En enää tiedä, onko normaalia, että nukkumaan mennessä tuntuu päivän menneen hukkaan. Ylipäätään aina päiväsaikaan lähes pelkää niitä ikuisia tunteita, joita ilta tuo tullessaan. Nukkumaan käydessä. Iloakaan elämään ei löydy muualta kuin liikunnasta. Tuntuu, että on vain velvollisuuksia muodossa tai toisessa auttaa toisia. Koskaan ei saa vastavuoroisesti itse apua tai huomiota. Eli voin pahoin. Olen elänyt yksin vuosikymmenen. Erossa perheestäni.
Päivät valuvat hukkaan/ilon tunteet elämässä
1
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkia ei ole pakko auttaa. On hyvä ajatella omia voimavarojaan.
On lupa sanoa ei, jos joku pyytää jotain tekemään, eikä itsellä ole halua auttaa.
Monesti toisten auttaminen tapahtuu syystä että, haluaa tulla hyväksytyksi, mutta ei siinä mitään menetä, jos joskus sanoo ei.
Itselläni on vähän sama tilanne tuon päivien hukkaan valumisen kanssa. Usein tuntuu, ettei päivien kuluessa tapahdu oikein mitään, aamulla alkaa odotella, että päivä kuluu ja tulee ilta, illalla on joskus hankala alkaa nukkua, kun miettii, että herää taas aamulla samanlaiseen tyhjään päivään.
Olen liikuntarajoitteinen, joten se hankaloittaa kaikkea aika paljon, voimien mukaan mennään ja tehdään. Se ei ole henkisestikään helppoa, kun tahtoa olisi, mutta voimia ei.
Ajattelen kuitenkin, että tällaista tällä hetkellä, ehkä joskus sitten taas jotenkin toisin. Elämä on, sitä ei aina voi itse päättää, mitä ja miten tulee käymään.
Jokaisella omat murheensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855