Neitsytmiehen ja Skorpioninaisen suhde?

Anonyymi-ap

Minkälaisia kokemuksia teillä on? Olen kiinnostunut eräästä vanhemmasta Skorpioninaisesta ja olen Neitsytmies... Kunpa saisin hänet itselleni, ongelma on kuulemma se, että olen hänen mielestään liian paljon nuorempi..

12

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En suosittele. Sussa ei välttämättä ole tarpeeksi tunnetta intohimoiselle skorpionille. Itse joskus tapailin neitsytmiestä ja alkoi ärsyttää se pilkunviilaus, värittömyys ja kaiken järkeistäminen. Hän taas piti mua skorpioninaista riidanhaluisena, kun yritin keskustella jostain.

      • Anonyymi

        Vaikea se on unohtaa, kun rakastaa.. Mutta niin kai se on tehtävä, pitää vaan uskoa, että en tule koskaan saamaan tätä ihanaa seksikästä naista itselleni. Ketään toista naista kohtaan en ole ikinä tuntenut näin kovaa rakkauden tunnetta kuin tuota itseäni vanhempaa, mutta niin naisellista naista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea se on unohtaa, kun rakastaa.. Mutta niin kai se on tehtävä, pitää vaan uskoa, että en tule koskaan saamaan tätä ihanaa seksikästä naista itselleni. Ketään toista naista kohtaan en ole ikinä tuntenut näin kovaa rakkauden tunnetta kuin tuota itseäni vanhempaa, mutta niin naisellista naista kohtaan.

        MIten paljon nuorempi olet kuin hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIten paljon nuorempi olet kuin hän?

        Aika paljonkin, yli 20 vuotta, mutta itseäni se ei haittaa. Pystymme keskustelemaan monista asioista. Häntä naisellisempaa naista en tosiaan ole tavannut. Kaipa se on jatkettava yksin eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljonkin, yli 20 vuotta, mutta itseäni se ei haittaa. Pystymme keskustelemaan monista asioista. Häntä naisellisempaa naista en tosiaan ole tavannut. Kaipa se on jatkettava yksin eteenpäin.

        Voisitko tyytyä ystävyyteen hänen kanssaan? Voi olla, että ikäero on hänelle hankala asia, vaikkei sinua haittaisikaan. Kun teillä on hyvä keskusteluyhteys, niin kyllä hän sinua arvostaa ainakin ystävänä. Skorpioninaisena voin sanoa, että skorpioni ei "tuhlaa" aikaansa merkityksettömiin ihmisiin, eli ei hän sun kanssa keskustelisi, jollet jotain merkitsisi hänelle. Älä kuitenkaan ruoki turhaan mitään yksipuolisia fantasioita, jos hän ei ole sinusta romanttisesti kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tyytyä ystävyyteen hänen kanssaan? Voi olla, että ikäero on hänelle hankala asia, vaikkei sinua haittaisikaan. Kun teillä on hyvä keskusteluyhteys, niin kyllä hän sinua arvostaa ainakin ystävänä. Skorpioninaisena voin sanoa, että skorpioni ei "tuhlaa" aikaansa merkityksettömiin ihmisiin, eli ei hän sun kanssa keskustelisi, jollet jotain merkitsisi hänelle. Älä kuitenkaan ruoki turhaan mitään yksipuolisia fantasioita, jos hän ei ole sinusta romanttisesti kiinnostunut.

        On kyllä huikea ja mahtava juttu, että saan olla hänen kanssaan ystävä ja pystytään siis puhumaan aivan kaikesta, jopa henkilökohtaisista asioista. Kenenkään toisen naisen kanssa ole kokenut mitään näin upeita keskusteluhetkiä. Hän on toisinaan hieman ujo, mikä on jollain tapaa hyvin viehättävää. Hänen iloisuus ja energisyys on vertaansa vailla. Ehkä valitettavasti olen jo ruokkinut. Tekisi mieli suudella tuota naista, mutta pakko hillitä tunteet. Minä ainakin arvostan suuresti tuota naista.


    • Anonyymi

      Ei ihmissuhteet horoskoopeista ole kiinni, siihen vaikuttaa huomattavasti paljon enemmän monet muut tekijät. Teillä on se ikäero. Elämänkokemukset ja taustat ovat erilaisia, olette eri sukupolven ihmisiä, joten ette välttämättä ole samoilla aaltopituuksilla. Sinä haluat kokea rakastumisen huumaa ja hän on jo ehkä kokenut sen ja ei ehkä halua enää ketään elämäänsä. Jos olisitte saman ikäisiä, suhteenne saattaisi toimia. Ihmiset on yksilöitä.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa kahta samanlaista neitsytmiestä tai kahta samanlaista skorpioninaista. Siis jos ihmisen luonne määräytyisi horoskoopin mukaan, niin silloinhan lähestulkoon jokainen olisi samanlainen, käyttäytyisi samalla tavalla, tekisi samoja asioita jne. Kyllä tuohon yhteensopivuuteen vaikuttaa aivan muut seikat, kuten ketjussa aiemmin jo mainittiin. Ei kai kukaan nyt tosissaan kumppania etsi syntymäajan perusteella??

      • Anonyymi

        Todellisuudessa kaikkien planeettojen asento vaikuttaa luonteeseen. Eli tarvitset tietoa muista "planeetoista" kuin vain siitä missä merkissä Aurinko sijaitsee. Googlaa "Astrology natal chart generator". Aloita lukemalla aurinkomerkistä, kuumerkistä ja nousevasta merkistä.


    • Anonyymi

      Kuuluisia julkkispareja tästä yhdistelmästä mm. Richard Gere ja Julia Roberts, Sanna Marin ja Markus Räikkönen

    • Anonyymi

      Anna ajan kulua, älä pommittele viesteillä tai soittele, mikäli hän ahdistuu. Aika näyttää miten teidän käy.

    • Anonyymi

      Saattaa olla kiihkeitä hetkiä makuuhuoneen puolella. He vetävät toisiaan puoleensa seksuaalisesti. Neitsyt mies on yleensä hyvin pidättyväinen ja estoinen, mutta Skorpioni nainen saa Neitsyt miehen himot esiin. Neitsyt mies ei pysty vastustamaan Skorpioni naista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe