Näyttää siltä että kirjoitukset ovat loppuneet lähes kokonaan tältä palstalta. Syyksi oletan että eräs suurin höyrypää on tullut järkiinsä tai suljettu jonnekin missä ei anneta mahdollisuutta somen käyttöön.
Hyvä näin!
Palsta rauhoittunut
13
671
Vastaukset
- Anonyymi
Hellis?
- Anonyymi
Mun mielestä 80 % hänen kirjoituksista on ihan kuranttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä 80 % hänen kirjoituksista on ihan kuranttia.
Ota pois -ntti- sanasta kuranttia.
Joku saisi nakata tyypin samaan laatikkoon jeesushullun kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pois -ntti- sanasta kuranttia.
Joku saisi nakata tyypin samaan laatikkoon jeesushullun kanssa.Oxcettavia kommentteja hänellä usein olikin.
- Anonyymi
Totuus valkeni hänellekin. Mutta jos hän kattoo esim. Lazarin dokkarin uudestataan, se menoa taas..... ja päitä menee hyvällä perheen isällä taas poikki....
- Anonyymi
Hänet on vain siirretty toistaiseksi toiseen tehtävään. Palaamme asiaan kun maailmanlopun innostus alkaa hiljenemään.
Terveisin NWO - Anonyymi
Oli kuitenkin päässyt jollain vpn-vilpillä sisään mutta poistettiin hetimmiten onneksi. Näkyy tuolta ketjun lopussa missä kerrotaan montako viestiään on poistettu.
- Anonyymi
Mikä ärsyttää koukussa eniten?
- Anonyymi
Ei minua ärsytä mikään.
Mutta jotakuta saattaa ärsyttää lestadiolaisista Ja varaktorista jauhaminen. Muistaakseni ilmastonmuutoksen kieltäminen ja se että pitää alieneita kaikkia hyväntahtoisena.
- Anonyymi
Ne säikähti noita aurinkopaneeleita kun luulivat ihmisten myyvän sähköä https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/energiakriisi-innosti-jotkut-hankkimaan-kotiin-aurinkopaneeleja-sähkön-myynti-mielessä-hintojen-heilahdellessa-omavaraisuus-on-kuitenkin-turvallisempi-lähtökohta/ar-AA1ibZKd?ocid=hpmsn&cvid=bb5e62331b8a421297830ad141123dc1&ei=86
- Anonyymi
Toivoisin näkeväni täällä enemmän asiallisia kirjoituksia ja kannanottoja. Miten voi yksi nimimerkki aiheuttaa niin paljon vastenmielisyyttä useimmissa aiheen lukijakunnan lukijoissa? Sitä voi kyseinen henkilö pohtia itsekseen tai sopivan ohjaajan avustuksella jos ei muuten kykene asiaa selvittämään. Pääasia että päänrepimiset ja vastaavat hallusinaatiot loppuvat ja naapurusto ja muut tuttavat voivat elää rauhassa vailla pelkoja oman henkensä puolesta riippumatta mitä uskonlahkoa edustavatkaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Tuuttaa tuota zontaa tänne itse. Eikä ketään nimimerkillä. Jotain apua tarvitsisit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918