Varmaan moni jo tietääkin, mutta varoitan silti nettihuijareista.
Laitoin facebookkiin myytävää tavaraa, niin useampi huijari otti yhteyttä, luvaten maksaa jopa ylimääräistä, jos ensin itse maksan jotain kuljetus vakuutusmaksua, tai jotain sellaista, kun itse ovat kiireisiä töissä, ja joku firma hakee. Lupasi ehdottomasti hakiessa käteismaksun jne.
Sinne menee rahat, jos noihin uskoo!! Poliisille olisin asiasta ilmoittanut, mutta eihän niitä tavoita!! Huijarit asioivat ulkolaisilla profiileilla.
Varokaa huijareita!!
15
610
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisille turha ilmoittaa sillä kyseessä ihan yleinen huijaustapa eli sitten vasta poliisille mikäli olet tilisi tyhjentänyt rikollisille.
- Anonyymi
Eikös tollaisista rosvoista ole hyvä levittää tietoa poliisien, kuin kaikkien, jotka niistä tietävät? Kiitos vaan varoituksesta, levitetään tietoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tollaisista rosvoista ole hyvä levittää tietoa poliisien, kuin kaikkien, jotka niistä tietävät? Kiitos vaan varoituksesta, levitetään tietoa!
Poliisille kaikki ilmoitukset lisää töitä ja jos jokainen ilmoittaa, niin melko turhaa työtä joutuvat tekemään.
Eivät edes pysty tutkimaan sitä mahdollista rikostakaan jos joku hölmöyksissään menee maksamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisille kaikki ilmoitukset lisää töitä ja jos jokainen ilmoittaa, niin melko turhaa työtä joutuvat tekemään.
Eivät edes pysty tutkimaan sitä mahdollista rikostakaan jos joku hölmöyksissään menee maksamaan.Taidat itse olla just yksi näistä huijareista!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla just yksi näistä huijareista!?
Kovastihan nuo varoittelivat poliisiin turvautumisesta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla just yksi näistä huijareista!?
En vaan olen ihminen joka ymmärtää olla rasittamatta poliisia.
Jokainen joka haksahtaa noihin huijauksiin, niin on itse vastuussa teoistaan eikä yhteiskunta voi puuttua niihin.
Rahoja eikä syyllistä löydy, koska tekijät muissa maissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan olen ihminen joka ymmärtää olla rasittamatta poliisia.
Jokainen joka haksahtaa noihin huijauksiin, niin on itse vastuussa teoistaan eikä yhteiskunta voi puuttua niihin.
Rahoja eikä syyllistä löydy, koska tekijät muissa maissa.Suomessa on vielä ihmisiä, jotka oppivat luottamaan ihmisiin, jopa itänaapureihin, hyvä on jos tietoa roistoista levitetään mahdollisimman monille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on vielä ihmisiä, jotka oppivat luottamaan ihmisiin, jopa itänaapureihin, hyvä on jos tietoa roistoista levitetään mahdollisimman monille.
Totta, että tietoa on hyvä levittää, mutta sitä kritisoin ettei kaikkien kannata ilmoittaa yrityksistä poliisille syystä, että eivät pysty tekemään näille mitään.
Sitten on eriasia, mikäli huijari on fyysisesti paikalla ja mahdollista tunnistaa jne kuten nyt näistä pankkiautomaattijutuissa joista onkin pyydetty ilmoittamaan heti poliisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät edes pysty tutkimaan sitä mahdollista rikostakaan jos joku hölmöyksissään menee maksamaan.Ei ole kauan, kun netissä varoitettiin just tuollaisesta huijarista. Vai oliko se ihan uutisissa. Kyllä varoitettu on
- Anonyymi
Jos joku pyytää luottokortin numeroa, niin onko silloin se pyytäjä suurempi roisto.
Nyt en tarkoita verkkokaupan sivulla tapahtuvaa maksua.- Anonyymi
Suomi ON OLLUT rehellisten maa! Vieläkin on meillä liian hyväuskoisia ihmisiä, joita julmat ja itsekkäät käyttävät häpeilemättä hyväkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ON OLLUT rehellisten maa! Vieläkin on meillä liian hyväuskoisia ihmisiä, joita julmat ja itsekkäät käyttävät häpeilemättä hyväkseen.
Samaan sarjaan kuuluvat nämä savolaiset Turatubettajat. Huijaavat ihmisiä katselemaan noita typeriä videoita, saadakseen rahaa hyväuskoisten katsojien kustannuksella. Mummo heittäytyy kaikkien kaveriksi, jotka vain vähänkin kehuvat häntä.
Osaa olla tyhmyys huipussaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan sarjaan kuuluvat nämä savolaiset Turatubettajat. Huijaavat ihmisiä katselemaan noita typeriä videoita, saadakseen rahaa hyväuskoisten katsojien kustannuksella. Mummo heittäytyy kaikkien kaveriksi, jotka vain vähänkin kehuvat häntä.
Osaa olla tyhmyys huipussaan.Totta! 👍🐄👍👍👍👍👍🐄
- Anonyymi
Kylläpä muuten kannattaa ilmoittaa poliisille esimerkiksi nettivinkin kautta, kuten minä olen tehnyt useampaankin kertaan: https://poliisi.fi/nettivinkki
Eipä ole sen jälkeen enää samoja huijareita palstoilla näkynyt! 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059