ole ihan selvä jo, että meistä voisi tulla ystävät. Saadaan elämisen rauha molemmille ja vointi paremmaksi molemmille.
Eiköhän tilanne
Anonyymi-ap
39884
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
Vastaukset 39
Vanhimmat
Olet psykiatri lääkäri?
Ajan sun yli 🤩
Miks tuo ikävä lause
Tuon voisi tulkita jo harkituksi murhaksi jos kun sen toteutat täsä kohti se on vielä laitonuhkaus
Ystävyys on aihetta pitää siihen kuuluvassa arvossaan. Ystävyys ei pöyhkeile tai häpeile. Ystävyys on vain ajallista https://youtu.be/aWuK6lgA1OU?feature=shared
Ystäviä ei ole koskaan liikaa.
Ystävyyttäkin on monenlaista. Vain parhaat ystävät mainitaan.
Mulla ny pääosin ol kun kavereita niitäki kai enämpi kun riittävästi kun ei aika riitä niitäkään nähdä kun pääosin toisinaan ohimennen
No olisihan se mukavaa. Jos vaan olisit se oikea puolisko. Näin sitä ei voi tietää.
Tuo on asia joka ei selviä kun kokeilemalla noita on ihan turha elää haaveissaan muutoin ei elämä koskaan mitään muuta olekkaan kun yhtä ja samaa haavetta
Ei kai ystävyydessä ole lähtökohtana mikään puoliskon löytäminen.
Mikä tekee siitä sinun mielestäsi selvän? Ja mistä päättely rauhasta ja voinnin paremmuudesta molemmille jopa?
Niin minä toivon tapahtuvan.
Ja ei oo munaa kysyä muualla kuin palstalla?
Ei tunnu olevan. Ei riitä ballsit. Nimittelemään kyllä pystyy muttei yrittämään ees kaveruutta tai vieläpä ystävyyttä. Niin no, eihän sitä kapasiteettia muuhunkaan ole löytynyt. Kaikilla tarkoitan. Joillakin riittää.
Elämä on sabotoitu alusta saakka.
Tilanne vakaa
Tuutti syöty kädestä öitä
Mitä tarkoittaa tuo elämisen rauha molemmille?
Se liittyy isompaan määrään ihmisiä. Ei yksittäiseen ihmiseen.
Jaahas, kerro lisää, niin katsotaan, löytyykö ymmärrystä. Tähän mennessä ei vielä vakuuta ollenkaan. Anna tulla, kerro, miten kahden ihmisen kaveriksi tuleminen liittyykin yllättäen useisiin ihmisiin.
Ei varmaan tuu mitään vastausta tähän. Älä turhaan odota.
Isompi määrä ihmisiä on osallistunut ns. tiedottamiseen siitä mikä kokonaistilanne on, koska henkilöt eivät ole puhuneet tilanteesta keskenään koskaan.
Mitä hemmettiä sillä on tekemistä kahden ihmisen kaveriksi tulemisen kanssa? Jos tarkoitat palstalla osallistunut. Mihin ihmeen tiedottamiseen? Ai kaikki solvaukset, haukkumiset, syytökset joihin ei edes ole syyllinen plus sata muuta? Ja pitäisi kaveriksi alkaa? Kun on hakattu ja tehty vaikka mitä, niin kaveriksi vai oliko se peräti ystäväksi? Ei taida olla nyt oikea henkilö kyseessä.
Siinä oli juuri se ongelma, kun muut osallistuivat vaikka heiltä ei olisi haluttu tietoa. Se ahdistavaa siksi kun ei saanut edes töitä tehdä rauhassa. Se oli se mikä sai hermostumaan totaalisesti ja ärsyyntymään.
Mitään ei kerrottu suoraan kenestäkään tunnistettavasti. Kertojatkaan eivät tienneet kenestä tai keistä oli kyse.
Kenen töitä tässä on häirinnyt kuka tai ketkä?
Aika hölmöä olettaa siinä tapauksessa heidän haluavan olla ystäviäkään.
Enpä ole elämäsi rauhaa rikkonut.
Eikö meistä voi tulla yhtään enempää kuin ystävät? Sitä minäkin toivoisin, että saisin jonkunlaisen rauhan sydämeeni, mutta pahoin pelkään, etten pysty ikinä tyytymään pelkkään ystävyyteen suhteesi.
Kenelle tämä on tarkoitettu?
J:lle. Siis miehelle.
Voi meistä tulla enemmän kuin ystävät.
Mutta eikös sinulla ole melko uusi sormus sormessasi?
Eikö me olla jo hyviä ystäviä?
Miksi pitäisi olla ystävinä?
Mä en ainakaan kaipaa sellaista ystävää ystäväksi, kui jota mietin, joka olisi voinut avauksen kirjoittaa.
Olet oikeassa Rakkani
Ei se ole mahdollista koskaan yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimi ollut tiedossa useamman vuoden ajana. Tämä päivä osoitti sen ettei ole minkäänlaista kunnioitusta siihen että saisi elää rauhassa ilman ns. esitystä!
Mitä se teki tänään? Sulla tuntuu olleen kova päivä tänään.