Eiköhän tilanne

Anonyymi-ap

ole ihan selvä jo, että meistä voisi tulla ystävät. Saadaan elämisen rauha molemmille ja vointi paremmaksi molemmille.

40

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet psykiatri lääkäri?

    • Anonyymi

      Ajan sun yli 🤩

      • Anonyymi

        Miks tuo ikävä lause


      • Anonyymi

        Tuon voisi tulkita jo harkituksi murhaksi jos kun sen toteutat täsä kohti se on vielä laitonuhkaus


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ystäviä ei ole koskaan liikaa.


    • Anonyymi

      Ystävyyttäkin on monenlaista. Vain parhaat ystävät mainitaan.

      • Anonyymi

        Mulla ny pääosin ol kun kavereita niitäki kai enämpi kun riittävästi kun ei aika riitä niitäkään nähdä kun pääosin toisinaan ohimennen


    • Anonyymi

      No olisihan se mukavaa. Jos vaan olisit se oikea puolisko. Näin sitä ei voi tietää.

      • Anonyymi

        Tuo on asia joka ei selviä kun kokeilemalla noita on ihan turha elää haaveissaan muutoin ei elämä koskaan mitään muuta olekkaan kun yhtä ja samaa haavetta


      • Anonyymi

        Ei kai ystävyydessä ole lähtökohtana mikään puoliskon löytäminen.


    • Anonyymi

      Mikä tekee siitä sinun mielestäsi selvän? Ja mistä päättely rauhasta ja voinnin paremmuudesta molemmille jopa?

      • Anonyymi

        Niin minä toivon tapahtuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä toivon tapahtuvan.

        Ja ei oo munaa kysyä muualla kuin palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei oo munaa kysyä muualla kuin palstalla?

        Ei tunnu olevan. Ei riitä ballsit. Nimittelemään kyllä pystyy muttei yrittämään ees kaveruutta tai vieläpä ystävyyttä. Niin no, eihän sitä kapasiteettia muuhunkaan ole löytynyt. Kaikilla tarkoitan. Joillakin riittää.


    • Anonyymi

      Elämä on sabotoitu alusta saakka.
      Tilanne vakaa

    • Anonyymi

      Tuutti syöty kädestä öitä

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa tuo elämisen rauha molemmille?

      • Anonyymi

        Se liittyy isompaan määrään ihmisiä. Ei yksittäiseen ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se liittyy isompaan määrään ihmisiä. Ei yksittäiseen ihmiseen.

        Jaahas, kerro lisää, niin katsotaan, löytyykö ymmärrystä. Tähän mennessä ei vielä vakuuta ollenkaan. Anna tulla, kerro, miten kahden ihmisen kaveriksi tuleminen liittyykin yllättäen useisiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, kerro lisää, niin katsotaan, löytyykö ymmärrystä. Tähän mennessä ei vielä vakuuta ollenkaan. Anna tulla, kerro, miten kahden ihmisen kaveriksi tuleminen liittyykin yllättäen useisiin ihmisiin.

        Ei varmaan tuu mitään vastausta tähän. Älä turhaan odota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, kerro lisää, niin katsotaan, löytyykö ymmärrystä. Tähän mennessä ei vielä vakuuta ollenkaan. Anna tulla, kerro, miten kahden ihmisen kaveriksi tuleminen liittyykin yllättäen useisiin ihmisiin.

        Isompi määrä ihmisiä on osallistunut ns. tiedottamiseen siitä mikä kokonaistilanne on, koska henkilöt eivät ole puhuneet tilanteesta keskenään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isompi määrä ihmisiä on osallistunut ns. tiedottamiseen siitä mikä kokonaistilanne on, koska henkilöt eivät ole puhuneet tilanteesta keskenään koskaan.

        Mitä hemmettiä sillä on tekemistä kahden ihmisen kaveriksi tulemisen kanssa? Jos tarkoitat palstalla osallistunut. Mihin ihmeen tiedottamiseen? Ai kaikki solvaukset, haukkumiset, syytökset joihin ei edes ole syyllinen plus sata muuta? Ja pitäisi kaveriksi alkaa? Kun on hakattu ja tehty vaikka mitä, niin kaveriksi vai oliko se peräti ystäväksi? Ei taida olla nyt oikea henkilö kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmettiä sillä on tekemistä kahden ihmisen kaveriksi tulemisen kanssa? Jos tarkoitat palstalla osallistunut. Mihin ihmeen tiedottamiseen? Ai kaikki solvaukset, haukkumiset, syytökset joihin ei edes ole syyllinen plus sata muuta? Ja pitäisi kaveriksi alkaa? Kun on hakattu ja tehty vaikka mitä, niin kaveriksi vai oliko se peräti ystäväksi? Ei taida olla nyt oikea henkilö kyseessä.

        Siinä oli juuri se ongelma, kun muut osallistuivat vaikka heiltä ei olisi haluttu tietoa. Se ahdistavaa siksi kun ei saanut edes töitä tehdä rauhassa. Se oli se mikä sai hermostumaan totaalisesti ja ärsyyntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli juuri se ongelma, kun muut osallistuivat vaikka heiltä ei olisi haluttu tietoa. Se ahdistavaa siksi kun ei saanut edes töitä tehdä rauhassa. Se oli se mikä sai hermostumaan totaalisesti ja ärsyyntymään.

        Mitään ei kerrottu suoraan kenestäkään tunnistettavasti. Kertojatkaan eivät tienneet kenestä tai keistä oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli juuri se ongelma, kun muut osallistuivat vaikka heiltä ei olisi haluttu tietoa. Se ahdistavaa siksi kun ei saanut edes töitä tehdä rauhassa. Se oli se mikä sai hermostumaan totaalisesti ja ärsyyntymään.

        Kenen töitä tässä on häirinnyt kuka tai ketkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei kerrottu suoraan kenestäkään tunnistettavasti. Kertojatkaan eivät tienneet kenestä tai keistä oli kyse.

        Aika hölmöä olettaa siinä tapauksessa heidän haluavan olla ystäviäkään.


    • Anonyymi

      Enpä ole elämäsi rauhaa rikkonut.

    • Anonyymi

      Eikö meistä voi tulla yhtään enempää kuin ystävät? Sitä minäkin toivoisin, että saisin jonkunlaisen rauhan sydämeeni, mutta pahoin pelkään, etten pysty ikinä tyytymään pelkkään ystävyyteen suhteesi.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä on tarkoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tämä on tarkoitettu?

        J:lle. Siis miehelle.


      • Anonyymi

        Voi meistä tulla enemmän kuin ystävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi meistä tulla enemmän kuin ystävät.

        Mutta eikös sinulla ole melko uusi sormus sormessasi?


    • Anonyymi

      Eikö me olla jo hyviä ystäviä?

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla ystävinä?

    • Anonyymi

      Mä en ainakaan kaipaa sellaista ystävää ystäväksi, kui jota mietin, joka olisi voinut avauksen kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa Rakkani

    • Anonyymi

      Ei se ole mahdollista koskaan yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimi ollut tiedossa useamman vuoden ajana. Tämä päivä osoitti sen ettei ole minkäänlaista kunnioitusta siihen että saisi elää rauhassa ilman ns. esitystä!

      • Anonyymi

        Mitä se teki tänään? Sulla tuntuu olleen kova päivä tänään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe