Putkiremontti?

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään tietoa, paljonko maksaa putkiremontti kerrostalossa?Määräytyykö hinta liittymien määrän vai neliöiden mukaan?

12

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lue yhtiöjärjestyksessä. Neliöiden vai osakemäärän mukaan.

      • Anonyymi

        Neliöiden mukaan 90 neliön kämppä 70 luvulla rakennettu pmäellä tehty 2018 v minun osuus 18 th eur.Pahinta oli että minulla autotalli ensimmäisenä ja sieltä lähettiin eteenpäin minulla suurin osuus.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18052651V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miten kauan vei aikaa ja miten suuri remontti tulee putkien vaihdon jälkeen. Pystyikö asumaan kotona remontin ajan vai pitikö lähteä evakkoon.

      • Anonyymi

        Koko talossa pyörivät 7vk ja asuin rempan aikana.


      • Anonyymi

        Ei sodan naikana tehty putki remmoja LÄHDIN EVAKKOON MUUSTA SYYSTÄ.


      • Anonyymi

        Meillä maksoi omassa asunnossa 8500€,ei ollut täysremontti,vaan sukitus ja osa putkista piti uusia. Asuttiin koko ajan,mutta piti käydä taloyhtiön suihkussa ja vessassa. Olimme kyllä kesäpaikalla välillä.


    • Anonyymi

      Ei perhana, minä olen vähän (paljon) nuorempi. ♡

    • Anonyymi

      Tämä trolli jakaa tätä esim Varkauteen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Putki päällä .TARE


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe