Takaisinsoitto hölmöily!

Anonyymi-ap

Nykyään terveydenhoidossa on takaisinsoittopalvelu. Tilasin rokotusta. Takaisinsoitto tuli 4pv. Päästä?? Miten hölmöä. Ihminen voi ajaa autoa,olla kassalla maksamassa tai jossain tilanteessa. Takaisinsoitto pitäisi toimia tunnissa.

218

4094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • He ole joskus soittanut uudestaan sitten saattanu tulla monta takaisin soittoa, hyvin toimii kuitenkin ettei tarvitse jonottaa puheli kädessä, ei tule puh laskua.

      • Anonyymi

        Koska olet venannut ja kauanko? Mitä ,jos tulee hankalaan aikaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet venannut ja kauanko? Mitä ,jos tulee hankalaan aikaan?

        On menny seuraavaan päiväänkin, sama kun odottaa lääkärin soittoa on syytä puhelin kuulolla, yleensä puhelin aina kuulolla. Takaisin soitto mahdollisuus olisi hyvä olla muuallakin.


      • Anonyymi

        Soitto takaisin tulee sitten Murphyn lain mukaan juuri silloin, kun on unohtanut puhelimen kotia ja itse on lenkillä, tai muuten on sellainen tilanne, ettei pysty vastaamaan.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        On menny seuraavaan päiväänkin, sama kun odottaa lääkärin soittoa on syytä puhelin kuulolla, yleensä puhelin aina kuulolla. Takaisin soitto mahdollisuus olisi hyvä olla muuallakin.

        Ai meillä vastaa terveyskeskus textarilla sorry nyt ei ole aikoja ja jos ei ole kiireellistä älä soita uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet venannut ja kauanko? Mitä ,jos tulee hankalaan aikaan?

        Käytän sen vähän mitä tarttee niin aina on pelannu,joskus en ole ehtinyt puhelinta pöydälle laskea kun on jo tullu takaisin soitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitto takaisin tulee sitten Murphyn lain mukaan juuri silloin, kun on unohtanut puhelimen kotia ja itse on lenkillä, tai muuten on sellainen tilanne, ettei pysty vastaamaan.

        Tule sinäkin nykyaikaan ja osta älykello. Se voi olla jatkuvasti ranteessa ja voit sitten vaikka siellä lenkillä vastata tuleviinpuheluihin vaikkei puhelin olisi mukana. Hommaat vain mobiiliverkkoyhteyksillä varustetun mallin niin voit soittaa ja vastaanottaa normaaleita puheluita vaikka puhelin ei olisi mukana.


      • Anonyymi

        Mut se "olet jonossa, odota" jankutus on kurjaa.


    • Anonyymi

      Mitäs,jos on vaikka saunassa,tai suihkussa? Ei pysty vastaamaan? Soittaavatko uudestaan,vai menikö vuoro ohi?

      • Anonyymi

        Joo. Tämä takaisinsoittosysteemi on todella ääliömäisyyden huippu.
        Ajatelkaa, jos ihminen haluaisi lainaa pankissa ja siellä vastattaisiin "soitamme sinulle mahdollisimman pian".
        Ja kun ei soiteta edes samana päivänä.
        Minusta, jos annetaan soittoaika lääkäriltä, sen täytyy pitää.
        Puhelimen käyttö ja ajan käyttö ovat nekin ammattitaitoa.
        Beng
        Takaisinsoitto suomalaista huipputeknologiaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tämä takaisinsoittosysteemi on todella ääliömäisyyden huippu.
        Ajatelkaa, jos ihminen haluaisi lainaa pankissa ja siellä vastattaisiin "soitamme sinulle mahdollisimman pian".
        Ja kun ei soiteta edes samana päivänä.
        Minusta, jos annetaan soittoaika lääkäriltä, sen täytyy pitää.
        Puhelimen käyttö ja ajan käyttö ovat nekin ammattitaitoa.
        Beng
        Takaisinsoitto suomalaista huipputeknologiaa....

        Jos soittoaika annetaan lääkäriltä, se yleensä tarkoittaa, että lääkäri soittaa,
        puhelin on pidettävä vapaana.
        Soitto ei aina tule minuutilleen. Lääkärillä voi olla 10 puhelua soitettavana
        eikä hän voi etukäteen tietää kuinka kauan kukin puhelu kestää.


      • Anonyymi

        Oletko useinkin päivällä saunassa tai suihkussa, takaisinsoitto kun tulee virka-aikaan eli päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tämä takaisinsoittosysteemi on todella ääliömäisyyden huippu.
        Ajatelkaa, jos ihminen haluaisi lainaa pankissa ja siellä vastattaisiin "soitamme sinulle mahdollisimman pian".
        Ja kun ei soiteta edes samana päivänä.
        Minusta, jos annetaan soittoaika lääkäriltä, sen täytyy pitää.
        Puhelimen käyttö ja ajan käyttö ovat nekin ammattitaitoa.
        Beng
        Takaisinsoitto suomalaista huipputeknologiaa....

        Mutta juuri niin minulle on muutaman kerran pankkiasioissa käynyt. Esim korona- ajan alkaessa ihmiset olivat taloudestaan huolissaan ja todella monet halusivat järjestellä lainojaan mm. pyytämällä lyhennysvapaata tms. ja pankkitoimihenkilöitä oli ihan yksinkertaisesti siinä äkkitilanteessa liian vähän ja aika monet saivat tyytyä just eikä melkein siihen takaisinsoittomenettelyyn.
        Olet ollut onnekas ja ilmeisesti rikaskin kun tuollaiseen et ole törmännyt?
        Tosin sinä nyt myös viisastelet asiasta josta et näytä ollenkaan tietävän, sääli, se on sinulle niin tavallista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tämä takaisinsoittosysteemi on todella ääliömäisyyden huippu.
        Ajatelkaa, jos ihminen haluaisi lainaa pankissa ja siellä vastattaisiin "soitamme sinulle mahdollisimman pian".
        Ja kun ei soiteta edes samana päivänä.
        Minusta, jos annetaan soittoaika lääkäriltä, sen täytyy pitää.
        Puhelimen käyttö ja ajan käyttö ovat nekin ammattitaitoa.
        Beng
        Takaisinsoitto suomalaista huipputeknologiaa....

        Jos takaisin soitot kestää niin monta päivää niin on jotain vikaa henkilökunnan kyvystä organisoida työtään. Meille sanotaan kellon aikan ja saman päivänä milliin soittavat . Yleensä parin tunnin sisällä tulee soitto .
        Niin että ei tartte aina syyttää ettei ole henkilökuntaa , sillä monet eivät kertakaikkiaan pysty organisoimaan töitään mitenkään. Vaan hyppivät sinne sun tänne muihin tehtäviin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos takaisin soitot kestää niin monta päivää niin on jotain vikaa henkilökunnan kyvystä organisoida työtään. Meille sanotaan kellon aikan ja saman päivänä milliin soittavat . Yleensä parin tunnin sisällä tulee soitto .
        Niin että ei tartte aina syyttää ettei ole henkilökuntaa , sillä monet eivät kertakaikkiaan pysty organisoimaan töitään mitenkään. Vaan hyppivät sinne sun tänne muihin tehtäviin .

        Niin että ei ole mitenkään mahdollista että henkilökuntaa vain olisi liian vähän, eihän...Lienet varsinainen organisaattori, miten organisoisit yhden ihmisen tekemään kahden tai kolmen ihmisen työt...apuuuuva...tuota tyhmyyttä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos soittoaika annetaan lääkäriltä, se yleensä tarkoittaa, että lääkäri soittaa,
        puhelin on pidettävä vapaana.
        Soitto ei aina tule minuutilleen. Lääkärillä voi olla 10 puhelua soitettavana
        eikä hän voi etukäteen tietää kuinka kauan kukin puhelu kestää.

        Kyllä pitää osata pitää sovitusta ja arvioida aika.
        Muissakin ammateissa osataan.
        Tulevathan asiakkaatkin sovittuna aikana vastaanotolle.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juuri niin minulle on muutaman kerran pankkiasioissa käynyt. Esim korona- ajan alkaessa ihmiset olivat taloudestaan huolissaan ja todella monet halusivat järjestellä lainojaan mm. pyytämällä lyhennysvapaata tms. ja pankkitoimihenkilöitä oli ihan yksinkertaisesti siinä äkkitilanteessa liian vähän ja aika monet saivat tyytyä just eikä melkein siihen takaisinsoittomenettelyyn.
        Olet ollut onnekas ja ilmeisesti rikaskin kun tuollaiseen et ole törmännyt?
        Tosin sinä nyt myös viisastelet asiasta josta et näytä ollenkaan tietävän, sääli, se on sinulle niin tavallista...

        Pankki. Olen sopinut ajan ja se on pitänyt.
        Ei se mitään onnekkuutta ole vaan ammattitaitoa ja ajan hallintaa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko useinkin päivällä saunassa tai suihkussa, takaisinsoitto kun tulee virka-aikaan eli päivällä.

        Ikävä kertoa muidenkin puolesta nuorisolle että vanhukset käy pesulla terveyden mukaan kun on tarvetta jaksaa ja ovat pihalla myös viemässä roskia koiraa kaupassa haravoimassa lunta luomassa parturissa tai apteekissa tai kusella paskalla pyörätuolissa tai lepäämässä ei pääse ylös sohvalta tai pyykkiä pesemässä pesutuvalla vessassa tai saunassa ja lintujen ruokaa viemässä NUORISO SE VASTA TYHMIÄ ON


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juuri niin minulle on muutaman kerran pankkiasioissa käynyt. Esim korona- ajan alkaessa ihmiset olivat taloudestaan huolissaan ja todella monet halusivat järjestellä lainojaan mm. pyytämällä lyhennysvapaata tms. ja pankkitoimihenkilöitä oli ihan yksinkertaisesti siinä äkkitilanteessa liian vähän ja aika monet saivat tyytyä just eikä melkein siihen takaisinsoittomenettelyyn.
        Olet ollut onnekas ja ilmeisesti rikaskin kun tuollaiseen et ole törmännyt?
        Tosin sinä nyt myös viisastelet asiasta josta et näytä ollenkaan tietävän, sääli, se on sinulle niin tavallista...

        Ajanvarauksella saa hoidettua pankki asioita nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ei ole mitenkään mahdollista että henkilökuntaa vain olisi liian vähän, eihän...Lienet varsinainen organisaattori, miten organisoisit yhden ihmisen tekemään kahden tai kolmen ihmisen työt...apuuuuva...tuota tyhmyyttä...

