LAD eli leskentekijä suoni täysin tukossa

Anonyymi-ap

Kävin varjoainekuvauksessa ja luin raportin jossa lukee LAD täysin tukossa. Seuraava tarkastus joulukuussa.
Minulle on tehty ohitusleikkaus vuonna 2015 ja aorttaläppä vuotaa.
Hengästyn todella helposti, jaksan kävellä kilometrin monella pysyhdyksellä.

Miksei suonta avattu heti, kun eikö tuo ole se leskentekijäsuoni?
Onko jollakin kokemuksia miksi seurataan ja katsotaan tilannetta vasta joulukuussa. Lääkäri kyllä sanoi kaiken olevan kunnossa mutta raportissa lukee eriä. Läppään ei ottanut mitään kantaa.

5

2248

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita ihmeessä sille lääkärille. Hän on sinua palveleva henkilö. Jos en saisi yhteyttä , menisin ensitilassa yksityiselle ja mukaan tutkimus tulokset. Niihin sinulla on oikeus. Soitto sinne heti.

• Anonyymi

LAD on sydämen tärkein valtimoverisuoni. Voiko olla hengissäkään, jos se kokonaan tukkeutuu? Vai onko se ohitettu leikkauksella aiemmin?

• Anonyymi

Minulla itselläni oli LAD:n sivuhaara 80% tukossa ja jo siitä vakavia päivittäisiä oireita, mutta pääsin onneksi lopulta pallolaajennukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla itselläni oli LAD:n sivuhaara 80% tukossa ja jo siitä vakavia päivittäisiä oireita, mutta pääsin onneksi lopulta pallolaajennukseen.

Minulla LAD 70% ja sivuhaara 60% tukossa, lääkäri totesi ettei vielä kannata tehdä pallolaajennusta. Lääkitystä vaan lisättiin. Enää ei tehdä edes pitkiä kävelylenkkejä, pienikin kuormitus pistää välillä puhaltamaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1278
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      15
      1008
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      668
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      427
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      419
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe