Työtön on aina voittaja, mukava kun työ ei haittaa vapaa-ajan viettoa. Pirkka maistuu, pinppiä saa joka päivä ja elämä on rentoa ja mukavaa!
Työtön on aina voittaja!
63
745
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt tuli kiire työttömäksi🏃♂️🚴🏾♂️
- Anonyymi
On upeaa kuulua voittajien joukkoon! 🏆
- Anonyymi
Pulipenkillä paistaa aina aurinko!
- Anonyymi
Pulipenkillä kiva k-menu humussa olla TE-täti moikkaa autostaan ja tuo lisää pirkkaolutta omalla rahalla kun ei ole haisemassa työttömyys toimistossa eikä kuse toimiston lattialle
- Anonyymi
Haluan työttömäksi, kuka haluaa minun työpaikkani?
- Anonyymi
Mä en halua sun työpaikkaa, kuulun voittajiin!
- Anonyymi
Työtön ponppii ruostepolkupyörällä pielisraitilla hidasteesteissä k-menukännissä ja kaatuu juppiaudin alle jarrupaloja juppi ei kuluta vaan viskaa pulin päälle marlboro tunpin jota kuntouttaja imee tuskissaan pirkkahumalassa.
- Anonyymi
Dynaamista elämää työttömänä!
- Anonyymi
Totta se on, irtisanouduin ja rupesin työttömäksi niin kuumat pimut koputtelee nyt koko ajan ovelle ja kaupassa kauppias tarjoilee ilmaista Pirkka olutta. Iloista seuraa löytyy aina pulipenkiltä! Elämä ei ole koskaan ollut paremmin! En ymmärrä miten joskus olin niin hullu että kävin töissä.
- Anonyymi
No kerrankos sitä ihminen erehtyy...
- Anonyymi
Rohkea elämänmuutos tervetuloa työtön pulielämään. kaljaa ja pinppii on.
- Anonyymi
9e dynaamisen brutaalia pulielämää
- Anonyymi
Juoksu pirkat 0 euroa lihava vartija ei saa ketterää työtöntä kiinni
- Anonyymi
Energistä ja dynaamista!
- Anonyymi
työtön pinkoo karkuun k-menut kourassa kirppis verkkarit jalassa vartija sotkeutuu leikkihaalariin kaatuen sittarin postiautomaattiin ja saa potkut . Työtön humaltuu iloisesti ilmaiskaljoista
- Anonyymi
Tänään työkkärissä oli voittajan mitalikahvit kunniakseni kunniakujaa pitkin astelin kuin voittaja ja kaikki taputti tämä on voittajan elämää 🏅
- Anonyymi
Virkailija repi työhönosoituksen olen osoittanut voittajan asennetta eikä minua häiritä enää sellaisilla pikku asioilla keskityn nyt vain nauttimaan voittajan elämästä.
- Anonyymi
Näiltä ideoloogisilta työttömiltä sohvanvaltaajilta joutaakin leikata tukia.
- Anonyymi
TOSI MAHTAVAA KUN LIEKSAN PULIPENKKI KULTTUURI KUKOISTAA JA KUKKII MUTTA LIEKSAN KAUPUNKI VOIS SATAMAAN KUSKATA LÄMPIMÄN LÄMMITETTÄVÄN TAUKOTUVAN. RILLIKIN OIS HYVÄ HAMPPARINKÄYRÄ, KANAN KOIVET, PIHVIT, MUUSSIT KUUMANA KITAAN JA PURKKIVELLIÄ SEKAAN NAM NAM.
- Anonyymi
Haluaisin liittyä voittajiin!
- Anonyymi
Työtön joutuu lopullisesti orjaksi ei pääse edes palkkatuella töihin työvaatimukset on kovat
- Anonyymi
Työtön juo jo 5:ttä k-menua pulipenkillä ku työkyri painelee näppeja kumitehtaalla rasvassa 8 e tuntipalkalla teollisuuskylässä kumitehtaalla . Työtön myös vetelee paljaalla pinppiin
- Anonyymi
Työtön lisääntyy ja tekee mukuloita, jotka sotkee julkisia paikkoja. Kaljahönössä ei paljon paina kasvattajan vastuu. Sotkekoot, kyllä yhteiskunta korjaa ja minähän en veroja maksa.
- Anonyymi
Työttömällä ei ole ummetusta kaikki k-menuripulit lentää persiistä minuutin päästä juomisesta.Seinätja lattiat paskassa oli kauppa tai TE-toimisto
- Anonyymi
Voittajan ei tarvitse varoa saa päästää voittajan pierun!
- Anonyymi
työtön liittyy toisten työttömien jengiin ja paskoo alleen pirkkaripulin koska k-menujengi örähtelee kokelaalle.ulosteen haju ei miellytä pomopulia.
- Anonyymi
Liityin tänään työttömiin, luovuin työnteosta lopullisesti. Kävin ilmoittautumassa TE toimistossa, pieraisin siellä äänekkään ja märän pierun. Siitä seurasi uskomaton onnen tunne, ei enää koskaan työntekoa, olen vapaa työn ikeestä! Olen liittynyt voittajiin!
- Anonyymi
Lämpimät onnittelut hienosta ratkaisusta 🌼🌷
- Anonyymi
Työtön ripuliperse on paras fak tö zjob! sipuliteemakkara ja pirkkaolut k-menua pulipenkille työttömänä.
- Anonyymi
Kiva ulostaa työttömänä vuora-asunnon lattioille ja pyyhkiä talon verhoon k-menuripuliperse.
- Anonyymi
Joo Sossu maksaa siivoojan ja nauran voittajana sohvalla kun siivooja pesee ribuloverhoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Sossu maksaa siivoojan ja nauran voittajana sohvalla kun siivooja pesee ribuloverhoja
Näin on winner takes it all laulo jo ABBAki humalassa. Voitto ja veikko olutta rupee ripuli pörisee.
- Anonyymi
Työttömyysrahaki nousee 6 rosenttii eläke kans diapamit ilmasia, työttömän kissanpäivät. Kaljaki halpenee. Laalaalaa
- Anonyymi
Olen työtön ja iloinen kun saan juoda Pirkkaa niin paljon kun haluun ilmaiseksa. Asun keskustassa juppitalossa vuokralla.Homohallituksen homoleikkaukset ei mua liikuta, koska olen k-menu puli.
- Anonyymi
Tuo sana "pinppi" oli aika mehukas.
- Anonyymi
Työttömän pinppi on kostea kikuli imeytyy sinne sujuvasti kuin k-menu kurkkuun
- Anonyymi
Olen Peräkammarin työtönvätys en tee mitään töitä ootan valmista k-menutki kantaa sosiaalitoimi iloisesti. Pesevät pyykkini vaikka kusen ja ripuloin poxereihin .
- Anonyymi
On ihanaa olla työtön!
- Anonyymi
Ja maksa kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maksa kiittää.
Eiku sossu maksaa! Ja työtön kiittää 🙋🏽♂️🙋♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku sossu maksaa! Ja työtön kiittää 🙋🏽♂️🙋♀️
Kelaki maksaa. Työttömän kukkaro kiittää kaikki kaljaan Pirkkaolut loppuu Lieskasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelaki maksaa. Työttömän kukkaro kiittää kaikki kaljaan Pirkkaolut loppuu Lieskasta
Kiitämme Kelaa! 🙏
- Anonyymi
Eipä vötkylöistä muuhun olekkaan kuin yhteiskunnan eläteiksi.
- Anonyymi
Kiva juoda Pirkkaolutta sossun laskuun ja piereskellä vuokrasohvalla ja syljeskellä kattoon työttömänä.
- Anonyymi
Ota sipuliteemakkaraa työttömänä Pirkkaolutta 20 pulloo.
- Anonyymi
Karenssia voittajille kohta nälkä kurnii voittajan vatsassa.
- Anonyymi
eikä kurni kun juo kiljua
- Anonyymi
Liityin tänään voittajiin! Alko tuet juosta, lähdenkin tästä heti ostamaan x-traa.
- Anonyymi
kohta teille koittaa karmea kohtalo. uusi hallitus ajaa teidät hengiltä. lähtee tuet, lähtee asunnot, lähtee sipuliteemakkarit taskusta, lähtee x-tra lonkerot ja lähtee bonus-sätkät huulesta. teiltä lähtee aivan kaikki. orpo vie teiltä jopa alushousutkin jalasta ja kondomitkin munasta. tämä on fakta. teitä tullaan kurittamaan oikein huolella ja se on teille oikein. jouduttu ottamaan sosiaalitukia vastaan työpaikkoja 400 kilometrin päästä, jonne joudutte ajamaan polkupyörillä -37 asteen pakkasissa. teitä käy hiukan jo sääliksi. juhlanne on juhlittu. uunin pankkonne kylmenee.
- Anonyymi
Brutaalia 😨
- Anonyymi
elin kuin aasilla ja jotka sinkosivat siementään kuin orhi.GazpachoThe chocolate train is coming, the gay people are rejoicing.8:/6d55f7i6586ac9ed CA166h66234
- Anonyymi
en enää tee töitä nyt riitti vedän perseet
- Anonyymi
Tänään työttömät on lakossa 🧸
- Anonyymi
Vaadin vähintään 10 euroo!🙋🏻♂️
- Anonyymi
Nordin määrättiin luovuttamaan omistamansa kissa valtiolle viimeistään tammikuussa 2024.
- Anonyymi
Lieska on työttömien pääkaupunki.
- Anonyymi
Tuli hyvä ja lämmin tunne sieluun, olen työtön! 🙋🏽♂️🥰
- Anonyymi
Kyllä tämä työttömyys pankolla työstä käypi kun aina pitäs jaksaa lähteä serkkulikan luo saunaan. Olenkin pohtinut voisiko pankolle rakentaa saunan että serkkulikka voisi tulla sinne saunomaan? Mitä sanoo työttömän pankkopojan saunasta lieksan rakennuslakipykälät?
- Anonyymi
4H nuoret sanoo EI KÄY.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4H nuoret sanoo EI KÄY.
Ne on armotonta ja raakaa porukkaa nuo 4H-nuoret...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191