Nyt olisi jo kiire vaihtaa uusi nimi hyvinvointi alueesta. Kansalaisaloite. Se voisi olla joku vähän sinnepäin niin kuin hoitokin siellä on. Laajaalueinen alue on neutraali.
Hyvinvointialue
5
403
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli käytyä hyvinvointikeskuksessa mallikkaasti sujui kaikilta osin, minun mielestäni nimeä ei tarvitse muuttaa, puhun tietenkin vain omasta puolestani.
- Anonyymi
Jos näitä terveyskeskuksia lähdetään vähentämään, mikä ruuhka siinä iskisikään näihin jäljelle jääviin terveyskeskuksiin! Sitten on iäkkäämpi väestö ja muut, keille kulkeminen pitkän matkan taakse on vaikeampaa. Mutta mistäpä rahat? Jos näitä hallinnolisten nykymaakuntien, ELY-keskusten, aluehallintovirastojen ja hyvinvointialueiden toiminta keskitettäisiin vain yhteen aluehallintojakoon, voisi siinä isot rahat säästyä. Valtiotason ja paikkakuntatason väliin riittäisi vain yksi aluehallintojako perustuen vaikkapa joko lääneihin tai maakuntiin.
- Anonyymi
Hyvinvointi alkaa terveenä ei voi auttaa muita eikä itseään jos terveydessä tapahtuu muutoksia. Minulle tapahtui näin kun tässä hyvinvointipalvelun aikana, en saanut hoitoa ensin lainkaan. Kun oireet vaan jatkuvat ja olo karmea kuumekourissa joka ei laskenut. Uudemman käynnin jälkeen myös pitkän odotuksen ajan olleena pääsin lääkärille. Sitten olikin jo pahempi tilanne. Molemmilla kerroilla sanottiin että muutama, on ensin jonossa. Muutama lääkäri kuljeskeli ja yksi meni ja tuli tuli ja meni aivan älytöntä ravaamista. Huoneeseen ei kuitenkaan huudellut potilaita. Kyllä tämä hyvinvointi alue on ihan vitsiksi tarkoitettu nimi.
- Anonyymi
Ja päättäjätkin käyttäisi jos se toimisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288348Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4327224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1551085Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17726Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28643Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58623En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579