Onpa koettu moinen asiakkaana.
Hyvä kun mahtui edes sisään takapenkille, kuski siirti pyynnöstä penkkiä niin mahtui.
Ulos pääsy olikin sitten melkoinen akrobaatti esitys, normaali tyylillä en päässyt edes ulos sieltä huh huh. Etupenkkihän olisi saattanut olla riittävä mutta en tiedä, varmaan. Voi ristus miten ahdas auto voi olla.
Rengasäänet oli myös melkoiset, takarenkaista.
Model S taksina
7
387
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä selvä, onko mieli nyt hyvä kun pääsit moittimaan Teslaa?
- Anonyymi
Teslaa ei ole tarkoitettu taksiksi, kuten ei Ford Mustangiakaan.
- Anonyymi
Mieli on hyvä muutenkin, ei se siihen vaikuttanut.
- Anonyymi
Tesla Model S on melko iso auto. Et luultavasti mahdu muunkaan merkkisiin takseihin. Ensi kerralla tilaa tilataksi?
- Anonyymi
S on urheiluauto, ameriikan Lamborghini.
- Anonyymi
Jospa tuo ketjun aloittelija ensin edes kerran menis teslaan oikeasti,huh mikä pelle.
- Anonyymi
Model S is small. Olen ollut Model M kyydissä, se on isompi kuin S.
Kaikkein isoin Tesla on Model XL.
Tulossa on myös XXL kokoinen Tesla, sen voi ostaa edullisesti XXL urheiluliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483453Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 322016
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401665Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä951623- 391390