Vituttaa kuin pientä eläintä

Anonyymi-ap

Kirjaimellisesti, kun merkonomit ja tradenomit vievät datanomien, IT-tukihenkilöiden ja tieto- ja viestintätekniikan insinöörien työpaikat.

Työpaikkaa ei saa vaikka olisi AMK-tutkinto tieto- ja viestintätekniikasta.

Haluan opiskella vielä merkonomiksi ja mahdollisesti myös tradenomiksi.

Tiedän henkilöitä, jotka ovat päässeet IT-tehtäviin merkonomina ja järjestelmäasiantuntijaksi tradenomina.

21

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voi harmi

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180527103

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sama täällä. Olen datanomi ja en vain saa työpaikkaa. Vika ei ole minussa. Olen aktiivisesti lähettänyt työhakemuksia.

• Anonyymi

Tottakai se vika on sinussa jos et ole saanut paikkaa ja joku merkonomi on.

• Anonyymi

Ei se vika ole sinussa.

• Anonyymi

Meillä raksalla samanlaista, tiilinomit ja laastinomit vievät kirvesnomien paikat.

• Anonyymi

Ovat halvempia työntekijöitä. Firmat toimivat aina sen mukaan että mikä on halvinta ei sen mukaan mikä olisi järkevää. Itse olen nähnyt firmojen tekevän aivan järjenvastaisia idioottimaisia liikkuja ihan vain siitä syystä että se on halvin tapa toimia.

• Anonyymi

Tutkinosta viis, tärkeintä on se mitä osaa!

• Anonyymi

Osaaminen on kunnossa IT-alalta, mutta en siltikään ole saanut työpaikkaa käytön tuen datanomina. Olen aktiivisesti lähettänyt työhakemuksia.

• Anonyymi

Ei ole todellakaan sinun oma vika, jos et työllisty datanomina.

• Anonyymi

Ei todellakaan. Työnantajilla on liian tiukat vaatimukset.

• Anonyymi

Haluaisin tehdä palkallisia töitä ja siksi haluaisin opiskella vielä merkonomiksi. Liiketoiminta ja yritykset ovat kiinnostaneet minua pienestä lähtien. Datanomina on vaikea työllistyä.

• Anonyymi

Sama täällä eli merkonomiopinnot harkinnassa. En suosittele kenellekään IT-tukihenkilön tai ohjelmistokehittäjän koulutusta.

• Anonyymi

Pitäkää lippu korkealla, kyllä te vielä työllistytte!

• Anonyymi

nykyinen merkonomitutkinto on niin heikkotasoinen. Kovin pitkälle sillä ei nykymaailmassa mennä.

• Anonyymi

IT-tukihenkilön tutkinnollakaan ei kovin pitkälle nykymaailmassa mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IT-tukihenkilön tutkinnollakaan ei kovin pitkälle nykymaailmassa mennä.

Totta ja ohjelmistokehittäjien on vielä vaikeampi työllistyä vaikka koodareista onkin huutava pula. Ulkomailta tulee halpatyövoimaa.

• Anonyymi

Elämä ei ole kenellekään helppoa. Elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista. Elämä on synkkää ja ikävää toisinaan.

• Anonyymi

Totta joka ikinen sana.

• Anonyymi

Vituttaa kuin pientä oravaa, kun datanomin tutkinnolla en pääse mihinkään palkkatöihin. Onneksi pääsen kohta opiskelemaan toista alaa.

• Anonyymi

Suomalainen on kovin tittelinkipeä. Työelämässä ainoa, mikä on tärkeää on se, kuka nokkii ja ketä. Suomalaisen työelämän suurin ongelma on kyvytön johtaminen. Seuraavana alkoholismi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe