Internetin rohkein henkilö.

Anonyymi-ap

Oheisen on kirjoittanut keski-ikäinen mies, jolla ei ole rohkeutta tavata naamailunsa kohdetta, mutta kertoo olleensa rohkea nakkikioskilla nuorisolle, sekä on Pattayan matkailupalstalle julkaissut arviolta 10 metriä omaa näkemystään siitä kuinka erinomainen henkilö hän itse on.

-------------------------------------------------------------------------------

Pasasen matematiikka ja yleistieto rules:

"thaimaan valtio käyttää korkeintaan 2% siitä summasta mitä opetukseen käytetään suomessa"

"98% suomalaisista yrittäjistä on köyhyysrajalla"

"80% thaimaalaisista työskentelee ostamalla jotakin rihkamaa tai donitseja ja myy niitä sitten kadulla"

"Neliökilometri on 1000 neliömetriä ja Pattayalla on maksullinen nainen jokaisella neliömetrillä" (22 miljoonaa neliömetriä on Pattayan pinta-ala)

"Miljardi bahtia on jotakin 26.000 euroa"

"Minulla on 8000 kirjaa kirjahyllyssä ja olen lukenut ne kaikki"

"Yritykset ja yrittäjät eivät maksa veroja vaan saavat tukia"

"Maataloustuki on maanviljelijän lomarahaa"

"Vain äidit voivat tehdä sisarpuolia, kun taas mies panee, ne on täyssisaria, veljiä ja siskoja"

"Autot eivät ole kehittyneet vuoden 1972 jälkeen"

Saarijuntille tiedoksi että opiskelun kustannusindeksi per oppilas Thaimaassa on 4,0 per oppilas ja Suomessa 6,0 per oppilas.

Ero on siis 33,3% eikä suinkaan 98%. Millä ihmeellä sinä olet selvinnyt ulos edes peruskoulusta tuolla matematiikallasi?

Pisatutkimukset on tehty länsipainotteisesti. Thaimaassa painotetaan enemmän käytännön taitoja, kuin sitä että opitaan vaikkapa englanti sanasta sanaan. Thaimaa sijoittuu maailmassa kuitenkin 200 maasta sinne 50 paikkeille Pisa-tutkimuksissa.

Korkeampien koulujen taso on Suomen tasoa ja esimerkiksi thaimaalaiset lääkärit saavat täsmälleen saman koulutuksen kuin suomalaiset lääkärit ja Thaimaan sairaaloiden taso on maailman huippua.

Siksi Thaimaahan tehdään terveysturismimatkoja Jenkeistä saakka, koska samat hoidot ja leikkaukset saa 60% halvemmalla.

2010

20

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan taas pikkusielua kiusattu, tuo kaljuus on sinulle äärettömän kova asia, siksikö kun se yhdistää sinut lähtemättä pasaseen, minut se yhdistää siis tuo kaljuutesi, hyvään kaveriini joka muuten on nainen, hän on kuin varjo entisestään, haima syöpä löytyi vahingossa nelisen vuotta sitten, se leikattiin välittömästi mutta oli ehtinyt lähettää etäispesäkkeitä maksaan, tosin niitä ei huomattu, hän on kalpea haamu, kalju ja täysin hiukseton, mutta miestä tuosta naisesta löytyy paljon enemmän kuin sinusta... hän on ollut parikuukautta jo saattohoidossa, sitkeä akka, oikeasti... mutta ei ole pätkäänkään idän haaremin vartijan näköinen, eunukki kuten sinä olet... heilläkään ei ole hiuksia päässä, tiedätkö miksi, heitä poistetiin pallit...
      By NumBall HHN 62v.

      • Anonyymi

        Enkä ole sanonut että autot eivät ole kehittyneet pätkään vuodesta 1972, vaan sanoin että autot eivät ole kehittyneet pätkääkään 50 vuodessa, ellei elektroniikkaa ja sähkötekniikkaa oteta huomioon, kommenttisi asiaa on copy / paste mersun ominaisuuksista jotka olit 100% joko eletroniikan ja sähkötekniikan aikaan saannosta, olet muuten melkoinen spede, näytätkin sellaiselle, kaljuinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole sanonut että autot eivät ole kehittyneet pätkään vuodesta 1972, vaan sanoin että autot eivät ole kehittyneet pätkääkään 50 vuodessa, ellei elektroniikkaa ja sähkötekniikkaa oteta huomioon, kommenttisi asiaa on copy / paste mersun ominaisuuksista jotka olit 100% joko eletroniikan ja sähkötekniikan aikaan saannosta, olet muuten melkoinen spede, näytätkin sellaiselle, kaljuinesi.

        Ja yksin ja makroyrittäjien tilanne on hyvin heikko, 93% elää alle köyhyysrajan suomessa, tämä löytyy useasta paikasta, tuolta lisätietoja https://vasenkaista.fi/2022/08/elakejarjestelman-suurin-ongelma-on-yrittajien-koyhyys/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta voit kuunnella asiasta, https://www.youtube.com/watch?v=z0vphBwDjIQ&t=636s&ab_channel=Puheenaihe
        Jos lukeminen tuottaa vaikeuksia..
        By NumBall HHN 62v.

        Palkkatulot / eläke eivät ole köyhyyden eikä rikkauden mittari, Mr Pasanen.
        Äitini esimerkiksi oli matalapalkkahommissa koko ikänsä, edesmennyt isä vähän paremmissa hommissa, äitin eläke on jotakin 1300 euroa netto, MUTTA hänellä on noin 800 000 euron omaisuus kiinteistöjen ja metsän muodossa.
        Metsää oli enemmänkin, mutta äiti myi osan ja jakoi ennakkoperintönä meille kahdelle lapselleen jo silloin kun faija heitti lusikan nurkkaan.

        Ne rahat on mahdollistaneet meikäläisenkin lomailua jo monta vuotta, kun ei tarvi töitä tehdä kuin sen verran kuin huvittaa. Viimeisen kahden vuoden aikana olen ollut Thaimaassa 11 kuukautta yhteensä ja kohta mennään taas. Eläkkeelle on vielä 11 vuotta aikaa joten en ole siitä huolissani. Rahaa on ja kun äidistä aika jättää niin siinä on minunkin eläkerahat.

        Sairaspohkeinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkatulot / eläke eivät ole köyhyyden eikä rikkauden mittari, Mr Pasanen.
        Äitini esimerkiksi oli matalapalkkahommissa koko ikänsä, edesmennyt isä vähän paremmissa hommissa, äitin eläke on jotakin 1300 euroa netto, MUTTA hänellä on noin 800 000 euron omaisuus kiinteistöjen ja metsän muodossa.
        Metsää oli enemmänkin, mutta äiti myi osan ja jakoi ennakkoperintönä meille kahdelle lapselleen jo silloin kun faija heitti lusikan nurkkaan.

        Ne rahat on mahdollistaneet meikäläisenkin lomailua jo monta vuotta, kun ei tarvi töitä tehdä kuin sen verran kuin huvittaa. Viimeisen kahden vuoden aikana olen ollut Thaimaassa 11 kuukautta yhteensä ja kohta mennään taas. Eläkkeelle on vielä 11 vuotta aikaa joten en ole siitä huolissani. Rahaa on ja kun äidistä aika jättää niin siinä on minunkin eläkerahat.

        Sairaspohkeinen mies

        Kyllä se vaan on, millä sinä hommaat 800.000 euron omaisuuden jos sinulla ei ole verotettavaa tuloa, mistä eläkekertymä muodostuu... huuhaa juttuja... toki voi periä mutta se on harvinaista, joku ne rahat kuitenkin joutunut tienaamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkatulot / eläke eivät ole köyhyyden eikä rikkauden mittari, Mr Pasanen.
        Äitini esimerkiksi oli matalapalkkahommissa koko ikänsä, edesmennyt isä vähän paremmissa hommissa, äitin eläke on jotakin 1300 euroa netto, MUTTA hänellä on noin 800 000 euron omaisuus kiinteistöjen ja metsän muodossa.
        Metsää oli enemmänkin, mutta äiti myi osan ja jakoi ennakkoperintönä meille kahdelle lapselleen jo silloin kun faija heitti lusikan nurkkaan.

