Tyttöenergiaaaaa

Anonyymi-ap

Tähtitanssit alkoi taas ja tyttöpari tanssi 90- luvun malliin. Muitakin tyttöpareja ja poikapareja tanssii tänä iltana. Tanssiparien vaihtoilta nääs. Ei kovin hyvä idea minun mielestä,
Vaikka kyllä mummoenergia on mahtavaa.

23

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä paritanssissa pitää olla nainen+mies.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tänä vuonna on niin taitavia tanssijoita, ettei millään pysty keksimään voittajaa.

    • Anonyymi

      Hyiiiiii,
      minusta on vastenmielistä nähdä miesten paritanssia
      samoin naisten paritanssia
      jotenki luonnottoman näköstä,

      • Anonyymi

        Mitä luonnotonta näet?
        Pystytkö katsomaan balettia? Joutsenlammen pienten joutsenten tanssia esimerkiksi?
        Tuntuuko luonnottomalta, että ovat olevinaan joutsenia?


      • Anonyymi

        Onko miesten paini tai nyrkkeily mielestäsi luonnotonta ja
        entäs kun miehet touhuavat yhdessä monessa urheilulajissa?


      • Anonyymi

        Niinhän se on että historiallisesti on tanssiminen ollut nainen ja mies, joka alunperin kuvasi naisen ja miehen tunteita ja yhteispeliä , siis mies vie ja nainen seuraa hänen askeliaan , siis eri sukupuolien yhteispeliä toistensa kanssa.
        Mutta nyt on panostettu ainoastaan tanssia ja sen askelia joista tulee arvostelut sitten miten hyvin on tanssittu. Se sama ketkä tanssivat
        Uudet ajat , uudet tyylit , mutta itse kyllä tykkään eniten kun tanssijoita on mies ja nainen ja heidän yhteispeli tanssilattialla. En silti ole vastustamassa niitäkään jotka tanssivat samaa sukupuolta olevien kanssa , esityshän on suunniteltu koreogafia , joka on se tärkein, me jotka olemme ikääntyneitä olemme vaan tottuneet siihen että se on oltava nainen ja mies kun tanssitaan . Joten tykätään miten halutaan, mutta ei kielletä näitä uusia tyylejä muilta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on että historiallisesti on tanssiminen ollut nainen ja mies, joka alunperin kuvasi naisen ja miehen tunteita ja yhteispeliä , siis mies vie ja nainen seuraa hänen askeliaan , siis eri sukupuolien yhteispeliä toistensa kanssa.
        Mutta nyt on panostettu ainoastaan tanssia ja sen askelia joista tulee arvostelut sitten miten hyvin on tanssittu. Se sama ketkä tanssivat
        Uudet ajat , uudet tyylit , mutta itse kyllä tykkään eniten kun tanssijoita on mies ja nainen ja heidän yhteispeli tanssilattialla. En silti ole vastustamassa niitäkään jotka tanssivat samaa sukupuolta olevien kanssa , esityshän on suunniteltu koreogafia , joka on se tärkein, me jotka olemme ikääntyneitä olemme vaan tottuneet siihen että se on oltava nainen ja mies kun tanssitaan . Joten tykätään miten halutaan, mutta ei kielletä näitä uusia tyylejä muilta .

        Historian tuntemuksesi on hyvin suppea, sillä on monia alueita maailmassa, joissa
        miehet tanssivat keskenään perinteitä noudattaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miesten paini tai nyrkkeily mielestäsi luonnotonta ja
        entäs kun miehet touhuavat yhdessä monessa urheilulajissa?

        hyiiii, on aivan kauheeta en kestä kattoa kumpaakaa lajia,
        eikä miesten paritanssi ole yhtää sen mukavampaa kateltavaa, ja naisten paritanssi sise vasta vastenmielisen näköstä onki, huh ku tissit heiluu hyiii LUONNOTONTA hyii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historian tuntemuksesi on hyvin suppea, sillä on monia alueita maailmassa, joissa
        miehet tanssivat keskenään perinteitä noudattaen.

        Ei tarvitse kuin mennä Kreikkaan.


      • Anonyymi

        Mihin sun mielikuvituksesi lennähtää?
        Tuleeko mieleesi jotain muuta kuin tanssi?
        Mitä nautintoa itse saat, kun tanssit partnerisi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on että historiallisesti on tanssiminen ollut nainen ja mies, joka alunperin kuvasi naisen ja miehen tunteita ja yhteispeliä , siis mies vie ja nainen seuraa hänen askeliaan , siis eri sukupuolien yhteispeliä toistensa kanssa.
        Mutta nyt on panostettu ainoastaan tanssia ja sen askelia joista tulee arvostelut sitten miten hyvin on tanssittu. Se sama ketkä tanssivat
        Uudet ajat , uudet tyylit , mutta itse kyllä tykkään eniten kun tanssijoita on mies ja nainen ja heidän yhteispeli tanssilattialla. En silti ole vastustamassa niitäkään jotka tanssivat samaa sukupuolta olevien kanssa , esityshän on suunniteltu koreogafia , joka on se tärkein, me jotka olemme ikääntyneitä olemme vaan tottuneet siihen että se on oltava nainen ja mies kun tanssitaan . Joten tykätään miten halutaan, mutta ei kielletä näitä uusia tyylejä muilta .

        Kun minä nuorena kävin tansseissa, oli aivan yleistä, että varsinkin valssin tahdissa tanssittiin usein naispareissa. Valssi ei ole koskaan oikein ollut miesten laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sun mielikuvituksesi lennähtää?
        Tuleeko mieleesi jotain muuta kuin tanssi?
        Mitä nautintoa itse saat, kun tanssit partnerisi kanssa?

        Olen nainen ja tykkään tanssia miehen kanssa,
        oi kuinka ihanaa onkaan tanssia valssia tangoa ym.
        nautin suuresti miespuolisen hyvän tanssittajan kanssa tansimisesta, eteenki nuorena, kävimme hyvin usein tansseissa ennen vanhaan,
        nyt olen vanha vanhus en jaksa enään tanssia,
        köllöttely sängyssä nykyin parasta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja tykkään tanssia miehen kanssa,
        oi kuinka ihanaa onkaan tanssia valssia tangoa ym.
        nautin suuresti miespuolisen hyvän tanssittajan kanssa tansimisesta, eteenki nuorena, kävimme hyvin usein tansseissa ennen vanhaan,
        nyt olen vanha vanhus en jaksa enään tanssia,
        köllöttely sängyssä nykyin parasta,

        Aikas erikoista,m että mieluummin köllöttää sängyssä tanssipartnerinsa kanssa, kuin tangoaa soiton tahtiin.
        Sitten vielä hyihyttelee niille, jotka jaksavat tanssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyiiii, on aivan kauheeta en kestä kattoa kumpaakaa lajia,
        eikä miesten paritanssi ole yhtää sen mukavampaa kateltavaa, ja naisten paritanssi sise vasta vastenmielisen näköstä onki, huh ku tissit heiluu hyiii LUONNOTONTA hyii

        Mihin menet, kun muu perheesi katsoo TTK:ta! Siellähän varmasti on muutakin, josta voit kauhistua. Kun vähä katselee niiden daamien asusteitakin, niin itse asiassa, hyi sentään.

        Tai ehkä asut yksin. Silloin voit katsella sisarvaimoja ihan itseksesi.


    • Anonyymi

      Shawn sanoi hyvin, että tanssimalla miehen kanssa, hän on oppinut "viemään".
      Samoin Sointu sanoi Saanan oppien opettaneen missä kohtaa kroppaa jonkun liikkeen venytyksen pitäisi tuntua. Saana nosti Soinnun ihan uudelle tasolle.
      Matti Purolta jälleen oivaltava koreografia.
      Kaikkien aikojen paras samaa sukupuolta olevien tanssi on ollut Matti Puron ja Chritoffer Strandbergin paso dople.

      • Anonyymi

        Heidän esityksensä oli mielestäni illan paras!
        Mkr.


    • Anonyymi

      Siitä se viha ja sota saa alkunsa, kun ei hyväksytä erilaisuutta, vaan
      huudetaan kuorossa hyi hyi luonnotonta.

      • Anonyymi

        no minkäs sille tekee että kokee vastenmielisyyttä tommosta kohtaan,
        luonnotonta on sitä ei voi kumota,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no minkäs sille tekee että kokee vastenmielisyyttä tommosta kohtaan,
        luonnotonta on sitä ei voi kumota,

        Pitäisikö meidän kaikkien tuntea vastenmielisyyttä ja pitää musiikin tahtiin liikkumista luonnottomana? Likainen mielikuvitus ei ole jokaiseen ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no minkäs sille tekee että kokee vastenmielisyyttä tommosta kohtaan,
        luonnotonta on sitä ei voi kumota,

        Voi voi, jo 70 vuotta sitten näin, kun naiset tanssi keskenään.

        Miten on? Voiko kaksi naista mennä yhdessä kävelylenkille, ravintolaan syömään..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, jo 70 vuotta sitten näin, kun naiset tanssi keskenään.

        Miten on? Voiko kaksi naista mennä yhdessä kävelylenkille, ravintolaan syömään..?

        Luonnotontahan se olisi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe