Kävin varjoainekuvauksessa ja luin raportin jossa lukee LAD täysin tukossa. Seuraava tarkastus joulukuussa.
Minulle on tehty ohitusleikkaus vuonna 2015 ja aorttaläppä vuotaa.
Hengästyn todella helposti, jaksan kävellä kilometrin monella pysyhdyksellä.
Miksei suonta avattu heti, kun eikö tuo ole se leskentekijäsuoni?
Onko jollakin kokemuksia miksi seurataan ja katsotaan tilannetta vasta joulukuussa. Lääkäri kyllä sanoi kaiken olevan kunnossa mutta raportissa lukee eriä. Läppään ei ottanut mitään kantaa.
LAD eli leskentekijä suoni täysin tukossa
5
1390
Vastaukset
- Anonyymi
Soita ihmeessä sille lääkärille. Hän on sinua palveleva henkilö. Jos en saisi yhteyttä , menisin ensitilassa yksityiselle ja mukaan tutkimus tulokset. Niihin sinulla on oikeus. Soitto sinne heti.
- Anonyymi
LAD on sydämen tärkein valtimoverisuoni. Voiko olla hengissäkään, jos se kokonaan tukkeutuu? Vai onko se ohitettu leikkauksella aiemmin?
- Anonyymi
Minulla itselläni oli LAD:n sivuhaara 80% tukossa ja jo siitä vakavia päivittäisiä oireita, mutta pääsin onneksi lopulta pallolaajennukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla itselläni oli LAD:n sivuhaara 80% tukossa ja jo siitä vakavia päivittäisiä oireita, mutta pääsin onneksi lopulta pallolaajennukseen.
Minulla LAD 70% ja sivuhaara 60% tukossa, lääkäri totesi ettei vielä kannata tehdä pallolaajennusta. Lääkitystä vaan lisättiin. Enää ei tehdä edes pitkiä kävelylenkkejä, pienikin kuormitus pistää välillä puhaltamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818