        Koska pankki ei halua maksaa palkkoja siksi kaikki tehdään koneilla ihan itse siitäkin otetaan koneen käyttömaksu kun katsoo tilisaldon itse pankit ottaa kk maksuja. Tee se itse on ikävää siksi että ennen työläiset sai palkkaa ja asiakkaat palvelua.


      • Anonyymi

        Sehän siinä, odottelussa varmaan onkin kurjaa kun pitäisi vahtia puhelinta päivä kaupalla sitä on silloin aika sidottu ,
        Joten kyllä mielestäni voisi laittaa ilmoituksen koska soitetaan että ihmiset saisivat tehdä omia asioitaan rauhassa .usein on vika miten kukin sairaus alue on onnistunut tekemään sujuvan palvelumuodon , siis ei ole mitenkään mukava odotella päiväkausia yhtä soittoa vaan siksi ettei ihmiset ole osanneet järjestää palvelujansa niin että ne vastaisivat odotuksia .
        Olisihan se kaikille osapuolille hyvä asia että asiat luontuu ilman pitkiä odotuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ei ole mitenkään mahdollista että henkilökuntaa vain olisi liian vähän, eihän...Lienet varsinainen organisaattori, miten organisoisit yhden ihmisen tekemään kahden tai kolmen ihmisen työt...apuuuuva...tuota tyhmyyttä...

        Niinhän olenkin, minun työmaallani vaan tehtiin työjako niin ettei potilaiden tarvitse odotella turhaan , joitain päivinä oli tosiaan henkilökunta vähäinen , siitä huolimatta soitot hoidettiin , kas kun osaa olla joustava oikeissa asioissa niin se kannattaa, se kun jättää ihmiset odottelemaan turhaan asioita. Niin että vähemmälläkin joukolla on aina organisoitu asioita, ja jos on hyvä työ tiimi niin asiat luistaa. Siis riippuu ihan ihmisistä ja mitä asiaa pidetään tärkeänä . Puhelinpalvelu on yhtä tärkeää kun muutkin palvelut , ja yleensä siihen laitetaan ihminen joka istuu ajan kanssa siellä eikä hypi muualle sillä ajalla.
        Tuttavani sai työpaikan tälläisestä paikasta , ja ihmetteli että mistä kaikki puheet tulee ettei henkilökunta edes ehdi vessassa käymään
        meidän lääkäri asemalla toimii vaan fiksusti asiat kun osataan juuri se taito järjestää asiat oikeaan järjestykseen . Ja potilaat ovat tyytyväisiä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajanvarauksella saa hoidettua pankki asioita nykyään

        Niinhän pankeissa toimitaan, jos on jokin erityinen asia ja silloinhan sen asian mukaan saa erityisasiantuntijan palveluja.
        Hyvä näin.
        Beng


      • Anonyymi

        Äänite sanoo että takaisin soitto klo 16 mennessä jos ei siihen mennessä tule soittoa tulee soitto seuraavana päivänä...ainakin mulla näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ei ole mitenkään mahdollista että henkilökuntaa vain olisi liian vähän, eihän...Lienet varsinainen organisaattori, miten organisoisit yhden ihmisen tekemään kahden tai kolmen ihmisen työt...apuuuuva...tuota tyhmyyttä...

        Näitähän näitä kirjaviisaita jokka tekee laskelmia paperille että kyllä yhen ihmisen pitää pystyä tekemään kolmen työt.Kun olen näin paperilleni laskelman tehnyt niin näin se menee ja pulinat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko useinkin päivällä saunassa tai suihkussa, takaisinsoitto kun tulee virka-aikaan eli päivällä.

        On tullut 19 illalla ja viimeksi pyhänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tämä takaisinsoittosysteemi on todella ääliömäisyyden huippu.
        Ajatelkaa, jos ihminen haluaisi lainaa pankissa ja siellä vastattaisiin "soitamme sinulle mahdollisimman pian".
        Ja kun ei soiteta edes samana päivänä.
        Minusta, jos annetaan soittoaika lääkäriltä, sen täytyy pitää.
        Puhelimen käyttö ja ajan käyttö ovat nekin ammattitaitoa.
        Beng
        Takaisinsoitto suomalaista huipputeknologiaa....

        tälläiset takaisin soitot om pelkkää kyykyttämistä iselläni on sellainen työ etten voi vastata kuin silloin tällöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän pankeissa toimitaan, jos on jokin erityinen asia ja silloinhan sen asian mukaan saa erityisasiantuntijan palveluja.
        Hyvä näin.
        Beng

        suomalaiset pankit voi kaikki lopettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko useinkin päivällä saunassa tai suihkussa, takaisinsoitto kun tulee virka-aikaan eli päivällä.

        Mulle kerran innokas lääkäri soitti illalla klo 19.00. Ei ollu sovittua soittoaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos soittoaika annetaan lääkäriltä, se yleensä tarkoittaa, että lääkäri soittaa,
        puhelin on pidettävä vapaana.
        Soitto ei aina tule minuutilleen. Lääkärillä voi olla 10 puhelua soitettavana
        eikä hän voi etukäteen tietää kuinka kauan kukin puhelu kestää.

        Pitääkö koko päivä päivystää ja pitää puhelin vapaana, ei kuulosta kovin edustyneelta teknologialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää osata pitää sovitusta ja arvioida aika.
        Muissakin ammateissa osataan.
        Tulevathan asiakkaatkin sovittuna aikana vastaanotolle.
        Beng

        Hankalaa jos mielenosoitukseen soittavat, luulee toverit pian johtajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaiset pankit voi kaikki lopettaa

        Joo, eiku tota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää osata pitää sovitusta ja arvioida aika.
        Muissakin ammateissa osataan.
        Tulevathan asiakkaatkin sovittuna aikana vastaanotolle.
        Beng

        Sitä voi kohtuudella vaatia.


    • Anonyymi

      Kylä takaisin soito pitää tulla tunnin sisällä. Eikä viikon päästä!

      • Anonyymi

        Ihmisiä he ovat terveyskeskuksessakin ja heitä on rajallinen määrä
        ja puheluissa voi olla ruuhkaa varsinkin ihan alkuviikolla ja influenssa
        epidemia-aikoihin.
        On ihan ymmärrettävää, että jos on ruuhka ei ehdi soittaa.


      • Anonyymi

        Kyllä kyllä, tuleehan pian tunnin junakin tunnin aikana!
        Entä sitten jos se soitto ei tulekaan tunnin aikana, entä sitten, miten meinaat silloin toimia...seuraaviin eduskuntavaaleihin on vajaat neljä vuotta, muistathan silloin äänestää ehdokasta joka lupaa järjestää asiat paremmiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä he ovat terveyskeskuksessakin ja heitä on rajallinen määrä
        ja puheluissa voi olla ruuhkaa varsinkin ihan alkuviikolla ja influenssa
        epidemia-aikoihin.
        On ihan ymmärrettävää, että jos on ruuhka ei ehdi soittaa.

        No. Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.
        Kaikkialla on ihmisiä. Muissa töissäkin.
        Ei voi mennä sen taakse piiloon, että on ihminen.
        Vai onko väärässä paikassa.
        Beng
        On huonoa palvelua, jos pidetään tasona sitä, että asiakkaan pitää ventata kasi poskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, tuleehan pian tunnin junakin tunnin aikana!
        Entä sitten jos se soitto ei tulekaan tunnin aikana, entä sitten, miten meinaat silloin toimia...seuraaviin eduskuntavaaleihin on vajaat neljä vuotta, muistathan silloin äänestää ehdokasta joka lupaa järjestää asiat paremmiksi...

        Pitää antaa palautetta omalle hyvinvointialueen valtuutetuille.
        He vastaavat kuntalaisille.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.
        Kaikkialla on ihmisiä. Muissa töissäkin.
        Ei voi mennä sen taakse piiloon, että on ihminen.
        Vai onko väärässä paikassa.
        Beng
        On huonoa palvelua, jos pidetään tasona sitä, että asiakkaan pitää ventata kasi poskella.

        Olet ihan seko!
        Jos ei ehditä, silloin ei ehditä, ei aikaa saa mistään lisää hallitsemalla aikaa, se onnsituu vain lapselliselta valittajalta ja toisten jatkuvalta mollaajalta ja arvostelijalta, kukakohan sellainen olisi..??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan seko!
        Jos ei ehditä, silloin ei ehditä, ei aikaa saa mistään lisää hallitsemalla aikaa, se onnsituu vain lapselliselta valittajalta ja toisten jatkuvalta mollaajalta ja arvostelijalta, kukakohan sellainen olisi..??

        9:24
        Hyvin harvoin käytävillä näkee kiirehtivää henkilökuntaa. Päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.
        Kaikkialla on ihmisiä. Muissa töissäkin.
        Ei voi mennä sen taakse piiloon, että on ihminen.
        Vai onko väärässä paikassa.
        Beng
        On huonoa palvelua, jos pidetään tasona sitä, että asiakkaan pitää ventata kasi poskella.

        Kun soitat terveyskeskukseen voit joutua odottamaan jonottamaan känny poskella.
        Takaisinsoittoa ei tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, tuleehan pian tunnin junakin tunnin aikana!
        Entä sitten jos se soitto ei tulekaan tunnin aikana, entä sitten, miten meinaat silloin toimia...seuraaviin eduskuntavaaleihin on vajaat neljä vuotta, muistathan silloin äänestää ehdokasta joka lupaa järjestää asiat paremmiksi...

        Ei minulle ole koskaan soitettu tunnissa takaisin ja minulle riittää
        jos kahden päivän sisällä soitetaan. En jätä mitään asiaa viime tippaan.
        Jos on akuuttia ambulanssi on sitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9:24
        Hyvin harvoin käytävillä näkee kiirehtivää henkilökuntaa. Päin vastoin.

        Ehkä he tekevät töitä huoneissaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.
        Kaikkialla on ihmisiä. Muissa töissäkin.
        Ei voi mennä sen taakse piiloon, että on ihminen.
        Vai onko väärässä paikassa.
        Beng
        On huonoa palvelua, jos pidetään tasona sitä, että asiakkaan pitää ventata kasi poskella.

        ""Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.""

        Onko sinulla perusteluja väitteellesi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.""

        Onko sinulla perusteluja väitteellesi ?

        Johan tässä ketjussa tulee ilmi, jos viitsii lukea.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä he ovat terveyskeskuksessakin ja heitä on rajallinen määrä
        ja puheluissa voi olla ruuhkaa varsinkin ihan alkuviikolla ja influenssa
        epidemia-aikoihin.
        On ihan ymmärrettävää, että jos on ruuhka ei ehdi soittaa.

        Ei päästy kela asioita hoitamaan korona sitten muut sairaudet niin kelan virkailija oikein vihainen nuori TE TULETTE ITSE VANHOIKSI SITTEN SAATTE SAMAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.
        Kaikkialla on ihmisiä. Muissa töissäkin.
        Ei voi mennä sen taakse piiloon, että on ihminen.
        Vai onko väärässä paikassa.
        Beng
        On huonoa palvelua, jos pidetään tasona sitä, että asiakkaan pitää ventata kasi poskella.

        Ei se mitään kannettavan kanssa liikkunut hammaslääkäri hoitaja naispari veti terveitä hampaita pois !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää antaa palautetta omalle hyvinvointialueen valtuutetuille.
        He vastaavat kuntalaisille.
        Beng

        Nyt ne ei osaa nuoret tehdä edes juurihoitoja mutta repii vihaisena irti hampaita ja muuttaa kun ovat ulkomaataustaa ihmisten nimiäkin !! Eivät halua tai osaa lausua nimiä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan seko!
        Jos ei ehditä, silloin ei ehditä, ei aikaa saa mistään lisää hallitsemalla aikaa, se onnsituu vain lapselliselta valittajalta ja toisten jatkuvalta mollaajalta ja arvostelijalta, kukakohan sellainen olisi..??

        Tuntia ennen työaikaa sulkemisaikaa nainen muumaataustaa löi luukun kiinni hän lähtee nyt aikaisemmin kotiin asiakkaat oli varaamassa uutta aikaa lääkärin käskystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Nykyisin he ihmiset siellä terveyskeskuksessa eivät osaa hallita aikaa.
        Kaikkialla on ihmisiä. Muissa töissäkin.
        Ei voi mennä sen taakse piiloon, että on ihminen.
        Vai onko väärässä paikassa.
        Beng
        On huonoa palvelua, jos pidetään tasona sitä, että asiakkaan pitää ventata kasi poskella.

        Ihan niin, asiakkaan ei tarvitse odotella vaan aiksinettei osasta tehdä työjärjestys listaa oikein . Äei ole potilaan vika mitenkään jos on vähän väkeä, aillä se kertoo siitä että ei oikein ole sijaisia aloitettavissa kun ovat menneet muualle töihin.äkun henkilökunta saa arvostusta työstään niin on vähemmän niitä poissa olojakin .
        Kun onnistuu luomaan hyvän tiimin omalla työmaalla niin asiatkin luistaa. Jollekin tutulle oli jokin hoitaja huutanut puhelimessa ettei ole aikoja ja pitää ymmärtää se. Lääkäri aseman on katsottava se että aikoja riittää tarvitseville . Se että selitetään ettei ole aikoja kasvattaa sairaassa ihmisessä turvattomuuden tunteen . Kaikki vaan eivät hallitse työtään. Se on usein syy kaikenmaailman viivästelyihin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan seko!
        Jos ei ehditä, silloin ei ehditä, ei aikaa saa mistään lisää hallitsemalla aikaa, se onnsituu vain lapselliselta valittajalta ja toisten jatkuvalta mollaajalta ja arvostelijalta, kukakohan sellainen olisi..??

        Hän on nyt seko kun sanoo asiaa. On katsottava että henkilökunta saa vahvistusta silloin kun ei ole aikaa. Sitten kun vertailee eri terveys pisteiden statusta niin samalla henkilömäärällä, joku toinen pystyy hoitelemaan työnsä se kun toisessa paikassa ei ole koskaan aikaa .ihminen joka on tehnyt työtä erilaisissa terveyspisteissä on kykenevä vertailemaan . Ja näkee syytkin miksi ei ole aikaa..niin että joustavuus asioiden järjestelyssä on todella taitavien ihmisten tapa , siihen ei kaikki kykene .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle ole koskaan soitettu tunnissa takaisin ja minulle riittää
        jos kahden päivän sisällä soitetaan. En jätä mitään asiaa viime tippaan.
        Jos on akuuttia ambulanssi on sitä varten.

        Niin se on sinun tyylisi , tavallisesti soitto pitää tulla samana päivänä mielestäni.
        Ei asioita saa päästää niin pitkälle että joudutaan odottelemaan päivä kausia .
        Se ei ole hyvää palvelua, vaikka joskus tuntuu että se systeemi on käytännössä ainoastaan niin että saataisiin ihmiset lopettamaan soittamiset kokonaan ,Maija tahallista ajateltua viivästelyä , että ihmiset ajattelisivat ettei kannata soittaa seuraavalla kerralla ollenkaan .palvelun on oltava sitä mitä luvataan , ja esim lääkäriasemalla on oltava henkilökuntaa potilaita varten . Koska jokainen tietää että sitä sattaa olla mitä tahansa asiaa kun kerran soitetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on sinun tyylisi , tavallisesti soitto pitää tulla samana päivänä mielestäni.
        Ei asioita saa päästää niin pitkälle että joudutaan odottelemaan päivä kausia .
        Se ei ole hyvää palvelua, vaikka joskus tuntuu että se systeemi on käytännössä ainoastaan niin että saataisiin ihmiset lopettamaan soittamiset kokonaan ,Maija tahallista ajateltua viivästelyä , että ihmiset ajattelisivat ettei kannata soittaa seuraavalla kerralla ollenkaan .palvelun on oltava sitä mitä luvataan , ja esim lääkäriasemalla on oltava henkilökuntaa potilaita varten . Koska jokainen tietää että sitä sattaa olla mitä tahansa asiaa kun kerran soitetaan

        Täytyy muistuttaa tästäkin.
        Nykyisin pyritään pitämään ihmiset poissa trk:sta eli sinne ei pidä tupsahtaa tuosta noin kuten 'ennen vanhaa'.
        Ja eivät kaikki vaivat ole hyvin akuutteja. Pää kainalossa.
        On erilaisia syitä olla trk:een yhteydessä.
        Beng


      • Anonyymi

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää antaa palautetta omalle hyvinvointialueen valtuutetuille.
        He vastaavat kuntalaisille.
        Beng

        Beng,Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle ole koskaan soitettu tunnissa takaisin ja minulle riittää
        jos kahden päivän sisällä soitetaan. En jätä mitään asiaa viime tippaan.
        Jos on akuuttia ambulanssi on sitä varten.

        Hyvä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun soitat terveyskeskukseen voit joutua odottamaan jonottamaan känny poskella.
        Takaisinsoittoa ei tarvitse.

        täällä kontulassa ei vastata ollenkaan puhelimeen automaatti ilmoittaa vain takaisinsoitosta näin meillä .. miten palvelua voi olla erilaista eri paikoissa ihmettelen vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä kontulassa ei vastata ollenkaan puhelimeen automaatti ilmoittaa vain takaisinsoitosta näin meillä .. miten palvelua voi olla erilaista eri paikoissa ihmettelen vaan

        itelle kontula soitti kolmen viikon päästä ja sain lääkäriajan hirveesti valittamalla hoitajalle joka arvioi tarpeeni 3 kuukauden päähän.. 3 kuukauden päästä aikani peruttiin ja sain uuden ajan 1 kk päästä tosin olin silloin jo terve.....onneksi en kuollut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, tuleehan pian tunnin junakin tunnin aikana!
        Entä sitten jos se soitto ei tulekaan tunnin aikana, entä sitten, miten meinaat silloin toimia...seuraaviin eduskuntavaaleihin on vajaat neljä vuotta, muistathan silloin äänestää ehdokasta joka lupaa järjestää asiat paremmiksi...

        Niin politiikassa kuin rakkaudessakin ...Hmm...Joku pettyy aina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9:24
        Hyvin harvoin käytävillä näkee kiirehtivää henkilökuntaa. Päin vastoin.

        Hmm...Vauhtia kyllä piisaa näillä käytävillä...Hmm...Mutta odotteleeko varikolla enää kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään kannettavan kanssa liikkunut hammaslääkäri hoitaja naispari veti terveitä hampaita pois !

        Hmm...Parempi kai vähän ennen kuin liian myöhään...


    • Anonyymi

      Jos et vastaa, kyllä sinulle soitetaan uudestaan.

      • Anonyymi

        ei välttämättä


    • Anonyymi

      Takaisinsoittosysteemi on hieno. Ei tarvitse käsi puutuneena korvalla
      jonossa odottaa tai soitella monta kertaa.
      Takaisinsoitto tulee yleensä samana päivänä jos aamulla soittaa
      tai seuraavana päivänä.
      Koska sen tietää, soitan ajoissa, en jätä mitään viime tippaan.
      Ei eläkeläisellä ole kiirettä.

      • Anonyymi

        takaisin soitto on paskaa ihmisille pitää vastata jos soitetaan ei tää mikään venäjä ole


      • Anonyymi

        eläkeläisten ei tarvii soitella ....ne kuolee kumminkin kohta hoidetaan vaan lapset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eläkeläisten ei tarvii soitella ....ne kuolee kumminkin kohta hoidetaan vaan lapset

        Senhän näkee kun joudut itse tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Meillä päin sanotaan aika milloin tulee takaisin soito ja yleensä saman päivänä , ja puolta tuntia ennen tulee tekstari vielä jossa sanotaan että soittavat pian , niin että on puhelimen ääressä ja paperi ja kynä lähettyvillä .

      • Anonyymi

        Missäpäin noin on. Kunnassa, missä on 10 henkeä tai kommentti on ihan satuilua.
        Beng


    • Anonyymi

      Kerran soitti sairaanhoitaja muuten vaan jonka luona oli ollu hoitojuttu " soittelen miten vointi hoidon jälkeen " Lääkäri ei ole soittanut " miten pyyhkii "

      • Anonyymi

        Lääkäreitä on liian vähän, ei ne ehdi soitella.


      • Anonyymi

        20:22
        En usko yhtään kirjoitustasi.
        Ihan satuilua.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:22
        En usko yhtään kirjoitustasi.
        Ihan satuilua.
        Beng

        Ei ole satua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole satua.

        Sittenhän voit nimetä hyvinvointialueen nimen.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:22
        En usko yhtään kirjoitustasi.
        Ihan satuilua.
        Beng

        Olet siis kerran hakannut päähäsi että sairaanhoidossa julkisella puolella henkilökuntaa on riittävästi ja koska olet niin päättänyt, sitten se mielestäsi on niin...
        Tosin meillä on jatkuvasti avoinna satoja ko. alan vakansseja mutta ei kai se mitenkään vaikuta että ei ole henkilökuntaa, eihän?
        Soten määrärahoja supistetan sadoilla miljoonilla, ilmeisesti yli miljardilla Eurolla, sekin kai auttaa asiassa, auttaahan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäreitä on liian vähän, ei ne ehdi soitella.

        Nykyään tablet koneella kysytään vanhuksilta ootko ottanut lääkkeet moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis kerran hakannut päähäsi että sairaanhoidossa julkisella puolella henkilökuntaa on riittävästi ja koska olet niin päättänyt, sitten se mielestäsi on niin...
        Tosin meillä on jatkuvasti avoinna satoja ko. alan vakansseja mutta ei kai se mitenkään vaikuta että ei ole henkilökuntaa, eihän?
        Soten määrärahoja supistetan sadoilla miljoonilla, ilmeisesti yli miljardilla Eurolla, sekin kai auttaa asiassa, auttaahan?

        14:05
        Ketäs äänestit?
        Terveydenhoito ei ole ainut ala, missä ihmiset työskentelevät paineen alla.
        Aika on kaikille rahaa.
        Mutta hoitsu ja opet voivat tv:ssa ruikuttaa.
        Beng
        Organisointikyvyttömyys.


    • Anonyymi

      Soitin hetki sitten labra ajanvaraukseen, 5 minuuttia tuli takaisin soitto. Muistan joskus joutui jonottaa kyllästymiseen asti, vieläkin johonkin yrittää yrityksille olisi hyvää mainosta sujuva palvelu.

      • Anonyymi

        Varaan ajan labraan netissä. Kerran olen soittanut. Pääsin läpi minuutin odotuksella.


      • Anonyymi

        Labra ja hammashoito onkin vielä toimivaa palvelua samoin laskutus.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Labra ja hammashoito onkin vielä toimivaa palvelua samoin laskutus.
        Beng

        Varokaa maksamasta kahteen kertaan samasta toimenpiteestä


    • Anonyymi

      Takaisinsoittopalvelu on mainio keksintö, ei tarvitse olla koko aikaa puhelimessa yrittäen päästä läpi kun puhelin tuuttaa varattua.

      • Anonyymi

        Joo, mutta jos ei saman päivän aikana soiteta takaisin, niin sitten pitää kytätä sitä puhelua turhan pitkän aikaa. Voi olla jopa sellainen tilanne, ettei pysty juuri silloin vastaamaan, kun soittavat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta jos ei saman päivän aikana soiteta takaisin, niin sitten pitää kytätä sitä puhelua turhan pitkän aikaa. Voi olla jopa sellainen tilanne, ettei pysty juuri silloin vastaamaan, kun soittavat takaisin.

        12:26
        Kaiken kaikkiaan en hyväksy koko takaisinsoittosysteemiä.
        Onhan aika epäjohdonmukaista, ettei voida vastata, mutta on aikaa kilautella päivän aikana, jos silloinkaan. Tiedän, että Ruuhka-Suomessa on odotettu 3 viikkoa sitä takaisinsoittoa.

        Eivätkö puhelinsoitot tule kunnalle kalliiksi.
        Joku virkamies voisi tarkistaa takaisinsoittojen koönttähinnan, mikä maksetaan kunnallisverossa.
        Operaattorit lihovat edestakaisin soitoista. Kait tämän tajuaa lapsikin.
        Minusta odotuttaminen ei ole asiakaspalvelua.
        Beng
        En tiedä muita vikiseviä ammattiryhmiä kuin opettajat ja hoitajat. Vikiviki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:26
        Kaiken kaikkiaan en hyväksy koko takaisinsoittosysteemiä.
        Onhan aika epäjohdonmukaista, ettei voida vastata, mutta on aikaa kilautella päivän aikana, jos silloinkaan. Tiedän, että Ruuhka-Suomessa on odotettu 3 viikkoa sitä takaisinsoittoa.

        Eivätkö puhelinsoitot tule kunnalle kalliiksi.
        Joku virkamies voisi tarkistaa takaisinsoittojen koönttähinnan, mikä maksetaan kunnallisverossa.
        Operaattorit lihovat edestakaisin soitoista. Kait tämän tajuaa lapsikin.
        Minusta odotuttaminen ei ole asiakaspalvelua.
        Beng
        En tiedä muita vikiseviä ammattiryhmiä kuin opettajat ja hoitajat. Vikiviki.

        No nyt pääsi B vauhtiin, mikään ei pysäytä...
        Takaisinsoittomenettely ei ole ihan niin erikoinen ja ihmeellinen asia kuin B nyt esittää: Eilen viimeksi soitin eräälle tuttavalleni, hän kuitenkaan ei juuri silloin kyennyt vastaaman, liekö ollut lempimässä, mutta teki hieman myöhemmin kuuluisan takaisinsoiton eli soitti minulle. Asiani tuli käsitellyksi, unohdin vaan kysyä että miksi hän ei heti vastannut kun tuollainen takaisinsoitto erään B:n mukaan maksaakin niin paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:26
        Kaiken kaikkiaan en hyväksy koko takaisinsoittosysteemiä.
        Onhan aika epäjohdonmukaista, ettei voida vastata, mutta on aikaa kilautella päivän aikana, jos silloinkaan. Tiedän, että Ruuhka-Suomessa on odotettu 3 viikkoa sitä takaisinsoittoa.

        Eivätkö puhelinsoitot tule kunnalle kalliiksi.
        Joku virkamies voisi tarkistaa takaisinsoittojen koönttähinnan, mikä maksetaan kunnallisverossa.
        Operaattorit lihovat edestakaisin soitoista. Kait tämän tajuaa lapsikin.
        Minusta odotuttaminen ei ole asiakaspalvelua.
        Beng
        En tiedä muita vikiseviä ammattiryhmiä kuin opettajat ja hoitajat. Vikiviki.

        Takaisin soitto on muuten koska siinä se työntekijä ottaa vastuuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt pääsi B vauhtiin, mikään ei pysäytä...
        Takaisinsoittomenettely ei ole ihan niin erikoinen ja ihmeellinen asia kuin B nyt esittää: Eilen viimeksi soitin eräälle tuttavalleni, hän kuitenkaan ei juuri silloin kyennyt vastaaman, liekö ollut lempimässä, mutta teki hieman myöhemmin kuuluisan takaisinsoiton eli soitti minulle. Asiani tuli käsitellyksi, unohdin vaan kysyä että miksi hän ei heti vastannut kun tuollainen takaisinsoitto erään B:n mukaan maksaakin niin paljon!

        Tuli mieleeni laulu:"Mua lemmitkö vielä oi Kustaa, onko rakkautes ruastumaton".
        Beng
        14:12 soitatko kunnan laskuun privaattipuhelun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisin soitto on muuten koska siinä se työntekijä ottaa vastuuta

        14:25
        Minkä ihmeen vastuun. Olen sen niin kokenut sen 'vastuun'?
        Lepertelet niin omiasi. Kaunistelet asioita.
        Yritä olla vähän rehellinen.
        Siinähän on kyse puhelusta.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:26
        Kaiken kaikkiaan en hyväksy koko takaisinsoittosysteemiä.
        Onhan aika epäjohdonmukaista, ettei voida vastata, mutta on aikaa kilautella päivän aikana, jos silloinkaan. Tiedän, että Ruuhka-Suomessa on odotettu 3 viikkoa sitä takaisinsoittoa.

        Eivätkö puhelinsoitot tule kunnalle kalliiksi.
        Joku virkamies voisi tarkistaa takaisinsoittojen koönttähinnan, mikä maksetaan kunnallisverossa.
        Operaattorit lihovat edestakaisin soitoista. Kait tämän tajuaa lapsikin.
        Minusta odotuttaminen ei ole asiakaspalvelua.
        Beng
        En tiedä muita vikiseviä ammattiryhmiä kuin opettajat ja hoitajat. Vikiviki.

        Kun ruuhka-aikoina on paljon soittajia, takaisinsoitto on erittäin
        asiakasystävällistä.
        Maanantaisin ainakin on yleensä ruuhkaa terkkareissa ja yleensä aamuisin
        ja myös epidemia-aikoina, kun on flunssia ym. liikkeellä.

        Kiitän luojaa, että takaisinsoittoidean on joku on saanut
        ja se on toteutettu.
        Joskus ennen sai veivata numeroa sormi puuduksissa, kun se tuuttasi varattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ruuhka-aikoina on paljon soittajia, takaisinsoitto on erittäin
        asiakasystävällistä.
        Maanantaisin ainakin on yleensä ruuhkaa terkkareissa ja yleensä aamuisin
        ja myös epidemia-aikoina, kun on flunssia ym. liikkeellä.

        Kiitän luojaa, että takaisinsoittoidean on joku on saanut
        ja se on toteutettu.
        Joskus ennen sai veivata numeroa sormi puuduksissa, kun se tuuttasi varattua.

        Tavattoman kallis ohjelma.

        Itse ohjelma.
        Ylläpito.
        Päivitykset.
        Raportointi.
        Kaupungin takaisinsoitot.
        Beng
        Vertaa Hesan Wilmaan tuhraamia miljoonia, eikä mitään valmista.
        Opettajat haluaisivat luokan vanhempainiltoja face to face.
        Ja minä tahdon, että puhelimeen vastataan, kun soitan. Just silloin.
        En soita päivittäin, kuukausittain, viikottain.
        Ja minä tahdon palvelua heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta jos ei saman päivän aikana soiteta takaisin, niin sitten pitää kytätä sitä puhelua turhan pitkän aikaa. Voi olla jopa sellainen tilanne, ettei pysty juuri silloin vastaamaan, kun soittavat takaisin.

        Saa odotella langalla, jos tykkää. Ei ole pakko valita takaisinsoittoa.
        Takaisinsoitto voi tulla myös varsinaisen "virka-ajan" jälkeen.
        Isommassa kaupugissa "takaisinsoittajaryhmä" voi olla joku muukin
        kuin sen terveysaseman henkilökunta, jonne sinulla asiaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavattoman kallis ohjelma.

        Itse ohjelma.
        Ylläpito.
        Päivitykset.
        Raportointi.
        Kaupungin takaisinsoitot.
        Beng
        Vertaa Hesan Wilmaan tuhraamia miljoonia, eikä mitään valmista.
        Opettajat haluaisivat luokan vanhempainiltoja face to face.
        Ja minä tahdon, että puhelimeen vastataan, kun soitan. Just silloin.
        En soita päivittäin, kuukausittain, viikottain.
        Ja minä tahdon palvelua heti.

        Sitten pitää maksaa veroja enemmän, että terveydenhuolto saa palkattua
        lisää henkilökuntaa, mutta veroja ei kannata maksaa enemmän tämän hallituksen
        aikana, se leikkaa rahat pois terveydenhuollosta ja antaa varakkaille lisää
        veroalea tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavattoman kallis ohjelma.

        Itse ohjelma.
        Ylläpito.
        Päivitykset.
        Raportointi.
        Kaupungin takaisinsoitot.
        Beng
        Vertaa Hesan Wilmaan tuhraamia miljoonia, eikä mitään valmista.
        Opettajat haluaisivat luokan vanhempainiltoja face to face.
        Ja minä tahdon, että puhelimeen vastataan, kun soitan. Just silloin.
        En soita päivittäin, kuukausittain, viikottain.
        Ja minä tahdon palvelua heti.

        Eiköhän takaisinsoiton hyöty maksa itsensä ?
        Ei se välttämättä ole niin monimutkainen ja kallis ohjelma
        "Itse ohjelma.
        Ylläpito.
        Päivitykset.
        Raportointi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän takaisinsoiton hyöty maksa itsensä ?
        Ei se välttämättä ole niin monimutkainen ja kallis ohjelma
        "Itse ohjelma.
        Ylläpito.
        Päivitykset.
        Raportointi."

        17:24
        Mihin sinun väitteesi ja tietämättömyytesi perustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta jos ei saman päivän aikana soiteta takaisin, niin sitten pitää kytätä sitä puhelua turhan pitkän aikaa. Voi olla jopa sellainen tilanne, ettei pysty juuri silloin vastaamaan, kun soittavat takaisin.

        Odotin usean päivän ja jo unohtanut,kun tuli takaisinsoito!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää maksaa veroja enemmän, että terveydenhuolto saa palkattua
        lisää henkilökuntaa, mutta veroja ei kannata maksaa enemmän tämän hallituksen
        aikana, se leikkaa rahat pois terveydenhuollosta ja antaa varakkaille lisää
        veroalea tai vastaavaa.

        Jospa otetaan noista sotamiljardeista,mitä tungetaan Biden sotaan? Nii ja aseiostoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa otetaan noista sotamiljardeista,mitä tungetaan Biden sotaan? Nii ja aseiostoihin!

        Menöökähän tuo tuotansa ku nuon panoo puotansa?


    • Anonyymi

      Demarihuumoria.

      • Anonyymi

        Oliko Brita Koivunen demari? Epäilen vahvasti.
        60-luvulla demarit lauloivat ihan eri lauluja, esim. kyselivät, ett kene joukois sää seisot?
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Brita Koivunen demari? Epäilen vahvasti.
        60-luvulla demarit lauloivat ihan eri lauluja, esim. kyselivät, ett kene joukois sää seisot?
        Beng

        Alkaa B olla melko sekaisin, nyt hänelle vastaa jo 2014 kuollut Brita Koivunenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa B olla melko sekaisin, nyt hänelle vastaa jo 2014 kuollut Brita Koivunenkin...

        Hän vain yrittää kääntää jutun pois varsinaisesta aiheesta vaikka edesmanneellä iskelmälaulajalla kun huomaa jäävänsä yksin oman sairaanhoidon ammattilaisia halventavan mielipiteensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vain yrittää kääntää jutun pois varsinaisesta aiheesta vaikka edesmanneellä iskelmälaulajalla kun huomaa jäävänsä yksin oman sairaanhoidon ammattilaisia halventavan mielipiteensä kanssa.

        En halvenna, mielipiteeni on eri. Teit väärän johtopäätöksen.
        Eikös tuossa joku viitannut niin, että jouduin vastaamaan hänelle. Hifdaaitko.
        Omaan myös evidenssiä osoittamaan, ettei toimi.
        No, ehkä monesta on kivaa istua ja ventata.
        Olen erilainen ja työskennellyt alalla, mikä toimi asiakaslähtöisesti, tehokkaasti.
        Ei mitään tuntien tai vuorokausien odottelua.
        Minusta on ihan sama, mitä muut asiasta ajattelevat.
        En ole samaa mieltä.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa B olla melko sekaisin, nyt hänelle vastaa jo 2014 kuollut Brita Koivunenkin...

        16:34
        Ja sinä taidat olla se, jonka hömppäviisari on aina vähän yli kaksitoista.
        Et ymmärrä toisten tekstejä tai kokemuksesi on suppea.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vain yrittää kääntää jutun pois varsinaisesta aiheesta vaikka edesmanneellä iskelmälaulajalla kun huomaa jäävänsä yksin oman sairaanhoidon ammattilaisia halventavan mielipiteensä kanssa.

        Olen tehnyt selväksi, että haluan, että puhelimeen vastaa heti henkilö ei robotti.
        Beng
        Tätä näyttää olevan hyvin vaikeaa ymmärtää. Laitoin kevennyksiä, mistä seurasi närästystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:34
        Ja sinä taidat olla se, jonka hömppäviisari on aina vähän yli kaksitoista.
        Et ymmärrä toisten tekstejä tai kokemuksesi on suppea.
        Beng

        mulla on hiiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on hiiva

        Mitä leivot?
        Beng


    • Anonyymi

      Nopeaahan toiminta on ollut , rokotus aika nyt ei ole kovinkaan kiireinen oletan . Meikä on odottanut takaisinsoittoa jo kolmattavuotta . Toivon etteivät soitakkaan vai soittaisinko ja kertoisin ettei tarvitse soittaa ?

    • Anonyymi

      Erinomaisen hyvä järjestely tuo takaisinsoittomenettely. Ainakin meillä kerrotaan vielä arvio soittoajastakin, hyvin on toiminut. Valtavan paljon parempi systeemi kuin että pitäisi roikkua puhelimessa tuntikaupalla odottamassa milloin vastataan.

      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä. Miksi kuunnella piippailua tai tylsää muzakkia:))


    • Beng 12:31 Ei satuihin tarvitse uskoa.

      Tosi on toissa kesänä kävin eto känsän takia kolme kertaa Essotella, viimeisellä kerralla oli kolme hoitsua varpaani kimpussa, sitten yksi hoitaja teki sellasen silikoni jutun varpaaseen aristamisen takia. No meni viikko kaksi tämä hoitsu soitti yllättäen kysyi miten sun varpaasi jaksaa, hyvin jaksaa toivossa etten tulen ennee näyttää varvastani.

      Sen pituinen se saduksi luultu.

      • Anonyymi

        18:34
        No, tuohan oli suorastaan romanttista. Kyllänsinuna olisin jonkin pikkuisen syyn kehitellyt.
        Erityisen kauniisti tehty.
        Beng
        Mä tykkään saduista. Erityisesti siitä, kun kuningas teettää kosijoille kolme tehtävää ja palkinnoksi saa prinsessan ja puolet valtakunta (ihmiskauppaa) ja sitten kisan voittaa sikopaimeneksi tekeytynyt prinssi, koska kopaimenprinssi ratkaisee tehtävän. Ja prinssi ja prinsessa elivät sitten onnellisina elämänsä loppuun...tässä ei pelattu lasikengällä, omenalla, pisteliäällä rukin osalla.


      • Anonyymi

        Aloitus koskenee ja tarkoittanee julkisen puolen toimintaa jossa takaisinsoittomenettely on otettu viime vuosina laajsti käyttöön ja hemmetin hyvä kun on otettu.
        Mutta joku Essote ei ole julkinen/kunnallinen toimija että tyhjä satuilu on tyhjää satuilua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus koskenee ja tarkoittanee julkisen puolen toimintaa jossa takaisinsoittomenettely on otettu viime vuosina laajsti käyttöön ja hemmetin hyvä kun on otettu.
        Mutta joku Essote ei ole julkinen/kunnallinen toimija että tyhjä satuilu on tyhjää satuilua!

        Essote on etelä-savon hyvinvointi..,,eli julkinen on, ei yksityinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:34
        No, tuohan oli suorastaan romanttista. Kyllänsinuna olisin jonkin pikkuisen syyn kehitellyt.
        Erityisen kauniisti tehty.
        Beng
        Mä tykkään saduista. Erityisesti siitä, kun kuningas teettää kosijoille kolme tehtävää ja palkinnoksi saa prinsessan ja puolet valtakunta (ihmiskauppaa) ja sitten kisan voittaa sikopaimeneksi tekeytynyt prinssi, koska kopaimenprinssi ratkaisee tehtävän. Ja prinssi ja prinsessa elivät sitten onnellisina elämänsä loppuun...tässä ei pelattu lasikengällä, omenalla, pisteliäällä rukin osalla.

        Joopa joo, sinä yrität vain kääntää keksutelun sivuun varsinaisesta aiheesta, sinulle siihen kelpaavat vaikka kuolleet iskelmälaulajat ja prinsessat jne.
        Jäitkö pahasti jalkoihin itse asiasta keskusteltaessa ja sairaanhoidon väkeä ivatessasi ja vähätellessäsi?
        Juuri niin siinä kävi ja nyt pitää keksiä vaikka mitä prinsessoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo, sinä yrität vain kääntää keksutelun sivuun varsinaisesta aiheesta, sinulle siihen kelpaavat vaikka kuolleet iskelmälaulajat ja prinsessat jne.
        Jäitkö pahasti jalkoihin itse asiasta keskusteltaessa ja sairaanhoidon väkeä ivatessasi ja vähätellessäsi?
        Juuri niin siinä kävi ja nyt pitää keksiä vaikka mitä prinsessoja...

        15:43
        Minua ei liikuta sinun haukkumisesi. Eipä sinulla ole puhelinpalvelusta mielipidettä, mutta maalitat minua koko ketjun.
        Tuskin olet sairaanhoitaja.
        Beng


    • Anonyymi

      Lääkereseptien uusinta tämän vuoden heinäkuussa, jonossa 1800 ennen minua. Proviisori apteekissa lähetti viestin, en tiedä kenelle, samana päivänä uusinnat txtviesteinä. Ehkä odottaisin takaisinsoittoa vielä tänä 16 lokakuuta ellen sattumoisin olisi asioinnut muun jutun takia tämän proviisorin kanssa ja valitin tilanteesta hänelle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Lääkereseptien uusinta.....''

        Lääkereseptien uusinta sujuu näppäräsi täällä: https://www.kanta.fi/omakanta

        Pankkitunnuksilla sisään.

        ei ole tietokonetta ja puhelin on rikki.. kirjastossa saan käydä jos joku auttaa


    • Anonyymi

      Heinäkuu on paha kuukausi. Se on yleisin lomakuukausi.
      Opin noin 40 vuotta sitten, että kesäkaudella reseptit kannattaa laittaa
      uusintaan ennen juhannusta.
      Terveyskeskuksen seinällä oli aina lappu, että reseptit pitää tuoda
      uusittaviksi ennen juhannusta.

      Ei yksittäinen ihminen ole maailmannapa. Puolin ja toisin täytyy olla
      yhteiskykyinen, että saavutettaisiin maksimaalinen synergia.

      Ihmisiä he ovat terveyskeskuksissakin, jotka parhaansa tekevät.
      Nostan hattua heille. Homma pelaa, kun pelaa itsekin samaan pussiin
      eikä vedä hernettä nenäänsä, jos ei olekaan ensimmäinen joka jonossa.
      Yhtälailla apuja tarvitsevat tuhannet muut Suomessa.

    • Anonyymi

      Vain p*skantärkeä ihminen vaatii: Minulle on vastattava heti.
      Jos on hätä kuuluu soittaa ambulanssi eikä raivota kuin lapsi.

      • Anonyymi

        Höpötihöpöti.
        Se on odote eli taso pitää olla muuta kuin joskus.
        Tiedätkö, miten toimii yksityisellä?
        Beng


    • Anonyymi

      Vain uhmaikäinen lapsi voi raivota tai vanhus, jolla suhteellisuudentaju
      alkaa pettää.

      • Anonyymi

        Voi näillä sivuillakin raivota vaikka kirjoittamalla saman kommentin kahdesti neljän minuutin aikana!


      • Anonyymi

        Miksei taso voi olla kuin yksityisellä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei taso voi olla kuin yksityisellä.
        Beng

        se on hyvä kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hyvä kysymys

        Kuuntelin tänään välikysymyksiä.
        Vastaukset eli sepustukset oli kyllä.....
        Mahtavia vastauksia. Odotetaan vuoden vaihteeseen.
        Toivonut niin hartaasti kaatoa.
        Beng
        En tykännyt hallituskosinnoista oppositiosta käsin.


    • Anonyymi

      Varmaan jossain takaisinsoitto tapahtuukin tunnissa, mutta yleensä ei. Ei siellä kukaan ole tahallaan soittamatta vaan kun asiakkaita on henkilökuntaan nähden yksinkertaisesti liikaa ja sitten tulee vielä niitä soittoja, jotka eivät edes kuuluisi tuonne.

      Meillä päin, Kainuussa, takaisinsoitto pelaa todella hyvin, ainakin omien kokemusten perusteella, niin hammas- kuin perusterveydenhuollossakin.

    • Anonyymi

      Rikosoikeudellinen pääperiaate on se, että rikoksesta joka ei ole tekohetkellä määritelty rangaistavaksi, niin siitä ei voi rangaista jälkikäteenkään. Kun sen kestorokotuksen on jo saanut lapsena, niin sen pitäisi olla voimassa ilman, että laki muuttuu. Pitääkö ihmisen mennä toistuvasti 150-kilometrin päähän toteamaan, että yhteiskunnan edustajat ovat tonttuja.

      • Anonyymi

        Mitäköhän sinä yrität kertoa?


    • Anonyymi

      Nykyään pitää sairaanhoitajallekkin varata aika.
      Ennen otti vaan vuoronumeron ja odottelemaan.

      Sitten vaan soittelemaan,ei ole kun 759 soittajaa jonossa.
      Olette jonossa,olette jonossa,olette jonosa,vielä 7 tunnin kuluttuakin.
      Antakaa numero,niin soitamme takaisin,joskus 2,den viikon kuluttua,jos muistamme.

      Että näin toimii tämä hyvin/pahointi aluueen arvausterveys keskukset.

      • Anonyymi

        Enemmän ajanvarausta, vähemmän sitä numerolappu kourassa odottelua.
        Hemmetin hyvä niin!


      • Anonyymi

        Kyllä sukkikset on tärkeät kun keskustellaan terveyskeskusten takaisinsoittopalvbeluista!


    • Anonyymi

      Terveydenhoito on romahtanut Suomessa lopullisesti Soten myötä.

      • Anonyymi

        Meillä on yhä sellainen terveydenhoito ettei monin paikoin maailmalla osata edes haaveilla sellaisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhä sellainen terveydenhoito ettei monin paikoin maailmalla osata edes haaveilla sellaisesta!

        höpö höpö vain suomessa ihmiset jätetään hoitamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhä sellainen terveydenhoito ettei monin paikoin maailmalla osata edes haaveilla sellaisesta!

        Voi. Kuule. Tuo on meidän tajuntaamme yritetty iskostaa.
        Esimerkiksi Espanjassa voi saada parempaa hoitoa.
        Beng


    • Anonyymi

      Kahden viikon kuluttua labra, sairaanhoitja antoi vaihtoehdon, soitammeko vai tuletko paikanpäälle eli pitäisi pirauttaa kuinka tehdään, jos meen voisi ottaa samalla influenssa rokotteen, miten lie korona rokotteelle tarvetta.

    • Anonyymi

      Vois kehittää palvelua. Tulis heti tekstari,että ruuhkan takia takaisinsoitto tulee 4pv. Päästä ja illalla!

      • Anonyymi

        No, ainakin meillä yleensä jo soittaessa jos valitsee takaisinsoittopalvelun, kerrotaan arvioitu takaisinsoittoaika ja aika hyvin ovat toimineet ja toistaiseksi aina samana päivänä on soitettu.
        Aivan erinomainen järjestely. Ja tietenkin jos terkkarin ihminen sattuu olemaan tilanteessa jossa voi vastata, hän silloin vastaa eikä mitään takaisinsoittotilannetta edes mutta kun Sote- tilanne on henkilökunnan tiimoilta mikä on niin hyvä että edes jotenkin saa yhteyden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ainakin meillä yleensä jo soittaessa jos valitsee takaisinsoittopalvelun, kerrotaan arvioitu takaisinsoittoaika ja aika hyvin ovat toimineet ja toistaiseksi aina samana päivänä on soitettu.
        Aivan erinomainen järjestely. Ja tietenkin jos terkkarin ihminen sattuu olemaan tilanteessa jossa voi vastata, hän silloin vastaa eikä mitään takaisinsoittotilannetta edes mutta kun Sote- tilanne on henkilökunnan tiimoilta mikä on niin hyvä että edes jotenkin saa yhteyden!

        Täälläpäin automaatti vain pyytää kuittauksen ja lupaa soittaa. Voi mennä viiko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläpäin automaatti vain pyytää kuittauksen ja lupaa soittaa. Voi mennä viiko!

        joskus kaksi ja silloinki joku hoitsu tekee arvion palveluntarpeesta


      • Anonyymi

        18:00
        Robotti voisi vastata, että ole 3. tai 300. jonossa. Odotatko vai otatko takaisinsoiton.
        Tämä olisi pieni edistys, hyvin pieni.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:00
        Robotti voisi vastata, että ole 3. tai 300. jonossa. Odotatko vai otatko takaisinsoiton.
        Tämä olisi pieni edistys, hyvin pieni.
        Beng

        Mitä se kertoisi, jos ei ole tiedossa kuinka monta takaisinsoittajaa on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kertoisi, jos ei ole tiedossa kuinka monta takaisinsoittajaa on ?

        12:07
        Tuohan on robotti, mikä vastaa puheluusi.
        Mitä järkeä kysymyksessäsi on? Ei niin mitään.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kertoisi, jos ei ole tiedossa kuinka monta takaisinsoittajaa on ?

        12:07
        Tuohan on robotti, mikä vastaa puheluusi.
        Mitä järkeä kysymyksessäsi on? Ei niin mitään.
        Beng


    • Anonyymi

      Sain tänään koronarokotuksen,piti saada kausi-influenssarokotekin,
      mutta rokotetta tulee (lisää?) 3-4 viikon päästä (kotihoitoon?),
      joka kävi rokottamassa.En huomannut tarkemmin kysyä.

    • Anonyymi

      Täysin typerä systeemi. Kerran soitettiin vasta viikon päästä takaisin. Kyllä kaikki on mennyt nykyään niin huonoksi tässä maassa

      • Anonyymi

        Päätit siis että kun liioittelet eli valehtelet, liioittelet eli valehteletkin sitten oikein olan takaa!
        Pitäisi kuitenkin liioittelussa ja valehtelussa pysyä kohtuudessa, muuten lukija ei enää usko tarinaa eli menee uskottavuus ja juuri niin sinun tarinasi suhteen käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit siis että kun liioittelet eli valehtelet, liioittelet eli valehteletkin sitten oikein olan takaa!
        Pitäisi kuitenkin liioittelussa ja valehtelussa pysyä kohtuudessa, muuten lukija ei enää usko tarinaa eli menee uskottavuus ja juuri niin sinun tarinasi suhteen käy.

        21:56
        Miten voit väittää moista.
        Tiedän, että naapuri kunnassa on odotettu 3 viikkoa puhelua.
        Tämän ketjun kirjavuus on osoitus, että palvelu eri kunnissa on hyvin epätasaista.
        Beng


      • Anonyymi

        No mikset soittanut uudestaan ja odotellut langalla kun kerran hätä oli ?


    • Anonyymi

      Pankkiin pitäis myös päästä heti mutta seuraavat vapaat ajat on vasta 2 kuukauden päästä. Haluan omat rahani ulos sieltä Pankista! Pitääkö tässä saatana mennä ryöstämään pankki kun on noin vaikeeta vai mikä avuksi, Häh?!?

      • Anonyymi

        23:39
        En usko sinua.
        Puolenyön aikaanko yritit.
        Pankeilla on senioripalvelua.
        Beng


      • Anonyymi

        Pankeissa on mennyt tosi surkeaksi, vaikka ne ihmisten rahoilla elävät.
        Eikö voi mennä vain jonoon tiskille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankeissa on mennyt tosi surkeaksi, vaikka ne ihmisten rahoilla elävät.
        Eikö voi mennä vain jonoon tiskille ?

        En voi valittaa. Hoidan itse kaiken. Ja erityispalveluihin varaan ajan ihan soittamalla.
        Beng
        En haluaisi lippulappujen kanssa tiskille notkumaan.
        No. Joillekin se olisi sosiaalinen tapahtuma, kuten istuminen tek:aulassa ja on sitten 13. asiakas, kuten takavuosituhannella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankeissa on mennyt tosi surkeaksi, vaikka ne ihmisten rahoilla elävät.
        Eikö voi mennä vain jonoon tiskille ?

        Jos haluat henkilökohtaista pankkipalvelua, on varattava aika. Kuin lääkärille menisi:))

        Nalle Walhroos: ''pienasiakkaat tuovat pankkiin vain kuraa kengissään''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat henkilökohtaista pankkipalvelua, on varattava aika. Kuin lääkärille menisi:))

        Nalle Walhroos: ''pienasiakkaat tuovat pankkiin vain kuraa kengissään''

        On pankeissa varaa kuramattoon anno domini 2023.


    • Anonyymi

      Saako nykyään edes aikaa terveyskeskukseen?`Tämähän oli yllätys!! Eikös SOTE uudistuksen idea ollut romuttaa koko julkinen palvelu ja jos ihmisellä ei ole varaa yksityiseen niin kuolkoot pois. Kiitos Kokoomus tästäkin

      • Anonyymi

        Se on ehty niin vaikeeksi ettei edes haluta että ihmiset paranee.

        Meille tuli uusi terkkari ja sairaala, mutta sieltä ei saa hoitoa pitää mennä toiseen kaupunkiin 90 km päähän?????????? Kellekkähän se on rakennettu???? Varmaan näytiksi turisteille että onpa hieno sairaala, mutta eivät teidä että pitää mennä toiseen kaupunkiin, sairaala on vaan maamerkinä, ilmeisesti. Vähän on outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ehty niin vaikeeksi ettei edes haluta että ihmiset paranee.

        Meille tuli uusi terkkari ja sairaala, mutta sieltä ei saa hoitoa pitää mennä toiseen kaupunkiin 90 km päähän?????????? Kellekkähän se on rakennettu???? Varmaan näytiksi turisteille että onpa hieno sairaala, mutta eivät teidä että pitää mennä toiseen kaupunkiin, sairaala on vaan maamerkinä, ilmeisesti. Vähän on outoa.

        Jatkat siis valehtelulinjalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ehty niin vaikeeksi ettei edes haluta että ihmiset paranee.

        Meille tuli uusi terkkari ja sairaala, mutta sieltä ei saa hoitoa pitää mennä toiseen kaupunkiin 90 km päähän?????????? Kellekkähän se on rakennettu???? Varmaan näytiksi turisteille että onpa hieno sairaala, mutta eivät teidä että pitää mennä toiseen kaupunkiin, sairaala on vaan maamerkinä, ilmeisesti. Vähän on outoa.

        Jätit kertomatta missä noin on käynyt?
        Miksi et kerro vaikka pyydetään?


    • Anonyymi

      Työntekijänä terveydenhuollossa olleena voin todeta, että on nopeita ja hitaita työntekijöitä ja niitä hitaita ei yleensä ottaen pitäisi laittaa asiakaspalveluun lainkaan.

    • Anonyymi

      Voi olla että soittoa kuulu ollenkaan

    • Anonyymi

      Sanoppa muuta !! . . . takaisin soitto ja sitä vielä ilkeävät PALVELUKSI !! sanoa. Kaikke muuta, kuin palvelua esimerkiksi vaikkapa terveyskeskus käynti vuoroa lääkärille kysellessä. Siellä nais ääni automaatissa PIIPITTÄ ! olemme taltioineet puhelunne ja soitamme sinulle mahdollisimman PIAN !

      Se pian voi ja monasti tarkoittaa HUOMISTA PÄIVÄÄ ! tai jopa siitä ylikin menevää aikaa. On tullut oltua erinlaisisssa sähkö / automaatio töissä nimen omaan terveyskeskuksissa. Kaikenlaisten järjestelmien laite asennuksissa. Ihmetelin monasti millainen KARJA ! naisia istui joka päivä kahvihuoneessa jutellen ja nauraa "kutkattaen" pitkin päivää kahvia lipittäen.

      Meillä kahvi ajat ja aika olivat määrätty työehto sopimuksissa. Ja harvon niistä poikettiin sillä TYÖT KUTSUIVAT ! Ja joku hento tai vähemmän hento sisar valkoinen latasi lähes jatkuvasti kahvinkeitintä. Sai odottaa aika pitkiä aikojakin milloin pääsi töihin kahvi / tauko huoneeseen. Ensimmäiseksi piti tuulettaa huone . . . kaiken moisten hajusteden katkusta. Joilla ominais katkujaan mitä kukin peitteli.

      En ole niin lokoisia oleilijoita toisaalla tavannut, kuin parissa . . . kolmessa itäsuomalaisessa terveuyden hoito kohteessa. Aivan hanurista ovat nämä TAKAISIN SOITTO HÄIRINNÄT ! Luulevatko he sitä voi istahtaa kiikkutuoliin viltti sylissä odottelemaan, kun joku SUVAITSEE SOITTAA ?? Siinnä menee, kuin "PASSISSA" OLISI PILALLE KOKO PÄIVÄ !!

      Nimimerkki: KUKA VITTU TÄMÄN SYSTEEMIN ON KEKSINYT !! ??

    • Anonyymi

      Joku idiootti. Nopsasti kun hoitaa asian, se on sellanen 5 min. Kun aloitin aikoinaan puhelinasioissa työskentelyn, huomasin että järkyttävä ero puheluiden kestoissa työntekijöiden kesken. Näitä ei seurata ollenkaan. Joskus ollu sellanen sääntö, että soittopyynyöön vastataan puolen tunnin sisällä.

      • Anonyymi

        16:33
        Tuo pitänee paikkansa.
        Muistan joskus sivusta seuraten, kun asiakaspalvelija kinasi asiakkaan kanssa. Ei trk.
        Siis oikein väänsi ja käänsi, ihan kuin kyseessä olisi jokin kilpailu ja asiakkaan nujertaminen.
        Ja todella itse asia olisi hoitunut toisin hetkessä.
        Eikös pidä olla sellainen moodi, että asiakas on melkein aina lähes oikeassa...
        Beng
        HUS nostanee sairaalan taksoja. Hallitus nostelee lääkekattoa. Sitten varmaan Kela-kyytikattoa. Ja shit sairaskulukattoa tod.näk.

        Ensimmäistä kertaa välikysymyskeskustelussa todettiin, että Kelan matkakuluihin tulee nousua valtion kuluina, jos terveyskeskuksia lopetellaan.

        Miettikääpä nimeä: TERVEYSKESKUS -> Eikö sovi hyvin hyvinvointipisteeksi? Pidettäköön kaikki toiminnassa. Mitä vitsiä on ruuhkauttaa sairaaloiden poliklinikoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:33
        Tuo pitänee paikkansa.
        Muistan joskus sivusta seuraten, kun asiakaspalvelija kinasi asiakkaan kanssa. Ei trk.
        Siis oikein väänsi ja käänsi, ihan kuin kyseessä olisi jokin kilpailu ja asiakkaan nujertaminen.
        Ja todella itse asia olisi hoitunut toisin hetkessä.
        Eikös pidä olla sellainen moodi, että asiakas on melkein aina lähes oikeassa...
        Beng
        HUS nostanee sairaalan taksoja. Hallitus nostelee lääkekattoa. Sitten varmaan Kela-kyytikattoa. Ja shit sairaskulukattoa tod.näk.

        Ensimmäistä kertaa välikysymyskeskustelussa todettiin, että Kelan matkakuluihin tulee nousua valtion kuluina, jos terveyskeskuksia lopetellaan.

        Miettikääpä nimeä: TERVEYSKESKUS -> Eikö sovi hyvin hyvinvointipisteeksi? Pidettäköön kaikki toiminnassa. Mitä vitsiä on ruuhkauttaa sairaaloiden poliklinikoita!

        B, menehän jo sinne terveyskeskukseen töihin näyttämään miten toimitaan tehokkaasti...
        Eikö sinua jo vähin erin hävetä oma naiivi viisastelusi ja parhaansa tekevien terveyskeskusten ihmsten jatkuva päätön halventaminen, mikä ihmeihminen sinä oikein luulet olevasi..???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B, menehän jo sinne terveyskeskukseen töihin näyttämään miten toimitaan tehokkaasti...
        Eikö sinua jo vähin erin hävetä oma naiivi viisastelusi ja parhaansa tekevien terveyskeskusten ihmsten jatkuva päätön halventaminen, mikä ihmeihminen sinä oikein luulet olevasi..???

        Etkö osaa lukea?
        On noloa, jos ei osaa lukea, saatikka ymmärrä lukemaansa.
        Beng
        Mikä luulen olevani. Tiedän olevani minä. Ja voi. Miten mielelläni menisin uudelleenjärjestelemään.
        Jos mielipiteeni ja ajatukseni tuntuvat sinusta viisastelulta, sinähän tyhmä olet ja kenties sinulla ei ole työkokemustakaan.
        Käsitykseni on, että terveyskeskuksissa tehdään, mitä käsketään. Hoitajathan haluaisivat vaikuttaa omaan työhönsä, saada joustoja jne. Eli hyvinkin vanhanaikainen johtamistyyli, jolloin ei kehittämistäkään tapahdu.
        Olen työskennellyt yrityksessä, missä kuunneltiin tekijöitä ja heidän kehittämisajatuksiaan.
        Huom. kuunneltiin, ei pelkästään kuultu.
        Eli ihminen kun korvaisi robotin, päästäisin lähemmäs terveydenhoitoa.


    • Anonyymi

      Alle tunnissa soittivat viimeksi, kerran puolen tunnin päästä. En valita yhtään. Parempi kuin jonotus. Suomalaiset nyt valittaa kaikesta ja kaiken aikaa. Meistä pidetään aika hyvin huolta täällä. Kannattaa muuttaa muualle jos ei palvelu kelepaa.

