Saako rattjuoppo tehdä töitä?
Entä saako raiskaaja käydä töissä?
Ei rattijuoppoilu ole kivaa eikä tietenkään raiskailukaan,
mutta mutta ei sekään ole kivaa jos yhteiskunta (eli me) joutuu elättämään työtöntä rattijuoppo raiskaajaa.
Mikä neuvoksi? Eikä tämä koske vain ja ainostaan jääkiekkoilijoita.
Kuka saa käydä töissä
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
Lainsäätäjä on asettanut lait,joita noudatetaan. On asetettu myös rangaistukset kutakin lakia vastaan rikkomisesta,ja rangaistuksen kärsittyäänvihminen on sovittanut tekonsa.
- Anonyymi
Ihmisen määrittelemä tuomio on mitätön verrattuna siihen kärsimykseen mitä rattijuoppo pahimmillaan aikaan saa. On kurjaa että jopa toisen, täysin syyttömän sivullisen tappo olisi muka sovitettu. Puppua. Sellaista tekoa ei voi mikään hyvittää.
Rattijuopoille on tehtävä edulliset säilöpaikat (maakuoppa tai vastaava) ja kunnolliset, pitkät tuomiot annettava jotta rangaistus tuntuu rangaistukselta. On myös varmistuttava ennen vapauttamista ettei rikos uusiudu. Jos se on epävarmaa, pysykööt kopissaan. Muiden vaarantajia ei kaivata. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Napit hukassa vai loppuneet?
- Anonyymi
Valtio järjestää askartelua, maatalous voitaisiin pyörittää rikollisilla.🤒
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308