Nyt olisi jo kiire vaihtaa uusi nimi hyvinvointi alueesta. Kansalaisaloite. Se voisi olla joku vähän sinnepäin niin kuin hoitokin siellä on. Laajaalueinen alue on neutraali.
Hyvinvointialue
5
421
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli käytyä hyvinvointikeskuksessa mallikkaasti sujui kaikilta osin, minun mielestäni nimeä ei tarvitse muuttaa, puhun tietenkin vain omasta puolestani.
- Anonyymi
Jos näitä terveyskeskuksia lähdetään vähentämään, mikä ruuhka siinä iskisikään näihin jäljelle jääviin terveyskeskuksiin! Sitten on iäkkäämpi väestö ja muut, keille kulkeminen pitkän matkan taakse on vaikeampaa. Mutta mistäpä rahat? Jos näitä hallinnolisten nykymaakuntien, ELY-keskusten, aluehallintovirastojen ja hyvinvointialueiden toiminta keskitettäisiin vain yhteen aluehallintojakoon, voisi siinä isot rahat säästyä. Valtiotason ja paikkakuntatason väliin riittäisi vain yksi aluehallintojako perustuen vaikkapa joko lääneihin tai maakuntiin.
- Anonyymi
Hyvinvointi alkaa terveenä ei voi auttaa muita eikä itseään jos terveydessä tapahtuu muutoksia. Minulle tapahtui näin kun tässä hyvinvointipalvelun aikana, en saanut hoitoa ensin lainkaan. Kun oireet vaan jatkuvat ja olo karmea kuumekourissa joka ei laskenut. Uudemman käynnin jälkeen myös pitkän odotuksen ajan olleena pääsin lääkärille. Sitten olikin jo pahempi tilanne. Molemmilla kerroilla sanottiin että muutama, on ensin jonossa. Muutama lääkäri kuljeskeli ja yksi meni ja tuli tuli ja meni aivan älytöntä ravaamista. Huoneeseen ei kuitenkaan huudellut potilaita. Kyllä tämä hyvinvointi alue on ihan vitsiksi tarkoitettu nimi.
- Anonyymi
Ja päättäjätkin käyttäisi jos se toimisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108