"Elisa Viihteen digibokseilla on jatkossakin C More -sovellus. MTV Katsomon kautta suoraan tilattua sisältöä ei voi katsoa Elisa Viihteessä."
Tällänen oli tullut sähköpostiin. Elikkäs eikö c More ja Katsomo meekkään yhteen ??
C-more ja katsomo
5
947
Vastaukset
- Anonyymi
Siis MTV Katsomo ja C More on yhdistynyt eikä C Morelta suoraan tilattu ole ennenkään toiminut Elisa Viihteen kanssa, sun pitää tilata se Elisan kautta jos haluat katsoa Elisa Viihteessä sitä!
- Anonyymi
Ok. Mulla näkyy vielä normaalisti c More. . Ei siis tule mitään muutosta, kun olen tilannut sen Elisan kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mulla näkyy vielä normaalisti c More. . Ei siis tule mitään muutosta, kun olen tilannut sen Elisan kautta?
CMoren sivuilla kerrotaan, että C More -suoratoistopalvelun käyttö loppuu syksyn aikana myöhemmin ilmoitettavan aikataulun mukaan. C Moren asiakkaat tulevat saamaan henkilökohtaisesti tiedon, kun C Moren käyttö on päättymässä.
Nykyisten tilausten hintojen kerrotaan säilyvän muutoksen yhteydessä ennallaan. Käyttäjältä vaaditaan sen verran vaivaa, että nykyisen C More -sovelluksen tilalle tulee asentaa MTV Katsomo -sovellus.
Miten hän MTV Katsomo sovellus asennetaan cmoren tilalle?
Ja mulla on jo telkussa MTV Katsomo. Pitääkö sille tehdä jotain - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
ÄLÄ PASKAA PUHU!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574