Valoshokki

Anonyymi-ap

Miksi ei kielletä järkyttävän kirkkaita " pakkivaloja" kuin " etuheittimiäkään.
Yöllä juuri taksit jonossa muiden muassa ja ainakin jotkurt tuikuttelee ja seisottaa niitä järkyttäviä kirkkaita valoja jotka vie näkökyvyn takana olevalta! Ja pitkälle katua. Tuntuu että yksi oikein kiusalla sen tekee,että saa tilaa...?

9

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin lietekaluston perävaloisa käytetään hehkulankapolttimoa,jonka tehoksi valmistaja on ilmoittanut viis vattia. Tämänkokoinen valonheitin tuskin sokasee peräsäajajaa! Lisäksi heitin on ussein joko liätteen peitosa tahi rikki.
      Etupääsä etuheittimisä käytetään korkean teknolokian let-polttimoja,joisa valotehoa piisaa! Heittimen oikealla suuntauksella kuitenkin estetään asiaton häikäsy!

    • Anonyymi

      Rahan tarve pakottaa tähänkin ilmiöön. Ei pysy kartanot , eikä kirpputorit , ei palomiehen rahapussi kunnossa , jos tavalliset ovat esteelliseti tiellä .

      • Anonyymi

        Pakko palomiehen kuskata väkisin asiakkaita omaan paariin vaikka asiakas haluaa toiseen


    • Anonyymi

      Ei heiko valokaan hyväksi, sillä esimerkiksi lietetuvan saunalla vain 25-vatin hehkulamppu katosa, ja aina lyä päänsä ovenkarmiin kunnei näe kunnolla sisälle astuesansa!

      • Anonyymi

        Valoa kansalle joka pieydessä vaelttaa.
        Jeesus sanoi minä olen maailmanvalo.
        Johannes julisti, että Jeesus on todellinen valo,
        joka valaisee jokaisen ihmisen, joka tulee
        maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valoa kansalle joka pieydessä vaelttaa.
        Jeesus sanoi minä olen maailmanvalo.
        Johannes julisti, että Jeesus on todellinen valo,
        joka valaisee jokaisen ihmisen, joka tulee
        maailmaan.

        Ja jos ajaa pimeillä valoilla, ei euroakaan näe.


    • Anonyymi

      Kokeilisit aurinkolaseja. Nehän kuuluvat muutenkin jokaisen ammattikuljettajan varusteisiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe