Janne Naapnki!!

Anonyymi-ap

Sotkamon marja Keisari pantu häkkiin,voi joutua vankilaan tutkinta vankeuteen !!!

203

11016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö höpö.

      • Anonyymi

        Eikös se marjanpoimija Jalonniemestä ole samaa heimoa.
        Samaan putkaan vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se marjanpoimija Jalonniemestä ole samaa heimoa.
        Samaan putkaan vaan.

        No sielä on viis ateriaa päovässä eikä metsään eded päästetä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sielä on viis ateriaa päovässä eikä metsään eded päästetä !

        Tämä orja kauppa pitäisi lopettaa,ihan sairasta touhua ja maksaa Suomen eläkeläisille kunnon hinta marjoista !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä orja kauppa pitäisi lopettaa,ihan sairasta touhua ja maksaa Suomen eläkeläisille kunnon hinta marjoista !!

        Eläkeläisten ei tarvihe marjoja poemie ,kun itelle vähäsen. Eläkkeellä kyllä pärjejää hyvin iliman marjanpoemintaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä orja kauppa pitäisi lopettaa,ihan sairasta touhua ja maksaa Suomen eläkeläisille kunnon hinta marjoista !!

        Kelleppä niitä möesivät, kun mikään joppari tae firma ei kelepoa ostajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelleppä niitä möesivät, kun mikään joppari tae firma ei kelepoa ostajaksi.

        Eipä niille kannata muutenkaan myydä kun yksityiset maksavat hyvin kun puhistaa marjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niille kannata muutenkaan myydä kun yksityiset maksavat hyvin kun puhistaa marjat.

        Kyllä elintarvike teollisuus tarvitsee raakaainetta,ei tarvitse kun vilkaista kauppojen hyllyjä,Naapangin firman tulos vuodelta 2022,yli 1.5 miljoonaa euroa,38 tyontekijän voimin.Tulos yhtä työntekijää kohti noin 400000 euroa.kannatta siinä vaikka joku aika istua häkissä.Kiantaman tulos 2022 ,noin200000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä elintarvike teollisuus tarvitsee raakaainetta,ei tarvitse kun vilkaista kauppojen hyllyjä,Naapangin firman tulos vuodelta 2022,yli 1.5 miljoonaa euroa,38 tyontekijän voimin.Tulos yhtä työntekijää kohti noin 400000 euroa.kannatta siinä vaikka joku aika istua häkissä.Kiantaman tulos 2022 ,noin200000.

        Tarkotin että yksittäisten marjoja poimivien eläkeläisten kannattaa vähäiset marjansa yksityisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niille kannata muutenkaan myydä kun yksityiset maksavat hyvin kun puhistaa marjat.

        Tarviiko sitten teällä marmattoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotin että yksittäisten marjoja poimivien eläkeläisten kannattaa vähäiset marjansa yksityisille.

        No selevähän se. Kyllä marjanjalostamoja ja joppareita vvituttaa kun mnöö muutama sankollinen torikaoppiaalle ja yksityisille välistä. Pitäsi kielteä niille myönti laella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niille kannata muutenkaan myydä kun yksityiset maksavat hyvin kun puhistaa marjat.

        Mikäs ongelma tässä sitten on???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko sitten teällä marmattoa?

        Sitähän sinä juuri itse taat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs ongelma tässä sitten on???

        Sinä olet ongelma, kukaan muu ei ole puhunut mistään ongelmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selevähän se. Kyllä marjanjalostamoja ja joppareita vvituttaa kun mnöö muutama sankollinen torikaoppiaalle ja yksityisille välistä. Pitäsi kielteä niille myönti laella!

        En ole yksityisille sen takia myynyt marjoja että joppareita vituttaisi vaan että tienaan sillä paremmin. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelleppä niitä möesivät, kun mikään joppari tae firma ei kelepoa ostajaksi.

        Huijareita ovat marjoja ostelevatkin, puoli - ilmaiseksi pitäisi antaa heidän, joka viitsii jopparille myydä.
        Myyvät seuraavalla torilla (yrittävät) tuplahinnalla kaupata eteenpäin.
        Siinä sekin todellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niille kannata muutenkaan myydä kun yksityiset maksavat hyvin kun puhistaa marjat.

        Yleensä marjat jääkin kotipaikkakunnalle, jos omilta kujilta löytyy tarvitsijoita.
        Ei tarvitse kaupasta ostaa muovipussiin lykättyä, roskaista marjaa. Todettu tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se marjanpoimija Jalonniemestä ole samaa heimoa.
        Samaan putkaan vaan.

        Miksi putkaan, siksikö että on myynyt marjoja Sotkamoon😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä orja kauppa pitäisi lopettaa,ihan sairasta touhua ja maksaa Suomen eläkeläisille kunnon hinta marjoista !!

        Oikeassa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sielä on viis ateriaa päovässä eikä metsään eded päästetä !

        Sinne huijarit kuuluu!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ennen marjan ostajat ajoivat ympäri pitäjää ja maksoivat kunnon hinnan ja vissiin pärjäsivät. Nyt noille veren imijöille pitää antaa marjat ilmaiseksi. Kyllä marjat metsästä tulevat oikealla hinnalla nykyäänkin kuten ennen vanhaan.

      • Anonyymi

        Ei tarvihe antoa. Ajelet vain ympäri kylie myömässä, niinku ostajat ennenvanhaan.Kyllä soat myötyö hyvään hintaan. Tankkoat aotosi ja huomoat, että ei ihan tulo riittäny, mutta laeta parikymppie eläkkeestäsi ja hyvä töas lähteä poemimaan. Niinku ennenvanhaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvihe antoa. Ajelet vain ympäri kylie myömässä, niinku ostajat ennenvanhaan.Kyllä soat myötyö hyvään hintaan. Tankkoat aotosi ja huomoat, että ei ihan tulo riittäny, mutta laeta parikymppie eläkkeestäsi ja hyvä töas lähteä poemimaan. Niinku ennenvanhaan!!

        Ajele sinä ympäri kylää navettoja kiertäen ja livaha lehmien hännän alusia hipelöimään kuten oot ikäsi tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvihe antoa. Ajelet vain ympäri kylie myömässä, niinku ostajat ennenvanhaan.Kyllä soat myötyö hyvään hintaan. Tankkoat aotosi ja huomoat, että ei ihan tulo riittäny, mutta laeta parikymppie eläkkeestäsi ja hyvä töas lähteä poemimaan. Niinku ennenvanhaan!!

        Ei tarvi minun ajella, ostajat hakee kotoolta pitäen, mustikka sankollisesta maksovat 30 ja puolukasta 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi minun ajella, ostajat hakee kotoolta pitäen, mustikka sankollisesta maksovat 30 ja puolukasta 20.

        Janottiko,kun heräsit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janottiko,kun heräsit??

        Miksi se sinua kiinnostaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajele sinä ympäri kylää navettoja kiertäen ja livaha lehmien hännän alusia hipelöimään kuten oot ikäsi tehnyt.

        Taisi osua arkaan kohtaan,kun livahdit lehmän hännän alle hipelöimään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi minun ajella, ostajat hakee kotoolta pitäen, mustikka sankollisesta maksovat 30 ja puolukasta 20.

        Sinä onnellinen! Kaikilla ei ole noin hienoja ystäviä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi osua arkaan kohtaan,kun livahdit lehmän hännän alle hipelöimään!

        Vai osuit lehmän "arkaan" kohtaan, varmaan ihan "vahingossa" ! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi minun ajella, ostajat hakee kotoolta pitäen, mustikka sankollisesta maksovat 30 ja puolukasta 20.

        Normaali hintaa oli yksityinen tanssi, metsästä tuotuna jopa siivottuna, ei paha.


      • Anonyymi

        Et kyllä ole marjoja myynnyt, jos väität tuollaista. Markka-aikana puhuttiin kymmenistä penneistä ja euron tullessa hinta ei noussut kuten esim. kahvikupin tai limpun hinta. Nykyään maksetaan huomattavasti enemmän, mutta myös poimijoita on haravoimassa suurempi määrä.
        Luulisin tietäväni, koska olen poiminut myytäväksi toista kymmentä vuotta. Anderssonin ansiosta thaimaalaiset ovat keksineet käräjöinnin ja ilmaisen rahan hankkimisen. Ei ole meidän syy, jos sikäläiset vetävät välistä ja tekevät bisnestä. Täällä ei tarvittaisi yhtään thaimaalaista, jos suomalaiset viitsisivät lähteä marjametsään, mutta porukka on laiskaa muutenkin ja maksaa pitäisi tyhjästä. Mielestäni on hävytöntä ettei me edes puolusteta oman maan kansalaisia, vaan järjestetään tällainen härdelli ja aivan turhaan. Aiemmin sotkamolainen marjayrittäjä selvisi puhtain paperein, mutta menetti terveytensä. Sitäkö me halutaan?


    • Anonyymi

      Sotkamolaiset aina olleet kieroja.

      • Anonyymi

        Ja Savolaiset ja porilaiset ja hesalaiset ja ja .......Kaikki jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä!!


      • Anonyymi

        Sotkamolaisethan on ylijäämä savolaisia


      • Anonyymi

        Se on kyllä totta!!


      • Anonyymi

        Tämä koijari on lähtöisin Muoniosta. Jotenkin tuli heti mieleen ko. herra, kun mediassa alkoi tulla esiin marja-alan ihmiskauppaepäilyt.


    • Anonyymi

      Naapanki!

      • Anonyymi

        Sehän on tuo Naapanki, ihan kepulaisen näköinenkin, ilmankos...


    • Anonyymi

      Vaikea sana tuo Naapanki!

    • Anonyymi

      Mikä on naaponki? Oletko nuori suomenruotsalainen, ja onko pakkoruotsi kotikielesi?

    • Anonyymi

      Röyhkeydellä rajansa, ja ahneella....

      • Anonyymi

        Sama pätee Naapangin renkiin Suomussalmella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee Naapangin renkiin Suomussalmella.

        Liekkö Jansa tuon Naapangin takapiruna ?


    • Anonyymi

      MOT

    • Anonyymi

      Olipahan melkoset jutut tuolla Naapangilla, väitti että huonosti tienanneet lähteneet Suomeen vähän niinkuin lomailemaan.😅 Ihmiset ottaneet ison velan jotta pääsevät tänne rentoutumaan pitkin korpia rypeteyssään.

    • Anonyymi

      Viimeinkin.
      On ollu luikuri koko ikänsä.
      Olipa hällä muutama ladaki joskus ennen vanhaan.
      Ei ekaa kertaa ole jäänyt velkaa.

    • Anonyymi

      Koordinaattori varmaan hyvä hyvyyttään makso omasta pussistaan Naapangin tietämättä jotta peruivat vaatimuksensa Thaimaan viranomaisille.

    • Anonyymi

      Monikohan uskoi tuon jutun alussa marjafirman paita päällään olleen Naapangin agitaattorin jutut, sen uskon että on saanut hyvät rahat kun valheillaan on saanut ihmisiä lähtemään Naapangin orjiksi tänne.

      • Anonyymi

        Luulisi nyt Naapangin jopparin olevan täysin hiljaa. Häpeä edes!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi nyt Naapangin jopparin olevan täysin hiljaa. Häpeä edes!!!!

        No hiljaako pitäs olla kun miestä yritetään syyttää toisen teoista, ei se pojat niin mee, jokainen vastaa omista teoistaan😊😊😊


    • Anonyymi

      Thait kostaa jossain vaiheessa

      • Anonyymi

        Ja se on ihan oikein.


    • Anonyymi

      Sain yli 10 000e kesästä käteen, olen hyvällä eläkkeellä talvet ulkomailla, semmosta täällä keski- Suomessa.

      • Anonyymi

        Kannattaako sillä kehuskella jos rahasta on käteen ottanut!


      • Anonyymi

        Siperia, on se sekin ulkomaata.🤣🤣


    • Anonyymi

      Janne on mies eikä mikään marjanpoimija.

    • Anonyymi

      Ja on kova mies yrittämään. Hatun nosto sille.

      • Anonyymi

        No niin ja ei kestä päivänvaloa. Pidätetty.
        Siitäkö ihannoit
        Ihmiskauppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja ei kestä päivänvaloa. Pidätetty.
        Siitäkö ihannoit
        Ihmiskauppaa

        Veljekset kuin ilvekset. Samannäköisiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljekset kuin ilvekset. Samannäköisiä....

        Aika yleistä, että veljekset ovat samannäköisiä. Teidän puskista huutelevien pupupöksyjen sietää varoa ilveksiä!


    • Anonyymi

      Veljekset?

    • Anonyymi

      kikkel näkkärijärvi.
      sosiaalidemokraattien kultapoju harrastaa kissojen kuristamista.
      SDP- KOLME KIRJAINTA JOHON VOIT LUOTTAA.

      • Anonyymi

        Nyt mua viedään linnasta linnaan.....
        Olihan Naapangin jutut semmosia kun ketkun voi vain olla.
        Niin hyvin kaikki ja lopputulos oli kuitenkin vankila. Hoh hoijjjjjjaa


    • Anonyymi

      Hei muistakaa morkata myös jopparia, häntä ei oo vielä saatu lyötyä kunnolla, keksikää jotain hänen menokseen, vaikka että nukuttaa poimioita kerrossängyissä ja perii ruuasta 5e vuorokaudessa, se on riistäjä. Nyt kaikki tehtaileen juttuja jopparista, kyllä se mielenrauha saahaan miehissä järkkyyn. Ei sen oo tällä mitään väliä onko jutut totta, kuhan oot jostain kuullu tai keksit vaan ite. Oot vaikka nähny kun hakannut heitä tai juonu niien viinat, kaikki käy, nyt on lynkkauksen aika🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Eiköhän viranomaiset tule hoitamaan sen.


      • Anonyymi

        Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.


      • Anonyymi

        Koijari heittäytynyt marttyyriksi. 😝


    • Anonyymi

      Olen itse ollut töissä naapangilla useita vuosia aikoinaan. Voi kun ihmiset tietäisivät mitä kaikkee pahaa siellä touhuttiin...

      • Anonyymi

        Sinäkö olit siinä vuosia mukana? No kerroppa nyt, mitä pahaa tulit touhunneeksi,äläkä aloita, että"minä en, mutta ne muut"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö olit siinä vuosia mukana? No kerroppa nyt, mitä pahaa tulit touhunneeksi,äläkä aloita, että"minä en, mutta ne muut"!

        Nytkö sinä uskot huhupuheisiin ? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö olit siinä vuosia mukana? No kerroppa nyt, mitä pahaa tulit touhunneeksi,äläkä aloita, että"minä en, mutta ne muut"!

        Ei pysty


    • Anonyymi

      Tässä näette kuvan suomen yrittäjistä. Palkat nollia ja käytetään ihmisiä hyväksi ja edut nollissa.

      Älkää menkö yksityis- yrittäjille työhön, tässä näette kuinka työntekijöitä kohdellaan.

      Nyt EK ja hallitus, Pentikäinen ajaa kaikenlaisia alennuksia yrittäjille ,joita tuetaan jo aivan liikaa.

      Te-toimisto maksaa hyvin usein yrittäjille tukia 50 tai 100% jos palkkaa työntekijän. Kaikki tällaiset tuet pois ja jos ei pärjää omalla yrittämisellä voi lopettaa.

      Yrittäjillä ei ole koulutusta ja kuka tahansa pelle voi olla suomessa yrittäjä.

      Miksi yrittäjyyttä kannatetaan hallituksessa, koska suurin osa on huijareita ja käyttää hyväksi työntekijöitään polkee erilaisia etuja ja ei maksa kunnolla!

      • Anonyymi

        Luonnonmarjojen poimijat eivät ole minkäänlaisessa työsuhteessa ! Tuollaiset tuet ovat määräaikaisia ja koskavat vain jos palkkaa pitkäaikaistyöttömän.


      • Anonyymi

        Siinä hyvää tekstiä Naapangin renki. Joppari.
        Hävettääkö edes
        Renki 😂😂


      • Anonyymi

        Enempi vaan vain paikallista sopimista, haluaa alan koijarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä hyvää tekstiä Naapangin renki. Joppari.
        Hävettääkö edes
        Renki 😂😂

        Täytyy taas muistuttaa yltiöpäisimpiä vouhkaajia siitä tosiasiasta, että minkä se pieru munille mahtaa. Hirveetä uhoa täällä, eikä mitään järkee noissa jutuissa. Minä hoian hommani ja siihen ei oo ollut viranomaisilla mitään sanottavaa, niin turha yrittää täällä vouhkata. Minä teen juuri niinkuin parhaaksi näen ja teiän kirjoittelut ei mua nakkaa maalta merelle. Ja sanon sen vieläkin, että ymmärrän että se vituttaa teitä, mutta sori nyt ei pysty oikein itteään rankaseen mistään. Nyt on vaan se ongelma että täytyy lopettaa marjanvälitys kun ei ole enää sammoista tahoa jonne voisi marjat muudä, joutumatta koirien hampaisiin, kun kaikki paljastunut ihmiskauppiaiksi😒😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy taas muistuttaa yltiöpäisimpiä vouhkaajia siitä tosiasiasta, että minkä se pieru munille mahtaa. Hirveetä uhoa täällä, eikä mitään järkee noissa jutuissa. Minä hoian hommani ja siihen ei oo ollut viranomaisilla mitään sanottavaa, niin turha yrittää täällä vouhkata. Minä teen juuri niinkuin parhaaksi näen ja teiän kirjoittelut ei mua nakkaa maalta merelle. Ja sanon sen vieläkin, että ymmärrän että se vituttaa teitä, mutta sori nyt ei pysty oikein itteään rankaseen mistään. Nyt on vaan se ongelma että täytyy lopettaa marjanvälitys kun ei ole enää sammoista tahoa jonne voisi marjat muudä, joutumatta koirien hampaisiin, kun kaikki paljastunut ihmiskauppiaiksi😒😒

        Tuohan se juuri on ongelma, jopparit tekevät niinkuin parhaaksi näkevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy taas muistuttaa yltiöpäisimpiä vouhkaajia siitä tosiasiasta, että minkä se pieru munille mahtaa. Hirveetä uhoa täällä, eikä mitään järkee noissa jutuissa. Minä hoian hommani ja siihen ei oo ollut viranomaisilla mitään sanottavaa, niin turha yrittää täällä vouhkata. Minä teen juuri niinkuin parhaaksi näen ja teiän kirjoittelut ei mua nakkaa maalta merelle. Ja sanon sen vieläkin, että ymmärrän että se vituttaa teitä, mutta sori nyt ei pysty oikein itteään rankaseen mistään. Nyt on vaan se ongelma että täytyy lopettaa marjanvälitys kun ei ole enää sammoista tahoa jonne voisi marjat muudä, joutumatta koirien hampaisiin, kun kaikki paljastunut ihmiskauppiaiksi😒😒

        Älä huoli siitä ettet pysty itseäsi rankaisemaan, viranomaiset houtavat sen puolen jos tarvetta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy taas muistuttaa yltiöpäisimpiä vouhkaajia siitä tosiasiasta, että minkä se pieru munille mahtaa. Hirveetä uhoa täällä, eikä mitään järkee noissa jutuissa. Minä hoian hommani ja siihen ei oo ollut viranomaisilla mitään sanottavaa, niin turha yrittää täällä vouhkata. Minä teen juuri niinkuin parhaaksi näen ja teiän kirjoittelut ei mua nakkaa maalta merelle. Ja sanon sen vieläkin, että ymmärrän että se vituttaa teitä, mutta sori nyt ei pysty oikein itteään rankaseen mistään. Nyt on vaan se ongelma että täytyy lopettaa marjanvälitys kun ei ole enää sammoista tahoa jonne voisi marjat muudä, joutumatta koirien hampaisiin, kun kaikki paljastunut ihmiskauppiaiksi😒😒

        Totta kai tahoja on mihin myydä vastakin marjat kun toimii näiden tahojen vaatimusten mukaan, se on hyvä juttu että rötösostajat pyyhitään pois.Ei kaikki marjanvälitysfirmat ole paljastunut ihmiskauppiaiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy taas muistuttaa yltiöpäisimpiä vouhkaajia siitä tosiasiasta, että minkä se pieru munille mahtaa. Hirveetä uhoa täällä, eikä mitään järkee noissa jutuissa. Minä hoian hommani ja siihen ei oo ollut viranomaisilla mitään sanottavaa, niin turha yrittää täällä vouhkata. Minä teen juuri niinkuin parhaaksi näen ja teiän kirjoittelut ei mua nakkaa maalta merelle. Ja sanon sen vieläkin, että ymmärrän että se vituttaa teitä, mutta sori nyt ei pysty oikein itteään rankaseen mistään. Nyt on vaan se ongelma että täytyy lopettaa marjanvälitys kun ei ole enää sammoista tahoa jonne voisi marjat muudä, joutumatta koirien hampaisiin, kun kaikki paljastunut ihmiskauppiaiksi😒😒

        Onko nyt käsitettävä asia niin että kaikki välittämäsi marjat ovat päätyneet noille yrityksille joita on tutkittu tai parastaikaa tutkitaan mahdollisista rikoksista.


    • Anonyymi

      Myös herran täysin omistama tapahtumatuotantoalan yritys (Tiger Production) jättänyt isoilla summilla alihankkijayritysten laskuja maksamatta menneiltä kesältä, eiköhän konkurssiin ajaudu alle vuoden toiminnan jälkeen ja ihmettelen jos ei epäselvyyksiä löydy tuonkin taustalta.

      • Anonyymi

        Äläpä loukkaa JOPPARIA! Naapanki ei ole JOPPARI,vaan Toimari!


    • Anonyymi

      Kyllä ihmiset on kateellisia ja pikkusieluisia. Hohhoijaa noita kirjoituksia.

      • Anonyymi

        Joppari on Naapangin renki ja POLONEN


    • Anonyymi

      Thhjää pojat louskutatte kun ette tiiä mitään, joppari on kaikentakana, se on nähnyt kaiken marjaalalla, jopa mpopolla ajavan apinankin, eikä ole gätkähtänyt. Ei tehoo tyhjäntoimittajien jorinat😊😊😊😊😊

      • Anonyymi

        No ei varmaan kun vintillä vain märkää sahanpurua heh heh hoh hoh


      • Anonyymi

        Ei apina jopparina ole mikään harvinainen näky.


      • Anonyymi

        Ala vaan valmistia ensi kauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei apina jopparina ole mikään harvinainen näky.

