Eetterihumala

karski

Olen joskus lukenut jostain, että eetteriä olisi joskus käytetty päihtymiseen ja sitä on saanut apteekista. Tietääkö kukaan tästä asiasta?

9

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

Se on vanha nukutusaine, älä suotta ala imppaamaan sitä, voi olla hengenmenoa!

• Eval

Eetteri on aika vaaratonta ihmiselle. Saatavuus voi vähän vaihdella, mutta ei sillä henkeä saa lähtemään, ellei sitten räjähdysonnettomuutta aiheuta.

• karski

En ajattele imppavani, muuten vaan kiinnostaa. Ainakin pohjoisessa joskus käytetty, kun siellä viinakauppoja harvassa.

• lllllllllll

Eetteriä on Starttipilotissa jota käytetään moottorien käynnistämiseen ongelmatapauksissa, siinä on varmasti muitakin aineita.
        Sitä jos käyttää suusuikeena voi koko tyyppi pienestä kipinästä räjähtää, voi vaan kuvitella minkälaista jälkeä syntyy ,kun kehkot ovat happi ja eetterikaasua täynnä!

• äykeää

Se on ollut tunnettua hokmannin tippoina ja siinä on ollut osa eetteriä ja osa spriitä. Sitä on saanut apteekista lääkkeeksi, mutta jotkut on käyttäneet sitä humaltumistarkoitukseen.

• on VAARALLISTA

Imppaaminen on ERITTÄIN vaarallista, imppasit sitten ihan mitä tahansa!!!!!!

Aivosolusi tuhoutuu jo pienenkin käytön jälkeen.

Mulla oli eräs lapsuudenkaveri joka imppasi itsensä hengiltä 18-vuotiaana!!!

• äykeetä

Tämä kyseinen aine juodaan ihan nesteenä, sitä ei impata.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen nähnyt marketissa, kun tärisevä sontaseppo on sniffaillut salaa asiakkaiden perseitä. Sontasepon kunto on parantunut sniffailun jälkeen. Tietojeni mukaan tämä on yleinen tapa sontaseppojen keskuudessa. Pahassa krapulassa ennen Kelan tilipäivää kokoontuvat kuulemma nuuhkimisessioihin betonikorsuihin. Myös sovituskopissa olen nähnyt sniffailevan sontasepon, joka ilahtui antaessani hänelle alushousuni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6328
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      79
      4396
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3955
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3296
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      3000
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2722
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2599
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2576
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1556
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe