Kirjaimellisesti, kun merkonomit ja tradenomit vievät datanomien, IT-tukihenkilöiden ja tieto- ja viestintätekniikan insinöörien työpaikat.
Työpaikkaa ei saa vaikka olisi AMK-tutkinto tieto- ja viestintätekniikasta.
Haluan opiskella vielä merkonomiksi ja mahdollisesti myös tradenomiksi.
Tiedän henkilöitä, jotka ovat päässeet IT-tehtäviin merkonomina ja järjestelmäasiantuntijaksi tradenomina.
Vituttaa kuin pientä eläintä
21
650
Vastaukset
- Anonyymi
voi harmi
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180527103
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sama täällä. Olen datanomi ja en vain saa työpaikkaa. Vika ei ole minussa. Olen aktiivisesti lähettänyt työhakemuksia.
- Anonyymi
Tottakai se vika on sinussa jos et ole saanut paikkaa ja joku merkonomi on.
- Anonyymi
Ei se vika ole sinussa.
- Anonyymi
Meillä raksalla samanlaista, tiilinomit ja laastinomit vievät kirvesnomien paikat.
- Anonyymi
Ovat halvempia työntekijöitä. Firmat toimivat aina sen mukaan että mikä on halvinta ei sen mukaan mikä olisi järkevää. Itse olen nähnyt firmojen tekevän aivan järjenvastaisia idioottimaisia liikkuja ihan vain siitä syystä että se on halvin tapa toimia.
- Anonyymi
Tutkinosta viis, tärkeintä on se mitä osaa!
- Anonyymi
Osaaminen on kunnossa IT-alalta, mutta en siltikään ole saanut työpaikkaa käytön tuen datanomina. Olen aktiivisesti lähettänyt työhakemuksia.
- Anonyymi
Ei ole todellakaan sinun oma vika, jos et työllisty datanomina.
- Anonyymi
Ei todellakaan. Työnantajilla on liian tiukat vaatimukset.
- Anonyymi
Haluaisin tehdä palkallisia töitä ja siksi haluaisin opiskella vielä merkonomiksi. Liiketoiminta ja yritykset ovat kiinnostaneet minua pienestä lähtien. Datanomina on vaikea työllistyä.
- Anonyymi
Sama täällä eli merkonomiopinnot harkinnassa. En suosittele kenellekään IT-tukihenkilön tai ohjelmistokehittäjän koulutusta.
- Anonyymi
Pitäkää lippu korkealla, kyllä te vielä työllistytte!
- Anonyymi
nykyinen merkonomitutkinto on niin heikkotasoinen. Kovin pitkälle sillä ei nykymaailmassa mennä.
- Anonyymi
IT-tukihenkilön tutkinnollakaan ei kovin pitkälle nykymaailmassa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IT-tukihenkilön tutkinnollakaan ei kovin pitkälle nykymaailmassa mennä.
Totta ja ohjelmistokehittäjien on vielä vaikeampi työllistyä vaikka koodareista onkin huutava pula. Ulkomailta tulee halpatyövoimaa.
- Anonyymi
Elämä ei ole kenellekään helppoa. Elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista. Elämä on synkkää ja ikävää toisinaan.
- Anonyymi
Totta joka ikinen sana.
- Anonyymi
Vituttaa kuin pientä oravaa, kun datanomin tutkinnolla en pääse mihinkään palkkatöihin. Onneksi pääsen kohta opiskelemaan toista alaa.
- Anonyymi
Suomalainen on kovin tittelinkipeä. Työelämässä ainoa, mikä on tärkeää on se, kuka nokkii ja ketä. Suomalaisen työelämän suurin ongelma on kyvytön johtaminen. Seuraavana alkoholismi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391