Missä rekatut kirjoittajat?

Anonyymi-ap

Kaipaisi jo vaihtelua näihin keskusteluihin. Asiat kiertävät kehää samoissa jorinoissa.

39

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No etpä itsekään olevan rekisteröitynyt. Vai oletko?

      • Anonyymi

        Anonyymi tuossa lukee. Mitä merkitystä?


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­f­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18052190Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • No, hengissä ollaan.. Ainakin minä.

      • Anonyymi

        Minne katositte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne katositte?

        Itse olen vaan pitänyt breikkiä. On tullut puuhattu muuta, käyn kyllä täällä juttuja lukemassa, vaikkei ne usein kummoisia ole.

        Muista rekatuista en osaa sanoa, toivottavasti hekin tulisivat tänne piipahtamaan.

        Mukavaa syksyä kaikille!


      • Ollut pitkällä tauolla tästä palstasta, kun se vaan venähti se some tauko. Vähentänyt somessa olemista ja keskittynyt live elämään. Huomasin tiina-liina aloituksen ja ajattelin tulla piipahtaa...


    • Anonyymi

      Ihan samaa mitä kirjoitetaan, heti tulee TosiPelle pilaaman kaikki tyhmillä komenteilla. Ehkä siksi?

      • Anonyymi

        Olivatko niin herkkänahkaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko niin herkkänahkaisia?

        No ei olla.


    • Toivottavasti porukka palaisi takaisin.

      • Anonyymi

        Elämää palstalle ja vaihtelua halkokarin kehuiluihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämää palstalle ja vaihtelua halkokarin kehuiluihin.

        Niinpä! Muistan kun Toljanteri sanoi joskus että parasta olisi kun täällä jättäisi äijän noteeraamatta, eli vastaisi sen juttuihin/ketjuihin.

        Mitenkäs täällä porukalla on syksy lähtenyt käyntiin? Itse en pidä syksystä, pimeää ja kylmää.. Kesä on minusta paras.

        Vähän on on myös terveysongelmia, niin tuppaa ne painamaan mieltä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Muistan kun Toljanteri sanoi joskus että parasta olisi kun täällä jättäisi äijän noteeraamatta, eli vastaisi sen juttuihin/ketjuihin.

        Mitenkäs täällä porukalla on syksy lähtenyt käyntiin? Itse en pidä syksystä, pimeää ja kylmää.. Kesä on minusta paras.

        Vähän on on myös terveysongelmia, niin tuppaa ne painamaan mieltä.

        Moi Kittie...
        Toivottavasti voit paremmin, ja ei ainakaan mitään vakavampaa ole.

        En ole täällä käynyt, kuin joskus vaan vilkaissut, mutta eipä ole mitään menettänyt.

        Todellakin on koleaa ja pimeää, joka saa kyllä tällaisen vilukintun kaipaamaan jotain lämmintä.
        En mä kesää kaipaa, vaikka aina kesästä olen tykännyt. Mennyt kesä oli niin paska, että hyvä kun on ohi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Moi Kittie...
        Toivottavasti voit paremmin, ja ei ainakaan mitään vakavampaa ole.

        En ole täällä käynyt, kuin joskus vaan vilkaissut, mutta eipä ole mitään menettänyt.

        Todellakin on koleaa ja pimeää, joka saa kyllä tällaisen vilukintun kaipaamaan jotain lämmintä.
        En mä kesää kaipaa, vaikka aina kesästä olen tykännyt. Mennyt kesä oli niin paska, että hyvä kun on ohi.

        Moi!

        Kiva kun tulit tänne!

        Joo, täällä ei niin kummempia ole. Tuon ressukan kun porukka antaisi olla, niin olisi rauhallisempaa, siis eivät vastaisi sen juttuihin.

        Enpä ole sitten ainoa vilukinttu. Olkkarissa minulla on huopa mihin kääriytyä tölllöä katsellessa. Ja sängyssä untuvapeitto, joudun jakamaan sen koiran kanssa.

        No, maanantaina kävin vatsantähystyksessä, ei onnistunut.. On niin hirveä kammo tukehtua ja yökkäillä.. Sain lääkityksen vaivaan, luultavasti sillä pärjään. Mutta jos tähystys vielä joskus pitää tehdä, saavat kyllä nukuttaa ensin!

        Tänään muihin tutkimuksiin huimauksen takia... On aika paha välillä..

        Kokkolassa olisi kiva käydä, kunhan jaksan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Moi!

        Kiva kun tulit tänne!

        Joo, täällä ei niin kummempia ole. Tuon ressukan kun porukka antaisi olla, niin olisi rauhallisempaa, siis eivät vastaisi sen juttuihin.

        Enpä ole sitten ainoa vilukinttu. Olkkarissa minulla on huopa mihin kääriytyä tölllöä katsellessa. Ja sängyssä untuvapeitto, joudun jakamaan sen koiran kanssa.

        No, maanantaina kävin vatsantähystyksessä, ei onnistunut.. On niin hirveä kammo tukehtua ja yökkäillä.. Sain lääkityksen vaivaan, luultavasti sillä pärjään. Mutta jos tähystys vielä joskus pitää tehdä, saavat kyllä nukuttaa ensin!

        Tänään muihin tutkimuksiin huimauksen takia... On aika paha välillä..

        Kokkolassa olisi kiva käydä, kunhan jaksan.

        No tuosta ressusta ei nyt kannata vähääkään välittää. On kuin hyttysen ininä korvassa ainakin meikäläiselle..
        Onhan täällä on yksi muukin, paljon pahempi..

        On todellakin ollut jo sellaista säätä, että tekis vain mieli tunkea itsensä sohvan nurkkaan joku lämmin peitto vedettynä korviin asti. Ehkä sitten joskus, kun ei tartte enää töihin..

        Eikö tuohon tähystykseen annettu mitään lääkettä, vai onko siihen ees semmosia..? On kuitenkin paljon ihmisiä, joilla on herkkä kurkku :(

        Tuo huimaus on niin inhottavaa!! Joskus itselle noita tullut, kun niska ja hartiat ovat olleet jumissa :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuosta ressusta ei nyt kannata vähääkään välittää. On kuin hyttysen ininä korvassa ainakin meikäläiselle..
        Onhan täällä on yksi muukin, paljon pahempi..

        On todellakin ollut jo sellaista säätä, että tekis vain mieli tunkea itsensä sohvan nurkkaan joku lämmin peitto vedettynä korviin asti. Ehkä sitten joskus, kun ei tartte enää töihin..

        Eikö tuohon tähystykseen annettu mitään lääkettä, vai onko siihen ees semmosia..? On kuitenkin paljon ihmisiä, joilla on herkkä kurkku :(

        Tuo huimaus on niin inhottavaa!! Joskus itselle noita tullut, kun niska ja hartiat ovat olleet jumissa :(

        Ei se ukonkäppänä ketään pelota, pikemminkin naurattaa.. Kuka se toinen on?

        Ei tuohon tähystykseen saanut kuin rauhoittavaa, ei juuri minua auttanut. Ja ei sitten tutkimus onnistunut. Onneksi sain lääkityksen kuitenkin vaivaan muutamaksi kuukaudeksi ainakin, sitten katsotaan kai taas mitä tehdään. Mutta jos on joskus pakko se tähystys, niin en suostu muuta kuin nukutuksessa!

        Minulla ei ollut asentohuimausta, johtuu muusta..

        Siskoni on meillä pari päivää käymässä. Meidän koiruli on ihan lääpällään häneen.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei se ukonkäppänä ketään pelota, pikemminkin naurattaa.. Kuka se toinen on?

        Ei tuohon tähystykseen saanut kuin rauhoittavaa, ei juuri minua auttanut. Ja ei sitten tutkimus onnistunut. Onneksi sain lääkityksen kuitenkin vaivaan muutamaksi kuukaudeksi ainakin, sitten katsotaan kai taas mitä tehdään. Mutta jos on joskus pakko se tähystys, niin en suostu muuta kuin nukutuksessa!

        Minulla ei ollut asentohuimausta, johtuu muusta..

        Siskoni on meillä pari päivää käymässä. Meidän koiruli on ihan lääpällään häneen.

        No se tyyppi, joka itki joka hemmetin aloituksessa. Täysin tajuton tyyppi!

        Kai ne nukutettuna tekee myös noita tähystyksiä. Onhan hammaslääkäreilläkin nukutusjuttuja, jos ihminen hirveesti pelkää niitä hoitoja.

        Tuo asentohuimaus oli muistaakseni joku sakkajuttu korvassa. Mulla taas tuo satunnainen huippaus johtuu jumiutuneista lihaksista.

        Kiva, ku oot saanu systeris kylään :) Ja viel sessulikin tykkää...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se tyyppi, joka itki joka hemmetin aloituksessa. Täysin tajuton tyyppi!

        Kai ne nukutettuna tekee myös noita tähystyksiä. Onhan hammaslääkäreilläkin nukutusjuttuja, jos ihminen hirveesti pelkää niitä hoitoja.

        Tuo asentohuimaus oli muistaakseni joku sakkajuttu korvassa. Mulla taas tuo satunnainen huippaus johtuu jumiutuneista lihaksista.

        Kiva, ku oot saanu systeris kylään :) Ja viel sessulikin tykkää...

        Höh, siis tekevät hoitoja niin, että potilas on nukutettu...
        Ei ne sentäs ite nuku :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se tyyppi, joka itki joka hemmetin aloituksessa. Täysin tajuton tyyppi!

        Kai ne nukutettuna tekee myös noita tähystyksiä. Onhan hammaslääkäreilläkin nukutusjuttuja, jos ihminen hirveesti pelkää niitä hoitoja.

        Tuo asentohuimaus oli muistaakseni joku sakkajuttu korvassa. Mulla taas tuo satunnainen huippaus johtuu jumiutuneista lihaksista.

        Kiva, ku oot saanu systeris kylään :) Ja viel sessulikin tykkää...

        En kyllä nyt muista tuota itkevää tyyppiä..

        No, missä minä kävin, niin ei nukuteta toimenpidettä varten.. No, olen yrittänyt ainakin, mutta minä tarvitsen kyllä sen nukutuksen.. Ehkä sen voi tehdä jossain muualla..

        Joo, kyllä minullakin joskus hartiat jumittaa. Mutta minun huimaus johtuu luultavasti menieren taudista?

        Koiruli on kyllä kovasti ihastunut siskooni. Hupaisia ovat yhdessä.

        Tänään meillä on shoppailu päivä siskoni kanssa.

        Mukavaa päivää kaikille!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Muistan kun Toljanteri sanoi joskus että parasta olisi kun täällä jättäisi äijän noteeraamatta, eli vastaisi sen juttuihin/ketjuihin.

        Mitenkäs täällä porukalla on syksy lähtenyt käyntiin? Itse en pidä syksystä, pimeää ja kylmää.. Kesä on minusta paras.

        Vähän on on myös terveysongelmia, niin tuppaa ne painamaan mieltä.

        Takkatulen ääressä näin kaamosajan kynnyksellä, hyvän kirjan parissa. Olostaan nauttii kun edessä on vapaa viikonloppu. Etkös itsekin ollut kova lukemaan, näin muistelen?

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        En kyllä nyt muista tuota itkevää tyyppiä..

        No, missä minä kävin, niin ei nukuteta toimenpidettä varten.. No, olen yrittänyt ainakin, mutta minä tarvitsen kyllä sen nukutuksen.. Ehkä sen voi tehdä jossain muualla..

        Joo, kyllä minullakin joskus hartiat jumittaa. Mutta minun huimaus johtuu luultavasti menieren taudista?

        Koiruli on kyllä kovasti ihastunut siskooni. Hupaisia ovat yhdessä.

        Tänään meillä on shoppailu päivä siskoni kanssa.

        Mukavaa päivää kaikille!

        Toivotaan että löytyy lääke vaivaan!

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että löytyy lääke vaivaan!

        ~Tukkirekka~

        Vielä en tiedä, tiistaina korvalääkärille. Jospa vihdoinkin saisin varman diagnoosin ja lääkkeet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takkatulen ääressä näin kaamosajan kynnyksellä, hyvän kirjan parissa. Olostaan nauttii kun edessä on vapaa viikonloppu. Etkös itsekin ollut kova lukemaan, näin muistelen?

        ~Tukkirekka~

        Kyllä, luen paljon. Kun yksi kirja on luettu, otan heti seuraavan. Nyt luen Sherlock Holmesia.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä, luen paljon. Kun yksi kirja on luettu, otan heti seuraavan. Nyt luen Sherlock Holmesia.

        Onkos oikein Arthur Conan Doylen käsialaa, vai jonkinmoista uustuotantoa? Baskervillen koira teki melkoisen vaikutuksen semmoisena teini-ikäisenä. Tuli tarkkaan katsottua, että näkyykö fosforinhohtoisia koiria kun joutui jalan taittamaan koulumatkan.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Vielä en tiedä, tiistaina korvalääkärille. Jospa vihdoinkin saisin varman diagnoosin ja lääkkeet?

        Kyllä se siitä selviää! Kannattaa olla luottavaisin mielin! Suomessa sairaanhoito on huippuluokkaa moniin muihin maihin verrattuna.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkos oikein Arthur Conan Doylen käsialaa, vai jonkinmoista uustuotantoa? Baskervillen koira teki melkoisen vaikutuksen semmoisena teini-ikäisenä. Tuli tarkkaan katsottua, että näkyykö fosforinhohtoisia koiria kun joutui jalan taittamaan koulumatkan.

        ~Tukkirekka~

        Kyllä on Arthur Conan Doyle'n tarinoita ja tykkään myös tv-sarjasta missä näytteli Jeremy Brett.

        Minua kammottaa Baskervillen tarinassa, tv-sarjassa, kun se murhaaja hukkuu suohon...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä selviää! Kannattaa olla luottavaisin mielin! Suomessa sairaanhoito on huippuluokkaa moniin muihin maihin verrattuna.

        ~Tukkirekka~

        Toivottavasti ratkeaa.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Muistan kun Toljanteri sanoi joskus että parasta olisi kun täällä jättäisi äijän noteeraamatta, eli vastaisi sen juttuihin/ketjuihin.

        Mitenkäs täällä porukalla on syksy lähtenyt käyntiin? Itse en pidä syksystä, pimeää ja kylmää.. Kesä on minusta paras.

        Vähän on on myös terveysongelmia, niin tuppaa ne painamaan mieltä.

        Ei vaan ole huvittanut käydä lukee.


      • Ollut pitkällä tauolla somesta, kun ei some anna oikeastaan mitään. Nauttinut syksystä ja talvesta, joka on tullut. Mieluummin ollut ulkona ja elännyt oikeata elämää ja nähnyt ihmisiä ja liikkunut ulkona.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Muistan kun Toljanteri sanoi joskus että parasta olisi kun täällä jättäisi äijän noteeraamatta, eli vastaisi sen juttuihin/ketjuihin.

        Mitenkäs täällä porukalla on syksy lähtenyt käyntiin? Itse en pidä syksystä, pimeää ja kylmää.. Kesä on minusta paras.

        Vähän on on myös terveysongelmia, niin tuppaa ne painamaan mieltä.

        Syksy on jo kokkolassa ohi kun tänne on jo talvi tullut kun on jo yöpakkaset ja päivälläkin kylmää.

        Syksy on parempi kuin kesä koska yöt on pimeää eikä aurinko paista keskellä yötä.

        Talvi on kivaa kun on hyvä syy nauttia ihanista talvi säästä silloin kun ei vettä tai räntää sada.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Moi Kittie...
        Toivottavasti voit paremmin, ja ei ainakaan mitään vakavampaa ole.

        En ole täällä käynyt, kuin joskus vaan vilkaissut, mutta eipä ole mitään menettänyt.

        Todellakin on koleaa ja pimeää, joka saa kyllä tällaisen vilukintun kaipaamaan jotain lämmintä.
        En mä kesää kaipaa, vaikka aina kesästä olen tykännyt. Mennyt kesä oli niin paska, että hyvä kun on ohi.

        Minusta parasta aikaa on loppu keväät ja alku Syksy. Kesä on liian valoisaa öisin.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä on Arthur Conan Doyle'n tarinoita ja tykkään myös tv-sarjasta missä näytteli Jeremy Brett.

        Minua kammottaa Baskervillen tarinassa, tv-sarjassa, kun se murhaaja hukkuu suohon...

        Omalle ikäluokalleni Jeremy Brett on ainoa oikea Holmes. Toki on sanottava että sarjan ote oli paikoitellen kylmäävä. Oletkos katsonut jaksoa jossa Holmes apureineen joutuu arkkivihollisensa takaa-ajamaksi? On vain vuosien saatossa unohtunut ko. konnan nimi.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Toivottavasti ratkeaa.

        Kyllä se siitä, usko pois!

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omalle ikäluokalleni Jeremy Brett on ainoa oikea Holmes. Toki on sanottava että sarjan ote oli paikoitellen kylmäävä. Oletkos katsonut jaksoa jossa Holmes apureineen joutuu arkkivihollisensa takaa-ajamaksi? On vain vuosien saatossa unohtunut ko. konnan nimi.

        ~Tukkirekka~

        Hän oli kyllä loistava roolissaan.

        Tarkoitat varmaan tarinaa, viimeinen juttu? Ja arkkivihollinen oli Moriarty.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Minusta parasta aikaa on loppu keväät ja alku Syksy. Kesä on liian valoisaa öisin.

        Näin se menee, kaikilla on omat mieluistat vuodenajat.

        Kiva kun palasit tänne!


    • Anonyymi

      Onko pariskunta vielä yhdessä?

      • Oli tai ei. He eivät halua, että heistä puhutaan täällä.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään kerrottavaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe