Onko rajan tuntumassa asuvilla havaintoja ylimääräisestä liikkumisesta.
Onko tietoo
12
442
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä pussihousut marssii.
- Anonyymi
Kysy Annukan baarilta kylän juorut.
- Anonyymi
Maksaako aloittaja bensat jos lähden katselemaan?e
- Anonyymi
Uusi renkipoika muuttanna kylille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi renkipoika muuttanna kylille.
Voi renkipoikaparkaa! Varmaankaan ei etsinyt tietoa lieksalaisista ennakolta kun tuollainen vahinko pääsi tapahtumaan. Tuskin enää tällä hetkellä siellä asustaa jos vähänkään vielä järkeä ja mielenterveyttä on säilynyt.
- Anonyymi
Susi oli kuulemma jolkutellut rajan tuntumassa pohjoiseen päin. Se on ylimääräistä liikettä, joten urheat lieksalaiset sankarimetsästäjät suoritti keskinäisen hälytyksen ja lähtivät mönkijäpartioineen sitä jäljittämään yli kahdeksankymmenen kiväärin ja neljänkymmenen koiran voimalla. Tuloksesta ei tietyistä syistä ole annettu tietoja julkisuuteen.
- Anonyymi
taetaa olla pahoja ongelmia, käynti lääkärillä auttaa
- Anonyymi
Ei jaksa liikkuu pancolta yritän välttää kaikkea ylimääräistä liikkkumista. 🛌
- Anonyymi
Bemareita pyörii, tummelipurkkeja ja pieniä lasipulloja tienvarret täynnä...
- Anonyymi
Susihatulla siitä puhe, mistä puute. Hirvijahdissa sitten kun kokoonnutaan tulille. ❤️
- Anonyymi
Piru kyttää Inarin vaaralla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221