        😅😅😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅😅😅😅😅

        Hyvä::))


    • Anonyymi

      Näyttäs porukkaa vituttavan taas raskaasti kun ei maha jopparille mitään, ette ees saa kadehtioita🥰 Tuokaahan taas marjat enssyksynäkin mulle kiltisti niin annan teille vielä kerran anteeksi😊😊

      • Anonyymi

        Niinkö näyttäs? 😅😅😅😅 Hyvä ettei sinua yhtään vituta.


    • Anonyymi

      👍👍👍

      • Anonyymi

        Otahan lääkkeet polonen


    • Anonyymi

      Otin lääkkeet minä poloinen, mukavan oloinen . Nautin kovin kun saan jakamattoman huomion rakkien hovin. Ei pidä suuttua , vaan kannataa puuttua kovin haukuin ja väkevin naukuin hommiin jopparin joka teki jo uuden sopparin. Ihan kelpo vastuksen saan teistä , mutta voittoa tette koskaan saa, jos ei tule fiksumpia miehiä sakkiinne jauhamaan.😂😂😂😂🤩

      • Anonyymi

        Kielipuoli joppari näköjään palkkasi jonkun joka osaa jo välttävästi oikeinkirjoitusta, No, hätä ei lue lakia.😁


    • Anonyymi

      Tuo pitäs ilmottaa ylläpitäjälle, haukkuu kaikkia.

      • Anonyymi

        Miten tämmöinen räkyttämisketju yleensä julkaistaan täällä? Kun asiallisetkaan ei kelpaa?


      • Anonyymi

        Pata kattilaa soimaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa!!

        Ei soimaa jos sinustakin kirjoitellaan mitä mieleen tulee esim.umpi mulkku imenyt kylillä toista.ja se kohdennetaan sinuun,PS.olen vain rehellinen Suomen kansalainen.


    • Anonyymi

      Täysin ala-arvoista koko keskusteluketju. Ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Alkaa olla jo poliisiasia.

      • Anonyymi

        Poliisiasia ! 😅😅😅


    • Anonyymi

      Puhdas valkoinen lumi peittää kohta paksusti taistelutantereet ja rauha laskeutuu pitäjään.

      • Anonyymi

        Voiko mistään Suomussalmella ostaa verimarjakakkuja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko mistään Suomussalmella ostaa verimarjakakkuja ?

        Ja mitä ihmettä nekin on?


    • Anonyymi

      Miksei lumperista ei kuulu mitään?

      • Anonyymi

        Jopparin takapihalta..


    • Anonyymi

      Nyt on koko perheen yritykset mustamaalattu, onko joku heistä tuomittu jo rikoksista, vai onko vaan halu pilata toisten toimet. Kakut kai on olleet hyviä, ja mitä verimarjoja tarkoitetaan. Olen katsellut heitä , käyvät töissä ja menevät kotiin ei osllistu mihinkään tiomiin kylällä , varmaan mustamaalauksen vuoksi , ovat ystävällisiä ja auttavat jos pyytää. Sekö joitain harmittaa kun yrittävät ja ei ole sortuneet rötöstelyyn. Kun tuommosia syytteitä esitetään , pitäisi olla jotain näyttöäkin. No onhan nyt niin ettei täällä kirjoitetut rienat vaikuta kenenkään ostokäyttäytymiseen, jos vaikka kakut ei kelpaa niin ostaa muualta.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla näyttöä ennenkuin syytteitä esitetään ? Tämä pahoinvoivien ihmisten palsta ei ole mikään tuomioistuin joka voi jakaa rangaistuksia oli näyttöjä eli ei! Tämä on ilkeiden, pilkkaavien, kateellisten , pahansuopaisten ihmisten joilla oma elämä ei ole mallillaan purkautumis tapa koska heillä ei ole sosiaalisia taitoja, Ainoa virhe johon yrittäjä on ehkä syyllistynyt on se että alkoi palstalla väittelemään tämän porukan kanssa jos hän edes on itse noita juttuja kirjoittanut, voihan olla että joku hänen "nimissään" kirjoittelee että saa ihmiset entistä enemmän raivon valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla näyttöä ennenkuin syytteitä esitetään ? Tämä pahoinvoivien ihmisten palsta ei ole mikään tuomioistuin joka voi jakaa rangaistuksia oli näyttöjä eli ei! Tämä on ilkeiden, pilkkaavien, kateellisten , pahansuopaisten ihmisten joilla oma elämä ei ole mallillaan purkautumis tapa koska heillä ei ole sosiaalisia taitoja, Ainoa virhe johon yrittäjä on ehkä syyllistynyt on se että alkoi palstalla väittelemään tämän porukan kanssa jos hän edes on itse noita juttuja kirjoittanut, voihan olla että joku hänen "nimissään" kirjoittelee että saa ihmiset entistä enemmän raivon valtaan.

        Ehkä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä 😂😂😂

        Ehkä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla näyttöä ennenkuin syytteitä esitetään ? Tämä pahoinvoivien ihmisten palsta ei ole mikään tuomioistuin joka voi jakaa rangaistuksia oli näyttöjä eli ei! Tämä on ilkeiden, pilkkaavien, kateellisten , pahansuopaisten ihmisten joilla oma elämä ei ole mallillaan purkautumis tapa koska heillä ei ole sosiaalisia taitoja, Ainoa virhe johon yrittäjä on ehkä syyllistynyt on se että alkoi palstalla väittelemään tämän porukan kanssa jos hän edes on itse noita juttuja kirjoittanut, voihan olla että joku hänen "nimissään" kirjoittelee että saa ihmiset entistä enemmän raivon valtaan.

        Moni varmaan "vastaa" omiin kirjoituksiinsa. Ei voi kuin ihmetellä tällaista räksytystä ja ala-arvoista kielenkäyttöä. Eikö näitä sivuja voisi moderoida vähän tiheämmällä kammalla! Kyllähän se sohvalla makoilu alkaa tympiä jokaista tervettä ihmistä, ei ihme lisääntyvät mielenterveysongelmat, jota ei tällaiset kirjoitukset paranna yhtään, päinvastoin nuppi hajoaa ja yksistään omasta syystään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni varmaan "vastaa" omiin kirjoituksiinsa. Ei voi kuin ihmetellä tällaista räksytystä ja ala-arvoista kielenkäyttöä. Eikö näitä sivuja voisi moderoida vähän tiheämmällä kammalla! Kyllähän se sohvalla makoilu alkaa tympiä jokaista tervettä ihmistä, ei ihme lisääntyvät mielenterveysongelmat, jota ei tällaiset kirjoitukset paranna yhtään, päinvastoin nuppi hajoaa ja yksistään omasta syystään.

        Se vain on joillekin vastustamatonta, kun voi anonyyminä haukkua,parjata ja levitellä perättömiä juttuja muista ihmisistä. Pitäisikö poistaa tuo anonymiteetti ja tulla esille omalla nimellä. Tietenkin sekin tekaistuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain on joillekin vastustamatonta, kun voi anonyyminä haukkua,parjata ja levitellä perättömiä juttuja muista ihmisistä. Pitäisikö poistaa tuo anonymiteetti ja tulla esille omalla nimellä. Tietenkin sekin tekaistuna.

        Tekopyhä


    • Anonyymi

      Vihdoinkin tuli asiallista tekstiä. Näin on asiat kuten kirjoitit.

      • Anonyymi

        Ite kun vastaa niin tulloo mieluinen vastaus.
        Niin läpinäkyvä!!!!


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy näyttöä olla ennenkuin syytellään.

    • Anonyymi

      Milloinhan alkaa Janne "Nakki" Naapankiin tiili puremaan ja kielenkannat löystymään.

      • Anonyymi

        Keneltä tuota kysyt .


    • Anonyymi

      Tuskin koskaan.

      • Anonyymi

        Tänäänkin löytyi metsämarjoja vaikka kuinka,nami nami ei ollut kukaan poiminut.nyt kaikki luontoon reippailemaan,PS.pikku sankko mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin löytyi metsämarjoja vaikka kuinka,nami nami ei ollut kukaan poiminut.nyt kaikki luontoon reippailemaan,PS.pikku sankko mukaan.

        Mistä noita perussuomalaisten pikku sankkoja voi ostaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noita perussuomalaisten pikku sankkoja voi ostaa ?

        Tarkottaa viestin loppuun pari sanaa.älykääpiö!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkottaa viestin loppuun pari sanaa.älykääpiö!!!

        Onkohan jo Naapanki vapautettu että pääsee punomaan uusia juonia jopparin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkottaa viestin loppuun pari sanaa.älykääpiö!!!

        Hyvä pökiö! Pikku sankko mukaan on 3 sanaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan jo Naapanki vapautettu että pääsee punomaan uusia juonia jopparin kanssa

        On vapaana jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vapaana jo

        Nopeasti pääsi vapaaksi, jos vapaana on. Verrattuna siihen, miten kauan Polarican omistaja oli vangittuna. Ilmeisesti mitään näyttöä ei sitten syytöksille löytynyt.


    • Anonyymi

      Kuka on tämä joppari, kun tuntuu hallitsevan koko marjaalaa, kirjotettiin Polarikasta, Kiantamasta, Naapangista, aina on joppari pääosassa. Onko hän marjaalan guru, vai miksi kaikki marja-alan alotetut viestiketjut kulminoituvat tähän henkilöön. Onko hän päällikkö näissä rikosepäilyissä, ja vaikutusvaltainen henkilö? Omistaako nämä firmat???

      • Anonyymi

        Minkä alan yritys on Polarika ?


      • Anonyymi

        Ei täällä ole mitään jopparia, urbaani satuhahmo josta kirjoitellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole mitään jopparia, urbaani satuhahmo josta kirjoitellaan.

        Joppari on henkilö joka tietää kaiken. Vain omasta mielestään. Muut ei osaa eikä ymmärrä mistään mitään.
        Yrityksistä en ole varma onko esim omat pääomat plussalla vai miinuksella!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joppari on henkilö joka tietää kaiken. Vain omasta mielestään. Muut ei osaa eikä ymmärrä mistään mitään.
        Yrityksistä en ole varma onko esim omat pääomat plussalla vai miinuksella!?

        Jos tuo on jopparin määritelmä niin sehän sopii puoleen kylän ukoista, kukaan muu ei osaa kalastaa, ampua, viljellä maata, hoitaa mehtiään, kouluttaa lapsiaan tai äänestää oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joppari on henkilö joka tietää kaiken. Vain omasta mielestään. Muut ei osaa eikä ymmärrä mistään mitään.
        Yrityksistä en ole varma onko esim omat pääomat plussalla vai miinuksella!?

        😝👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole mitään jopparia, urbaani satuhahmo josta kirjoitellaan.

        Joppari on varavettiili joka poksahtaa aina silloin, kun hengenahdingossa piehtaroivat kaiken kaunan kantajat eivät enää muuta keinoa keksi, jolla omaa pahaaoloaan voisi helpottaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joppari on henkilö joka tietää kaiken. Vain omasta mielestään. Muut ei osaa eikä ymmärrä mistään mitään.
        Yrityksistä en ole varma onko esim omat pääomat plussalla vai miinuksella!?

        Mitä välia sillä on , kuhan homma pyörii🤣🤣🤣🤣😍


    • Anonyymi

      Vapautettu. Eipä ollut näyttöä.

    • Anonyymi

      Onko joppari ja lumperi sama henkilö?

      • Anonyymi

        Totta kai, silmännii !


    • Anonyymi

      Ei tiiä tuleeko puhe suusta vai peräsuolesta.

      • Anonyymi

        Mene lääkäriin, siellä se selviää, kun tohtori tutkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene lääkäriin, siellä se selviää, kun tohtori tutkii!

        Miksi minä sinun vaivojesi takia menisin lääkäriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä sinun vaivojesi takia menisin lääkäriin?

        Otahan lääkkeet polonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä sinun vaivojesi takia menisin lääkäriin?

        Sinullahan niitä ongelmia puheentuotonhallinnan kanssa on, ei minulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan lääkkeet polonen

        Syö vaan ite lääkkeesi eläkä muille tuputa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan niitä ongelmia puheentuotonhallinnan kanssa on, ei minulla!

        Puhu vaikka sana viikossa mutta älä änkytä. 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene lääkäriin, siellä se selviää, kun tohtori tutkii!

        Sinullako on tuota vaivaa tutkittu? 😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene lääkäriin, siellä se selviää, kun tohtori tutkii!

        Taidat ravata huvin vuoksi valelääkärillä joka on homoseksuaali ja erikoistunut peräreiän tutkimuksiin. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ravata huvin vuoksi valelääkärillä joka on homoseksuaali ja erikoistunut peräreiän tutkimuksiin. 🤣🤣🤣

        Onko joppari ottanut nyt oikeasti onkeen ja rauhoittunut kun kaveri tutkinta vankeudessa. On pannut miettimään nöyrästi. Jopa.


    • Anonyymi

      joo nöyräksi se vetää , kun KAVERI on tutkintavangeudessa, pakkohanse on nöyrtyä kovankin luun.

      • Anonyymi

        KAVERI ei ole tutkintavankeudessa!


    • Anonyymi

      Ei ole. Kylillä näkyi ajelevan.

    • Anonyymi

      hiljaseksi vetää, kun tehny näköjään taas rökäletappion viimmetilikauvella, buuuuhahaaaaaa

      • Anonyymi

        Oma pääoma miinuksella ja omavaraisuus aste kans.... Mitä sanoo osakeyhtiölaki ?


    • Anonyymi

      Niinkö mistä sen näkee😒

      • Anonyymi

        Joppari polonen hiljentynyt.!


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘

    • Anonyymi

      Onko joppari taikuissa lomailemassa🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Köyhin ulinaa tuommonen läknkyttäminen.
      Yrittäkääpä ite😀

      • Anonyymi

        Sehän se tekee katkeraksi, kun kaikilla ei mene yhtä huonosti! Jatkakaa ulinaa ja voivotusta!!!


    • Anonyymi

      Juuri näin. Kehtaattekin toisten verorahoilla työttömyyskorvauksia nostella. Hävetkää. Menkää töihin ja olkaa hiljaa. Sosiaalipummit.

      • Anonyymi

        Onko naapanki Janne jo vapaa vankilasta?
        En ole ainakaan huomannut missään juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naapanki Janne jo vapaa vankilasta?
        En ole ainakaan huomannut missään juttua.

        Edelleen on vangittuna.


      • Anonyymi

        Ja huijarit, jotka kuluu telkien taakse.


    • Anonyymi

      Vapaana näkyi olevan.

      • Anonyymi

        Onkohan joppari mennyt tilalle 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan joppari mennyt tilalle 🤔

        Naapanki edelleen vangittuna. Miten hoituu jopparin asiat nyt????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapanki edelleen vangittuna. Miten hoituu jopparin asiat nyt????

        Huijareita riittää!


    • Anonyymi

      No hyvin hän ne hoituu kun hoietaan😊😊😊

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Entäs jopparin vastaavat lukemat..... 😁😁😁😁


    • Anonyymi

      Kuka tämä paljon puhuttu joppari on?

      • Anonyymi

        Janne Naapanki


    • Anonyymi

      Ei ole. Se on ihan eri tyyppi.

      • Anonyymi

        Naapangin renki


    • Anonyymi

      Mistä noita huijareita aina riittää?

    • Anonyymi

      Thaimaaseen voi ilmoittaa, että voisivat mennä lakkoon eli olla tulematta tänne marjanpoimintaan tulevana kesänä.
      Tästä seuraa kuitenkin se, että huijarit keksii jotain muuta!

      • Anonyymi

        Itselleen sika kiusaa tekee,kun purtilonsa kaataa.


    • Anonyymi

      Oikea paikka!

      • Anonyymi

        No niin. Kiantaman ihmiskauppa juttu etenee syyteharkintaan.
        Hyvin menee.
        Asianosasia 2000. Huh huh. Ei hyvältä näytä


    • Anonyymi

      Joko piäs vappaaks?

      • Anonyymi

        On kuulemma vapautettu. Tänään alueuutisissa kertoivat.


    • Anonyymi

      Tulisi kieltää koko ulkomaalaisten avulla pyörivä marjabisnes. Eurot menee ulkomaille, paikkakunnalle jää vain roskat, laajojen metsäpalojen riski valtava koska vakuutukset eivätkä marjayritykset kanna vastuuta vaan vahinkovastuu on maan omistajalla . Orjatyövoimabisneksen moraali on sanan 4 ensimmäistä kirjainta .

    • Anonyymi

      Ketkähän ne marjat sitten poimii?? Ei ainakaan suomalaiset. Teollisuus tarvitsee marjoja.

    • Anonyymi

      Minun puolesta Thaimaalaisia ja muita saa ihan vapaasti kuskata marjanpoimintaan kun alkavat maksaa marjoista kaikille tasapuolista ja oikeaa hintaa. 90-luvun lopulla itsekin tuli poimittua marjoja paljon myyntiin. Roskaisesta mustikasta sai noin 10markkaa kilolta. Rahanarvolla muunnettuna se tarkoittaisi nyt noin 2,7€ kilohintaa roskaiselle marjalle. Ei silloin teollisuus itkenyt, että ei kannata marjan osto vaan kaikki meni hyvin kaupaksi. Kun niistä marjoista alkaa maksaa tuon verran niin siellä alkaa olla ihan oman maankin kansalaisia metsässä.
      Se joka väittää, että thaimaalaisten marjanpoimijoiden homma ei olisi ihmiskauppaa ollut aina niin voi ihan itse mennä kokeilemaan poimimaan niitä marjoja 70-80c kilohintaan 16h päivässä ja sitten maksaa auton polttoaineet ja ruuat yms. siitä päältä pois. Itse niitä aikanaan tuli urakkamielessä sen verran poimittua, että kyllä 8h päivä 25 asteen kesähelteellä on ihan riittävästi tuossa hommassa vaikka olisi hyvässäkin kunnossa. Sen enempi ei ole inhimillistä. Juoda saa kymmenen litraa päivässä ja kävelyä tulee päivän aikana varmaan 10km. Siitä pitäisi jäädä jotain taskunpohjallekin jos sitä tekee. Nyt jos mietitään, että Suomalainen menee marjanpoimintaan, poimii 8h, ajaa autolla 70km, ruuat ja vaatekulut yms. päälle niin se on äkkiä kuluja 30€ päivää kohti ja jos tuota teet kuukaudessa 23 päivänä. Niin jos nettotuloa pitäisi saada vaikka 2000€ niin se tarkoittaa 117€ päivää kohti marjatuottoa. 2,7€ kilohinnalla tämä on rapiat 43kg ja 0,8€ kilohinnalla vaivaiset 146kg /8h. Eli 18,25kg tunnissa. Jokainen voi käydä kokeilemassa miten onnistuu nykyhinnoilla päästä kannattavaan marjanpoimintatulokseen ja kenellä kunto kestää. Marjayritykset ovat tietoisesti itse hinnoitelleet tämän niin, että Suomalaiset eivät edes tulisi poimimaan mitään niin voivat teettää työt orjahintaan ulkomaalaisilla.

      • Anonyymi

        Poikosena sai moporahat kasaan mustikoita poimimalla yhtenä kesänä eikä siihen tarvinna pitkiä päiviä ees tehä eikä koko mustikka aikaa.


    • Anonyymi

      Parhaat porukat poimi auton hinnan marjoilla, olihan silloin isoja syväaurattuja vaaroja, enenmpi tuli rahaa marjatuloilla kuin kaadetuilla puilla.

      • Anonyymi

        1000 markan auton voi ostaa ilman marjanpoimintaakin.


    • Anonyymi

      Uusia autoja ostivat.

      • Anonyymi

        Höpö höpö höö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö höö!

        Totta tuo on, vieläkin on kavereita rivissä jotka on uuden auton marjarahoilla ostaneet, empä viitti nimiä mainita.

        Silloin ei ollut joppareita hintoja polkemassa, kauppias kävi kotipihalta iltasella marjakuorman hakemassa.


    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä koko hommaa, jos marjanpoimija on näin sanotulla profiisiopalkalla eli tarkoittaen sitä että mitä enemmän poimit niin sitä enemmän saat rahaa, niin miksi yrittäjää joka ne marjat ostaa aletaan sättimään tälleen.... Eihän se ole yrittäjän vika jos se poimia ei saa aikaiseksi mitään! !
      Ja toiseksi yrittäjä joka ostaa ne marjat niin se yrittää ei saa maksaa "palkkaa" tai "sosiaaliturvaa" siitä poimiasta koska marjojen ja sienien keruu on jokamiehenoikeus suomessa! Joten siitä syystä yrittäjä maksaa vain marjoista eikä muusta! Niin en ymmärrä miksi nyt sanotaan että yrittäjä ei ole maksanut asianmukaista "palkkaa" 🤔🤔

      • Anonyymi

        Koska jopparilla ei ole rahaa, metsää eikä mitään varallisuutta enää. Köyhä kuin kirkonrotta. Samoin ns vaimonsa.


      • Anonyymi

        Millä ihmeen profiisioalkalla?


      • Anonyymi

        Eihän jopparit niitä marjoja osta vaan marjafirmat, jopparit ovat vain välistä vetäjiä.


      • Anonyymi

        Mitä tänne taviksille selittelet, selitä virkavallalle että ovat väärin perustein nostaneet syytteitä ihmiskaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jopparit niitä marjoja osta vaan marjafirmat, jopparit ovat vain välistä vetäjiä.

        Kyllä "jopparit" ja marjafirmat ovat yhdessä sopineet pelisäännöt ,joten kaikki ovat ns. samassa veneessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jopparit niitä marjoja osta vaan marjafirmat, jopparit ovat vain välistä vetäjiä.

        Jopparit ostavat sopimuksen mukaan marjoja jollekin jalostamolle ja eivät vedä päältä eivätkä välistä, vaan saavat jalostamon kanssa sovitun ostopalkkion €/kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä "jopparit" ja marjafirmat ovat yhdessä sopineet pelisäännöt ,joten kaikki ovat ns. samassa veneessä!

        Paikallista sopimistahan nykyään suositellaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallista sopimistahan nykyään suositellaan!!!

        Joppari polonen. Kaikki on mennyttä.


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki tulee kohta julkisiksi kun oikeudenkäynnit alkavat, marjakeisarit pääsee iltiksen etusivulle halusitte tai ette, normia oikeuskäytäntöä.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      1995
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1986
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1671
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1491
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1140
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      106
      957
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe