Lounaisrannikon Osuuspankin tilisiirto nyt 25 euroa ja tiskille jonoon

Anonyymi-ap

Lounaisrannikon Osuuspankin kunnianarvoisa hallitus nosti tiekuntien tilisiirot 50 euroon kappaleelta mutta myönsi jalomielisesti 50 prosentin alennuksen. Kiitos hallitukselle. Maksu taisi olla ennen kuusi euroa.

Tilisiirtoa ei saa enää laittaa kuoreen tai työntää pankin luukusta kuten ennen vanhaan. Tilisiirto on tuotava työaikana henkilökohtaisesti muiden jonottajien jatkoksi. Pankki ei korvaa ansion menetystä eikä matkakuluja.

10

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallitus ei ole kunnianarvoisa vaatiessaan tilisiirrosta 25 euroa. Kunnianarvoton hallitus on pikemmin. Pankkineuvojia nolottaa oikeutetusti .

• Anonyymi

Lounaisrannikon osuuskassa on palannut juurilleen ja vanhaan hyvään aikaan. Silloinkin vietiin pankkisiirtokuponki pankkineidille.

Kun lainaa haettiin, lakki piti ottaa pois päästä pankinjohtajan edessä. Johtaja murahteli ja käski tulla kahden viikon kuluttua takaisin tai heitti heti ulos yrrmellä ilmeellä. Varmaan näin taas Laitilassa.

• Anonyymi

Häh!

Ei vain voi olla totta!
        Onko vieläkin näin?

Ottakaa yhteys jonnekin ja kysykää! Kai on joku paikka, mistä tiedustella?

• Anonyymi

.....

• Anonyymi

Miten muut pankit. Eikö voi nostaa kytkintä

• Anonyymi

Tarvitaan tiekunnan vuosikokouksen päätös. Kokoukset ovat 1-2-3 vuoden välein. Osuuspankin johtajat ja johtajattaret plus hallitus tietävät hyvin.

• Anonyymi

Hallituksen kokouspalkkiot, illalliset ja muut menot maksavat. Johtaja ei löydy pienellä palkalla

• Anonyymi

Paikallinen osuuspankki oli vakavarainen ja hyvin hoidettu ennen fuusiota. Palvelu oli henkilökohtaista. "Palvelu"maksut ym nousivat. Tehostaminen tarkoitti tason laskua.

• Anonyymi

Lounaisrannikon Osuuspankki aiotaan liittää Turun Seudun Osuuspankkiin väittää Kauppalehti

Se tarkoittaa, että Laitilan aukioloajat ja palvelut supistuvat kuten on käynyt muissa Osuuspankkifuusioissa lähiseudulla. Pienissä kunnissa toiminta loppuu kokonaan.

Edustajiston jäsenet: Äänestäkää Laitilan puolesta

• Anonyymi

Edustajiston jäsenet osuuskassoissa ja osuuskaupoissa ovat yleensä kunileimasinia. Tarjoilu ja kokouspalkkio on lähinnä sydäntä.

Palkkajohtajat päättävät

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe