Nyt on Ellin määräämää vaahtoa mutta ei auta. Peräpään karvat ovat ruskeat mutta kutina on hieman lientynyt kun sain luvan käyttää myös kortisoonia max viikko kerrallaan.
Suun kautta ei ole lääkitty ja nyt meinaankin pyytää seuraavaksi kunnon kuurin jotta vaivasta päästään.
Samalla punkkilääkkeet tällekin vuodelle koska viimeksi "pieni roska" taapersi koiran naamakarvoissa.
Koira on 6 vuotias ekä aiemmin ole tällaista hiivahommaa ollut. Onko hyviä ehdotuksia istä voisi johtua, ruoka jne.
Hiivasieni jyllää pyllyreiässä
1
422
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493