Voisitko nainen vastata

Anonyymi-ap

Onko sinulla kaikki hyvin? Mulla on kovin rauhaton olo kuin jotain olisi sattunut sinulle. Kerro, että voin rauhoittua.

Naiselle menneiltä vuosilta

38

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreät viirusilmät ihan vetistää kun väsyttää.. kauniit uniii❤️❤️‍🔥😘🥰😘

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18056081u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No tällä ei ole kaikki hyvin. Mutta en tiedä kuka on tuo sinun nainen menneiltä vuosilta.

    • Anonyymi

      Mikä on huonosti?

    • Anonyymi

      Kaikki on näennäisesti hyvin. Yksi menneisyyden mies vaan välillä vaivaa mieltä.

      • Anonyymi

        Välillä? Onneksi ei sentään koko aikaa niinkuin mulla nainen. En oo ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä? Onneksi ei sentään koko aikaa niinkuin mulla nainen. En oo ap

        kukas sun menneisyyden nainen on joka koko aika vaivaa mieltä?
        Tällä vaivaa myös koko aika mies menneisyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukas sun menneisyyden nainen on joka koko aika vaivaa mieltä?
        Tällä vaivaa myös koko aika mies menneisyydestä

        Ei tänne voi mitään nimiä laittaa. Kerro sinä miehestä jokin yksityiskohta, mitä muut ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne voi mitään nimiä laittaa. Kerro sinä miehestä jokin yksityiskohta, mitä muut ei voi tietää.

        Ei nimiä voi, tää on paha paikka, en tiedä mitä kertoisin, kerrotko sinä ensin?
        itse en voi oikein sanoa kuin että hän on muutakin kuin mitä muut "luulee".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nimiä voi, tää on paha paikka, en tiedä mitä kertoisin, kerrotko sinä ensin?
        itse en voi oikein sanoa kuin että hän on muutakin kuin mitä muut "luulee".

        Joo. Ja sä oot sit nainen, jonka nimi alkaa kirjaimella..... millä? Varmistan vain, ettei mee väärille urille tää. Ihan riittää etukirjain ja viimeinen siitä siihen lisäksi tai jokin muu, niin katsotaan, osuuko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ja sä oot sit nainen, jonka nimi alkaa kirjaimella..... millä? Varmistan vain, ettei mee väärille urille tää. Ihan riittää etukirjain ja viimeinen siitä siihen lisäksi tai jokin muu, niin katsotaan, osuuko.

        En mee enää tähän. Vähän kun kalastustarvikkeet, ilman syöttiä ei saa saalista. Mä annoin jo jotain, joten anna sä myös. No sanon vielä että viimeinen keskustelu naamatusten oli mun koti pihalla. Joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mee enää tähän. Vähän kun kalastustarvikkeet, ilman syöttiä ei saa saalista. Mä annoin jo jotain, joten anna sä myös. No sanon vielä että viimeinen keskustelu naamatusten oli mun koti pihalla. Joskus.

        Niin oli.. Meitä oli kaksi siinä. Yksi oli vielä, mutta muutaman metrin päässä. Osuuko? Auto. Heipat. Tyhjyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli.. Meitä oli kaksi siinä. Yksi oli vielä, mutta muutaman metrin päässä. Osuuko? Auto. Heipat. Tyhjyys.

        Vois osua kyl. Missäs päin suomea tää oli? Entä onko sen jälkeen ollut miten yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli.. Meitä oli kaksi siinä. Yksi oli vielä, mutta muutaman metrin päässä. Osuuko? Auto. Heipat. Tyhjyys.

        Jos se olisit oikeasti sinä, niin kerro oliko joku ihminen "joka yhdisti" meitä, ja jos oli niin kuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nimiä voi, tää on paha paikka, en tiedä mitä kertoisin, kerrotko sinä ensin?
        itse en voi oikein sanoa kuin että hän on muutakin kuin mitä muut "luulee".

        Noinhan se menee. Läheisille voi sitten olla enemmän se mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee. Läheisille voi sitten olla enemmän se mitä on.

        Osuiko sinuun jotenkin? Tai jos tää osuis, olisit vastannut noihin pariin asiaan.
        On kyllä omituista miten jotain pikku juttuja ilmestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko sinuun jotenkin? Tai jos tää osuis, olisit vastannut noihin pariin asiaan.
        On kyllä omituista miten jotain pikku juttuja ilmestyy.

        Osui, mutta enimmäkseen luen ja vähemmän kirjoitan, koska vaikea kuvitella ikävöimääni naista tänne palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui, mutta enimmäkseen luen ja vähemmän kirjoitan, koska vaikea kuvitella ikävöimääni naista tänne palstalle.

        Osuiko miten paljon noista sinuun? Oletko koska kuullut naisesta jota ikävöit milloin.
        Tai no, vaikka kaikki osuisikin sinuun, ja olisit hän, niin sinä taidat ikävöidä toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko miten paljon noista sinuun? Oletko koska kuullut naisesta jota ikävöit milloin.
        Tai no, vaikka kaikki osuisikin sinuun, ja olisit hän, niin sinä taidat ikävöidä toista.

        Tuo toinen välissä vastasi leikkien minua, joka kirjoitin alunperin tuohon, että heipat ja tyhjyys. Sen jälkeen en kirjoittanut. Oli vähän muuta tässä, mutta nyt luen noi ja kirjoitan. Hetki menee, jos nyt enää oot täällä tai luet sitten kun luet. Oon vaikkapa nimellä PuuhaPete, niin tiedät kun oon kirjoittanut tähän kohta. Jatkossa sitä voi tietysti käyttää kuka tahansa, mutta nyt käytän vain hetken mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo toinen välissä vastasi leikkien minua, joka kirjoitin alunperin tuohon, että heipat ja tyhjyys. Sen jälkeen en kirjoittanut. Oli vähän muuta tässä, mutta nyt luen noi ja kirjoitan. Hetki menee, jos nyt enää oot täällä tai luet sitten kun luet. Oon vaikkapa nimellä PuuhaPete, niin tiedät kun oon kirjoittanut tähän kohta. Jatkossa sitä voi tietysti käyttää kuka tahansa, mutta nyt käytän vain hetken mä.

        Jatkan, että kirjoitin viimeisimmän 00.31 ja nyt kerron, että yhdistävä ihminen ei oikeastaan ollut mikään meitä yhdistävä vaan kuski. Paikkakuntaa ei tässä tarvita, sillä oikea henkilö tietää näistä tunnisteista kyllä. Sen jälkeen ei olla oltu yhteyksissä kuin muutaman kerran käytännön asioita ja mä laitoin säpö joulut. Tämän enempää en laita tähän enää. Sun vuoro, jos on halua sanoa jotain. Jos olisitkin juuri hän, olisi kova tarve keskustella muutamasta todella tärkeästä asiasta. PuuhaPete


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan, että kirjoitin viimeisimmän 00.31 ja nyt kerron, että yhdistävä ihminen ei oikeastaan ollut mikään meitä yhdistävä vaan kuski. Paikkakuntaa ei tässä tarvita, sillä oikea henkilö tietää näistä tunnisteista kyllä. Sen jälkeen ei olla oltu yhteyksissä kuin muutaman kerran käytännön asioita ja mä laitoin säpö joulut. Tämän enempää en laita tähän enää. Sun vuoro, jos on halua sanoa jotain. Jos olisitkin juuri hän, olisi kova tarve keskustella muutamasta todella tärkeästä asiasta. PuuhaPete

        Muuten natsaa mutta ei olla juteltu käytännön asioista irl enkä ole lukenut säpöt joulua.ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten natsaa mutta ei olla juteltu käytännön asioista irl enkä ole lukenut säpöt joulua.ohi.

        ..ja se tapaaminen oli vähän ennen kuin yhtäkään ruohoa oltiin ajeltu alkukesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten natsaa mutta ei olla juteltu käytännön asioista irl enkä ole lukenut säpöt joulua.ohi.

        Ei juteltu mekään irl asioista. Mutta juu ohi sit vaan.


    • Anonyymi

      Hengissä ollaan. Kai se riittää.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Kaikki hyvin mulla 🙂

    • Anonyymi

      Kaikki on muuten aika hyvin mutta kaipaan sinua mies taas niin paljon.
      Vastaan kuin hänelle. Tämä naiselta miehelle.

    • Anonyymi

      Juu on, paitsi että sinua kaipailen jos olisit hän <3

    • Anonyymi

      Minulla myös rauhaton olo. Hänestäkö tämä johtuu?
      Ikävä!

      Naiselta miehelle!

    • Anonyymi

      Mä en ole niin vahva mitä mä esitän. Mä olen niin herkkä että mä imen itseeni täältäkin kaikki haukut ahdistun ja voi huonosti. Olen monta päivää miettinyt että mitä järkeä mun elämässä edes on. Miksi olennedes olemassa. Kaikki muu elämän hässäkkä päälle. Nin en voi sanoa hyvin voivani. Tuskinpa ikinä voin.

    • Voit rauhoittua. Mitään pahaa ei ole sattunut. Valehtelisin kuitenkin jos sanoisin, että kaikki on hyvin.

    • Anonyymi

      Tämäkään ei minulle, koska häntä ei kiinnosta hengitänkö vielä vai en.

      Koitan jälleen koota itseni ja suoriutua arjen haasteista. Yksin.

    • Anonyymi

      Olin nukkumassa. Kaikki on ok.

    • Anonyymi

      Olen hengissä. Siis normaali olotila. Lopettanut tupakanpolton vuosia sitten, joten yksi huolenaihe vähemmän.
      Toivottavasti sinäkin joskus.. Tuntuu että sinusta olisi pikemminkin oltava huolissaan.. kun taitaa vielä se toinenkin epäterveellinen tapa olla voimissaan, vaikkei ehkä enää niin usein?
      Luulet väärin, jos luulet etten välitä siitä miten voit tai mitä sinulle kuuluu ❤️
      ☀️

    • Anonyymi

      ei, pelkään "exääni" :(

      • Anonyymi

        ja erästä toista myös, koska tekevät ns. "yhteistyötä"


    • Anonyymi

      Mulla on kaikki hyvin! Jätä mut rauhaan seko!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe