Mökillä

-ZerotiC-

Tämä tapahtui muutamia vuosia sitten kun olin parikymppinen poikamies. Kaverini Heli kutsui minut viettämään viikonloppua heidän mökilleen, jonne piti tulla enemmänkin kavereita. Helin olin tavannut pari vuotta aikaisemmin kun hän seurusteli vähän aikaa kaverini kanssa, mutta muutti sitten paikkakunnalta pois. Olimme pitäneet yhteyttä melko usein ja joskus tavatessamme hieman pelehtineetkin yhdessä. Heli oli aikamoinen pakkaus, varsinkin huppelissa hän ehdotteli kaikenlaista. Ajellessani mökille Heli soitti ja ilmoitti ettei sinne tulisi kuin muutama kaveri, sillä kukaan ei jaksanut lähteä ajamaan reilu tunnin matkaa. Se ei minua haitannut, sillä olin ajatuksissani toivonut, että voisimme viedä pelehtimistä vähän pitemmälle. Tullessani perille paikalla ei ollut kuin Heli ja pari vuotta vanhempi serkkuni Sonja, joka oli Helin hyvä kaveri.

Istuimme ulkona juoden siideriä ja jutellen elämän vaikeudesta. Olimme hiukan huppelissa kun Heli pyysi minua lämmittämään saunan. Hakiessamme lisää juomaa mökistä Heli suuteli minua ja kertoi haluavansa vihdoin sänkyyn kanssani. Saunan lämmettyä tytöt menivät kylpemään ja minä jäin terassille istuskelemaan. Kun he menivät uimaan bikinit yllään, sykähti housuissani. Heli oli n.165 cm, punertavahiuksinen, vaaleaihoinen, hiukan pyöreähkö, pienirintainen pakkaus, kun taas Sonja oli yli 170 pitkä, hoikka, vaaleahko, eikä hänkään kovin rintava. Mutta seksikkäitä molemmat.

Minä vuorostani pääsin saunaan ja kylvinkin melko pitkään. Tullessani saunasta tytöt istuivat laiturilla ja kävellessäni sinnepäin huomasin heidän suutelevan kiihkeästi. Olin tiennyt Helin tykkäävän tytöistäkin, mutten koskaan olisi uskonut sitä Sonjasta. He huomasivat tuloni, mutteivät häiriintyneet siitä juurikaan. Heli pyysi minut istumaan viereensä ja alkoi suudella minua laittaen käden haaroihini. – Tämän kovan paketin haluaisin avata, hän sanoi hieroen pullottavaa etumustani. Jatkoimme juttelua kun Heli yhtäkkiä ehdotti että harrastaisimme seksiä kolmestaan. Hän kääntyi Sonjan puoleen kysyen tältä samalla suudellen haluaisiko hän seksileikkiä kolmen kesken. Sonja mumisi Helin suuhun: Haluun sua.

Menimme makuuhuoneeseen jossa sänky odottikin jo meitä. Seisoimme sängyn vieressä suutelemassa ja hyväilemässä toisiamme vaatteiden läpi. En rohjennut Sonjaa suudella kunnes Heli usutti meidät kuumaan kielariin. Pian olimme alusvaateissamme sängyllä ja mulkkuni oli jo täydessä stondiksessa. Helin tissit olivat pyöreät ja pehmeät, nännit pienet ja vaaleanpunertavat. Sonjan rinnat olivat pienet ja pystyt joiden nännit olivat suurehkot ja ulkonevat. Sonja veti bokserini jalasta ja molemmat hieroivat kaluani ja pallejani. Minä vuorostani riisuin molemmilta pikkuhousut ja siirryin syrjemmälle katselemaan tyttöjen rakastelua. Helillä oli vaaleahkot muotoillut häpykarvat, Sonjalla tummempi ja rehevämpi pehko jalkovälissä.

Kumpikaan ei ilmeisesti ollut aiemmin tytön kanssa ollut näin pitkällä joten katselin kun he tunnustelivat toisiaan hyväillen rintoja, vatsaa, pakaroita ja jalkoväliä kokoajan samalla suudellen. Pian he alkoivat suudella toistensa rintoja ja runkata toisiaan. He kiemurtelivat sängyllä kiimaisesti voihkien. Pian Heli painoi päänsä Sonjan haaroihin alkaen nuolla pillua. Sonja oli sängyllä silmät kiinni, puristi käsillään sängyn reunoja huohottaen äänekkäästi. Siirryin Sonjan viereen jotta näkisin paremmin ja samalla aloin hieroa hänen tissejään ja välillä suutelin häntä. Pian Sonjan vartalo jännittyi liikkumattomaksi Helin kielen tuodessa orgasmin ja hän voihki kovaan ääneen. Heli tuli suutelemaan minua käydessään selälleen ja hänen kasvonsa olivat liukkaana Sonjan vitunnesteistä. Sonja alkoi käsitellä Helin pillua, ja ilmeisen hyvin päätellen Helin voihkinasta. Suutelin Helin rintoja ja vatsaa, sitten vein kullini hänen naamansa eteen ja hän alkoi nuolla terskaani.

En voinut antaa hänen kauaa imeä sillä näkymät olivat saaneet minut laukeamisen partaalle. Heli alkoi painaa Sonjan päätä kovemmin vittuaan vasten orgasmin lähestyessä, välillä hän taas puristeli rintojaan kovakouraisesti. Huipun tullessa Heli huusi ääneen liikuttaen lantiotaan rytmikkäästi Sonjan kieltä vasten.
Minä menin Sonjan paikalle Helin jalkoväliin ja hieroin kaluani kosteisiin häpyhuuliin ennen kuin työnnyin kuumaan liukkaaseen vittuun. Reikä ei tuntunut kovin tiukalta koska se oli niin kostea, mikä oli ihan hyvä, jotten laukeaisi liian nopeasti. Nain Heliä hitaasti katsellen samalla kun hän ja Sonja hivelivät toisiaan. Heli tuli päälleni ratsastamaan kyrvällä ja käskin Sonjan tulla naamalleni istumaan. Märkä kuuma tuhero oli naamallani ja aloin lipomaan häpyhuulia välillä hipaisten klitorista ja välillä nuolaisten anusta. Käsilläni puristelin vuoroin molempien tissejä. Aloin naida Heliä takaapäin ja hän nuoli Sonjan vittua ja anusta. Työnsin sormeni hitaasti Helin pyllyyn ja hän tuntui pitävän siitä joten runkkasin häntä kahdella sormella. Pian oli pakko laueta ja aloinkin jyystämään Heliä kaikin voimin. Helikin huusi nautinnosta kun saimme orgasmin lähes samaan aikaan. Hänen vittunsa supisteli aivan kuin imien spermani sisäänsä. Heli lysähti vatsalleen sängylle voipuneena kun minä pyyhin kaluni kuivaksi.

Suutelimme toisiamme raukeasti ja hieroin samalla Sonjan pillua, kunnes kullini oli taas seisokissa. Työnnyin Sonjan todella tiukkaan reikään ja hän kietoi jalkansa ympärilleni vetäen minut syvemmälle. Nussin tiukkaa reikää rajusti välillä katsellen kullini työntymistä sisään, välillä imien Sonjan kovia nännejä. Heli alkoi sormeilla Sonjan klitorista, joka sai Sonjan vartalon värisemään kiihkosta yhä voimakkaammin. Käänsin Sonjan päälleni ja hänen istuessaan kaluni päällä Heli kävi Sonjan taa alkaen puristella rintoja, sekä hieroen klitorista. Otin Sonjan pakaroista kiinni ja työntelin mulkkua kovemmin syvälle pilluun, kunnes kuumat nesteet lensivät supistelevaan aukkoon. Sonja ei päästänyt kaluani vitustaan pois ennen kuin itse laukesi kiljuen. Hieroin puolikovaa, limaista kulliani Sonjan tisseihin ja työnsin sen hänen suuhunsa. Hän imi sitä Helin kanssa vuorotellen kunnes se seisoi jälleen.

Painoin Helin pään Sonjan haaroihin ja hän nuoli spermaista pillua samalla kun minä nuolin Helin pillua ja persettä. Käänsin Helin selälleen ja työnnyin kosteaan pilluun ja aloitin rajun naimisen. Nostin jalat ylös ja työnsin sormeni pyllyreikään, jota runkkasin naimisen tahdissa. Pian otin kaluni vitusta ja asetin sen persereiälle. Aloin hitaasti painaa kalua sisään ja tunsin kuinka Helin vartalo jännittyi ennen kuin reikä alkoi joustaa. Sain elimeni sisään ja työnsin sen kokonaan taivaallisen tiukkaan perseeseen. Heli valitti kunnes alkoi tottua paksuun patukkaan, joka hitaasti liikkui reiässä. Sonja katseli meitä suudellessaan Helin tissejä ja hivellessään häpyhuulia. Sonjan sormet liikkuivat kiivaasti Helin vitussa kiihottaen tätä vielä lisää. Otin Helin lanteista kiinni ja aloin lykkiä kalua nopeammin sisään. Kumarruin nuolemaan Helin pehmeitä rintoja, imin nännejä rajusti. Heli alkoi laueta ja Sonja runkkasi tätä vielä kovemmin. Heli työnsi lantiotaan kulliani ja Sonjan sormia vasten voihkien kovaan ääneen. Tämä sai minutkin tulemaan ja huusin ääneen kullini sykäyttäessä lastit liikkeelle tiukkaan anukseen. Viimeistenkin pisaroiden tultua vedin kaluni ulos ja aloin suudella Heliä, joka yhä ynisi orgasmin jälkeen.

1

14222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miru

      todella hyvä novelli :) lisää tällaisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe