Mikä olisi hyvä kaupunginosa, Ettei tulisi väistellä.
Ollaan romaneit Etelä Suomesta ja Pieksämäellä näkyy olevan halpaa asua
60
1504
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla olisi keskustassa kaksio. Onko luottotiedot kunnossa?
- Anonyymi
Mitkä tiedot en halua luottoa vaan asunnon.Vai mitä tarkoitat.T.valte
- Anonyymi
Meille romaneille on aivan sama, missä asumme, koska Kela ja fatta kaikki kulut maksaa, Siksi asukaamme stadissa Kalasatamassa ja sveduissa Göteborgin keskustassa.
- Anonyymi
Ruotsissa saa paremmat TT tuet.
- Anonyymi
Yrittivät minulta kerran Puh nroa. Annoin sellasen joka ei oo käytössä 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Virtasalmella pitivät jotai miestä tallissa,hakkasivat ja veivät rahat!
- Anonyymi
Ovat todella konnia tiedetään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa saa paremmat TT tuet.
ei saa ennenkuin tekee jotain työtä.siksi suomessa on nyt tugosta manneista.
- Anonyymi
svedussa ette asu ilman töitä tekemättä.se hyvä.
- Anonyymi
Virtasalmelle suositus
- Anonyymi
milloin teillä on tullu asuminen kalliiksi.siis milloin olette itse maksaneet vuokranne työllänne ansaitulla rahalla.
- Anonyymi
Ei moni Valkolainenkaan itse maksa🤣
- Anonyymi
Nuoret valkolaismiehetkään ei töihin kehtoo.
- Anonyymi
Terno Phalm suomen kovin työmies ...rosvo siis KOUKKU NOKKA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei moni Valkolainenkaan itse maksa🤣
ei kaikki valkolaisetkaan maksa mutta manneista ei maksa kukaan.saatanan elätit.
- Anonyymi
Mietin vaan et kuka kiellon määrää? Onko silleesä että viranomainen poistaa kaupungista jos kieltoa rikkoo? Eipä lie Suomen lain mukaisia moiset kiellot.
- Anonyymi
Ei aja kuule kukaan pois. Suomessa on vapaus asua missä haluaa.
- Anonyymi
Romanien omia höpö juttuja.
- Anonyymi
Ei poista vaan viranomainen tulee väliin suojelemaan.
- Anonyymi
Järvi Suomen rakennusmiehet vuokraa teille.
- Anonyymi
Mistä heidät tavoittaa?
- Anonyymi
https://avi.fi/asioi/henkiloasiakas/ohjaus-ja-neuvonta/romaniasiat tuonne vois ilmoittaa palmeista?
- Anonyymi
Ottaako tuo neuvottelukunta osaa tähän asumisasiaan? Romanit on hienoa porukkaa. Vaan en ole ymmärtänyt miten nykyakaisessa yhteiskunnassa joku voi määrätä toiselle missä asua.
- Anonyymi
Vai hienoa porukkaa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hienoudesta olen eri mieltä,mutta se siitä.
- Anonyymi
No ei ne voi määrätä missä kukakin saa asia. Kuvittelevat olevansa jotai jumalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoudesta olen eri mieltä,mutta se siitä.
Niin , ei jatketa enempää.
- Anonyymi
Ollaan Ruotsista tulossa sinne. Emme tiedä kenen suvun alue on,mutta laki sen määrää,että jokainen saa asua missä haluaa.
- Anonyymi
Teretulemas!
- Anonyymi
Teknisellä johtajalla ja elinkeinojohtajalla on kaupungin osakehuoneistoja mistä vuokralle tarjota.
- Anonyymi
Väistäkää koko Pieksämäki.
- Anonyymi
Nämä on niin tekaistuja juttuja kuin olla voi. Kuka se nyt lähtee kyselemään keltään, jos aikoo muuttaa. On niin lapsellista touhua. Joku lämpimikseen tekee tälläisiä aloituksia.
- Anonyymi
millos olette itse maksanu vuokranne ja millä kun ette tee töitäkään saatanan loiseläjät.
- Anonyymi
Ennen Sossu,nykyään Kela!
- Anonyymi
https://vintti.yle.fi/yle.fi/romano-tv/henkilot.html tämä oli aikoinaan hyvä sarja.
- Anonyymi
Vältellä mitä?
- Anonyymi
Te välttelette työn tekoa ainut mitä osaatte on ..Taikoa taskuihin erillaisia esineitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te välttelette työn tekoa ainut mitä osaatte on ..Taikoa taskuihin erillaisia esineitä.
Kela käski muuttaa halvemmalle seudulle.
- Anonyymi
Kyllä me jo tultiin ja lisää tulee meidän sukua. Valtaamme Pieksämäen. Montolasta juuri yksi perhe kysyi,kun rivitalo siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me jo tultiin ja lisää tulee meidän sukua. Valtaamme Pieksämäen. Montolasta juuri yksi perhe kysyi,kun rivitalo siellä.
Oikeen valtaatte, hah hah 😜
- Anonyymi
Mitä tuo väistellä tarkoittaa?
- Anonyymi
Kaikilla on Suomessa oikeus asua missä haluaa ja miten haluaa.
- Anonyymi
Kunnat rakensi aikoinaan romaaneille asuntoja, jotka ovat jääneet tyhjilleen. Yleensä syy tyhjilleen jäämiseen on ollut kuoleman tapaus perhepiirissä ja kulttuuriin liittyvät vainajan jålkeensä jättämien maallisen luovuttaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnat rakensi aikoinaan romaaneille asuntoja, jotka ovat jääneet tyhjilleen. Yleensä syy tyhjilleen jäämiseen on ollut kuoleman tapaus perhepiirissä ja kulttuuriin liittyvät vainajan jålkeensä jättämien maallisen luovuttaminen.
Kuka teitä kaipaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka teitä kaipaa..
Pitäsi varmaan Mikkelistä antaa valkolaisten asuntoja näillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vainajien varastoissa paljon katalysaattoria ? Tarvitsin ooppelliin.
- Anonyymi
Eikö haudu tavara ison hameen alla?
- Anonyymi
Muuttakaa mihin haluatte.
- Anonyymi
On ajatuksia herättäviä misuja, tummia hottiksia. Nams TV Raimo.
- Anonyymi
Kuka se tämä Raimo oikein on ?
- Anonyymi
Antaako ne tummat joka aukkoon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antaako ne tummat joka aukkoon?
Tuolta sosiaali toimistosta antavat ilmaisia junalippuja .moi vaan ja HEI.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta sosiaali toimistosta antavat ilmaisia junalippuja .moi vaan ja HEI.
Ai ?
- AnonyymiUUSI
Anteliaita.
- Anonyymi
Suomessa kuka vaan saa asua missä vaan. Ei voi edes vähemmistö päättää, vaikka joku nuorempi romani asuisi vanhemman yläpuolella. Ei se lattian/katon läpi kuitenkaan alapää näy. Suoraan sanoen omituisia ajattelutapoja. Eikä kenenkään alapää ole saastainen,ellei ole tauteja tai hiivaa tai emätintulehdus. Normaali hygienalla ei edes haise. Järkeä on lupa käyttää. Totta kai eri kulttuurit ovat rikkaus, mutta ei nykyaikana kukaan ajattele pilkun tarkasti enää.
- AnonyymiUUSI
Onko niillä oikeasti ihme juttuja?
- AnonyymiUUSI
Minä en ymmärrä mitään väistelyasioita. Siis eikö se ole naurettava asia?
- AnonyymiUUSI
Minun naapuriksi kelpaa vaikka somalit,kun eivät kiusaa millään tavalla ja noudattavat normaaleja järjestyssääntöjä. Romanit kelpaa myös,kun noudattaa esim hiljaisuusaikoja. Normaalit elämisen äänet saa toki kuulua. Itse tervehdin kaikkia naapureita,katsomatta rotuun tai muihin seikkoihin.
- AnonyymiUUSI
Aloitus näyttää olevan vuodelta 2023. Miten nykyään voitte?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603