helposti varastaa lasinpesunesteitä ja terveydenhuollossa on edelleen ehtymätön käsidesitarjoilu.
asd - Anonyymi
Narkomaanit kinuavat käyttöhuoneita.
Meille juopoille riittäisi lämpimät vuoteet,saniteettitilat, lämpimät haalarit, karvahatut ja nahkasaappaat. Lääkepirtua riittämiin.
Suomi muka rikas maa? Mamut saa omat kämpät ja kaikki tuet.- Anonyymi
" Mamut saa omat kämpät ja kaikki tuet. "
-no siihen se raha meneekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Mamut saa omat kämpät ja kaikki tuet. "
-no siihen se raha meneekin!Eivät saa sen suurempia tukia kun suomalainenkaan niissäkin on säännöt olemassa, joten turha luulla että heillä muka olisi ” kaikki tuet” kuten sen ilmaisit .
Aina liioitellaan kovasti omia luulojaan. Kun ei itse pärjätä omilla tuellaan niin luullaan että kaikki hoitaa raha asiat samalla tavalla . Eräät naiset ovat taitavia ruuanlaittaja ravintorikasta tulee vaikka ei maksa juuri mitään.
- Anonyymi
Eihän tuollaisilla ehdotuksilla valtion talous tasapainotu.
Ensi vuonna en saa ollenkaan asumistukea vaan rahoitan vuokrakuluni säästöilläni.
Perusterveydenhoito ja erikoissaaraanhoito ei suostu hoitamaan min ua joten maksan itse terveydenhoitoni tai olen ilman hoitoa.
Maksan lähes kaiken säästöilläni lukuunottamatta työmarkkinatukea mutta työmarkkinatuella autan heikommassa asemassa olevia ja itse tarvitsen rahaa pääasiassa vain kiljun tekemiseen.- Anonyymi
Käytän kiljuun makua antamaan appelsinkuoria, mutta joskus vain kusen saaviin saadakseni pikantin ja hienostuneen maun. Minulla on säilössä eri vuosien kusta, joista vuoden 2017on parasta.
Mitä te käytätte makua antamaan?
Asdn vastauksen otaksun tietäväni,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän kiljuun makua antamaan appelsinkuoria, mutta joskus vain kusen saaviin saadakseni pikantin ja hienostuneen maun. Minulla on säilössä eri vuosien kusta, joista vuoden 2017on parasta.
Mitä te käytätte makua antamaan?
Asdn vastauksen otaksun tietäväni,,,Me tehtiin nuorena SITRUUNA-kiljua, kun haluttiin bilettää meidän opiskelijoiden solukämpässä. Ehdottomasti ne kuoret täytyy jättää siihen pinnalle käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tehtiin nuorena SITRUUNA-kiljua, kun haluttiin bilettää meidän opiskelijoiden solukämpässä. Ehdottomasti ne kuoret täytyy jättää siihen pinnalle käymään.
Vuosi oli 1997. Oliko ASD vielä syntynytkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosi oli 1997. Oliko ASD vielä syntynytkään?
Asd oli silloin vielä jööti mummonsa pakoputkessa.
- Anonyymi
Ruotsalainen sovellutus 60-luvun Södertäljessä.
Käyttämässäni virolaisen kuppilassa kävi kaksi suomalaista spurgua jotka valistivat minua paikallisista menetelmistä.
Asuminen oli keskitetty 3-kerroksieen ja 3-rappuiseen kerrostaloon. Spurgujen talo oli pääosin ruotsalaisten elintapaintiaanien miehittämä.
Korvikealkoholien ja varastelun välttämiseksi oli talon luetellulle porukalle järjestetty juomahuolto siten, että viikon määräpäivänä, määrättynä kellonaikana talon takapihalle ilmestyi syteeminpuulaakin hlvimmalla valkoviinillä panostetut laatikot jotka oli takpitettu kunkin asunki pahimman janon viikonajan sammuttamiseen. Ilmoittautuminen, kuittaus ja laatikollisen kanssa nauttimaan.
Oma arvaukseni on, että viini oli niin kehnoa, että sitä olisi ollut turha yrittää kaupata normisielulle. Miten kaverit surasivat keskenään niin siitä heput eivät puhuneet mitään.
Eikä määristä mutta jotenkin haistoin, että kyse oli 12 pullon laatikosta? Kyllä tuolla määrällä mietoakin viiniä heppu pysyy pienessä pöppelössä viikon.
Lähdin sieltä 1967 enkä tiedä milloin jakelu oli alkanut ja oloko se jatkunut vai oliko kyse jostakin kokeilusta joka olisi loppunut.
Touhu sopi svedujen inhimilliseen tyyliin. - Anonyymi
Juokoon pirtunsa, mutta kun tulee vuosi työttömyyttä täyteen, niin poliisi soittaa ovikelloa.
- Anonyymi
Poliisi ei todellakaan kohteliaasti soittele ovikelloa, kun haluaa sisään.
- Anonyymi
Moni manne esiintyy poliisina, älkää avatko ovea.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa youtubesta Keijo Keripukin videoita aiheeseen liittyen, liekö netflix tarjonnut miehelle jo endorsement-diiliä dokumenttisarjan tekemisestä.
- Anonyymi
Juopot kuten aloittaja voi tappaa itsensä heti.
hyppää junan alle. hopi hopi. - Anonyymi
Miten voikin olla että jopo keulii ja lakanoiyhin syöksähtelee riibulia lukiessani tätä ketjuaaa!
Asd - Anonyymi
Olipa taas viikonloppu. Pirkka syöksähteli toistuvasti naamalleni perjantaina.
Enkä puhu nyt oluista
Asd- Anonyymi
Palsta on surullinen potilaskertomus alkoholin aivoja rappeuttavasta toiminnasta. Fyysisten oireiden kuten sisäelintulehdusten, ääreisverenkierron heikentymisen ja katkokävelyn (aivovaurio) myös toiminnallisuus rapautuu samoin normaalit estot katoavat. Alkoholisti loppuvaiheessaan on yleensä omille mielipuolisille ajatuksille hihittelevä käppyräsorminen liuskaotsainen menninkäinen, joka välillä saa suuren painonnostajan voimat varastaakseen lisää alkoholia tai jopa selättää useamman poliisimiehen mikäli ryyppykierrettä yritetään miehissä katkaista. Vuokra-asunnoissa asuu näitä äijän puolikkaita kiljua valmistaen ja pontikkaa keittäen. Määrättyihin asuntoihin poliisi uskaltaa tunkeutua Karhuryhmän tukemana. Joskus iltaisin Varissuolla tai pk-seudun Korsossa saattaa yöllä ajaessaan nähdä näytelmän, jossa menninkäisen kokoinen juoppo nujertaa hakemaan tulleet poliisit katuun pinkoen alastomana metsän suojiin. Aamulla vain ripulivana hangessa näyttää ajokoirille ja Karhuryhmän miehille tietä seuraavaan näytökseen. Mennikäinen on voimissaan juotuaan usemman auton lasinpesunesteet pakomatkallaan.
Joku päivä kieltolaki lopettaa tämän hulluuden.
- Anonyymi
valinta itsellä jos juopottelee rahansa, turha mennä kerjäämään rahaa muilta ja varsinkaan omilta vanhoilta vanhemmiltaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401