Kenenkään muun omaksi vaikka olen todella hidas ja epäröin. Ethän hylkää minua sen takia ethän? Mieheltä söpöimmälle.
Älä ala nainen
111
2571
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle söpölle kirjoitat? Miksi epäröit?
- Anonyymi
Tunnisteita saiskos?
- Anonyymi
Aika monta ois ottajaa. Ja yksi sininen odottaa että otan yhteyttä😊 sulla tulee kohta kiire
- Anonyymi
Mistä tiedät kuka tuo on heistä? Jos onkin se sininen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se onkin😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se Smurffiina kun on sininen?
https://youtu.be/ZUq458ifKvY?si=HQPXmpWUy8ldYbl3 - Anonyymi
Tai oikeestaan muutama muukin ja sininenkin
- Anonyymi
Jos tuo on tilanne, niin mä voin luovuttaa. Ota ne kaikki muuta.
T. Sininen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo on tilanne, niin mä voin luovuttaa. Ota ne kaikki muuta.
T. SininenMinkä mä sille voin 🤷♀️olen vapaa nainen niin kuin sinäkin vapaa mies. Jos haluasit mut oikeesti niin varmaan näyttäisit sen mulle. Oon aika vaativa nainen. Mulle kelpaa vain paras ja ihanin😘😍
- Anonyymi
Olispa ihanaa olla hänen omansa! Aika kauan olen sitä toivonut.
- Anonyymi
Kukahan on sitten se kaunein.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on kun kauneus on katoavaista.
- Anonyymi
Kaunein ja ihaninkin hän on. Silmäni eivät kaipaa muiden naisten kauneutta. Lukitsen silmäni häneen ja ne kuulukoot aina hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunein ja ihaninkin hän on. Silmäni eivät kaipaa muiden naisten kauneutta. Lukitsen silmäni häneen ja ne kuulukoot aina hänelle.
Hänellä on. Vihreät silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset hiukset hänellä on, entä onko hän lyhyt vai pitkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollut aplta. En tiedä silmien väriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollut aplta. En tiedä silmien väriä.
En olekkaan ap. Mutta minulla on vihreät silmät ja tummat pitkähköt hiukset
- Anonyymi
Kannattaa tehdä kyllä naisen suuntaan ihan kunnollista aloitetta. Pääset helpommalla kun teet tunteesi selväksi. Saat vastauksen ja silloin ei tarvitse pelätä että toinen ehtii ensin.
- Anonyymi
En ole söpöin, mutta en ala muille miehille kuin yhdelle. Vaikka luulen ettei hän minua halua.
- Anonyymi
En vain ymmärrä joskus joidenkin kaipaajien mielenliikkeitä. Täältäkö toisen pitäisi tavoittaa se tieto miten asiat ovat ja vielä odottaa ties seuraavalle vuosisadalle. Odottaisitko itse jos olisit sen toisen asemassa tietämättä että pitäisi odottaa.
- Anonyymi
Odottamisesta on sovittava.
- Anonyymi
Aloitus oli vain omien tunteideni purkaus. Ei yritys tavoittaa häntä. Laittaisin selvät tunnisteet jos tavoittaisin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli vain omien tunteideni purkaus. Ei yritys tavoittaa häntä. Laittaisin selvät tunnisteet jos tavoittaisin häntä.
Täällä ei voi oikein viestiä suoraan. Tätä ei ole sellaiseksi tarkoitettukaan. On vain purkupaikka. Kaikki tärkeä pitäisi tapahtua suoraan kaivatun kanssa.
- Anonyymi
VY
Sinun pitää tehdä selväksi se sille naiselle, että hän tietää antaa sinulle aikaa. Hymyä huuleen ja tsemppiä matkaan. :)- Anonyymi
Reissun päällä ollaan. :)
- Anonyymi
Miten kauan ajattelit hänen sinua odottavan? Varsinkin jos et ole antanut hänelle mitään syytä odottaa.. minkäänlaisella eleellä tai mitään muutakaan mikä kertoisi hänelle että välität.
- Anonyymi
Niin mitä hänen pitää odottaa?
Kuulin että haluat vain jättää hänet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä hänen pitää odottaa?
Kuulin että haluat vain jättää hänetSä oot huono Trolli lähe menee. Miksi sotket toisten jutut. Onko oma elämä päin vtuA?
Sua ei kai kukaan kaipaa kun vedät negaa muiden keisseihin.
- Anonyymi
Suuria tunteita pelissä?
- Anonyymi
Jos haluat jotain, lähestyt .
Jos on esteitä, poistat ne ensin.
Jos et tee mitään, hän on vapaa- Anonyymi
Hyvin sanottu. 👆
- Anonyymi
En kaipaa naista jonka aikomus ei ole pariutua loppuelämäksi yhden ja ainoan miehen kanssa ja olla uskollinen hänelle. Tunteet kuolee jos havaitsen että naisen arvoihin ei kuulu tämä.
- Anonyymi
Juuri näin.. gone with the wind🌬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa naista jonka aikomus ei ole pariutua loppuelämäksi yhden ja ainoan miehen kanssa ja olla uskollinen hänelle. Tunteet kuolee jos havaitsen että naisen arvoihin ei kuulu tämä.
Itse olen yhden miehen nainen mutta en ole yhtään MIESTÄ joka olisi yhden naisen mies vielä koskaan tavannut. Joten jatkan eteenpäin. Kai se joskus kohdalle osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näyttöä ettei hän olis uskollinen. Oletko keskustellut hänen kanssaan vai onko joku valehdellut väliin että olis itsellä mahikset? Itse ole ollut sivustaseuraajana kun ihan syyttä toista syytetään vaikka on viaton. Sitten on niitä jotka huomattuaan ihastumisen ystävättäressään änkeää siihen väliin ja vie sen miehen, ettei toinen saisi sitä, hän kokee että se on häneltä itseltään pois jos toinen on onnellinen jonkun kanssa ja hän ei. Hän kokee itsensä paremmaksi kun tuo toinen joka jäi rannalle ruikuttamaan. sitten ystävätär kertoo tarinoita (jotka eivät välttämättä ole edes tosia) mitä kaikkea on tapahtunut ja mitä tehty.
Sitten lähetetään ystäviä ja muita tuttuja sen toien luokse joka olis kiinnostunut siitä toisesta, että saatais puheenaihetta että sillä ramppaa joku kakslahkeinen, vaikka asuntoon en päästä kun sovitut tapaamiset ja kyläilyt. Eilenkin halusin olla rauhassa ja olin sanonut että ennen kuin lähettää ketään asialle tuomaan mitään niin sopii siitä minun kanssanija eihän se mennyt perille, vaan piti laittaa joku vakoilemaan etten hänen saalistaan ole viemässä. Tunnen hänen mustasukkaisuusenergiansa voimakkaasti intuitiivisena ihmisenä. Ihan turhaan sitä tekee kun saa pitää miehen hyvänään, hyvä etten tehnyt tuttavuutta, vaikka juteltiin kun sattumoisin tavattiin torilla tai pankkiautomaatilla. On siitä jo aikaa. Ja on pitänyt pihalle tulla katsomaan josko kaveri olis täällä luonani kun on autolla ollut liikkeellä. Eipä ole täällä näkynyt, eikä tarvitse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.. gone with the wind🌬
Missä meni "Tuulen viemää"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näyttöä ettei hän olis uskollinen. Oletko keskustellut hänen kanssaan vai onko joku valehdellut väliin että olis itsellä mahikset? Itse ole ollut sivustaseuraajana kun ihan syyttä toista syytetään vaikka on viaton. Sitten on niitä jotka huomattuaan ihastumisen ystävättäressään änkeää siihen väliin ja vie sen miehen, ettei toinen saisi sitä, hän kokee että se on häneltä itseltään pois jos toinen on onnellinen jonkun kanssa ja hän ei. Hän kokee itsensä paremmaksi kun tuo toinen joka jäi rannalle ruikuttamaan. sitten ystävätär kertoo tarinoita (jotka eivät välttämättä ole edes tosia) mitä kaikkea on tapahtunut ja mitä tehty.