        Ne rahat on mahdollistaneet meikäläisenkin lomailua jo monta vuotta, kun ei tarvi töitä tehdä kuin sen verran kuin huvittaa. Viimeisen kahden vuoden aikana olen ollut Thaimaassa 11 kuukautta yhteensä ja kohta mennään taas. Eläkkeelle on vielä 11 vuotta aikaa joten en ole siitä huolissani. Rahaa on ja kun äidistä aika jättää niin siinä on minunkin eläkerahat.

        Sairaspohkeinen mies

        Hienoa että äitisi on vaurastunut metsäperinnöllä ja sinäkin Laiffin tavoin odotat perintöä toivoen äitisi menehtymistä mahdollisimman pian.

        Enää puuttuu TT:n odotusarvot konserni-isukin delaamisesta.

        Harmi että sulla 2010:n pohkeet nojaten hellaan ja valokuvaten niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että äitisi on vaurastunut metsäperinnöllä ja sinäkin Laiffin tavoin odotat perintöä toivoen äitisi menehtymistä mahdollisimman pian.

        Enää puuttuu TT:n odotusarvot konserni-isukin delaamisesta.

        Harmi että sulla 2010:n pohkeet nojaten hellaan ja valokuvaten niitä.

        Voin vakuuttaa että olen eläkkeeni 3886 euroa ihan itse omalla työlläni kerännyt, tosin käytin sairauttani siihen laskelmoiden aikajaksot etukäteen huomioiden, että optimoin eläkekertymän... eipä ole tarvinnut odotella äitini tuloja, samalla opin miten pitää toimia vaimoni osalta, että hänkin saa kohtuullisen eläketurvan, tämä on mahdollistanut 10 vuoden täysin eläketurvaan perustuvan thaimaassa asumisen, ja kaikki on täysin lailista...

        Kunhan hieman perehtyy asiaan, eikä nostele osakaslainoja,...


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18050727A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olit vielä jossain ottanut kantaa koulutukseen, minä kirjoitin että thaimaan valtio käyttää koulutukseen 2% siitä mitä suomen valtio, tietysti koulutus on parempi laatuista thaimaan yksityiskouluissa mutta niitä ei maksa thaimaan valtio, vaan pennun vanhemmat, ja ne maksavat helvetisti... ohessa hintantietoja... https://www.edarabia.com/map/schools/thailand/

      • Anonyymi

        Muista yhdyssanat. Ihmisillä ei ole pentuja, vain kissa- ja koiraeläimillä on pentuja, ihmisillä on lapsia.

        Thaimaan pisatulokset ovat noin 20% heikompia, mutta koulutus ei sinänsä paljoakaan poikkea länsimaista.

        Heikko pisatulos johtuu siitä että kaikki eivät käy koulua vieläkään, vaan opiskelevat kotonaan ja syrjäseutujen farmeilla ei lukutaitoa ja matematiikkaa pidetä niin tärkeinä. He siis alentavat keskiarvoa.

        Suomessa keskiarvoa ja opetuksen tasoa alentaa Saharan eteläpuolelta tulevat luiskapäät ja Lähi-idän rotannaamat. Jopa 5% on taso laskenut Suomessa.

        Thaimaa on vielä jäljessä, vaan ei kauaa. Se tekee Kiinat, eli nousee eikä anna muiden ottaa maataan haltuun. Thaimaa on Kaakkois-Aasian menestynein valtio väkilukuun nähden.

        Thaimaalaiset ovat kiinalaista perimää ja kiinalaiset ovat maailman älykkäintä kansaa. Keskiverto kiinalainen on noin 25 pistettä älykkäämpi älykkyystesteissä kuin Jenkki.

        Keskiverto Jenkki luulee että Eurooppa on hajuvesi ja Lontoo on valtio.

        Yrittäjien varallisuus ei korreloi läheskään aina suoraan palkkatulojen kanssa. Entinen appiukkoni ei nostanut viimeiseen neljään vuoteen lainkaan palkkaa eikä pääomatuloja.

        Piti maansiirto- ja kuljetusliikettään hengissä kuskiensa takia nollatuloksella ja ajoi sitten toiminnan alas kokonaan, kun jatkajaa ei ollut. Heitti sitten veivinsä ja exälle sekä siskolleen paukahti useiden miljoonien perintöosuus molemmille.

        Siellä on heillä Kultarannan vieressä miljoonahuvilat, kolme taloa, oma automuseo jne. Fyrkat ja omaisuus oli kertyneet yrityksen kulta-aikoina. Käteistä pimeistä hommista jäi tynnyrillinen. Pelkkien kaivinkoneiden arvo useita miljoonia.

        Hän ei ehtinyt eläkkeestään nauttia, mutta komean perinnön jätti. Ex-anopilla on pelkästään antiikkia noin miljoonan arvosta ja hän ei ole tehnyt päivääkään töitä 30 vuoteen, muuta kuin kotiaskareita, antiikkikauppaa jne lasten hyysäämistä.

        Heitit sitten viikon vitsin taas: "Voin vakuuttaa että olen eläkkeeni 3886 euroa ihan itse omalla työlläni kerännyt"

        Minä voin vakuuttaa että ei ole. Jos olisi, sinulla olisi omaisuutta etkä olisi asunut koko ikääsi vuokralla. Sinulla olisi myös auto ja pari kämppää Suomessa, mutta sinulla ei ole mitään.

        Keskieläkkeesi ei riitä kuin halvalla asumiseen, halpaan ruokaan ja lääkkeisiin. Rahapulan takia sinä lähdet Hankasalmelle vinguttamaan kelakorttia, etkä minkään muun takia.

        2010


      • Anonyymi

        Köyhällehän kaikki maksaa helvetisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista yhdyssanat. Ihmisillä ei ole pentuja, vain kissa- ja koiraeläimillä on pentuja, ihmisillä on lapsia.

        Thaimaan pisatulokset ovat noin 20% heikompia, mutta koulutus ei sinänsä paljoakaan poikkea länsimaista.

        Heikko pisatulos johtuu siitä että kaikki eivät käy koulua vieläkään, vaan opiskelevat kotonaan ja syrjäseutujen farmeilla ei lukutaitoa ja matematiikkaa pidetä niin tärkeinä. He siis alentavat keskiarvoa.

        Suomessa keskiarvoa ja opetuksen tasoa alentaa Saharan eteläpuolelta tulevat luiskapäät ja Lähi-idän rotannaamat. Jopa 5% on taso laskenut Suomessa.

        Thaimaa on vielä jäljessä, vaan ei kauaa. Se tekee Kiinat, eli nousee eikä anna muiden ottaa maataan haltuun. Thaimaa on Kaakkois-Aasian menestynein valtio väkilukuun nähden.

        Thaimaalaiset ovat kiinalaista perimää ja kiinalaiset ovat maailman älykkäintä kansaa. Keskiverto kiinalainen on noin 25 pistettä älykkäämpi älykkyystesteissä kuin Jenkki.

        Keskiverto Jenkki luulee että Eurooppa on hajuvesi ja Lontoo on valtio.

        Yrittäjien varallisuus ei korreloi läheskään aina suoraan palkkatulojen kanssa. Entinen appiukkoni ei nostanut viimeiseen neljään vuoteen lainkaan palkkaa eikä pääomatuloja.

        Piti maansiirto- ja kuljetusliikettään hengissä kuskiensa takia nollatuloksella ja ajoi sitten toiminnan alas kokonaan, kun jatkajaa ei ollut. Heitti sitten veivinsä ja exälle sekä siskolleen paukahti useiden miljoonien perintöosuus molemmille.

        Siellä on heillä Kultarannan vieressä miljoonahuvilat, kolme taloa, oma automuseo jne. Fyrkat ja omaisuus oli kertyneet yrityksen kulta-aikoina. Käteistä pimeistä hommista jäi tynnyrillinen. Pelkkien kaivinkoneiden arvo useita miljoonia.

        Hän ei ehtinyt eläkkeestään nauttia, mutta komean perinnön jätti. Ex-anopilla on pelkästään antiikkia noin miljoonan arvosta ja hän ei ole tehnyt päivääkään töitä 30 vuoteen, muuta kuin kotiaskareita, antiikkikauppaa jne lasten hyysäämistä.

        Heitit sitten viikon vitsin taas: "Voin vakuuttaa että olen eläkkeeni 3886 euroa ihan itse omalla työlläni kerännyt"

        Minä voin vakuuttaa että ei ole. Jos olisi, sinulla olisi omaisuutta etkä olisi asunut koko ikääsi vuokralla. Sinulla olisi myös auto ja pari kämppää Suomessa, mutta sinulla ei ole mitään.

        Keskieläkkeesi ei riitä kuin halvalla asumiseen, halpaan ruokaan ja lääkkeisiin. Rahapulan takia sinä lähdet Hankasalmelle vinguttamaan kelakorttia, etkä minkään muun takia.

        2010

        Katsohan tuosta linkistä jonka laitoin, paljonko sinulla palaa tulevaisuudessa massia lastesi kouluttamiseen, siinä palaa miljoona jos toinenkin, farangin lapset pitää kasvattaa yksityiskoulussa, ja se maksaa saatanasti, Juha niminen ystäväni jolla on alaikäinen tytär on itkenyt tätä jo vuosia, tulee helvetin kalliiksi...

        Mitä taas tulee yrittäjien köyhyyteen, siinä voidaan olla vain yhtämieltä, eikä se ole mielipidekysymys, lainkaan, olen laittanut tänne kaksi linkkiä joissa asia vahvistetaan että yksin ja makroyrittäjistä 93% elää köyhyysrajan alapuolella siis liikevaihto on alle 1000 euroa kuukaudessa, asiasta ei kannata keskustella enempää, kuvittelin että olin ymmärtänyt jotain väärin ja kuuntelin uudelleen tuon podin, ja tosiaan asia on siellä kerrottu, sinä siis kuulut tuohon 7 prosenttiin, joka on saanut ns. bisneksensä edes jotenkin kannattavaksi, mutta sitä en ymmärrä mihin sinä olet tarvinnut äänetöntä yhtiö miestä ja osakaslainoja... ne eivät vaan sovi kuvaan, lainkaan.

        Mitä tulee eläkkeeseeni se on varsin hyvä koska osasin varautua tilanteeseen ajoissa tiesin että näin tulee käymään joka tapauksessa, isäni ja yksi hänen veljistään kävi samalla tavalla, jopa Melkö tarkkaan saman ikäisenä.

        Mitä tulee tuohon köyhyyteen, sen käyttäminen alkaa olla inflaatiossa se on menettänyt arvonsa täysin en minä mikään rikas ole, mutta varsin hyvin toimeentuleva, ollut aina, minulle ei tuo raha merkitse samaa kuin nähtävästi sinulle, minun ei ole koskaan tarvinnut erikseen ajatella sitä, olen aina ollut töissä.

        Minusta on erittäin loukkaavaa suomalaista perusjamppaa kohtaan, miten kirjoittelet näistä eläkeasioista, jos sinulla on edes 2000 euron eläke onko sinulla lapsirakkaalla edes pientä käsitystä paljon sinulla pitää olla työtuloja, vuodessa. se pyörii siinä 45.000-55.000 euron haarukassa, tähän ei yleensä pääse edes perusjamppa, mitenkään, koska keskieläke on tuossa Tapsan eläkkeentasolla, on paljon ammattiryhmiä jotka ovat poissa edes tuosta 1.500 euron eläketasosta, siivoojat yms. joka kuitenkin tekevät erittäin tärkeää työtä, edes sairaanhoitaja ei pääse tuohon 2000 euron eläkkeeseen, erikoissairaanhoitaja joka siskoni on mutta hänellä on vielä vuosia eläkkeeseen... siksi minua vituttaa sinun minä minä minä, ja tuo vähä-älyinen apinalauma, joka hokee vaikkapa tuossa alhaalla köyhällehän kaikki maksaa helvetisti, kun tuskin tuolla kirjoittajalla on mitään muuta kuin ongelmia itsensä kanssa...
        By NumBall HHN 62v.


    • Anonyymi

      Pasanen jälleen kerran aloituksessa puhuu itsensä ulkopuolella asiainhoitajan välityksellä, jolle hän on antanut nimen "Senssu", joka ei tunne häntä eikä kukaan tunne Senssua, mutta tämä Senssu sitten tietää kaiken Pasasesta ja puhuu tuntemattomana naamailusta, ikäänkuin Senssu itse olisi tunnettu naamailija ja rohkeista rohkein pattajan poikain tapailija.
      Ei vaan ole onnistunut ne Senssun tapaamiset ei hesassa eikä Thaimaassa, ei edes Paraisissa. Johtuu siitä että tätä asiainhoitajaa ei ole olemassakaan.

      • En siis ole olemassa, ok, mitäpä tuosta aiheesta kaltaisesi kanssa sanaa vaihtamaan koska en ole olemassa, mutta sinä silti ajattelet mua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Liikuntatunteja sinulla on elämäsi aikana oman laskentasi mukaan ollut 40.000 tuntia.
        Miten on oman laskentasi mukaan, paljonko olet käyttänyt aikaasi minusta ajattelemiseen ja kirjoittamiseen, funtsippa sitä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        En siis ole olemassa, ok, mitäpä tuosta aiheesta kaltaisesi kanssa sanaa vaihtamaan koska en ole olemassa, mutta sinä silti ajattelet mua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

        Liikuntatunteja sinulla on elämäsi aikana oman laskentasi mukaan ollut 40.000 tuntia.
        Miten on oman laskentasi mukaan, paljonko olet käyttänyt aikaasi minusta ajattelemiseen ja kirjoittamiseen, funtsippa sitä.

        Kuinka uskottavana pidät sitä että terve 64 vuotias perheellinen mies jolla massiivinen omaisuus ja useita daneja karatevyössä, viettää 24/7 aikansa netissä puolustelemassa hänelle tuntematonta henkilöä Hua Hinissä, vailla minkäänlaista omaa elämää, tarinaa, kokemusta, mielipidettä, vailla minkäänlaista tietoa Thaimaasta ja vailla yhtäkään kuvaa Thaimaasta?

        Asteikolla 1 -10, kuinka uskottavana pidät tätä asiainhoitajan hahmoa?


      • SENSSU
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka uskottavana pidät sitä että terve 64 vuotias perheellinen mies jolla massiivinen omaisuus ja useita daneja karatevyössä, viettää 24/7 aikansa netissä puolustelemassa hänelle tuntematonta henkilöä Hua Hinissä, vailla minkäänlaista omaa elämää, tarinaa, kokemusta, mielipidettä, vailla minkäänlaista tietoa Thaimaasta ja vailla yhtäkään kuvaa Thaimaasta?

        Asteikolla 1 -10, kuinka uskottavana pidät tätä asiainhoitajan hahmoa?

        Uskontoja on monia ja toiset hurahtanu omaansa, jopa päätyen elämätarkoituksenaan ajattelemaan päivittäin "Hahmoa".


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Uskontoja on monia ja toiset hurahtanu omaansa, jopa päätyen elämätarkoituksenaan ajattelemaan päivittäin "Hahmoa".

        Koetan vaan saada sinut tajuamaan kuinka idioottimaista on edes kuvitella että joku uskoo sinun olevan olemassa jonakin anonyyminä puolustusasianajajana jollekin totaalidorkalle mielipuolelle.
        Mutta aivan turhaan. Et sinä tule koskaan tajuamaan ettei kukaan ole niin typerä että uskoisi sanaakaan mitä suollat. Isäntähahmosi suoltaa itsekin itsestään tuota samaa soopaa kuin sinäkin ja ulkopuolisena, kuten sinäkin. Se on sama millä persoonalla puhelet, kaikki on silkkaa paskaa.


      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä, koska minä en ole puhunut tuntemattomista naamailijoista, vaan sinä olet.
        Jos sinua häiritsee tuntemattomat naamailijat, niin aina voit tehdä Pasaset ja ilmoittaa henkilöllisyytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, koska minä en ole puhunut tuntemattomista naamailijoista, vaan sinä olet.
        Jos sinua häiritsee tuntemattomat naamailijat, niin aina voit tehdä Pasaset ja ilmoittaa henkilöllisyytesi.

        Hän on internetin rohkein anonyymi, paljon on hällä matkailutarinoita ja matkailuvalokuvia, tosin vain omassa albuumissaan nakkaamatta niitä julkaisuun, mutta paljon pärvööttää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe