Sinä törppö, joka änkesit kahden auton väliin sadekelillä aiheuttaen vaaratilanteen, olet vissiin arpajaisista saanut ajokorttisi! Kajaanintieltä menit kiihdytyskaisralle ja kiihdytyskaistalta tulit eteen mustalla henkilöautollasi, suuntana Pekkalansilta. Opettele liikennesäännöt uudelleen ja kolmion merkitys! Kiihtyskaistalla autoileville on kolmio, joten sinun on jopa pysähdyttävä, jos tilanne näin vaatii. Sinulla tosin tuossa tapauksessa oli kusta päässä ja paljon!
Ei uusi auto aivoja kasvata.
79
789
Vastaukset
- Anonyymi
Itse annan autonpaikan ajaa vilkkua kun käyttää.olen ajannut monessa kaupungissa Suomessa Hki annataan auton paikka tilaa ja liikenne vetää hyvin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18051279x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
"Itse annan autonpaikan..."
Aivan niin. Niinpä tietenkin. Kun kommentoit, niin voisitko olla seuravalla selvänä?
- Anonyymi
Jurtti on jurtti vaikka voissa paistaa.On nämä jotkut niin helkutin pässejä että pitää unohtaa ne liikennesäännöt heti kun hypätään rattiin.Lehmon liittymä on varmaan pahin,sieltä jos mistä näitä elämäänsä kyllästyneitä kiilaa eteen riesaksi asti.Joku ihme psykoottinen tila päällä,ilmeisesti hengellinen köyhyys..
- Anonyymi
Lehmolaistenkin olisi syytä ymmärtää, että 6-tiellä on Lehmon kohdalla 100km/h nopeusrajoitus.
Kiihdytyskaista on riittävän pitkä siihen, että 100km/h nopeuteen kiihdyttäminen ennen päätielle siirtymistä on helppoa suunnilleenn kaikilla liikennekäyttöön hyväksytyillä henkilö- ja pakettiautoilla.
Siitä huolimatta lehmolaiset tunkevat väkisin jonoon 70-80km/h nopeuksilla.
Ei ihme, että on ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmolaistenkin olisi syytä ymmärtää, että 6-tiellä on Lehmon kohdalla 100km/h nopeusrajoitus.
Kiihdytyskaista on riittävän pitkä siihen, että 100km/h nopeuteen kiihdyttäminen ennen päätielle siirtymistä on helppoa suunnilleenn kaikilla liikennekäyttöön hyväksytyillä henkilö- ja pakettiautoilla.
Siitä huolimatta lehmolaiset tunkevat väkisin jonoon 70-80km/h nopeuksilla.
Ei ihme, että on ongelmia.Eli kiihdytetään 100 km/h:ssa ja katsotaan onko kiihdytyskaistan lopussa vasemmalla tilaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kiihdytetään 100 km/h:ssa ja katsotaan onko kiihdytyskaistan lopussa vasemmalla tilaa?
Ei, vaan kaistan tilanteen näkee päätä vähän kääntämällä jo rampilta ja kiihdytyskaistalla peileistä. Harmi vaan että valitettavan harva osaa autonsa peilejä oikein käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan kaistan tilanteen näkee päätä vähän kääntämällä jo rampilta ja kiihdytyskaistalla peileistä. Harmi vaan että valitettavan harva osaa autonsa peilejä oikein käyttää.
Entäs jos päätä kääntämällä / peilistä katsomalla havaitaan että vasemmalla turvavälit ovat tapissaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos päätä kääntämällä / peilistä katsomalla havaitaan että vasemmalla turvavälit ovat tapissaan?
Ei ne koskaan niin tapissaan ole. Eipä ole kertaakaan tarvinnut pysähtyä rampilta tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos päätä kääntämällä / peilistä katsomalla havaitaan että vasemmalla turvavälit ovat tapissaan?
Jos turvavälit ovat tapissaan, täytyy ymmärtää, että päätielle ei silloin mahdu.
Jos ei mahdu, oikea toimintatapa on odottaa sellaista väliä, että mahtuu.
Ei pitäisi olla liikaa vaadittu, jos on autokoulun läpäissyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos turvavälit ovat tapissaan, täytyy ymmärtää, että päätielle ei silloin mahdu.
Jos ei mahdu, oikea toimintatapa on odottaa sellaista väliä, että mahtuu.
Ei pitäisi olla liikaa vaadittu, jos on autokoulun läpäissyt.Niinpä: ei ne koskaan niin tapissaan ole ja jos turvavälit ovat tapissaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne koskaan niin tapissaan ole. Eipä ole kertaakaan tarvinnut pysähtyä rampilta tullessa.
Joko et liikuskele paljoa autolla tai käsityksesi tyrvavälistä on muutaman metrin luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne koskaan niin tapissaan ole. Eipä ole kertaakaan tarvinnut pysähtyä rampilta tullessa.
Eli et ole koskaan tavannut esim. kolmea autoa jotka ajavat suositellulla 100 metrin turvavälillä (4sekuntia) 100km/h:ssa? Noiden väliin ajamalla reagtioaikaa jää 1.8 sekuntia! Katsoisitko sen riittävän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos turvavälit ovat tapissaan, täytyy ymmärtää, että päätielle ei silloin mahdu.
Jos ei mahdu, oikea toimintatapa on odottaa sellaista väliä, että mahtuu.
Ei pitäisi olla liikaa vaadittu, jos on autokoulun läpäissyt.Mikä on autokoulu?
- Anonyymi
Mikä hitto siinä on niin vaikeaa ettei sinni anna periksi löysätä vähän kaasua että rampilta tulija pääsee väliin ja liikenteeseen mukaan?
Nautitteko jos rampilta tuleva joutuu pysähtymään ja siitä sitten uudellen kiihdyttämään 100 kmh tielle?
Minulle ei joustaminen ole koskaan ollut ongelma, vaikka säännöt onkin laadittu punaniskoille. "Minun ei tartte kun ne säännöt..."
Niinköhän nämä k**päotsat yhtä uskollisesti noudattavat sääntöjä joka paikassa, sellaisissakin joissa ei ole kiusanteon mahdollisuutta?- Anonyymi
Ei päätietä ajavan kuulu löysätä ja väistellä sivutieltä eteen tunkevia.
Sivutieltä tulevan on ajoitettava liittymisensä ja sopeutettava nopeutensa siten, että päätien liikenne ei häiriinny.
Siitä velvollisuudesta ilmoitetaan sillä kiihdytyskaistalla olevalla kärjellään olevalla kolmiolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päätietä ajavan kuulu löysätä ja väistellä sivutieltä eteen tunkevia.
Sivutieltä tulevan on ajoitettava liittymisensä ja sopeutettava nopeutensa siten, että päätien liikenne ei häiriinny.
Siitä velvollisuudesta ilmoitetaan sillä kiihdytyskaistalla olevalla kärjellään olevalla kolmiolla."Minun ei tartte kun ne säännöt..."
Joustavuus on poissuljettu ja liikenteen sujuvuudesta viis...
Jospa sillä k**päotsaisuudella tarkoitettiin juuri tuota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minun ei tartte kun ne säännöt..."
Joustavuus on poissuljettu ja liikenteen sujuvuudesta viis...
Jospa sillä k**päotsaisuudella tarkoitettiin juuri tuota?Säännöt ovat olemassa sitä varten, että osapuolet jo ennakolta tietävät, miten tilanteessa toimitaan, eikä kummankaan tarvitse arvailla, mitä tapahtuu.
Päätietä ajava jatkaa matkaansa normaalisti ja sivutieltä tulija on velvollinen sovittamaan liittymisensä siten, ettei päätien liikenne häiriinny. - Anonyymi
Päätellä ajavan ei kiihdytyskaistalta tulevan takia tarvitse löysätä. Monta sellaista otsaa olen nähnyt kiihdytyskaistalta tulevan ja aiheuttavan vaaratilanteen. Sinulla on muuten kirjoitusvirhe tekstissä. Jos ei osaa kiihdytyskaistalta liittyä päätielle oikealla tavalla, niin miksi edes ajaa koko autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päätietä ajavan kuulu löysätä ja väistellä sivutieltä eteen tunkevia.
Sivutieltä tulevan on ajoitettava liittymisensä ja sopeutettava nopeutensa siten, että päätien liikenne ei häiriinny.
Siitä velvollisuudesta ilmoitetaan sillä kiihdytyskaistalla olevalla kärjellään olevalla kolmiolla.no voi,voi hellanlettas ,mene linjuriautolla jos ahistaa liikenne.
- Anonyymi
Juuri näin. Eivät nämä Karjalan kuskit ole käyneet autoilemassa maailmalla. Siellä tosiaan joustetaan liikenteessä.
- Anonyymi
Vaikein asia autolla ajaessa ei ole vauhdin lisäys vaan vauhdin vähentäminen.
- Anonyymi
Näitä MINÄ ensin autoilijoita riittää. Aiheuttavat juuri kyseisellä toiminnalla onnettomuuksia.
Viikko sitten Tikkalan kohdalla musta opel ohitti risteysalueella rekka auton. Erittäin typerää toimintaa! - Anonyymi
Kannattaa pitää hyvä turvaväli edellä ajavaan niin homma toimii.
- Anonyymi
Edelleenkin ihmetyttää melkoisella haipakalla iskeytyminen takapuskurin tuntumaan ja välittömästi siihen jämähtäminen vaikka olisi pitkät suorat ohitukseen. Liekö joku peräpenttipridesyndrooma vai mikä estää ohituksen? Se "kuuluisa" ryöstöpelkoko pelottaa?
- Anonyymi
Jotkut vain ajavat liian lähellä etupuskuriani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vain ajavat liian lähellä etupuskuriani.
Ja takapuskurista ei enää nouse sankka,läpitunkematon savuverho ja kamala katku ? Autonvalmistajat voisivat valmistaa sellaisia autoja että niillä voisi ajaa vain enintään 80 km tunnissa.Loppuis turhat jorinat.
- Anonyymi
Lipase pikkasen jarruvaloa.. Rupeaa löytymään turvaväliä.. Voihan se olla, että joku eläin oli tulossa tielle esim.. Poljit vaistomaisesti jarrua.
- Anonyymi
Vaikeinta autoilussa on että liikenteessä on muitakin autoilijoita. Jos olisin yksin ajelemassa, ei olisi mitään ongelmaa.
Tämä on suurin ongelma suomen teillä. - Anonyymi
Joen urpot ei osaa ajaa sujuvasti liikenteessä.Ottakaa se hankkijan lippis pois päästä niin ette näytä niin urpoilta.
- Anonyymi
Ajattelin kaikkien olevan kiilaajamulkkuja ennenkuin tajusin että jättämällä 80 alueella turvavälin loppui kiilaajamulkut nopeasti.
Ja toimii niin täällä käpykyläkankaan kehällä kuin muuallakin Suomessa. - Anonyymi
Siitä kiihdytyskaistalta ei tarvitse ujuttautua kahden auton väliin, jossa jää just joku 1,5m suuntaansa väliä. Siinä ruuhkassa ja 80km/h vauhdissa ja sateessa ei tunnu kivalta, kun aivoton taneli väen väkkeen sieltä tulee ja aiheuttaa vaaratilanteen. Ja kp*puhujilla ei näemmä ole käsitystä siitä, että aina ei ole mahdollisuutta turvaväliin. Jos pidät edellä ajavaan turvavälin, joku ohittaa sinut juuri siihen väliin ja takanasi on jo toinen auto. Päätiellä olevan ei tarvitse väistää kiihdytyskaistalta tulevia, sen sanoo lakikin.
- Anonyymi
Kiihdytyskaistan nimi pitää sitten vaihtaa.Pitäisi olla varmaan pysähtymiskaista.Mites tämä "vetoketju-periaate " toimii .?Siis joka toinen auto antaa tietä sivukaistalta tuleville ? Jos pääkaistalainen ei anna tietä "kiihdytyskaistalta" tuleville niin "kiihdytyskaistlaiset" saattavat joutua odottamaan jonossa aivan kuin jonkin puomin takana kunnes pääkaistalta on loppunut liikenne.Siinä saattaa joku myöhästyä jostakin.
- Anonyymi
Taneli ja vaaratilanteen aiheuttaja on kylläkin se päätietä ajava joka ei edes sateessa jätä edellä ajavaan riittävää turvaväliä.
Vanha nyrkkisääntö on että jos 80 km/h vauhdissa näet edellä ajavan rekisterinumeron, olet liian lähellä. Turvavälin saa tehtyä tosi helposti vain hieman kaasupoljinta nostamalla.
Lain tietää kaikki, sitä voi molo otsassa noudattaa, mutta liikenteen sujumisen kannalta myös joustaminen on sallittua jos liikenteen sujuminen sitä vaatii.
Kenenkään etu ei ole se että rampilta tuleva liikenne joutuu pysähtymään, paitsi tietysti "lakia hampaat irvessä noudattavalle" molo-otsallehan se on hunajaa. - Anonyymi
Mitäs, jos pikkuisen vielä miettisit asioita?
Aivoton taneli taitaa sinun tapauksessasi löytyä paljon lähempää, kuin siitä ohi ajavasta tai eteen tunkevasta autosta.
"Ruuhkassa 80km/h vauhdissa sateessa" sinä yrität blokata ohitukset ja sivutieltä tulijat ajamalla niin lähellä edellä ajavaa, ettei väliin mahdu?
Ja sitten haukut muita taneleiksi?
HEI HALOO!!
- Anonyymi
Itä-suomessa ajetaan alinopeutta ei anneta tietä ei jousteta liikenne laahaa.olen ajanut ammatikseni autoa ympäri Suomea.
- Anonyymi
löysää juntti vähän kaasujalkaa niin liikenne on sujuvampaa , no ,jos ei ole pahemmin muualla kuin böndellä ajellu niin eihän sitä osaa ottaa muita huomioon liikenteessä.
- Anonyymi
Pöteröillä on kiire maakuuntelukomppaniaan.
- Anonyymi
Nooo...oooh. Lisäsikö edellä ajava vauhtiaan, kun kouhautit vauhdilla takapuskuriin ja aloit häntä hiillostamaan?
Vastausvaihtoehdot:
- Ei
- Tuskinpa
- Päinvastoin; hiljensi vain nopeuttaan - Anonyymi
Eihän se laki edellytä että päätietä ajavan pitäisi hiljentää että rampilta tulija pääsisi väliin, mutta ei sen kyllä pitäisi kiihdyttääkään estääkseen väliintulon, kuten hyvin usein näkee. Niitä mulkeroita on niin monenlaisia.
- Anonyymi
Voihan päätietä ajava kiihdyttääkin, että liittymästä tulija pääsee väliin.
- Anonyymi
Ei se aivoja kasvata mutta kyrpää kylläkin,BMV on yleensä se paras merkki kyrvän jatkeeksi.
- Anonyymi
Oletko tutkinut asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tutkinut asiaa?
Varmaankin näppituntumaa on, kun noin merkkitietämystä tuntuu olevan.
- Anonyymi
Pyllypekan kavereita bemupojat...
- Anonyymi
Asennevammaisia yleensä nämä kaaharit ja liikennesääntöjen rikkojat
- Anonyymi
Autonvalmistajan vika.Autot voisi olla paremmin suunniteltuja.Joillakin "halvoilla malleilla" pääsisi vain enint.50km/h ja oma kaista."Kalliit mallit" pitäisi valmistaa enint.120km/h niin kaasujalka kevenisi ja lisäksi vakionopeudensäädin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autonvalmistajan vika.Autot voisi olla paremmin suunniteltuja.Joillakin "halvoilla malleilla" pääsisi vain enint.50km/h ja oma kaista."Kalliit mallit" pitäisi valmistaa enint.120km/h niin kaasujalka kevenisi ja lisäksi vakionopeudensäädin.
Sellainen automalli että jos nopeus ylitäisi 120km/h niin moottori automaattisesti palauttaisi nopeuden vakioon.Eihän lentokoneellakaan,helikopterilla saa lentää aivan kuinka vaan vaikka lentolupakirja olisikin ja "kaasutella yläilmoissa" . Ihminen on jotenkin tyhmä omassa suuressa viisaudessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autonvalmistajan vika.Autot voisi olla paremmin suunniteltuja.Joillakin "halvoilla malleilla" pääsisi vain enint.50km/h ja oma kaista."Kalliit mallit" pitäisi valmistaa enint.120km/h niin kaasujalka kevenisi ja lisäksi vakionopeudensäädin.
Oma kaista? Halvemmaksi tulisi tehdä ylinopeutta ajaville ja muille liikenneturvallisuuden vaarantajille mielentilatutkimus.
Autot on hyvin tehty ja suunniteltu. Ihminen vaatii vielä kehitystyötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kaista? Halvemmaksi tulisi tehdä ylinopeutta ajaville ja muille liikenneturvallisuuden vaarantajille mielentilatutkimus.
Autot on hyvin tehty ja suunniteltu. Ihminen vaatii vielä kehitystyötä.Onhan se jo nytkin "oma kaista".esim.Pilkkoon mennessä.Ohi pääsee ihan sujuvasti "ohituskaistalla".Ihan liian kovaa ajavat Outokumpuun mennessä.Sinne pitäisi rakentaa myös "ohituskaistat" kuten Varkaudentiellä on nykyisin.
- Anonyymi
Kun maantiellä maksiminopeus on 120km/h niin miksi se pitää normaalin kuljettajan ylittää jos ei ole "hätätilanne"? Lisäksi n.10v.sitten olin linja-auton kyydissä paikallisilla linjoilla.Ihmettelin suuresti naiskuljettajan käyttämiä korkeakorkoisia kenkiä linja-autoa ajaessa ? Eihän junissakaan henkilökunta kävele 10cm piikkikoroissa...
- Anonyymi
Voisi rakentaa systeemin jossa autossa oleva kamera vertaisi liikennemerkin nopeutta ja auton omaa nopeutta ja kerryttäisi sakkoja vaikka vuoden ajan ja kerran vuodessa nämä sakot käytäisiin sitten maksamassa.
Samaten jokaiseen valoristeykseen kamerat jotka kuvaisivat punaisia päin ajavat.- Anonyymi
Kylläpä tulisi autoilu kalliiksi!
- Anonyymi
Pitäisi olla nopeusrajoitettut tiet, sekä tullimaksuja vastaan tiet ilman rajoituksia. Sillon pääsisi jokainen ajamaan mieluistaam vauhtia. Suomen nopeuarajoitukset on ajalta, jolloin autot oli tinalaatikkoja rumpujarruilla. Nykyautolla 150-160km ei ole vauhti eikä mikään. 80km alueet joutaisi korottaa 130 km/h ja 100 alueet vapaaseen nopeuteen
- Anonyymi
Tuo vois olla hyvä idea.Esim.moottoritien vieressä voisi kulkea ikäänkuin "pyörätie" jossa saisi ajaa "pikkuautolla" pienempää nopeutta.
- Anonyymi
Talvinopeuksia odotellessa....
- Anonyymi
Tai ihmiset voisivat lähteä matkaan ajoissa niin ei tarvitsisi kaahata.
- Anonyymi
Suomi on takapajula, tänne on turha haaveilla mitään tuollaista. Ihme että tänne on aikanaan edes autot saatu. Keski-Euroopassa 130km/h rajoitukset on ihan perus nopeuksia, täällä olet heti kategoriassa kaaharit, jos ajat 100 km/h alueella 110.
Höpö höpö maa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on takapajula, tänne on turha haaveilla mitään tuollaista. Ihme että tänne on aikanaan edes autot saatu. Keski-Euroopassa 130km/h rajoitukset on ihan perus nopeuksia, täällä olet heti kategoriassa kaaharit, jos ajat 100 km/h alueella 110.
Höpö höpö maa.Liikenteen seassa on muitakin kulkuneuvoja ja henkilöitä kuin sinä ja sinun autosi.Pitäiskö muuten lumi-ja räntäkelissä ajaa samaa nopeutta kuin kuivallakesäkelillä ja vielä samalla autolla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on takapajula, tänne on turha haaveilla mitään tuollaista. Ihme että tänne on aikanaan edes autot saatu. Keski-Euroopassa 130km/h rajoitukset on ihan perus nopeuksia, täällä olet heti kategoriassa kaaharit, jos ajat 100 km/h alueella 110.
Höpö höpö maa.Älä kaahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenteen seassa on muitakin kulkuneuvoja ja henkilöitä kuin sinä ja sinun autosi.Pitäiskö muuten lumi-ja räntäkelissä ajaa samaa nopeutta kuin kuivallakesäkelillä ja vielä samalla autolla ?
Käytkö T-paita päällä talvella lenkillä ja kesällä pilkkihaalarissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö T-paita päällä talvella lenkillä ja kesällä pilkkihaalarissa?
Jotkut ilmeisesti käyttää.
- Anonyymi
Loppuisikohan perseily liikenteessä jos moottoritiellä saisi ajaa 130 km/h:ssa? Ehei, joku haluaa ajaa aina vielä kovempaa...
- Anonyymi
Siksi autonvalmistukseen tulisi kiinnittää huomiota.Mutta ohittaako sitten rekka "pikkuauton" vai "pikkuauto" rekan ? Siinä pulma.Rekkoja koskee kylläkin samat nopeusrajoitukset kuin esim.henkilöautoja.Joten ei liene ongelmaa.
- Anonyymi
Harmittavan monelle autoilijalle liikenne on eräänlaista kisailua ja kilpailua. Kuitataan välittömästi toisen rauhallisempi kiihdyttäminen nopeusrajoituksen kasvaessa ja nopeusrajoituksen pienentyessä ollaankin sitten olkapäät korvissa jarruttamassa koska toinen noudattaakin rajoituksia. Tuntuu olevan päivän hyvä työ jos saa jonkun rajoituksia noudattavan tunarin ohitettua tai muuten opetettua ajamaan. Eivät kaikki lähde ohittelemaan jos hetikohta täytyy kääntyä sivutielle.
Pois kisailu ja räikköstely liikenteestä. Joitakin sentään odotetaan kotona. - Anonyymi
Kaahailijat ovat eräänlaisia köyhiä. Heiltä puuttuu itsetuntoa ja/tai ihmissuhteita ja/tai kunnioitusta ja/tai vastakkaista/samaa sukupuolta ja/tai elämäniloa ja/tai aikaa jne. Eli jotain puuttuu ja syyllinenhän on se edessä oleva rajoituksia noudattava nynnyttäjä jolle on kostettava.
- Anonyymi
Eräänlaista köyhyyttä lienee myös kännykän käyttö ajon aikana. Eikös niitä bluetootheja ala olla jo jokaisessa autossa tai tekniikkaa bluetoothin käyttöön?
Vielä nimittäin näitä puhelintolloja tulee tuolla liikenteessä vastaan ja ajo on entistä haparoivampaa.- Anonyymi
Tota kännykän käyttöä olen ihmetelly itsekkin.2014 vuosmallin kotteron omistan.Siihen puhelimen toimintojen ohjelmointi muutama minuutti ja aina kun nousen puh mukana kotterooni ja virta päälle ei tarvii puhelinta näpräillä toimii ratin painikkeilla.
- Anonyymi
Rattiraivoaminen saattaa pikkasen hiljentyä, kun ELY-keskus nakkaa 80:n rajoitukset 100:n tilalle kuluvalla viikolla.
- Anonyymi
Ei se koske bmw kaahareita koska ne luulee että kaikki tykkää niiden ajotyylistä..
- Anonyymi
Siirtyisi vaan se tykkääminen käytäntöönkin. 14sta bmw menossa ja edellinen (pysäköintisakko) joskus 2000-luvun alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirtyisi vaan se tykkääminen käytäntöönkin. 14sta bmw menossa ja edellinen (pysäköintisakko) joskus 2000-luvun alussa.
14. bemari? No eipä nuo kovin lujilta sitten vaikuta. Joka viikkoko vaihdat saunan jälkeen, kuten kalsarisikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14. bemari? No eipä nuo kovin lujilta sitten vaikuta. Joka viikkoko vaihdat saunan jälkeen, kuten kalsarisikin?
Tuohon neljääntoista laskin kaikki lähes viiden vuosikymmenen bemarit ( mm. 1-3 kesä-/harrasteautoa tallissa) ja nykyjään vaimonkin bemarit. Mutta vaihtoakin on toki tapahtunut likimain kalsariesi tapaan.
- Anonyymi
Kyyl mun bnweel pitää edellä päästä niin
- Anonyymi
Yrittää, yrittää...mut lainavaatteissa selvästi. Tykkäät?
- Anonyymi
Kyllä minun aivoni kasvoivat kun ostin uuden corollan.
- Anonyymi
Vähemmästäkin aivot alkavat turpoamaan. Mistä aukostapa tulivat ulos vai halkesiko vain kallo?
- Anonyymi
Eli "löysit" syyllisen edellisestä hallituksesta.
- Anonyymi
Possujonoissa on kepeää ohitella jos on tehokas auto. Mulla on vanha mutta kiihtyvä Audi S3 vm 2016 ja kyllä lähtee Kummelia siteeraten. Possujonossa tulee koukittua tosilyhyissä paikoissa yksi kerrallaan ohi, väliin tunkien. Siinähän possuspedet tööttäätte.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913120Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991757Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461627- 901450
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051447Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4041341Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21199Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381103Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun343952Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270928