Miksi ei kielletä järkyttävän kirkkaita " pakkivaloja" kuin " etuheittimiäkään.
Yöllä juuri taksit jonossa muiden muassa ja ainakin jotkurt tuikuttelee ja seisottaa niitä järkyttäviä kirkkaita valoja jotka vie näkökyvyn takana olevalta! Ja pitkälle katua. Tuntuu että yksi oikein kiusalla sen tekee,että saa tilaa...?
Valoshokki
9
897
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin lietekaluston perävaloisa käytetään hehkulankapolttimoa,jonka tehoksi valmistaja on ilmoittanut viis vattia. Tämänkokoinen valonheitin tuskin sokasee peräsäajajaa! Lisäksi heitin on ussein joko liätteen peitosa tahi rikki.
Etupääsä etuheittimisä käytetään korkean teknolokian let-polttimoja,joisa valotehoa piisaa! Heittimen oikealla suuntauksella kuitenkin estetään asiaton häikäsy! - Anonyymi
Rahan tarve pakottaa tähänkin ilmiöön. Ei pysy kartanot , eikä kirpputorit , ei palomiehen rahapussi kunnossa , jos tavalliset ovat esteelliseti tiellä .
- Anonyymi
Pakko palomiehen kuskata väkisin asiakkaita omaan paariin vaikka asiakas haluaa toiseen
- Anonyymi
Ei heiko valokaan hyväksi, sillä esimerkiksi lietetuvan saunalla vain 25-vatin hehkulamppu katosa, ja aina lyä päänsä ovenkarmiin kunnei näe kunnolla sisälle astuesansa!
- Anonyymi
Valoa kansalle joka pieydessä vaelttaa.
Jeesus sanoi minä olen maailmanvalo.
Johannes julisti, että Jeesus on todellinen valo,
joka valaisee jokaisen ihmisen, joka tulee
maailmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valoa kansalle joka pieydessä vaelttaa.
Jeesus sanoi minä olen maailmanvalo.
Johannes julisti, että Jeesus on todellinen valo,
joka valaisee jokaisen ihmisen, joka tulee
maailmaan.Ja jos ajaa pimeillä valoilla, ei euroakaan näe.
- Anonyymi
Kokeilisit aurinkolaseja. Nehän kuuluvat muutenkin jokaisen ammattikuljettajan varusteisiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936