Olen jo 59 vuoteen ehtinyt rehevä nainen. En usko että yhdelläkään tutullani posliini.
Onko noloa jos sheivaan posliiniksi?
14
586
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa herkulliselta. Olisipa kiva antaa kielihoitoa sinun poslarillesi. M61.
Vaimoni oli posliinina vielä lähellä 80, kunnes emme enää jaksaneet saunoa emmekä sheivata. Sitä ennen eivät mies-, eivätkä naispuoliset saunavieraat moittineet, mutta ihastusta vaimoni kauneus aiheutti. 🌹👀
- Anonyymi
Älä sheivaa posliiniksi,kyllä ikäiselläsi naisella on siistitty kolmio tai kiitorata paljn kiihottavampi. M 58
Ei ole yhtään noloa. Pikemminkin ihanaa ja kiihottavaa. Anna mennä vaan!!
- Anonyymi
Toimi niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.
- Anonyymi
Kuulostaa ihanan kiihottavalta. Itse olen reilun vuosikymmenen nuorempi, mutta aina posliini. Mieheni rakastaa sitä. Tiedän, että muutkin miehet ovat hulluna siihen. Jatka samalla linjalla.
- Anonyymi
Hei ei se ole yhtään noloa. Kirjoita minulle olen 55v mies
- Anonyymi
Meillä vaimo ja minä oltu poslareita noin 45 vuotta. nyt ollaan jo 80v ja vieläkin posliini. Eikä ole kukaan tullu moittimaan esim, kylpylöissä. Joten ole ihan vaan reilusti posliini .
- Anonyymi
Et kait sä tuttuja tai ketään muutakan varten sheivaa, vaan iyseäsi varten, jos niin haluat.
Sillo ku oli tiedossa vierailu puolin tai toisin, oli vielä lisäseivaus Veet-voiteen kera, niet ennestäänki sievä vittu oli ku enkelillä. Sehän se just laatua on, kun voi ilostuttaa samalla TOISEN. 🌹👀
Ei todellakaan. Olisi ihana nähdä.
Sehän on kiihoitavaa varsinkin kun olet muodokas uuuuuh
- Anonyymi
Ei todellakaan, jokaisen aikuisen pitäisi elää omin tavoin ilman että miettii mitä muut minusta ajattelee / on mieltä,
Miksi aikuisista on niin paljon näitä mitä muut jokainen elää itselleen ei naapurille.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368