Sitten lähetetään ystäviä ja muita tuttuja sen toien luokse joka olis kiinnostunut siitä toisesta, että saatais puheenaihetta että sillä ramppaa joku kakslahkeinen, vaikka asuntoon en päästä kun sovitut tapaamiset ja kyläilyt. Eilenkin halusin olla rauhassa ja olin sanonut että ennen kuin lähettää ketään asialle tuomaan mitään niin sopii siitä minun kanssanija eihän se mennyt perille, vaan piti laittaa joku vakoilemaan etten hänen saalistaan ole viemässä. Tunnen hänen mustasukkaisuusenergiansa voimakkaasti intuitiivisena ihmisenä. Ihan turhaan sitä tekee kun saa pitää miehen hyvänään, hyvä etten tehnyt tuttavuutta, vaikka juteltiin kun sattumoisin tavattiin torilla tai pankkiautomaatilla. On siitä jo aikaa. Ja on pitänyt pihalle tulla katsomaan josko kaveri olis täällä luonani kun on autolla ollut liikkeellä. Eipä ole täällä näkynyt, eikä tarvitse.Tiedän tapauksen tai muutamankin, että valehdellaan ettei toinen olisi kiinnostunut ja sitten ängetään väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot luuseri jolla ei oo ollu etkä koskaan saa naista.
Et miten nopeasti nykymaailmassa on toimittava jos jonku haluaa .
Ei oo aikaa odottaa ja joku kilpailee sun kans siitä
Nopeat syö hitaat
Tämä kändeet AP pitää mieles
- Anonyymi
Yhtä miestä kaipaan ja toivon että tekisi jonkun aloitteen. Täällä en tykkää kirjoitella kun niin usein tulee viestejä jotka on "tunnistettavissa" mun kirjoittamiksi mutta eivät kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Minkä ikäinen söpö on?
- Anonyymi
Miksi en alkaisi rakas mies? Entä jos olisin jo?
- Anonyymi
Kyllä mä odottaisin vaikka vuodenkin päähän, pitäis vaan saada se varmuus ensin. 😅
- Anonyymi
Samma här.
n->m - Anonyymi
Niinpä! Jotkut jaksaa odottaa, toiset ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toiset luulee et odotus palkitaan mutta haavekuva onkin heidän omassa päässään ja mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viosia odotettu, montako on vielä jäljellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viosia odotettu, montako on vielä jäljellä?
Vuosia odottanut kuka ketäkin?
- Anonyymi
Eikö tää ala olee nyt ihan varmaa jo🔥💫🪐❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia odottanut kuka ketäkin?
J ja T toisiaan❤️🔥❤️
- Anonyymi
Epäilykseni kasvaa silmissä epäröidessäsi. Pahoin pelkään että se on kohta näkökenttäni täyttävä hirviö.
- Anonyymi
😱>>>Ei vaiskaan ,tottahan tuo on.
Ensiviikolla haluan nähdä edes vilauksen ,voitko olla armollinen mies ja ilostuttaa kaipaajasi (ketä sinä et kaipaa)päivän edes näin???En kerkeä siinä vauhdissa sinua syödä,en edes silmillä on niin pimeää.
Pieni kiva teko toiselle ihmiselle mutta niin suuri lohtu hänelle=minulle.En kuvittele teosta romanssia sehän on jo selvää minulle pitkän aikaa ,olisit kuitenkin ystävä...en kaipaa muiden ystävällisiä tekoja vain sinun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😱>>>Ei vaiskaan ,tottahan tuo on.
Ensiviikolla haluan nähdä edes vilauksen ,voitko olla armollinen mies ja ilostuttaa kaipaajasi (ketä sinä et kaipaa)päivän edes näin???En kerkeä siinä vauhdissa sinua syödä,en edes silmillä on niin pimeää.
Pieni kiva teko toiselle ihmiselle mutta niin suuri lohtu hänelle=minulle.En kuvittele teosta romanssia sehän on jo selvää minulle pitkän aikaa ,olisit kuitenkin ystävä...en kaipaa muiden ystävällisiä tekoja vain sinun...lisään ,oli sivusta.
- Anonyymi
Ai noinkin päin voi käydä? Mä just ilmeisesti "menetin" erään miehen epävarmuudellani. Kauan hän kyllä jaksoikin, ei siinä. Mut luulen että näin oli lopulta tarkoitus.
t. Ikisinkku - Anonyymi
Eniten minua vaivasi juuri epäröinti äänessäsi, aivan kuin aika olisi loppumaisillaan.
- Anonyymi
Ei kai pelejä kukaan ikuisesti jaksa. Ehkä se oli kyllästymisen ääni. Joitain asioita pitää jättää taakseen jos ne ei etene. Elämä jatkuu nääks
- Anonyymi
No en ala.
- Anonyymi
Enkä hylkää sinua.
- Anonyymi
Lyhyesti se minkä halusinkin kuulla. Aika vähillä sanoilla voi tehdä toisen onnelliseksi.
- Anonyymi
Saat alkaa jos tunnet niin, en sitä sure koska tiedän mikä on oikein itselleni ja muille.
- Anonyymi
He/she who snoozes looses jos elämäänsä jotain haluaa olisiko syytä tehdä asialle jotain
- Anonyymi
EN ENÄÄ ODOTA!
SE ON JOKO TAI EI MITÄÄN!
SEN VERRAN PITÄÄ M. OLLA;, ETTÄ
Saa tunteensa sanottua Ääneen !
Ei ole vaikeaa!
On jo liian kauan emmmitty ja hidasteltu.
Nyt pitää osata jo päättää .- Anonyymi
Kelle tämä on varatulle vai sinkulle?
- Anonyymi
Sinä et miestä tuu saamaan, ikinä. Olet luuseri.
- Anonyymi
Jos osaakin päättää ja vaikka olisikin päättänyt, niin nainen voi olla itse se este siinä ääneen sanomisessa. Esimerkkejä siitä on esim ei oo antanut numeroaan, on estänyt toisen, on käyttäytynyt niin ettei siitä ota selvää, antaa ymmärtää jotain muuta kuin tätä jne ja tämä oli sivusta sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaakin päättää ja vaikka olisikin päättänyt, niin nainen voi olla itse se este siinä ääneen sanomisessa. Esimerkkejä siitä on esim ei oo antanut numeroaan, on estänyt toisen, on käyttäytynyt niin ettei siitä ota selvää, antaa ymmärtää jotain muuta kuin tätä jne ja tämä oli sivusta sanottu
Estänyt?Nrot voi vaihtua lennosta,ukko tai akka kyttää vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estänyt?Nrot voi vaihtua lennosta,ukko tai akka kyttää vieressä.
Totta tuokin. Kyllä. Mutta on muitakin syitä kuin vain nuo. T. Mies sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin. Kyllä. Mutta on muitakin syitä kuin vain nuo. T. Mies sivusta
Käyttäytynyt erilailla?Ei voi käyttäytyä muiden takia normaalisti vaikka haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäytynyt erilailla?Ei voi käyttäytyä muiden takia normaalisti vaikka haluaisi.
Miksi? Mikä sen estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Mikä sen estää?
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
Miten voi mennä ohi tollasesta kysymyksestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi mennä ohi tollasesta kysymyksestä?
Henkilö jota kaipaan tietää tasantarkkaan mistä puhun.
- Anonyymi
Sivusta: Jos ei ole tunteita, niin ei voi niitä sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilö jota kaipaan tietää tasantarkkaan mistä puhun.
no kyllä, ei täälläkään voi käyttäytyä tai olla niinkuin haluaisi, tai normaalisti olis. Jonkun kenen lie takia. Ja hän ei voi myöskään toimia erinäisistä syistä niinkuin normaalisti voisi. ei jaksa tällästä sekoa shittiä enää. Aivan turhaa kikkaretta.
Tunteet on mitä on, ne ei ole muuttunut, minulla. Hänelle nähtävästi olen vaan turha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Jos ei ole tunteita, niin ei voi niitä sanoa.
no ei tietenkään, mutta jos tietäisi että toisella on, ja että toinen tarvitsee vastauksia joita toinen vaan voi antaa, niin on julmaa jos ei niin voi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kyllä, ei täälläkään voi käyttäytyä tai olla niinkuin haluaisi, tai normaalisti olis. Jonkun kenen lie takia. Ja hän ei voi myöskään toimia erinäisistä syistä niinkuin normaalisti voisi. ei jaksa tällästä sekoa shittiä enää. Aivan turhaa kikkaretta.
Tunteet on mitä on, ne ei ole muuttunut, minulla. Hänelle nähtävästi olen vaan turha.Mikä puhuu sen puolesta, että olisit hänelle turha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et miestä tuu saamaan, ikinä. Olet luuseri.
Ilkeä kommentti tuntemattomalle anonyymille. Onko kivaa haukkua tuntematonta kun itsellä menee niin heikosti? Saat itsekin pahaa mitä toiselle toivot, mutta se tuleekin moninkertaisesti takaisin.
Hän varmasti tulee saamaan hyvän miehen paremman kuin sinä ikinä.
Pure sitä omppua itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeä kommentti tuntemattomalle anonyymille. Onko kivaa haukkua tuntematonta kun itsellä menee niin heikosti? Saat itsekin pahaa mitä toiselle toivot, mutta se tuleekin moninkertaisesti takaisin.
Hän varmasti tulee saamaan hyvän miehen paremman kuin sinä ikinä.
Pure sitä omppua itse.Vastaat 4 kk sitten jätettyihin solvauksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaat 4 kk sitten jätettyihin solvauksiin?
Mitä sitten? Parempi myöhään kuin ei silloinkaan tai milloinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puhuu sen puolesta, että olisit hänelle turha?
No mikä puhuu että olis muutakaan?
- Anonyymi
Näen vain sinut mies. Meillä on aikaa.
- Anonyymi
En hylkää,kun en voi.Tunteet on niin vahvat sinua kohtaan.
- AnonyymiUUSI
En mäkään hylkää sua enää koskaan❤️🩵🩶🤍🩷
- Anonyymi
Mitenkäs kauan vielä?
Mielestäni jotain pitäisi jo olla
Muuttunut asioissa.- Anonyymi
Vielä 6 kk. Jaksat kyllä odottaa jos rakastat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä vois kyllä jo hieman lisää tarvita vahvistusta asioihin. Kerrotko kuinka kauan olen odottanut jo tähän mennessä? Voisit sanoa jotain Ihan irl eikä vaan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedät kyllä että kaikki ei ole kiinni tuosta jaksat jos asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä vois kyllä jo hieman lisää tarvita vahvistusta asioihin. Kerrotko kuinka kauan olen odottanut jo tähän mennessä? Voisit sanoa jotain Ihan irl eikä vaan täällä.
Tiedän, olet odottanut jo liian pitkään. Kerron sulle irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, olet odottanut jo liian pitkään. Kerron sulle irl.
Miten ja milloin kerrot? En tiedä miten me tunnistettiin toisemme, mutta ollaanko silti ne toiset joita meidän pitäisi olla toisillemme?
Vai onko taas vaan sitä sairasta peliä?
Meidän kirjaimia en halua tähän, ne ei varmista yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ja milloin kerrot? En tiedä miten me tunnistettiin toisemme, mutta ollaanko silti ne toiset joita meidän pitäisi olla toisillemme?
Vai onko taas vaan sitä sairasta peliä?
Meidän kirjaimia en halua tähän, ne ei varmista yhtään mitään.Tarkkaile ympärilläsi olevia vihjeitä, niin saat kyllä tietää tarkan ajan ja paikan. Et voi erehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaile ympärilläsi olevia vihjeitä, niin saat kyllä tietää tarkan ajan ja paikan. Et voi erehtyä.
No enpä jaksa tarkkailla mitään. Tiedät että on syytä siihen. Ei ole aikaa sellaiseen mm. Laita nyt vaan viestiä irl. Siis niinku nyt. Pelleilyt riittää. Oma on valintasi mitä merkitsen. Olet jotain mun aloituksiinkin aiemmin sanonut, ja muidenkin. Ei ehkä kannata, koska ne ei ole mun vaikka vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä jaksa tarkkailla mitään. Tiedät että on syytä siihen. Ei ole aikaa sellaiseen mm. Laita nyt vaan viestiä irl. Siis niinku nyt. Pelleilyt riittää. Oma on valintasi mitä merkitsen. Olet jotain mun aloituksiinkin aiemmin sanonut, ja muidenkin. Ei ehkä kannata, koska ne ei ole mun vaikka vaikuttaa.
Merkitset minulle paljon, mutta en pidä siitä, että laitat noin selkäni seinää vasten. Olen hidas näissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkitset minulle paljon, mutta en pidä siitä, että laitat noin selkäni seinää vasten. Olen hidas näissä asioissa.
Mutta jos olenkin minä se oikea ketä pyydät odottamaan. Noita vastauksia kun luin. Odottaisin kyllä jos olisit Hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos olenkin minä se oikea ketä pyydät odottamaan. Noita vastauksia kun luin. Odottaisin kyllä jos olisit Hän.
Tämä ei nyt ollut sama joka yhdisti sut tiettyihin kirjaimiin. Enkä oikein varma onko tuo edellinenkään oikea. Koska oikea tietäisi miksi ei ole vaihtoehtoja ilman tuota mitä "painostan" .
Kuinka kauan on liian kauan joutunut odottamaan? Vuosi, kaksi, 10? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Camoon mistä se toinen voi tunnistaa jos anonyymina kirjoitat?
Sitten valitetaan että toinen on hylännyt ja miksi se ei kirjoita, eihän teillä ole tunnisteita kehissä. Et voi syyttää tota toista jos se varmuuden vuoksi kirjoittaa vastauksen moniin kysymyksiin ja sillee.
Sivusta tarkkailija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Camoon mistä se toinen voi tunnistaa jos anonyymina kirjoitat?
Sitten valitetaan että toinen on hylännyt ja miksi se ei kirjoita, eihän teillä ole tunnisteita kehissä. Et voi syyttää tota toista jos se varmuuden vuoksi kirjoittaa vastauksen moniin kysymyksiin ja sillee.
Sivusta tarkkailijaNo tuossa oli aiemmin jo ihan tunnistettu että ollaan aiemminkin kirjoitettu. Ja kyllä näissä kommenteissa oli tunnisteet;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais mennä jo sekin 6kk eikä mikään muuttunut.
- Anonyymi
Sopii moneen tilanteeseen. Voishan tämä olla mullekin. Jos sattuisit olemaan se, ketä minä ajattelen: ei mulla ole kiire. Mä katselen ympärilleni ja koetan nähdä mitä näkyy. 😉
T.Lady gray eyes- Anonyymi
Naisella on harmaat silmät. Minulla ja sinulla on vihreät
- Anonyymi
Älä poikakulta hukkaa aikaasi näihin palsta.apinoihin.
- Anonyymi
Sama neuvo hälle, rauhotu, ennenku asiat menee enemmän solmuun
- Anonyymi
En ala kenenkään muun omaksi kuin hänen vaikka en edes tiedä haluaako minut. En edes sinun aloittaja vaan ainoastaan hänen ihanimman.
- Anonyymi
Kukas on hän ihanin jonka omaksi alkaisit? Ja kuka alkaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas on hän ihanin jonka omaksi alkaisit? Ja kuka alkaisi?
J-miehen omaksi T- nainen🩷💫🪐
- Anonyymi
En ala rakas. Odotan sua❤️
- Anonyymi
Tottahan mä sua odotan vaikka maailman tappiin. Mihinkäs tässä kiire.😂
- Anonyymi
Aloitus on vuodelta -23, mutta sopisi kyllä hyvin tähän päivään.
- Anonyymi
Ootko tuo ap itse?
- Anonyymi
Et sinä voi vaatia keneltäkään tuollaista asiaa. Eiköhän tietty nainen ole jos tehnyt sinulle selväksi, ettei hän halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi. Hän ei halua edes nähdä sinua!
- Anonyymi
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Minä Mn haluan sinut vain P- mies! ❤️
Tumma Mn
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757