    • Anonyymi

      Juurisyy on se, että ihmisten pitää ylipäänsä soittaa, usein turhaan. Palvelu paranisi kun soittajia eli ruuhkaa olisi vähemmän. Sote-puolella turhia soittoja vähentäisi esim. jos aikoja voisi varata omatoimisesti netissä, reseptit pidettäisiin ajan tasalla eikä potilaan tarvitsisi kysellä uusintaa, ajanvaraus- ym. infokirjeet olisi selkeämpiä niin ei tarvitsisi kysellä ohjeita ja aikoja ja paikkoja, netissä olisi selvempää ajantasaisempaa tietoa helpommin löydettävissä niin ei tarvitsisi kysellä, jne. Itsekin olen soitellut asioita, jotka olisin mieluummin hoitanut jotenkin muuten jos se vain olisi tehty mahdolliseksi.

      • Anonyymi

        Mikä on "turha puhelu" terveyskeskukseen ?

        Ei terveyskeskus voi tietää haluaako potilas uusia reseptin.
        Kyllä potilaan on oltava aktiivinen.


      • Anonyymi

        Surkea ruikuttaja sinäkin olet, jotakin täydellisyyttä pitäisi kaiken tässä maailmassa olla, mikään ei riitä.
        Reseptini esim. ovat hyvin pysynet ajan tasalla, käytännössä kaikki on toiminut kuin rasvattu salama, en voi valittaa.
        Tiedostan että suurimmassa osassa maailmaa näin hyvin toimivista, sen paremmin julkisista kuin yksityisistäkään, terveydenhoitopalveluista ei osata edes unelmoida!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea ruikuttaja sinäkin olet, jotakin täydellisyyttä pitäisi kaiken tässä maailmassa olla, mikään ei riitä.
        Reseptini esim. ovat hyvin pysynet ajan tasalla, käytännössä kaikki on toiminut kuin rasvattu salama, en voi valittaa.
        Tiedostan että suurimmassa osassa maailmaa näin hyvin toimivista, sen paremmin julkisista kuin yksityisistäkään, terveydenhoitopalveluista ei osata edes unelmoida!

        Totta haastat ! Kävin tänä vuonna EU-maassa, jossa aikoja ei ole ollenkaan
        mahdollista varata etukäteen. Sairastuneet ihmiset menevät terveysasemalle
        aamuisin ja odottavat koko päivän vuoroaan. Ei ole edes jonotusnumeroita ja
        kiilaaminen on yleistä.
        Sama surkea systeemi oli yksityisellä poliklinikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta haastat ! Kävin tänä vuonna EU-maassa, jossa aikoja ei ole ollenkaan
        mahdollista varata etukäteen. Sairastuneet ihmiset menevät terveysasemalle
        aamuisin ja odottavat koko päivän vuoroaan. Ei ole edes jonotusnumeroita ja
        kiilaaminen on yleistä.
        Sama surkea systeemi oli yksityisellä poliklinikalla.

        Italiassa suhteilla pärjää hyvin.
        Beng


    • Anonyymi

      Voi myös vastata puhelimeen

      • Anonyymi

        Entä kuinka moneen puheluun yksi ja sama henkilö voi vastata samanaikaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kuinka moneen puheluun yksi ja sama henkilö voi vastata samanaikaisesti?

        10:14
        Kyse on robotista, mikä jakelee takaisinsoittoaikoja, niitä noinaikoja < 1 tunti < 3 viikkoa <
        Yleensä yrityksissä on useampi henkilö asiakaspalvelussa.
        Jos asiakaskunta on 5.000 tai 50.000 tai 500.000 asiakasta = asukasta per trk.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10:14
        Kyse on robotista, mikä jakelee takaisinsoittoaikoja, niitä noinaikoja < 1 tunti < 3 viikkoa <
        Yleensä yrityksissä on useampi henkilö asiakaspalvelussa.
        Jos asiakaskunta on 5.000 tai 50.000 tai 500.000 asiakasta = asukasta per trk.
        Beng

        B on näiden sivujen robotti, NIIIN viisas ja kaikkitietävä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B on näiden sivujen robotti, NIIIN viisas ja kaikkitietävä...

        12:00
        Kiitos.
        Ottaaks päästä jokin? W***ttaako?
        Beng


    • Anonyymi

      Rokotusaikakin olisi helppo varata netissä. Ei voi kahdelle tilata samalla,kun sama matka!

      • Anonyymi

        Miten niin ei voi ?


      • Anonyymi

        Omalla alueellani on mahdollista varata netissä myös rokotukset.
        Otin peräkkäiset 10 minuutin ajat puolisolleni ja itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei voi ?

        Oletko varannut? Voi mennä eritunneille. Onnistunut,kun avaa pöytäkoneen ja puhelimen yhtä aikaa ja nappaa viereiset ajat!


    • Anonyymi

      Tätä ne juuri haluaa: kyykytetty porukka riitelee keskenään

    • Anonyymi

      Kiuru lupaa hoitaa tunnissa.

      • Anonyymi

        Nyt on Orpon hallitus. Orpo ja Purra hoitavat soterahat omiin ja (muitten?) rikkaitten
        taskuihin.
        Persuissa ei taida rikkaita olla paitsi Allah-laho, joka evp. Elää rikkaan vaimonsa
        pullahiirenä


    • Anonyymi

      Yrittäkää tajuta, että meidät yritetään mukauttaa johonkin minimipalveliun.
      Jos haluamme julkista palvelua, meitä juoksutetaan ympäri ämpäri kuntia.
      Se nopeasti puhuva ministeri Ikonen, joka 'pelastaa' terveydenhoitoa. Puhuu niin nopeasti, että mahtaako oma ajatus pysyä mukana. Ei!
      Beng
      Meillä on hallituksessa oikea valehtelijoiden klubi. Mitkähän ne heidän mikättimensä on?

    • Anonyymi

      Viimeksi,kun tuli taksisinsoitto 3pv. Päästä. Kysyin,että kauan kesti. Soitaja sanoi,että on tuhansia soittoja? Siis rokotusaikaa!

    • Anonyymi

      Kuinka tullu takaisin soittoja.

    • Anonyymi

      Miksi puhelin ei soi

      • Anonyymi

        Mitä jos laittaisi musakin takaisinsoittajalle: "Mikset sä soita?"
        Anna Hanskin biisi voisi olla terveydenhoidon tunnusmusiikki.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos laittaisi musakin takaisinsoittajalle: "Mikset sä soita?"
        Anna Hanskin biisi voisi olla terveydenhoidon tunnusmusiikki.
        Beng

        Niinpä, B on niin hölmö jotta sekin olisi mahdollista.
        B tykkää biiseistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, B on niin hölmö jotta sekin olisi mahdollista.
        B tykkää biiseistä!

        20:55
        Oletko todella 70 + vai 25 tai 95?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, B on niin hölmö jotta sekin olisi mahdollista.
        B tykkää biiseistä!

        Oletko päässyt lomalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, B on niin hölmö jotta sekin olisi mahdollista.
        B tykkää biiseistä!

        Minäkin tykkään sadoista biiseistä ja moni muu. Musa on YES !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään sadoista biiseistä ja moni muu. Musa on YES !

        Jo pelkkä sana "biisi" saa minut oksentamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko päässyt lomalle?

        Nyt olen lomalla, jäin pitemmälle lomalle nääs jo muutamia vuosia sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo pelkkä sana "biisi" saa minut oksentamaan!

        23:50
        Oletko raskaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23:50
        Oletko raskaana?

        Olen 70v. mies!


    • Anonyymi

      Vieläkö tarvitte ambulanssia soitetaan ei kohta tarvitaan pappia sanoo puoliso

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan, katsellaan sitten!


      • Anonyymi

        Opettelisit sinäkin kirjoittamaan!


    • Anonyymi

      Hyvin on toiminut soitot. Pidän puhelimen käden ulottuvilla myös huussireissulla äheltäessä.

    • Anonyymi

      Mikä ettei? Puhelin kulkee aina mukanani tai on pöydällä lukiessa.

    • Anonyymi

      On tää todella kyllä outoa tää takaisin soitto juttu !! Tässä sitä odoteltu koko pvä, eikä mitään kuulu . Vaikeaa saada aikaa lääkärille . Yksi nro johon kaikki soittaa aikaa saadakseen !!!! Mihin tää on menossa oikein !

    • Anonyymi

      Asun maalaiskunnassa, takaisinsoitto toimii nopeasti. 2 h on ollut pisin odotusaika mutta useimmiten menee 10 -20 min. Tuttaviani asuu naapurikaupungeissa eikä kummassakaan takaisinsoittopalvelu toimi kuin harvoin. Odottelevat useamman päivän ja soittavat uudelleen, kun mitään soittoa ei kuulu ? Mistähän johtuu ?

    • Anonyymi

      HUS alue baska ! Viikko kohta menny känny taskussa.

      • Anonyymi

        Täällä alle 30 km Helsingin keskustasta takaisinsoitto on toiminut kiitettävästi.


      • Anonyymi

        Taitaa mennä viikko jos toinenkin sillä kyse lienee omasta töpeksimisestäsi...


    • Anonyymi

      Yleensä tullut saman päivän aikana, tästä sote-ajasta en tiedä.

    • Anonyymi

      Eilen sain takaisinsoiton kolmen tunnin kuluttua.
      Soitin ennen puoltapäivää ja iltapäivällä soitettiin takaisin
      ja sain puhelimessa lähetteen labraan ja lääkäriajan.

      Ei moittimista ! Päinvastoin kiittämistä ja kiitinkin hyvästä
      palvelusta.

      Minulle on riittänyt 1-2 päivää odottaa takaisinsoittoa ja aina on tullut
      viimeistään seuraavana päivänä. Onko se sattuma ?

      Jos on kiireellinen asia, pitää soittaessa painaa oikeaa numeroa päästäkseen läpi.
      Vaihtoja on, kun soitat. On sinusta itsestäsikin kiinni miten nopeasti
      saat vastauksen.

      • Anonyymi

        Hyvästi toimii, kyllä.


    • Anonyymi

      Baskat !!! Ei toimi. Niin hemmetin sekavaa!!!!!!!! Automaattikin puhuu toisella kerralla toista ja toisella toista. Välillä nais ääni, välillä miesääni.

    • Anonyymi

      Kotona pitää oottaa. Ei voi lähteä kauppaan . On niin pers....

      • Anonyymi

        Sovi kellonaika soitolle.


    • Anonyymi

      Ulosottokierre on yksi tapa toimia maan tapaan. Älkää te soitelko tänne kun me kilautetaan teille mahdollisesti. Tämähän on noussut rerypalveluissakin käteväksi malliksi.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

      Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

      Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

      Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe