Kysymys taas

Anonyymi-ap

Maanantai aamu ja työviikko alku. Mitä työkyvyttömyys eläkeläisen tulisi nyt tehdä?

20

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki ovat minua aina syrjineet. Toivottavasti ovat tyytyväisiä kun olen ulkopuolinen.!

      • Anonyymi

        Ovatko ihan oikeasti syrjineet, vai tuntuuko sinusta vain siltä ?


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18056279Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tätä itsekin mietin.

    • Anonyymi

      Käy salilla, meditoi, lue, opettele jotain kieltä, katso elokuva, siivoa, tee ruokaa, harjoittele koodaamista, opettele tanssimaan, pelaa, juokse maratooni, venyttele, joogaa, kirjoita päiväkirjaa, mene metsään kuvaamaan, piirrä, väritä, maalaa, tee käsitöitä, korjaa tai rakenna jotain, ota joku tavoite jota alat toteuttamaan, kuuntele ja etsi uutta mieli musiikkia, leivo, käy kirpparilla, jumppaa, mene telttailemaan, käy pyöräilemässä, askartele joulukortteja, heitä vanhat tarpeettomat tavarat ja vaatteet pois, kierrätä tai myy, hanki lemmikki, kuvaa omaksi huviksi "my day" videoita, vaihda talvirenkaat jos omistat auton, hemmottele itseäsi jotenkin, haravoi, kirjoita runoja, käy retkellä jossain, mene uimahalliin, opettele soittamaan jotain soitinta, käy luovuttamassa verta, osallistu hyväntekeväisyyteen, tee ristikoita tai sudokuja, sijoita johonkin ja ala seuraamaan sijoituksiasi, käy keilaamassa, leikkaa ja hoida kynnet, tee kasvohoito, opettele valmistamaan joku ruoka mitä et vielä osaa, yritä hankkia ystäviä, käy elokuvissa , tee mielipidekirjoitus, kirjoita elämänkerta, tee sukututkimusta, käy kahvilassa, käy syömässä jossain, mene käymään kylässä jossain, neulo villasukat, käy museossa, tutustu omassa kotikaupungissasi johonkin paikkaan, mene kirjastoon lukemaan päivän lehti, tee jokin hyvä asia jollekin ihmiselle, kasvata yrttejä, kukkia tai jotain...

      Enempää en taida keksiä.

      • Anonyymi

        oon tehny noita mutta noista ei saa rahaa, eikä ilman rahaa ja statusta saa parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon tehny noita mutta noista ei saa rahaa, eikä ilman rahaa ja statusta saa parisuhdetta.

        No siinä tapauksessa, märehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon tehny noita mutta noista ei saa rahaa, eikä ilman rahaa ja statusta saa parisuhdetta.

        Miten niin rahaa?! Etkö sinä sitten saa työkyvyttömyyseläkettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon tehny noita mutta noista ei saa rahaa, eikä ilman rahaa ja statusta saa parisuhdetta.

        Varsinaisesti vastikkeetonta rahaa ei ole olemassa.

        Mutta tiesithän että työkyvyttömyyseläkkeelläkin voi tienata jonkun euron. Kannattaa siis katsella, jos löytyisikin joku homma jota voisi edes muutaman tunnin päivässä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinaisesti vastikkeetonta rahaa ei ole olemassa.

        Mutta tiesithän että työkyvyttömyyseläkkeelläkin voi tienata jonkun euron. Kannattaa siis katsella, jos löytyisikin joku homma jota voisi edes muutaman tunnin päivässä tehdä.

        ei riitä ku haluan olla bisnes johtaja ja tienätä isosti keksinnöillä ja älyllä.


    • Anonyymi

      Kun on eläkkeellä, niin voi tehdä kaikkea sellaista, mitä itse haluaa ( tietenkin laillisuuden rajoissa ).
      On se jokseenkin mukavaa, kun ei tarvitse välttämättä aamulla herätä aikaisin ja lähteä töihin .
      Joskus kyllä voi aika käydä pitkäksi, jos ei keksi mitään tekemistä.
      On hyvä myös tavata ihmisiä, ketään ei ole luotu olemaan jatkuvasti yksin, kaikki kaipaavat edes jonkinlaista seuraa.

      Täällä myös yksi kommentti, jossa joku mainitsee, että on ulkopuolinen.
      On paljon kiinni siitä, miten sen itse tuntee sen ulkopuolisuuden.
      Ihan jokaiselle löytyy jotakin seuraa, joku porukka johon otetaan vastaan, on sitten sairas tai ei. On vain itse oltava rohkea ja hakeutua paikkoihin, joissa esim. samantyyppiset ihmiset tapaavat toisiaan.
      On olemassa mielenterveysyhdistyksiä, joissa varmasti ns. vertaistukea riittää.
      Ehkä pienemmillä paikkakunnilla mahdollisuudet ovat harvemmassa.

      • Anonyymi

        Ei ole mukavaa, noihin olisi vanhana aikaa.. en ole vielä mitenkään vanha.. olen kateellinen ikäisilleni joilla on parisuhde ja hyvin pullat uunissa.. ihmiset luulee ettei skitsofrenia diagnoosinen halua hyväksyntää tai rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mukavaa, noihin olisi vanhana aikaa.. en ole vielä mitenkään vanha.. olen kateellinen ikäisilleni joilla on parisuhde ja hyvin pullat uunissa.. ihmiset luulee ettei skitsofrenia diagnoosinen halua hyväksyntää tai rakkautta

        Kyllä sinutkin varmasti hyväksytään.
        Parisuhde voi olla hankalampi asia hankkia kenelle tahansa, eivät kaikki sellaista saa, vaikka kuinka haluaisivat.
        Elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde, on hyvä keskittyä siihen muuhun, eikä voivotella yhtä asiaa.
        Niinkin voi miettiä kun ei ole parisuhdetta, että ei ole myöskään parisuhteisiin liittyviä ongelmia, ei tarvitse riidellä, kukaan ei ole mustasukkainen, asioista saa päättää täysin itse, rahansa, ne vähäisetkin saa käyttää itse mihin haluaa, jne.
        Ja ehkä se parisuhdekin voi joskus onnistua, eteen tupsahtaa unelmien tyyppi, ja ihastuminen tapahtuu molemminpuolisesti.
        Aina ei voi saada kaikkea, mitä haluaisi tai toivoisi, mutta silti voi elää ihan tyytyväisenä.
        Kateellinen ei kannata olla, ei kannata verrata itseään muihin, silloin on itsellä aina huono fiilis.
        Ja jos osaa, voi myös iloita toisen puolesta, että sillä on asiat hyvin ( vaikkei ne kellään ihan aina ole hyvin ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mukavaa, noihin olisi vanhana aikaa.. en ole vielä mitenkään vanha.. olen kateellinen ikäisilleni joilla on parisuhde ja hyvin pullat uunissa.. ihmiset luulee ettei skitsofrenia diagnoosinen halua hyväksyntää tai rakkautta

        Ei varsinaisesti liity tähän, mutta tiedän että useilla skitsofreenikoilla on sutinaa keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinutkin varmasti hyväksytään.
        Parisuhde voi olla hankalampi asia hankkia kenelle tahansa, eivät kaikki sellaista saa, vaikka kuinka haluaisivat.
        Elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde, on hyvä keskittyä siihen muuhun, eikä voivotella yhtä asiaa.
        Niinkin voi miettiä kun ei ole parisuhdetta, että ei ole myöskään parisuhteisiin liittyviä ongelmia, ei tarvitse riidellä, kukaan ei ole mustasukkainen, asioista saa päättää täysin itse, rahansa, ne vähäisetkin saa käyttää itse mihin haluaa, jne.
        Ja ehkä se parisuhdekin voi joskus onnistua, eteen tupsahtaa unelmien tyyppi, ja ihastuminen tapahtuu molemminpuolisesti.
        Aina ei voi saada kaikkea, mitä haluaisi tai toivoisi, mutta silti voi elää ihan tyytyväisenä.
        Kateellinen ei kannata olla, ei kannata verrata itseään muihin, silloin on itsellä aina huono fiilis.
        Ja jos osaa, voi myös iloita toisen puolesta, että sillä on asiat hyvin ( vaikkei ne kellään ihan aina ole hyvin ).

        vaikea on saada parisuhdetta kun yhteiskunta on tehnyt kaikkensa jotta minusta tulisi naimakelvoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikea on saada parisuhdetta kun yhteiskunta on tehnyt kaikkensa jotta minusta tulisi naimakelvoton.

        Ajattelepa, mitä kaikkea muuta elämässä on, kuin parisuhde.
        Jos ei parisuhde onnistu, niin yritä keksiä jotain muuta mielekästä.
        Meitä naimakelvottomia on kuule aika paljon, eikä elämä siihen lopu kuitenkaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No ilmeisestikään susta ei ole kilpailuun normiareenoilla ja osoittamaan sitä kautta kelvollisuuttasi suhteeseen jota tunnut kaipaavan. Toki nuo areenat ovatkin melko tyhjänpäiväisiä. Mutta silti identifioidutaan omaan työhön. Joten varmaan sitten vaan alkaa kehitellä itsestäsi jossain mielessä varteenotettava vaihtoehto. Pitämällä itsesi ennenkaikkea ihmisten kirjoissa huolehtimalla kehostasi ja mielestäsi ja etsimällä jotain erityistä kiinnostuksen kohdetta ettet olisi tylsimys. Se voi olla ihan mitä vaan kun makuja on niin erilaisia, mikä sykähdyttää. Mutta edes jotain mielekästä. Elämälle on annettava mieli ennenkuin siihen voi ajatella ketään sitä jakamaan.

      • Anonyymi

        uskova ei kelpaa työelämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskova ei kelpaa työelämään

        Työelämässä ei tarvitse puhua uskostaan yhtään mitään, jos ei halua.
        Kukaan ei tiedä, että ihminen on uskossa, jos ei se itse kerro siitä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe