Miksi ei kielletä järkyttävän kirkkaita " pakkivaloja" kuin " etuheittimiäkään.
Yöllä juuri taksit jonossa muiden muassa ja ainakin jotkurt tuikuttelee ja seisottaa niitä järkyttäviä kirkkaita valoja jotka vie näkökyvyn takana olevalta! Ja pitkälle katua. Tuntuu että yksi oikein kiusalla sen tekee,että saa tilaa...?
Valoshokki
9
859
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin lietekaluston perävaloisa käytetään hehkulankapolttimoa,jonka tehoksi valmistaja on ilmoittanut viis vattia. Tämänkokoinen valonheitin tuskin sokasee peräsäajajaa! Lisäksi heitin on ussein joko liätteen peitosa tahi rikki.
Etupääsä etuheittimisä käytetään korkean teknolokian let-polttimoja,joisa valotehoa piisaa! Heittimen oikealla suuntauksella kuitenkin estetään asiaton häikäsy! - Anonyymi
Rahan tarve pakottaa tähänkin ilmiöön. Ei pysy kartanot , eikä kirpputorit , ei palomiehen rahapussi kunnossa , jos tavalliset ovat esteelliseti tiellä .
- Anonyymi
Pakko palomiehen kuskata väkisin asiakkaita omaan paariin vaikka asiakas haluaa toiseen
- Anonyymi
Ei heiko valokaan hyväksi, sillä esimerkiksi lietetuvan saunalla vain 25-vatin hehkulamppu katosa, ja aina lyä päänsä ovenkarmiin kunnei näe kunnolla sisälle astuesansa!
- Anonyymi
Valoa kansalle joka pieydessä vaelttaa.
Jeesus sanoi minä olen maailmanvalo.
Johannes julisti, että Jeesus on todellinen valo,
joka valaisee jokaisen ihmisen, joka tulee
maailmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valoa kansalle joka pieydessä vaelttaa.
Jeesus sanoi minä olen maailmanvalo.
Johannes julisti, että Jeesus on todellinen valo,
joka valaisee jokaisen ihmisen, joka tulee
maailmaan.Ja jos ajaa pimeillä valoilla, ei euroakaan näe.
- Anonyymi
Kokeilisit aurinkolaseja. Nehän kuuluvat muutenkin jokaisen ammattikuljettajan varusteisiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975