Naapuri maalaa kylpyhuoneen lattiaa ja seiniä maalilla, alla on muovimatto, myös minulla on muovimatot. Kestääkö se ja onko se ihan "laillista" kyseessä on märkätila. Jos onnistuu maalaan myös minä, mutta millä maalilla saa hyvän lopputuloksen? Kiitos vastauksesta!
Kylpyhuoneen muovimattojen maalaus, onnistuuko?
Anonyymi-ap
3
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivien tilojen muovimattoja olen lukenut maalatun, mutta en kylppärin muovilattiaa...
Kestävyys riippuu maalin ja maton yhteensopivuudesta. Sanoisin, että pitää ainakin tietää mitä tekee. - Anonyymi
Seiniä ainakin maalaillaan ihan yleisesti vuokramurjuissa ja toimii ihan hyvin. Lattiasta en tiedä että pysyykö. Jos maali vaan pysyy alustassaan ei siitä haittaa ole. Jos irtoaa niin tulee ikävän näköinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885